Jump to content
rollin

Наклон на задните гуми - Accord 7 - Проблема решен

Recommended Posts

След реглаж. Ще снимам и задницата утре да ви я покажа как изглежда 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Вътрешните болтове на долните носачи са на ексцентрик. След реглажа ли не е в допуска, или не е правен?

Нека разграничим задното окачване на седан-а и катафалката. Никакви носачи няма отзад при седан-а и може да се регулира само сходимост на задния мост(мост силно казано). Страничен наклон - с горни щанги (раздвижени), или ако някой има желание да сменя всичко отзад. Седан-а си е мултилинк отзаде с 5 щанги.

Редактирано от jijane
  • Харесвам 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз желая по-скоро да си закупя въпросните щанги на някаква по разумна цена, а не да ми ги прави стругар, затова питам за линк, ако някой който се е занимавал с това знае точно какво трябва да поръчам. Карам Акорд 2.2 cdti седан от 2004 година 

Редактирано от Pavel_Pavlov
2.8. Не цитирайте човека, който е непосредствено преди вас в списъка с мнения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Акорда найстина има такъв проблем с отварянето на задницата. Оригинално страничният наклон (camber) е някъде 1,5 - 1,6 градуса. При мен задна дясна гума е на 2,76, а задна лява на 3 градуса. По този начин се получава износване от вътрешната страна на гумите. Единственото решение е направата на горната щанга с шарнира раздвижна както колегата Rollin е показал на снимки. Точно това съм подготвил и аз и така се прави необходимия наклон и задницата става в топ състояние докато това е кола.

Този проблем е решим единствено и само с тези раздвижни щанги и с нищо друго (личен опит). :hondarulez:

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така допуснал съм грешка по невнимание. Значи наклона на задните гуми от 1,5 - 1,6 градуса е максималния допустим за Акорд т.е. това е границата (потвърдено от хората с машината за реглаж на сходимоста). Вчера монтирах преправените вече горни реглажни щанги и направих реглаж на заден мост. Наклона на задните гуми беше нагласен на 1,10 градуса и на двете гуми, като сега вече задницата на колата стъпва на цялата широчина на гумата и всичко е в нормите. Задължително след поставяне на реглажни щанги освен наклона на гумите се измества и притварянето на гумите (накратко това / \ ) и се регулира от долните щанги с ексцентрик болтовете, които са запекли брутално. След тези настройки на машината задницата свети навсякъде в зелено и гумите се изправиха видимо с око като се гледа отзад. 

 

Проблема вече е решен успешно и завинаги. Вече мога да си карам Rainsport 5 - те без да ме е яд, че ще заминат бързо. :D

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.09.2015 г. at 15:23, rollin написа:

Проблема е решен.
Отидох до един майстор тука в града и ми направи къстъм камбър китове (преправи оригиналните) за 70лв .
Сега мога да правя каквито си искам наклони :)
Ето какво представлява:
post-9862-0-76082600-1441974166_thumb.jpg

post-9862-0-59366900-1441974193_thumb.jpg

post-9862-0-95023400-1441974201_thumb.jpg

post-9862-0-14754800-1441974210_thumb.jpg

post-9862-0-79905900-1441974219_thumb.jpg

Привет, колега, имам същия проблем и аз(с комби съм 2006та) , на задните колела лявото отклонение е 2 градуса, а дясното 1.5.Та въпроса ми е понеже съм от Пловдив, този човек от Първомай дали работи още и дали след 6-7 години ,ако я караш колата още разбира се имаш някви отзиви относно този тип преправяне? Ще съм ти много благодарен за обратна връзка! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 31.05.2022 г. at 11:41, Kalin S написа:

Този проблем е решим единствено и само с тези раздвижни щанги и с нищо друго (личен опит). :hondarulez:

 

Какво си опитал, колега, за да стигнеш до този извод?

 

Аз бих посъветвал всеки да започне със смяна на пружините, преди да подменя каквито и да било оригинално проектирани части с такива направени в гаража или до някое оризово поле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Terje написа:

Какво си опитал, колега, за да стигнеш до този извод?

 

Не съм опитвал друго директно минах на раздвижни (в момента даже има и Hardrace такива раздвижни щанги на добри пари). Мойте пружини са спортни Voghland (made in 🇩🇪) и няма нужда от смяната им. Според мен предният собственик когато я е свалил на спортните пружини не е отчел факта, че се отваря защото вече е снижена и ако я е карал достатъчно време така и ето го резултата разчекната задница. По принцип колкото е по ниска колата окачването се отваря т.е и обратното с нови оригинални пружини и евентуално смяна на всички щанги с тампони пак с оригинални проблема с резчекването би трябвало да изчезне. Но не бих сменил всичко, за да видя дали ще стане. Затова директно раздвижните и край, а и като разходи е по добре. Между другото видял съм много Акорди и повечето са с раздвижни отзад и има защо. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в специални случаи като твоя - където си сложил алтернативни пружини, с цел да се свали колата, е разбираемо. Но в останалите случаи се "лекува" симптома, а не причината. А тя е с доста по-голяма вероятност поради омекнали пружини, а не от тампоните.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...