Jump to content
Hukumo

Пробелм с тоците на CR-V 2 ген.

Recommended Posts

Привет колеги,

имам странен проблем за който не съм чел тук до сега.

може и да е нещо елементарно но не мога да го отстраня.

проблема е от вчера сутринта.. някъде ми се губят тоците..

първото което забелязах е че радиото ми не иска да се пусне..

след това.. забелязах че от вчера сутринта никога не може да запали от първия път.. дори да врътна няколко пъти не иска.. като изключа от контакт и пак врътна пали веднага.

колата е с аларма, поставяна допълнително, която по принцип управлява всички ключалки... но сега. което е много странно алармата работи без проблем но управлява само шофьорската врата а другите (вкл. и багажника) не. Това също не мога да го проумея.. защото като съм вътре и натиска ръчно палеца за заключване/отключване на шофьорската, другите три врати също се заключват/отключват.??

вчера отворих бушоните и ги пренаредих всички но нямаше ефект. гледах ги уж дали са ОК .. всичко ми се строи нормално. :unsure:

 

ще се радвам ако някой има някаква идея какво може да причинява това странно поведение, или ако ме насочите към някой който да може да го отстрани.

 

 

 

П.С.

вчера открих че ключалката на заданата врата не може да се откл/закл с ключа на колата.. това нормално ли е? защото аз нямам друг ключ :confused:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Афтър маркет алармите много често дават проблем, в съседния блок на моя има автоалармаджии и винаги имат клиенти. За паленето - ако си с още един имобилайзер или система против запалване дават дефекти, ако си само с този в ключа, задължително на електриджия. Аз сложих още една аларма + фабричната, но само да пищи и да затваря прозорци и датчици за удар и обем в купето,ако сложиш оригиналния ключ и запалиш колата почва да пищи ,но работи. За да не се чуда после какво става ако има проблем :). А относно задната врата-  ключа е същия ако ти влиза в ключалката , но е на позиции- докрай завърташ по часовниковата- отваря стъклото само. В обратната посока отключваше вратата и средата беше заключено- нещо такова бяха.

 

При мен пък централното е в обратния ред от алармата заключва всичко , пък като съм в колата и натисна на  шофьорската врата палчето само тя се заключва - другите колеги да кажат как е при тях.

Редактирано от bezupre4niq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За задната врата:

- вкарваш ключа на положение /0/, завърташ леко на дясно на положение /1/ - и вратата се заключва.

- завърташ ключа още по надясно на положение /2/ - и задния прозорец се отваря.

- завърташ ключа наляво до край - вратата се отключва.

 

Как е било преди, заключвали ли са се всички врати от дистанционното? Ако пробваш да заключиш само с ключа, заключват ли се всички врати?

Предполагам ,че имаш проблем или с връзването на допълнителната аларма, или с централното.Пробвай с другия ключ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bezupre4niq : да алармата има още един имобилайзер и система против запалване.

 

Emicha:

да преди всички врати се заключваха с дистанзионното на аларамта. преди да сложа аларамата всички врати се заключваха с фабричното дистанционно на колата но сега вече не го ползвам.

 

алармата ми е от Февруари месец.. и до сега никога не е правила подобни номера? хубавото е че е още в гаранция :)

 

относно задната врата... ключа целия ли трябва да влезе в ключалката .. или ?

моя влиза някъде до средата в момента.. помъчих го малко (без да натискам много) но не иска да влиза целия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да целия си влиза - толкова колкото и на шофьорската врата.

Иначе вкаран до край  /погледнато визуално/, извън патрона до черното тяло на ключа, остава навън, някъде около 2 см. от острието.От самата дръжка, до черното тяло е около 1 см.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е с толкова опции алармата,  от нея ще да е, но е хубаво да им занесеш и старото дистанционно и да докажеш че то заключва вратите,иначе модул за централно е пари  :) А ключа ако не можеш да го завъртиш в ключалката. ВД пръскай и аз мойта не я ползвам много често, а ти щом сега я пробваш може от години да не е ползвана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още няколко парченца от пъзела:

тъй като съм на газ.. всеки път си следя изминатите километри след зареждане.. (занулявам TripA).. това което ми направи впечатление днес.. е че като запаля.. се показва автоматично покзанията от общите километри.. превключвам на tripA.. и като спра и запаля пак.. се променят автоматично пак на общите киломентри.. пробвах го няколко пъти днес.. и винаги ставаше така... все едно нещо ресетва колата

 

освен това.. ми се струваше че преди като извадя ключа от ключалката осветлението в купето се активираше за определено време.. и след това угасва.. Сега.. осветлението не светва като извадя ключа.. въобще не реагира.. само като отворя вратата тогава светва :confused:

 

въобще.. нямам идея от къде може да идват всички тези симптоми ? и как да ги отстраня .. :shock:  дори се замислям дали алармата е в състояние да причинявам всичко това?

 

може би си внушавам.. ама ми се струва че и оборотите и са нещо паднали от тази случка насам :ermm: (то като нямам радио почнах да чувам всчико шумове от тази кола)

 

инак.. си върви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За осветлението на купето, най-вероятно някой си е играл със средния плафон. Провери позицията на копчето, на самия плафон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи да ти видят алармата, щом е със имобилайзер значи тока отиващ към таблото първо минава през алармата, на мене на сивика с такава аларма беше дало нещо на късо и колата си седеше на контакт и с махнат ключ ,даже като я запалех и врънех ключа не гаснеше колата, друг път не ми въртеше стартера и всичко това защото две жици загрявали лекичко с години и бавно бавно се стопила  изолацията и се допрели и от там мазалто аз даже очаквах и сам да запали по някое време тоя сивик  :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да първо да си замериш акумулатора, дали тока е нормален при натоварване. Не виждам връзка между трипа и централното - повече ми прилича на слаб ток...маса  или нещо такова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих препоръчал да се закачи една диагностика.Всеки компютър/себеуважаващ се/ си показва захранващото напрежение,включително ЕЛД-то показва зарядния ток.Може и да няма грешки,но може и да има.Аирбега и АБС си следят захранването.Ако има проблем с маси,плюсове и лоши контакти....все някой модул ще го засече и ще даде насока.В общия случай дебелите жици от акомулатора до табло с предпазители,динамо и стартер трябва да се обслужат и огледат визуално,масите им също.След това независимо дали има насока или няма,колата се носи при добър електричар или алармаджия да провери данните от диагностиката на ръка и да отстрани проблемите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет Колеги,

 

Оправих проблема.

Благодарение на момчетата от Омбре, който ми препоръчаха един добър електричар.

оказа се че... Bluetooth модула който бях сложил за диагностика към OBDII конектора се е прецакал, изгорял и унищожил кабели и част от електрониката.

за щастие момчето се оказа доста кадърно и сръчно и успя да оправи мазалото.

като според него от щетите, който е направил този модул, колата като цяло не би трябвало въобще да може да пали ... а моя звяр си палеше (от втория път) и си вървеше.. корав се оказа и не ме остави макар и моето невежество и опити да го унищожа :)

 

Извод:

тези Bluetooth модули са ОК за диагностика и да провериш нещо.. но ако не са качествени и ги оставиш постоянно включени могат да изгорят и да повредят електрониката на колата ти.

така че когато не ги ползвате ги сваляйте.

:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти за кво го държеше постоянно включен ? Постоянно ли гледаше данни на телефона ? Включваш,гледаш квото гледаш и го махаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...