Jump to content
boiskii

Обслужване Сивик 6 (D15Z6)

Recommended Posts

При мен имаше подобен проблем и в сервиза ми казаха, че се чувало от жилото на притискателя, и мястото било малко неудобно за смазване. Пръскаха го с WD40 и след известно време спря да се чува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое е тва жило? При мене задвижването на съединителя е хидравлично. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм поглеждал кое как е при мен, това ми казаха по спомен, от притискателя било. Не знам къде има жило.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз знам, на старата ми ланча има жило, също така и на ланчата на боиски, а най вероятно и на ланчата на тоя дето ти го е казал :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този мотор извънградско 100-120 (еко режима до преди изключване) с мен и още 2 и малко багаж, 6,5 на газовата, което значи 5,5 на бензина (щото и на бензин минах 100 км да видя как е). Напълно натоварена (изнасилена с багжник до горе и 5 човека) ми даде малко под 10 газ за морето(начи под 9 бенз). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събота ще я засека колко гълта на бензин с 4 човека + багаж до морето. Ако не ми хареса ще я засиля към газаджията за ГИ.

 

Между другото, някой може ли да посочи точната букса на фабричното аудио, че ще слагам ново радио и трябва да търся преходник?

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако още някой го интересува, е тва е буксата:

 

http://www.electronics.bg/product_info.php?products_id=21005512

 

Остава утре да се сдобия с нея. Между другото след днешното каране забелязах, че на загряло съединителя не скърца...може би ВД-то се е разнесло, което е добър показател. Въпреки това като дойде мини камерката ще гресирам всички възли с високотемпературна грес. В работата намерих някаква до 980 градуса. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз въпрос. Одеве започна да ми се ебава лампата на преден ляв мигач на фара, ту свети, ту не свети. Тръгнала си е явно, пък аз съм тръгнал към морето. :) Как се сменя тая лампа? Огледах и бая завряна ми се видя буксата. Да не би да се вади целия фар?

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се вади фара. През подкалника се сменя крушката. Даваш пълен ляв(е винаги е по-лесно да свалиш гумата)  и от там бъркаш, всичко е на напипване без да се сваля гумата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, то било много лесно. Пластмасата в подкалника е мека и лесно се деформира, че да бръкнеш и видиш буксата. Гумата няма смисъл да се сваля. Явно некоя букса ми се бъзика щото лампата е със здрава спирала и сега като я поразбъзиках си свети. 
 
Смених маслото на скоростите днес с Хонда MTF 28лв./л. На малко под 2л преля. Старото масло си е старо, леко потъмняло, с миризма на фекалии...по книжка се сменя на 6г. или 144 000км при нормален климат. 
 
п.п. Чуда се дали да не смена и маслото на хидравликата. В Хонда имат PSF на 37лв./л. Някой сменявал ли го е? Как се процедира?
 
п.п.1 Да ми кажете и какъв маслен филтър да си купя? В ръководството нещо ми убегна спецификацията му? Поръчал съм масло Fuchs TITAN XTR 5W30 от Англия и като пристигне идната седмица ще се сменя. 

 

п.п.2 Вече успях да засека разход след първите 2200км. 6.27/100 с 2ма души, без клима и скорост 140-150-160; 6.81/100 с 3ма души, клима и скорост 140; 5.94/100 с 4ма души, 70-80% клима и каране в Еко режима (до 120). На мен ми се вижда доста добре, но на газ ще е още по-добре. :)

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото на хидравликата се сменя по-следния начин: Откачаш страничния маркуч, който е на казанчето, той е този, който идва от рейката. След като го откачиш го снади с друг маркуч за да стане по-дълъг и го пусни в бутилка или друг съд, после палиш мотора и почваш да въртиш волана пълен ляв и десен, но бъди готов бързо да загасиш мотора, когато чуеш помпата да засвири. След това закачаш маркуча на мястото му и наливаш новата течност в казанчето и пак палиш мотора. Като запалиш мотора много бързо ще я дръпне и разбира се доливаш отново до максимум и пак въртиш волана пълен ляв и десен няколко пъти за да изкараш въздуха. Системата събира точно 1литър.

 

Относно масления филтър:  Аз лично ползвам на MANN и съм доволен и един мой приятел също ползва тази марка филтри на Акорда си и той е доволен. Общо взето избора е твой.

 

Поздрави! Георги :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи идната седмица действам по хидравликата.

 

Имаш ли парт номера на масления филтър под ръка? Номерата на горивния и поленовия също ме интересуват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oil Filter MANN W610/6 за D, B, H, F, K серия.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за насоката. Филтъра е взет и днес планирам да сменям маслото. Реших да пробвам с това масло:

 

post-23991-0-59938900-1441273104_thumb.jpg

 

Принципно филтъра на предната кола съм го затягал винаги на ръка и не съм имал проблеми. Тук мисля да процедирам по същия начин? В ръководството са дадени 22Nm за стягане и някакъв метод 7/8 с обозначени цифри върху филтъра... 

 

3.3л ли събира с филтъра?

