Jump to content
veno

криви дискове ?

Recommended Posts

Здравейте, при скорост над 120 км/ч като натисна спирачките ми тресе волана. Възможно ли е причината да са криви дискове, и без това накладките са скоро за смяна, та ако е това причината да сменям и дисковете заедно с тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип нормално е да е от криви дискове ...би трябвало да го прави най-ве4е когато са загрели ...или ако са много криви вибрира и при студени , твойте се свалят лесно ако имат хляб дай ги на стругар ...и веднага ще си проли4и дали са криви като после задължително трябва да смениш и накладките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има доста изписано по въпроса . провери с търсачката , но накратко .... криви са ти дисковете - моя съвет - не си пристъргвай дисковете временно решение е идето ще се занимаваш с майстори и простотии и като цена същатата работа, не си взимай делфи .. аз съм с някякви на ниппартс - доволен съм горе долу ... и задължително меки накладки. това е , успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

Провери също така и спирачните апарати дали работят хубаво(буталото дали се движи свободно ) Погледни и втулките на долният носач

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

преди да купуваш и монтираш нови накладки и дискове-провери дали буталата се движад добри и дали имаш луфт във водачите им.също така и дали въобще се движат свободно тези водачи.кривенето на дискове обикновенно е причинено от нещо неизправно по спирачната система.след като си оправиш евентуалния проблем си смени и накладките и дисковете с нови.някой каза че Делфи били кофти.....ми аз съм с такива и се справят доста добре пък и експлоатацията им е сериозна.ако спирачната ти система е наред,квито и дискове да сложиш трябва да работят добре и евентуално при много големи натоварвания да усещаш някакви недостатъци в конкретни марки дискове....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да!Но при мен имаше и луфт във кормилния накрайник, и във вътрешната кормилна рейка.Като оправих и тях и всичко заспа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди при Омбре.Аз съм доволен от накладите ми KASHIYAMA, и NISSIN-мисля че нисин се слагат заводско :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а кога му е работното време ? Че аз нещо през деня съм цял ден на работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди да купуваш и монтираш нови накладки и дискове-провери дали буталата се движад добри и дали имаш луфт във водачите им.също така и дали въобще се движат свободно тези водачи.кривенето на дискове обикновенно е причинено от нещо неизправно по спирачната система.след като си оправиш евентуалния проблем си смени и накладките и дисковете с нови.някой каза че Делфи били кофти.....ми аз съм с такива и се справят доста добре пък и експлоатацията им е сериозна.ако спирачната ти система е наред,квито и дискове да сложиш трябва да работят добре и евентуално при много големи натоварвания да усещаш някакви недостатъци в конкретни марки дискове....

Смених старите дискове с нови(мисля че бендикс беше марката) естествено и нови накладки . След 2 месеца точно усетих леки вибрации при спиране , а вече на 3 -ия месец над 60 км/ч като натисна и имам чуството че ще се разглоби колата от вибрации ! Много бързо се изкривиха и все едно дадох 300 лв на вятъра.Сега съм малко объркан да ги стъргам ли нови ли пак да търся ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах , че делфи са кофти защото и аз като теб ( въпреки, че ти си с бендикс ) ги хвърих след 2000 км , а започна да ми се тресе волана още на 500 км -факт. След като пристъргах и Лукас( старите ми дискове с който купих колата и тресяха) , който се славят с добро име и това упражнение изобщо не даде какъвто и да е резултат си купих ниппартс с накдладки кашияма (похвалени тук във форума) .Разбрах , че те са марка, която опаковат (ниппартс) затова не знам какви са дисковете .До сега съм минал над 30 000 км с тях, не че не тресе, но е много много минимално и то при загрети спирачки и то при висока скорост .А иначе за автора на темата: провери спирачните апарати както те посъветваха колегите . КолкотА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest veno

какво ще кажете за Brembo дискове ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

какво ще кажете за Brembo дискове ?

Най-добрите са , но не и тези които се внасят в БГ. Тук във форума не веднъж се е коментирало ,че са ментаци .... лично мнение нямам иначе , но май няма и да пробвам :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених старите дискове с нови(мисля че бендикс беше марката) естествено и нови накладки . След 2 месеца точно усетих леки вибрации при спиране , а вече на 3 -ия месец над 60 км/ч като натисна и имам чуството че ще се разглоби колата от вибрации ! Много бързо се изкривиха и все едно дадох 300 лв на вятъра.Сега съм малко объркан да ги стъргам ли нови ли пак да търся ?

Абсолютно същото положение и при мен. Над 60 км/ч започва лудницата! Едни дискове вече изхвърлих(Делфи, един път шлайфано). Тогава мислех, че е от дисковете, но сега не съм вече толкова убеден... Сегашните отново са на едно шлайфане и отново са за боклука! С меки накладки съм. Мисълта ми е да не се занимаваш със шлайфане, защото това е временно решение - в най-добрия случай няколко хиляди километра(3 до 5 хиляди). Зависи от начина ти на каране. Търси проблема другаде, отстрани го и тогава спокойно си смени дисковете. Аз поне така мисля да направя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой ще ми даде ли телефон и адрес на Омбре ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sorry, че изкарвам пак темата, ама на crx-a ми спирах само на спирачки, много често остро и от високи скорости и никога не ми е притрепервало, ама изобщо. Сега на prelude-a си трепереше от около 120. Луфтовете и разбитите шарнири ги изключвам, защото колата е 2001год, нов внос и поддържана в сервиз. А на рекса предницата му тропаше накрая. А сега де?! Освен това имо много голямо значение как се струговат дисковете, защото мойте ми ги струговаха накриво! И то в Радиал, където уж имали специална машина и т.н.- МЪРЛЯЧИ! А при тези дето оправят тресенето без дори да свалят дисковете и то за 40 кинта не ми се ходи. Единсвеното ми обяснение е че колата е ръчкана с още неулегнали дискове и накладки. Накладките са NISSIN, предполагам и дисковете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

това е присъщо за по-големите и тежки коли, затова :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...