Jump to content
okokorekokes

горене на масло след основен ремонт

Recommended Posts

Здравейте колеги разрових се из форума не намерих нещо по моя въпрос и за това пиша , карам сивик 6-та купе с двигател d16y7 с газово правих основен ремонт , сменях сегменти NPR, bielni lageri АЦ делцо, гумички на клапаните обаче не знам марката, гарнитура на главата на картета и на капака на клапаните след ремонта карах нормално около 2000 км. и после почнах да си е ръчкам и за 10000 км. ми изгори около 1.5 литра масло обаче след около 5000 км след смяната започна да ми гори доста масло на 1000 км. около 1.5 литра , по бронята и задния ми капак е опушен колата се кара предимно извън града и на ден минавам около 150 км.  дим от ауспуха няма, възможно ли е да е от калпави гумички на клапаните , нагар по свещите и ламбда сондата няма , та от какво може да е тоя разход на масло а маслото с което карам е вайко 10w40 полусинтетика.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не е направено както трябва хонда гори масло от сегменти видя ли за лушт на буталата правилно ли нареди сегментите ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За луфтове не съм мерил а ключовете на сегментите са срещу положни 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тея алуминиеви блокове едно прегряване води до едни такива деформаций на цилиндрите '(мерил ли си ги?) другия вариянт да са изпаднали гумичките , водачи не  хондите ама знае ли човек ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледах за теч и установих че е тякло бая от гарнитурата на картера, понеделник ще е сменя и след това ще пиша резултата на разхода на мнасло 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегменти никога не се редят срещуположно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегменти никога не се редят срещуположно.

Сега беше момента да кажеш как е правилно...
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги това ми е оригиналния номер На Хонда сегменти 13011-PM3-004 искам да си взема npr но някой може ли да ми каже точния номер

 

Благодаря Ви..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво им е странното?

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегменти никога не се редят срещуположно.

Е не е баш никога . :)  Никога е само  при бензинките, при дизела винаги се редят на 180 градуса .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги това ми е оригиналния номер На Хонда сегменти 13011-PM3-004 искам да си взема npr но някой може ли да ми каже точния номер

 

Благодаря Ви..

Сигурен ли си, че това ти е номера ?  Тези са за Д15 а в аватара ти гледам се мъдрят все Д14- ски . :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи коя д14ka. Повечето карат 1.2/1/2.8 сегмети и по редко 1.5/1.2/2.8

Писах му на колегта че имам ма тои ще си купува от еврото явно.

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата са p2je сиреч 1.5/1.2/2.8

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ Mitkoto_tt

Ако не греша:

 

Top ring  - 1.2 (дебелина, мм) / 2.8 (или 2.75) (широчина, мм) в зависимост от това дали пръстена е Riken или Teikoku

Second ring - 1.5 (дебелина, мм) /  3.2 (широчина, мм)

Oil Ring -    2.8  (дебелина, мм) / 2.8 (широчина, мм)

 

Най-добре си премери широчината и дълбочината на каналите на буталото и тогава реши!

Изборът ти е между:

NPR SWH30365ZZ, които за мен е по-неудачния, защото top ring е на 2.7 мм., а 100 % имаш износване на канала, т.е. станал е по-широк.

NPR SWH30362ZZ, за мен лично по-добрия, защото top ring е на 2.8 мм.

Редактирано от emod
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В допълнение към горния ми пост:

fenabg е написал по-горе, че има разлика в сегментите и е посочил каква е!

Най-добре си премери широчината и дълбочината на каналите на буталото и тогава реши!

Моята D15Z8 е с P2J бутала, но забележи, сегментите и са 1, 1.2, 2.8 (дебелина) и 2.6, 3.0, 2.8 (широчина). Смених ги преди около месец.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14Z моторите не са ли с PHXG бутала?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това което виждам из форумите че буталата на D14Z2/D14Z4 са PHxg 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сиреч тези    npr SWH30365ZZ

Сиреч, онези дето беше написал първоначално, маслените сегменти щяха да си се разкарват надолу- нагоре из буталото и да се чудиш после, защо след основен ремонт продължава да гори масло . :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

колеги това ми е оригиналния номер На Хонда сегменти 13011-PM3-004 искам да си взема npr но някой може ли да ми каже точния номер

 

Благодаря Ви..

Сигурен ли си, че това ти е номера ?  Тези са за Д15 а в аватара ти гледам се мъдрят все Д14- ски . :)

За D14Z4 това ми излезна като номер  от шасито 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1копресионен ключа сочи първи всмукателен клапан, втори сочи втори всмукателен. Първи маслосъбиратен пръстен първи изпускателен, втори сочи втори изпускателен.

Броиш сегменти от челото на доло клапани за цилиндъра от дясно на ляво.

Стрелката на буталата сочи ангренажа.

фена тези ключове според тебе не са ли правилно наредени 

 

 

 

Редактирано от Mitkoto_tt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е виш кво съм писал па виш кво е рисувано и пак пиши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам но никъде не можах да видя твоето твърдение .. на практика 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като не го виждаш събирай си колата както знаеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре само питам ....  Значи така се събира буталото   

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи коя д14ka. Повечето карат 1.2/1/2.8 сегмети и по редко 1.5/1.2/2.8

Писах му на колегта че имам ма тои ще си купува от еврото явно.

Фена пред мене са оригиналните сегменти 1,2 1,5 2,5 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...