Jump to content
Dominic

Accord 8 - проблем с кормилната рейка

Recommended Posts

Здравейте,

 

При мен все още си е добре втулката която си направих от "фосфорен бронз", аз я монтирах преди зимата и майстора я беше оставил на долна граница като размер, имаше леко затягане на -10 , но след това изчезна и тази зима не се появи повече, за сега е на ~20к. Много е важно как е изработена втулката, чудя се дали да не я прережа като оригиналната, но си мисля че ще се разтропа, може и да пробвам на лявата.

 

Поздрави

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

аз се възползвах от втулката за CR-V.  Получи се перфектно, работа за 1 час. Гадното плопчене изчезна. 

20210703_113131.jpg

20210703_113146.jpg

20210703_113552.jpg

20210703_114344.jpg

20210703_114358.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, след няколко вагаджийски возила реших малко да разнообразя и без много мислене в началото на годината си взех акорд 2.4 2010г. И се досещате че щом пиша в тази тема значи и аз съм с проблемна рейка(която между другото се оказа електрическа).Проблема е малко ту го има ту го няма: след каране в дъжд или примерно автомивка не усещам "скърцане във волана" и то само при леки завои, като след ден два скърцането се връща. Първоначално си мислех че е нещо по окачването но се оказа че всичко е здраво и съответно майсторите ме насочиха към рейката! Сега остава големия въпрос къде да я ремонтирам: София, Пловдив. В бултрако София ми казаха че тук са пробвали всички фирми и не им се полувал ремонта. Пращали били рейките към  Пловдив ... да ама аз идея си нямам кого да търся, след като се прибирам само за уикендите(а тогава всичко е в почивка).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсиш Радо, намира се на Карловско в локалното веднага след Гостилница Карловска в дясно и питай, който видиш, знаят го. От Бултрако там пращат рейките. Но след 30-40 000 пак се разбива, така казват всички.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой знае ли дали въпросните втулки от лявата и дяснатата страна на рейката са едни и същи като размери. За ел. рейката на Акорд 8, 2.4 бензин питам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Изчетох всички 5 страници изписани по темата. Щом съм тук ясно е и че при мен има проблем с рейката. Накратко - изпуква предницата при спиране, при потегляне и при въртене на волана при ниски скорости или паркиране. Лошото е, че проблемът се задълбочи през последните 2 години. Няма да питам за сервизи и препоръки (писано е много по темата), но накратко 2 въпроса към тези които са правили вече рейка:

1. Колко ви излезе като стойност целия ремонт (под ремонт имам предвид смяна/рециклиране на втулката) като крайна стойност?

2. От ремонта досега колко км сте изминали, чуват ли се пак похлопвания отпред?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същото пукане след рециклирането на рейката миналата седмица съм минал към 50км. и го няма, но се оказа в последствие, че спирачните апарати пък и те тропали. Та ще ги оправям и тях. Ремонта ми излезе 150лв. в Пловдив, като сутринта оставих колата и следобяд я взех готова при човека с рейките на Карловско.  Всичко те си правиха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че нямаш проблеми, въпреки че е много рано да се каже отсега. 150 лв. ми звучи съвсем нормално като цена. Въпросът е колко време изкарват след ремонта. Някъде по-нагоре четох 30-40 хил.км преди пак да се разтропат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранция на ремонта нямаш, колкото изкара. Щом чисто нова от магазина казват, че кара 40 хил. и се разтропва си преценявай. Мен ме дразнеше да знам, че всичко ми е здраво по окачването, а ми тропа колата на разбито и затова я оправих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Значи въпросът горе-долу се свежда до следното: Да давам ли 150 лв. на всеки 30-40 хил.км. за нещо, за което нямам гаранции, но звукът му ме дразни, а принципно сигурността не е компроментирана.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами според мен това е въпрос, на който единствено ти можеш да си отговориш. Зависи каква ти е търпимостта към дразненето. Ако си от хората, които си купуват коли за да се предвижат просто от точка А до точка Б и да им вършат работа - предполагам не си заслужава. Но ако освен предвижважнето се наслаждаваш и на комфорта и удоволствоето да караш Хонда - според мен вече си заслужава. Лично аз не понасям такива звуци и ако някога изтегля късата глечка и рейката замине, бих дал парите без да се замисля.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте . Щом съм тук значи и аз имам вече въпросния проблем . Искам да попитам понеже четох доста мнения най-различни , има ли реално някакво решение вече или решението е да се намери подходящия  стругар . Ако ще се ходи по стругари да ми препоръчате някой от когото сте доволни за да не се лутам и да се приключва това дразнещо тропане . :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Гледам, че си от Плевен и мисля, че по нагоре в темата съм дал телефон. Ако не си решиш проблема можеш да ми се обадиш да ти дам едно рамо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с CRV 4 автомат, след две семици ще ми рецикират рейката в Бултрако Пловдив, за информация актуална цена 450 лв. Надявам се да са добили опит с въпросните втулки и да издържат повече от 40 хил. км писано по горе в темата.

