Jump to content
alman

Пред покупка пак.

Recommended Posts

Здравейте, реших да дам сегашното Харви на щерката и да мина на такова с 4 врати. Та въпроса ми е има ли смисъл от витек, като знам, че разхода е малко по-висок, но не знам откъм поддръжка дали е така безпроблемен като другия? При фейслифта само броните ли са променили или има и технологични промени? Всъщност от кога точно почва фейслифта, че гледам едно писано 2003 , пък със старата муцуна? Мерси предварително. А, още нещо гледам има харвита с обикновенна газова....предполагам, че не е препоръчително или няма проблем? Пак мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. До колкото знам промяната е само в бронята . Аз лично съм за без Витек, защото реално разлика във вървежа мисля, че няма. Само данъкът ще му е по-висок. Фейслифта мисля, че е след 2002, но не съм 100% сигурен.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 коня са си 20 коня , няма как да не върви повече. Особено ако си в драките.Каква подръжка ? Същото е. Само трябва да уцелиш читаво. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифта е от 2002,доколкото знам ,технологични промени няма.Моето Харви е 2002.Успех с покупката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ри фейслифта има промяна и при таблото, волана, седалките. Махнали са синия акцент в интериора. Километражът свети червено. Миналата седмица купихме за роднина четириврато преди фейса с по-мощния мотор и разлика във вървенето определено има между двата мотора, като сравнявам коли в сходни състояния. Возията на четиривратото е по-добра.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, има ли възможност някой от Габрово да погледне тази кола на живо, когато може.

http://www.cars.bg/c1243267

Съответно ще почерпя. Мерси.

Редактирано от alman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

V-tec моторът дърпа по-добре след 3000 оборота. Под 3000 оборота и двата двигателя са доста мудни, да не казвам по-силна дума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече започвам да се заглеждам и по ЦРВ-тата. То комай са същите пари или съвсем малко повече. Някой може ли да ми каже по какво да позная дали е 128 или 147 коня....предполагам сигнатурата на двигателя, но...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се чудиш кое да избереш, нема смисъл. Тия 20 коня повече няма да ги усетиш.

Не съм сигурен, как да ги познаеш по буквите след В20.

Обаче разликата по външен вид е очевадна, само поглеждаш снимка на двг в обявата.

 

128 коня, всмукателния колектор е извит нагоре като крив макарон:

post-13558-0-50892500-1439409453_thumb.png

 

147 коня колектора е, грубо казано, плосък:

post-13558-0-46978200-1439409518_thumb.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...