 

 

Преди няколко дни смених маслото на хидравликата. Успях да се справя сам. Изсмуках количеството от казанчето със спринцовка и маркучле, свалих маркуча от казанчето и в него наденах друг (дълъг около 50см). С лявата ръка държа маркуча и шишето, в което ще се излива старата течност, а с дясната паля двигателя и въртя волана от край до край. Очаквах помпата да завие след първия цикъл, но това не се случи...и така врътнах 3х от край до край и загасих. Налях, врътнах 4-5х от край до край. Системата пое окончателно 650мл. Не знам що ми се струва, че изкара повече масло от 650мл. Има ли вариант да поеме още след време? Всъщност колко точно събира системата?

Редактирано от boiskii
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 3,3лт.,с две туби от по 5 лт. правя три смени.И аз на ръка си стягам филтъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си стягам филтъра на ръка. Иначе 3.3 масло събира мотора + филтъра.

Иначе хидравликата трябва да събира 1литър. Малко ме съмнява да поеме след време още, както и да изкара всичкото количество стара течност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи промивка му е майката. Нищо. Другия път. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как е колата след смяната на хидравлипното с МТФ колега? Някакви наблюдения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MTF е на кутията. На хидравликата сложих PSF. Разлика не долавям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни налях и новото масло 5w30. Двигателя работи както преди. Може би продавача не ме е лъгал, че старото е 5w40. Остава да си покаже колко ще го гори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи как караш ,според мен може би над 4к оборота ще погарва като го пържиш ,но зависи и от състоянието на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко побра скоростната кутия и колко пари даде за МТФ и осети ли разлика в превключването?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко под 2л - към 1.9

28лв. литъра

 

Разлика има основно в шума на кутията. Сега е по-тиха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече направих 1000км с това масло. Стягах на ръка по усет. Няма ядове.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опит за гресиране на съединителя с медна грес, след като отново започна да скърца:

 

https://www.youtube.com/watch?v=DGWSbShkAdM

 

Времето ще покаже дали има ефект. :)

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там някъде, ако твоя двигател събира колкото моя. Предвиди поне 2л концентрат. Мен ми остана към 1л понеже тубите бяха по 1.5л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В неделя смених термостат. Симптомите бяха следните: много бавно загряване сутрин и падане на температурата при спускане на скорост. Ето какво извадих:

 

 

post-23991-0-73536200-1446791651_thumb.jpg post-23991-0-45794700-1446791668_thumb.jpg

 

http://www.yoyopart.com/oem/164349/ford-89bm8575ad.html

 

Термостат за Форд?! Отваря на 92 градуса, а в книжката пише, че трябва да е 76-80. Освен това забележете как е подбит в горната част и клапанчето за обезвъздушаване липсва. Предполагам това е някакъв жабарски чалъм винаги да стои малко отворен и да върти през радиатора. Каква е логиката? За да се пусне "Еконо" режима колата трябва бързо да загрее, а не обратното.

 

Сложих си оригинален Nippon 19301-P08-316 от общите поръчки, благодарение на колега от форума. Отваря на 78 градуса и в момента колата загрява перфектно, Еконо-то се пуска два пъти по-бързо от стария.  

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах ти го преди 4 - 5 месеца това за термостата, че италианците са мърлячи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нипон-ския термостат за малко да направи белята одеве. Карам си по Тракия със 120-130 и на един баир гледам стрелката тръгнала нагоре и стигнала малко преди червеното. Отбивам, отварям крана за парното, което не беше ползвано до момента, и стрелката резко падна до към средата. Тръгвам и си правя експеримент отново в движение - спирам парното, връткам кранчето на студено и гледам как стрелката пак почва динамично да се катери над средата на скалата...и така докато се прибера карах с пуснато парно. Спрях на входа на София да пипна радиатора и маркучите - студени.

 

Интересна ситуация. Карам с тоя термостат от 1000км насам и не беше се проявявал така. Дефектен термостат или нещо друго...чудя се. На отиване към Велинград нямаше ядове, даже преди да я изгася за последно си пусна перката. 3 дни по-късно термостата да е замръзнал или залепнал не ми се вярва, температурите бяха не по-ниски от -4.

 

Сега ще взема проба от антифриза и ще я вкарам във фризера. Ако всичко е ОК вадя термостата да го варя на котлона, но каквото и да покаже теста този термостат май повече няма да го сложа на колата, колкото и да е "оригинален".

 

Някой имал ли е подобни проблеми с нов термостат, макар и не оригинален? Само за справка, този е Nippon 19301-P08-316.

 

post-23991-0-54958500-1451221916_thumb.jpg

 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах проблем с моя,оригинален,но стар.Отваряше само 3мм. и при нормално каране нямаше проблеми,но в баир с климатик и хора тръгваше стрелката нагоре. Свари го твоя да видиш дали ще отвори 8мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих нов Тама. Дано проблема да е решен за повече от 1000км. :) Стария-нов го сварих и си отваря доволно, почти 1см., затваря си...ходи го разбери кво му е. Температура не съм мерил, че нямах термометър. По цилиндъра с гела има драскотини, явно е закачал в металната рамка. На ръка като прибутвам котвата, запича яко и се движи на пресекулки. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...