ПП

По павета се чува тропане и диагнозата беше, да се сменят тапнони и рециклиране на кормилна рейка за да се оправи проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.06.2022 г. at 7:18, Митко Йотов написа:

Здравей колега. Гледам, че си от Плевен и мисля, че по нагоре в темата съм дал телефон. Ако не си решиш проблема можеш да ми се обадиш да ти дам едно рамо.

Здравей колега. И аз имам проблем с въпросната втулка. Ако има човек в Плевен който може да реши проблема ще е много добре. Малко съм притиснат от времето, че трябва да пътувам за Германия след няколко дни. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чух се с колегата и ще дам моята и чертежите да си направи, но това ще е от понеделник та поддържайте връзка с него и се разберете колко да направи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! От моя скромен опит стигнах до заключението, че няма никакъв проблем в кормилната рейка. Проблемът е в безобразно окаяното състояние на пътищата в България и Русия(откъдето идват всички оплаквания). Моята е на 168 000 км. Купих я преди 2 години и половина на 127000 км. В сервизната книжка не е отбелязано да е пипано нещо по рейката, аз също не съм пипал нищо и нямам абсолютно никакви проблеми. В кафето до нас се събират всяка неделя хондаджии и НИКОГА не съм чул някой да се оплаче, че има такъв проблем. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз съм на същото мнение, рядко карам Акорда защото не ми оставя време за него. Използвам я преди всичко за извънградско но там траповете са по малко и на рядко. Моята още я търкалям в багажника и не знам кога ще и дойде времето ако изобщо и дойде някога. То и колегата на който се опитвам да помогна май не е за рейка но то ще си покаже.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги в крайна сметка има ли някой който да е оправил въпросната втулка или рейка като цяло,,но в смисъл да си остави колата при даден майстор,и след това да е доволен от резултата,но не само за 30-40 хил.километра.и ако да-колко струва удоволствието?ако има значение -от Хасково съм!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам има някакъв начин с втулка от CRV, но нека някой по запознат да се включи и да обясни.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.09.2022 г. at 1:02, storish05 написа:

Доколкото знам има някакъв начин с втулка от CRV, но нека някой по запознат да се включи и да обясни.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
 

колеги, върнете малко мнения назад(162-ро). има и снимков материал.

 

На 13.07.2021 г. at 14:08, Georgiev_Sergei написа:

Привет,

аз се възползвах от втулката за CR-V.  Получи се перфектно, работа за 1 час. Гадното плопчене изчезна. 

20210703_113131.jpg

20210703_113146.jpg

20210703_113552.jpg

20210703_114344.jpg

20210703_114358.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли малко информация, номер на втулката от CRV, от къде я поръчахте и т.н

За са свалите самата втулка трябва ли специален ключ?

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.09.2022 г. at 19:41, storish05 написа:

Може ли малко информация, номер на втулката от CRV, от къде я поръчахте и т.н

За са свалите самата втулка трябва ли специален ключ?

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

разбира се. Аз лично ползвах идеи и мнения от руснаците. Ще приложа няколко теми с графики за изработка на ключ, втулка(ако не се ползва тази от ЦРв) и т.н. Относно ключа, с помощта на стругар се направи, но нямам нищо против да го дам за ползване на някой в нужда. 

https://www.drive2.ru/c/485745

https://www.drive2.ru/l/515884534634381855/

https://www.drive2.ru/l/475201779772948893/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Моята също тропа, но не ме дразни, а и нямам време да се занимавам та си я карам така.

От скоро обаче чувам едно виене/скърцане на умряло само при потегляне.

 

Та се чудя има ли вероятност да е също от рейката?

 

След като се "поразкърши" изчезва този симптом. Да речем като мина 1-2км.

