Jump to content
Riko_Chervenia

D15B Vtec

Recommended Posts

Здравейте колеги! Имам питане......

Някой от тука случайно да има JDM D15B Vtec и да ми каже някакви впечатления от мотора,вървежа и горенето му...???? 

Преправихме Р06 комп за витек и не можем да улучим правилните настройки на мотора и все нещо не е на ред .Оригиналните настройки от Р28 на D16Z6 му идват много богати и не върви добре и гори много!

Всяка седмица наливам до горе резервоара и правим корекций с горивото,но май така нищо няма да стане!

post-12344-0-73837500-1443725319_thumb.jpg

post-12344-0-18929500-1443725366_thumb.jpg

post-12344-0-61972700-1443725395_thumb.jpg

Редактирано от Riko_Chervenia
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробваш с P08.bin оригиналния за този мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвах,но беше от автомат и не ме радваше вървенето във високите......сега е много по-добре,но понагорява доста повече от със оригиналния комп! Р08........гори повече и то със нормално каране ...!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко си е сток....дюзите са си нейните и нищо не свети,всичко си е нейното,смукателя,изпускателя ,само скоростите са от В7-цата !

Редактирано от Riko_Chervenia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хайде де,нали имаше много спецове тука ...??? Дайте някакво мнение по въпроса или съвет.....и в крайна сметка само аз ли карам такъв мотор в цяла БГ...???

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задайте някой базов бин и оттам си играйте с горивото по таблиците,като гледате широколентовата сонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това съм го замислил,но искам някой ако има такъв мотор да сподели нещо.......не вярвам само аз да карам такъв! Вярно че е рядък модел в БГ-то ,но все пак!!!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така най добре ще си го настроите,макар че най доброто е на диното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С VTEC капак само от EG4, някъде там е грешката според мен в .bin-овете които пробвате, като цяло този двигател работи със сравнително бедни смеси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега вече 3-та седмица това правим и в интерес на истината със всяко сваляне на горивото тръгва все по-добре! Но гори все още 10на 100 което според мен е множко за този мотор! При положение че не го натискам много!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно нормлно за гадски условия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старият ми мотор беше D15B7 и при настъпване гореше не повече от 8.5 градско,поне с моето каране ,този не би трябвало да гори повече! Карам почти еднакво всеки ден и ходя до една и съща дистинация ......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моето каране в София, моя кенеф под 10/100 не съм го свалял, тавана ми е много ама много високо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега тоя мотор не е чудо на техниката. Род строка му е същия като на икономика което предполага повече кпд. Японеца си е исчешал крастата да направи нещо от 1.5 и тоя разход за мен е близък до реалния.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да се наложи да потърся някой по-спец!!! Проблема е че аз не знам как точно трябва да върви този мотор и няма друг такъв да го замеря. Според мен има още какво да се иска от него,но това е според мен...... В софия има много задръствания и е нормално да дава 10на 100 разход,но тук в Пловдив не е така! Пък и моите дестинаций в ежедневието са на половина извънградски и за това ме притеснява разхода..... Имам приятели с В серий и те горят толкова,но там говорим за много коне от горе и двувалови мотори!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто трябва да се мапне колата и всичко ще се оправи....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зацепихте ли я правилно и какво стана с бина който ти пратих?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж намери Валентин Дамянов във фейса той е с такъв мотор и може де помогне нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

немрих го но той е сгъстявал мотора и е правил много интервенций по него и въобще не може да ми помогне .........неговия мотор отдавна вече не е стоков!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На теб може да ти помогне само мапер, който ползва широколентова сонда. Ще се учудиш колко далеч сте от истината, променяйки картите, без обратна връзка.
Отделно, вала как е зацепен - на кои белези горе и долу?
Джапи, факта че един мотор вади коне, не е задължително свързан с висок разход. Сещам се за една б16-ка н/а(някой спомена б серия), на която 240 кубиковите инжектори не и стигнаха и все пак даде разход една идея под 5/100(извънградско).
Най-ниският разход, за който аз знам от 400кс турбо д серия(p2p0 vitara combo, d16) e ~3.5/100, но подобен разход без турбото и други(включително аеро) модове е непостижим. За съжаление не е българска.
 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече с настройки е друга работа.......сега се усеща как върви  JDM-ма.....

post-12344-0-24209500-1447181268_thumb.jpg

post-12344-0-45851200-1447181281_thumb.jpg

post-12344-0-96433900-1447181292_thumb.jpg

post-12344-0-65594300-1447181303_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не е рентабилен. Рико лично мнение.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам си на представа дали ще бие D16Z6 сток,защото не познавам човек около мен с такъв мотор...стоков! Всички са пипани и с къси кутий иииии с кой знае какво още! Аз съм си с кутията от купето и с 205-50-15 гуми и пак върви много доволно! А относно мотора ...да стоков е ,не съм пипал нищо по него!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди години с д13дуал карб витек три от три бих д16з6, и двете пета хеч втората стокова.

Ще го бие то д16з6 не е мерило.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте сега,аз не съм състезател и не ми пука кой ще бия и кой не,важното е да ме кефи мотора и да не ми създава проблеми...... Знам че е рядък модел и точно заради това когато ми попадна цялата кола за смешната сума от 800лв. я взех! И без това моята мотор искаше вече лек ремонт и така си реших проблема. Хем върви повечко,хем си е пак 1.5 и за регистрация в КАт няма да имам проблеми от към технотестове и прочие! Даже по документи се води 66 киловата което е още по-добре....жив късмет,според мен! Имам приятел с D16Z6  с къса кутия и на 14-ки и скоро се потгонихме и не можа да ме настигне и със сантиметър ....толкова от мен! Поздрави на всички!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Род строка на д16 и д15 е различен и предлага по добър респонс на д15. Не случаино икономика и д15б са с почти идентичен рот строк.

Нерентабилен от страна консумативи и ремонти.

Рико сори за спама ма е хубава тема за дискусия.

Джапанесе знаеш ли зщо е измислен малкия витек д16з6?

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си земеш един мотор и да си сложиш главата на д15ката, а остананите части да разпродадеш на заблудени тунери за сетен път с излязла биела през блока.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...