Jump to content
Valkov90

Мнение за акорд 7 ма генерация или

Recommended Posts

Здравей те колеги,нов съм във форума и изчетох доста теми,мнения и проблеми относно 7 ма генерация.Карам Хонда от 6 години,като първо карах си вик сега съм с акорд 6 та генерация.Предстои ми закупуване на такъв но съм доста претенциозен и ме притесняват проблемите с маховика и веригата преди фейслифта.Това е модела на който съм се спрял http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11442253080028885&slink=ao9n3f като цената ще е 9500 .Човека пътува в Австрия и колата е поддържана редовно.Понеже съм студент в техническия и работя в немска фирма с добри доходи не искам да скачам на по скъп автомобил,заради по-скъпата поддръжка.Идеята ми е акорд 7-ма генерация или си вик след 2007 8-ма генерация да се спра,защото там този проблем го няма.Бюджета ми е около 12 000.Това което не ми харесва в сивика е возията.Искам да се извиня ако така нахлувам във форума,но го чета от години и просто сега ми потрябва регистрация.Ще съм благодарен на всички,които се отзоват.

Редактирано от atoma
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дотук добре, но какви са Ви конкретно въпросите? Ако ще е Сивик, защо Ви е да в дизелов?

Редактирано от angello

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За около 12 000 лева при малко по-вече късмет може да се намери и добра фейслифтова бройка и въпросите отпадат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми е да споделят колегите,които са със същите преди фейса сигурно ли ме очаква маховик с верига.Искам дизел защото карам средно 16-18 хиляди на година,а хондите освен с читав инжекцион правят проблеми.Като сложиш филтрите газовите,бензина особенно зимата като е студено и на 50 хиляди ролките ремъците и ти излиза все едно да караш дизел.Само че дизела е доста по-пъргав а и този модел мотор е изключително сполучлив,за това съм се спрял на дизел.pendoc благодаря ти за мнението,имам кола която ми върши работа в момента и може и да почакам с месеци не е проблем това.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновите двигатели на 7ма генерация са с верига. Филтъра на газовата е 10-15 лв. Това са не са утежняващи аргументи. Темата бензин vs дизел е стара и все още отворена. Избора си е лично твой. Както казваш, че си прочел темите за 7ма генерация, верига при дизеловите е около 300к, а съединител с маховик около 250к. Така, че според тези симптоми можеш да си направиш и сметка, живот и здраве автомобила който си купил на колко километра реално е.

Успех и късмет в търсенето.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми е да споделят колегите,които са със същите преди фейса сигурно ли ме очаква маховик с верига.Искам дизел защото карам средно 16-18 хиляди на година,а хондите освен с читав инжекцион правят проблеми.Като сложиш филтрите газовите,бензина особенно зимата като е студено и на 50 хиляди ролките ремъците и ти излиза все едно да караш дизел.Само че дизела е доста по-пъргав а и този модел мотор е изключително сполучлив,за това съм се спрял на дизел.pendoc благодаря ти за мнението,имам кола която ми върши работа в момента и може и да почакам с месеци не е проблем това.

 

Точно за фейслифтов Акорд дизел говоря, където горепосочените проблеми са решени. След 3 месеца е 2016 г. и цените в Германия се корегират надолу. Разбирам, че покупката не е спешна. За тези пари може да се намери не лоша бройка. В момента в mobile.de има няколко фейслифтови бройки до 6000 евро. 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=215646606&scopeId=C&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&export=NO_EXPORT&sortOption.sortOrder=ASCENDING&minFirstRegistrationDate=2006-01-01&maxPrice=6000&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=2&pageNumber=1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 3 месеца е 2016 г. и цените в Германия се корегират надолу. Разбирам, че покупката не е спешна.

