Jump to content
rahneff

Добавка за хидравлика

Recommended Posts

Здравейте колеги.За мой лош късмет преди няколко месеца започна да ми се губи хидравлична течност по малко.Оказа се че е от кормилната рейка за съжаление, в горната част към кормилния прът.Сега теча се позасилва и нещата отиват към ремонт или смяна на рейката. Видях че продават добавка за спиране на теч от хидравлична рейка Xenum XP 100.

Искам да попитам някой има ли представа от тези добавки,използвали ли сте подобна или същата добавка,дали ще помогне да спре теча ,да не повредя нещо по хидравликата,изобщо ако някой има представа моля нека да пише че да не оплескам нещата повече :)

.Хондата  ЦРВ 1999 г  147 к.с . Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срам ме е, но ще си призная - аз съм с добавка за хидравлика. Вече почти година. За късмет миналата есен сменях гумите точно след едни маневри за паркиране в центъра /волана - крайно ляво, крайно дясно, много пъти/. При огледа съпътстващ смяната видях омасляване. Проверих хидравличната течност - на минимума беше, там си и стоеше от 4 години! Предстоеше ми дълго пътуване и веднага отидох в сервиз на марката в Горубляне;-) и там диагностиката беше: треч от рейката. Вариантите, няколко: нова - хиляди; нова, втора употреба - стотици; рециклиране - над сто лв. и добавка - 30 лв. с труда! Трябваше да избера трийсетте - чакаше ме път и бях/дали още не съм?! финансово импотентен. Още повече хората от сервиза казаха, че това е чест проблем и в 90% от случаите се лекува с добавка. И при мен се закисна. От тогава, за ок.12 000 км течността намаля от мах до мин, като в началото намаляваше по-осезаемо. Мислех да ремонтирам, но се отказах и преди около 2500 км долях отново до мах. Не намалява. За протокола, обаче добавката беше на друга марка. Успех!

п.с. Колата е същата.

Редактирано от kalintry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rahneff къде по точно ти тече в горния край?

Ако е от пиньона на рейката където влиза кормилния прът (под гъбата) значи имаш моя проблем.

На мен от там ми теччеше оправи се с една семеринга за 0,60лв. + 70лв за труд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега RAHNEFF,аз също имах твоя проблем и мога да ти кажа, че решението е доста по-лесно, отколкото си мислиш. Според мен НЕ трябва да се вкарваш в излишни филми с добавки. Както ти каза KOKO__2002, с два семеринга ще си решиш проблема. Относно труда - всеки сам си преценя, аз лично сам си ги смених. И тъй като виждам, че си ми градски ако искаш в събота ще съм в Ямбол, може да ти обясня на място какво трябва да направиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срам ме е, но ще си призная - аз съм с добавка за хидравлика. Вече почти година.

 

Е защо пък да те е срам,  нали в края на краищата е важна крайната цел, спиране на теча . :)

На брат ми Тойотата от година и половина е с добавка на Лики Моли и от тогава не е доливана течност .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що!? Щот' щяха да ме питат другата половина от форума "Не те ли е срам" и щяха да са прави...донякъде!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При износена втулка по рейката мисля,че тази течност няма да може да оплътни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм със същия проблем, каква е добавката, която е свършила работа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост не си спомням марката. Беше в тенекиена кутия и започваше с "М". Свърши работа - няма теч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно този проблем е масов, при ЦРВто вчера, четейки темата, си проверих нивото на маслото, оказа се на минимума, легнах под колата и забелязах омасляване, но съвсем леко.

Ще съм много благодарен и не само аз, ако някой сподели каква добавка да използвам за отстраняване на теча?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой близък имаше сериозен теч от семеринга, където влиза корминлия прът. Нямаше луфтове, хлопане, само теч. Доливаше често (няколко пъти месечно) и докато проучваше за ремонт, къде и как, като за последно преди ремонта, без да очаква нещо ... сложи добавка Mannol. Бутилката мисля, че беше 250мл. и струваше 12лв. Източи цялото казанче и допълни само добавката. Теча спря и от тогава, почти 2 години не е доливал!

Не знам дали при всеки ще даде такъв резултат, аз бях резериран към всякакви добавки, но вече не съм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем, за който някъде във форума бях писал и търсех помощ, като мислех ,че теча ми е от дясната страна на рейката, но се оказа ,че теча е от кормилния прът и маслото стичайки се се бях заблудил . Нямах никакво чукане и ли тропане , а на 500-600 км. доливах по около 20- 40 мл. След много умуване

купих от Бултрако един ремонтен комплект ( семеринги ) за 120 лв, но ми се наложи спешно дълго  пътуване, нямах време за ремонт и затова сложих добавка МАНОЛ .Резултатът, 

че течът спря, а маслото не мърда от горната граница. Преди това със оригинално масло на ХОНДА след продължителен преход се разширяваше и минаваше със около 6 до

8мм над максимума, което не знам кое е по доброто и дали е нормално това разширение.  Добавката я взех от едни складове на ф-ма АУТО ОИЛ във ж.к. Люлин гр София,

които се намират на около 200-300 м след  БУЛВАРИЯ от лявата страна идвайки от центъра, а срещу тях има магазин за акцесоари където я продават на същата цена от 8 лв,

а в магазин на бул. Сливница 173, преди моста на захарна фабрика се продава на цена от 10 лв. Ще карам така докато отново протече, след което ще слагам новите семеринги.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам промиващо масло за хидравлична рейка. Използва се за промивка след ремонти или генерирани стружки от износена помпа.Маслото е с абсолютно същите характеристики като вискозитет и миещи способности като оригиналното Хонда ,но без антиоксидантите и пенодобавките. Може и да се ползва като временно решение при невъзможност за ремонт на рейката до 2000 км или 3 месеца. Цената е 10 лв/литър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.youtube.com/watch?v=DXSVEAT0H0w

 

Моят съвет сменете изцяло маслото не слагайте добавката в мътилката която се намира в момента така влошавате повече от 50% или на добавката и маже да не постигнете никакъв ефект. Толкова е елементарно дал съм линк как става това като задължително промиите съда в него има цедка са маслото от личен опит при първата смяна на моето излезе такава боза че наистина има за какво да протече реиката,ъжалих че налях маслото веднага а не промих рейката като това може да стане с по евтино хидравлично масло.Затова след 15 000км пак го източих и налях отново колата е Honda CR-V B20Z 2000 г 147к.с. автоматик и загубата на маслото спря побира 800-900мл до мах чертата.

При запитване в сервиза на Хонда Варна за смяна първо ме попитаха за какво ми е нужна :huh::huh::huh: никой не сменял там........и това оторизиран сервиз казаха че ще  пробват и поискаха 30лв да го д.......т слад зададени още няколко въпроса от типа какъв е цвета н оригиналния антифриз и те незнаеха ги отписах некъдърници.

Ако някой иска помощ за модмяна на всички масла правя я сам да ми пише

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...