 

Другото важно според мен е да спомена, че винаги паркирам на баир и дърпам ръчната. Станало ми е като навик, дори и да няма наклон инстинктивно го правя.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и фенове на Хонда,

тъй като от скоро съм горд собствени на акорд 8 2.2i-dtec и аз се сблъсках с неприятния проблем с рейката. След доста четене на мнения и кои какво направил и попаднах на следното инфо: https://shop.technotrade-bg.com/pcm-242715-e-1-19017  има ли някои които е слагал тази лагерна втулка, съответно и отзив?

Благодаря Ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята тропа от доста време, но и аз я карам така. Просто не намирам инфо как и къде ще я оправят и да не започне да тропа пак след 5000км....

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти от хиляда четения попадна на това, което никой не го е правил. От както ми мениха само втулката, вече 40 хил. км. не се е обаждала. В Пловдив след моста на Ален Мак от дясно правят рейки. По-горе някъде бях писал за цялата процедура. Какво има да четеш толкова? Отивай и действай и не си прави експерименти. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят ред дойде. От това лято започна лекичко да се обажда рейката. Поръчах през братушките ремонтен комплект и го чакам да дойде. Цена с доставката около 130лв. (4500 комплекта +2000 рубли доставка). Като я сменя ще пиша отзиви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята я оправих. Човека е от София , г/д за 40мин беше готова и срещу 100лв.

Като цяло колата е доста по-добре, но останаха едни леки почуквания по паваж, които не съм сигурен дали са от рейката (и едно тропане в топлото време, за което съм писал в една тема преди дни).

 

 

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с тропането ще си остане, поне при мен беше така. Смених два пъти дясната втулка и резултата беше следния, при около 10 - 20 градуса не се чуваше тропане, но над 20 градуса все едно нищо не съм сменял. Решението е рециклиране на рейката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали това моето тропане при по топло време е от рейката, иначе тропа и при въртене на волана, но рейката почуква като и има нещо, докато при мен си тропа по плътно.

Какво значи рециклиране? Нали смяната на втулката е именно това.... Проблема на тия рейки доколкото знам е втулката, а не някъде другаде.

 

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен имаше пристъргване (леко дрънчене) при завъртане на волана, но след рециклирането вече го няма. Рециклиране - сваляне, разглобяване, смяна на износените части, сглобяване и качване + стенд. Това ми струваше 200лв. В 9 часа оставих колата в 13.30 ми се обадиха, че е готова.

Редактирано от Vladi_V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Пловдив на Карловско шосе ли я прави?
На мен след като ми смениха втулката се промени поведението на колата и спря да почуква от дясната страна. Имам едно почукване по паваж, което е от ляво, но засега ще я карам така, защото е малко.
За тропането при топло време се съмнявам в долните шарнири, но не съм на 100% сигурен и не ми се сменяват здрави части.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 9/7/2023 at 7:51 AM, storish05 said:

В Пловдив на Карловско шосе ли я прави?
На мен след като ми смениха втулката се промени поведението на колата и спря да почуква от дясната страна. Имам едно почукване по паваж, което е от ляво, но засега ще я карам така, защото е малко.
За тропането при топло време се съмнявам в долните шарнири, но не съм на 100% сигурен и не ми се сменяват здрави части.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

Да на карловско шосе. Преди 10 години съм им ползвал услугите за другата ми кола и до ден днешен рейката й не е мръднала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. И моята рейка хлопа, прочетох цялата тема и се спрях на варианта за втулка от ЦРВ , защото немога да намеря кой да ми я направи по чертежа. Въпроса ми е - може ли някой да каже как  точно се избива пръстенчето от втулките? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Damasko написа:

Здравейте. И моята рейка хлопа, прочетох цялата тема и се спрях на варианта за втулка от ЦРВ , защото немога да намеря кой да ми я направи по чертежа. Въпроса ми е - може ли някой да каже как  точно се избива пръстенчето от втулките? 

А също и някакъв парт номер да постне някой ако има

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, policeman написа:

А също и някакъв парт номер да постне някой ако има

53630S10013 Това е номера.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, поръчах втулка от братушките. До тук вс ок. За съжаление от митниците отказват да я освободят, тъй като влиза под някаква забрана за внос на части и стоки от Русия. Пълно дърво:confused::ranting: Искат да я връщат на подателя. До тук минаха повече от два месеца, вероятно към три. Решение няма. Дано русите излязат човеци и ми върнат парите. В другия случай ще пия една студена вода. Пиша го за да няма други изгорели…..като мен.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също останах много доволен от ремонта на моята рейка в Пловдив на Карловско шосе, преди около 2 месеца я направих. Цялата работа отне около 5 часа и струваше 200лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...