Jump to content
eaek

Биелни лагери за Хонда ЦРВ

Recommended Posts

Привет на всички колеги!

Започвам тази нова тема  с молба за съвет и експертно мнение!

Ще се опитам да опиша набързо положението!

От юни съм горд собственик на Хонда CR-V 2.2 i-cdti 2006г

Но радостта ми бе кратка!3 дни! И се започна : в едно с обичайните консумативи като двигателно масло, масло на диференциала, филтър купе, маслен филтър-.Комплект вериги, маховик,комплект  съединител,тампони на носачите,  горивен филтър, лагер на обтегача!

Сега като отворихме за смяна веригите и майстора реши да погледнем и биелните лагери!Според него и те са за смяна! Проверихме на доста места, но навсякъде е с доставка до 10 работни дни!А колата ми трябва повече от спешно!Въпроса ми е  следният?Може ли сега да събирам двигателя и на по-късен етап да се сменят само лагерите отдолу конкретно при този модел, защото вече съм във финансов шок!

Моля Ви искренно за  отговор !

Поздрави на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И каза ли ти кво им е на лагерите, как ги е проверил каза ли? Ти в тоя майстор сигурен ли си ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая заигравка със сегменти, гумички,лагери, гарнитури ги правих преди по-малко от месец. Има лагери за теб и цената е под 100 лева, поне толкава дадох аз. А и почти сме съседи, от Видин съм. Поръчах ги от местен магазин, дойдоха на другият ден. Заедно със сегменти, гумички и гарнитура. Гарнитурата беше по-скъпа от лагерите. Пусни ми мобилният си телефон на лични и ще ти обясня всичко което мога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само искам да спомена , че ако биелните лагери са износени наистина - не е коректно да се сменят на место , защото и в самите биели може да има елипси , коляновият вал да има т.н. даруги , шийките на вала да са износени , да има миниатюрни стружки във вала и маслената система . Когато биелен лагер е износен - той е с оранжев цвят , - там , където работи . Ако има оранжево петно , което  е малко  и е само отгоре - от към тялото на биелата , тогава оъже да се подмени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса явно е бил спешен...от 10-ти е и отговора ми няма да е актуален,но все пак.

Смяната на лагери на Хонда е трудоемко и бавно.

Вала е изработен от робот и измерен с рефрактометър...прецизен микрометър.Сметнати са хлабините и размерите на лагерите са изчислени до стотна.Четирите биели са различни,щото ножа като е струговал се е износил и затова японеца дава 4 различни по диаметър лагера за всяка биела.Лагерите имат цветен код и са описани върху коляновия вал с цифрички и буквички.Примерно C3 отговаря на кафяво/черно.Ако не е износен коляновия вал поръчваме лагер с цветен код кафяво/черно.Ако е износен се шлайфа вала или се рискува с друг цветен код,стига да знаеш какъв размер са :).Лагерите се произвеждат само от Хонда.Има нонейм производители на лагери ,които вършат работа,но тогава вала се шлайфа задължително ,като шлайфиста си номерира лагерите и си напасва всяка шийка по лагера.Това всичко го пише на 97 страница от сервизното ръководство.Всичко останали размишления на тема лагери са повод на съмнение за професионализъм близък до "наще" лекари.

 

До колегата София 70.Колега ,виждам че имаш технически речник и най-вероятно се занимаваш с автомобили,затова преполгам, че това оранжевото е някакво недоразумение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички колеги, които се отзоваха и писаха по темата!Все още не съм намерил лагери затова я сглобих на този етап със старите!Лек ден на всички!Посъбрах доста информация!Ако някои колега сметне, че може да му послужи с удоволствие ще отговоря на лични!Лек ден и много безаварийни на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...