Това е малко относително. Ако чакаме да поевтинее значи просто е остаряла повече и взимаме по-стар автомобил на естествено по-ниска цена. Няма дата в която да се случва поевтиняване .. Така, че ако излезне "товя" автомобил... действайте. Лично мое мение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, на повечето дизелови Хонди производство 2003-2005, веригата би трябвало вече да е сменена. При маховика зависи дали е сменян навреме съединителя за да се запази маховика. То и турбината се сменя като консуматив във зависимост от експлоатацията. Като добавим и проблеми с колектора и разни други се получава приказката: Който го е страх от мечки да не ходи в гората. При случаен избор рискът си е сериозен. Извода е да се търси автомобил с пробег до 10хил годишно, което е почти невероятно, или такъв, на който споменатите компоненти са сменени скоро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам по 4-5 хиляди на година най-много, т.е.не е толкова невероятно. Лошото е, че ще продавам след 7-8 години ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам по 4-5 хиляди на година най-много, т.е.не е толкова невероятно. Лошото е, че ще продавам след 7-8 години ;)

Автомобилите на пазарът в България не идват от такива като теб. Затова съм написал, че при случаен избор е почти невероятно, особено когато говорим за модифкация, която е на над 10г. Шансът за читав е най-голям именно от 1-ви собственик, купил нова кола в България за лични нужди но те знаят какво притежават и си го ползват или пласират като "топъл хляб" на познати. Изпадат и служебни карани предимно градско, но те се пускат на вътрешни търгове или преференциално на ползвалия автомобила. Другият шанс, е чрез познат в чужбина, ама да попадне точно на това което търсиш е трудно и бавно.Ето аз от над 6 месеца съм дал заявка на мой приятел, който е управляващ съсобственик и вносител на 2 марки автомобили и за това време не е излезнал от вътрешния пазар нито един автомобил от два харесани от мен модела и модификации, които да са до 5г. и 100 хил. км. А това, което представителствата масово търгуват като "гарантирани" автомобили най-често идва отвън и е доста амортизирано за цената си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си изчел темите, не виждам, какво може да се добави повече.

Това го дъвчем всеки път.

Идеята ми е да споделят колегите,които са със същите преди фейса сигурно ли ме очаква маховик с верига.

A те колегите, от къде могат да знаят? 

 

Отиди в Юби-ко (например) и попитай, ще е много по-полезно. Според тях, почти няма останал акорд 7, преди фейслифта, на който да не му е сменяна веригата или да не е за смяна вече. Маховика е консуматив.

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като някой е изчел изчерпателната информация, какво очаква да получи като отговор на вече отговорени и потвърдени въпроси. Ако се търси определен и задоволитен отговор, различен от вече дадените, нека се знае че просто няма такъв, както е казал един актьор - "Birds bird and bees bee!" - т.е. ако се търси отговор, че маховика и веригата се сменят на 500К км или надживяват двигателя, за да получат някакво вътрешно удовлетворение, е няма да го получат. Аз не карам дизел, и не съм и фен на дизел като цяло, но ако реша да търся тук, ще намеря достаъчно информация за + или -, за да взема решение, без да задавам едни и същи въпроси. Що се отнася до читав и не читав автомобил, еми и такова нещо няма, взимаш автомобил, който според теб е най-близо до читав и инвестираш да го направиш такъв какъвто е в твоите представи, или взимаш изстрадал и го съживяваш, в случай едно даваш между 9-12, в другия под 9, но най-вероятно като теглиш чертата след достигането на желания ефект 1 приблизително ще е равно на 2.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май почти винаги 2 е по-голямо от 1. :-) Рядко са случаите когато евтините използвани "неща" са по-хубави от скъпите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми е да споделят колегите,които са със същите преди фейса сигурно ли ме очаква маховик с верига.

При мене се случиха и двете.. Маховик и съединител смених.. Следва верига (още трака/стърже слабо)..

Също така ми се пука и хидравличния маркуч, но той не е болка за умиране.. В общи линии - едни и същи неща.. Но това все пак са си консумативи..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Бих добавил - никой не може да ти каже кога точно ще се наложи да смениш коментираните тук консумативи - съединител и верига. Това по-скоро зависи от късмета ти, т.е. какво ще извадиш от торбата с п*$К#, и още повече зависи от начина на поддръжка, уменията и стила на каране на предишните собственици.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...