Jump to content
JapCar

Акорд 7, i-CTDi, 2007 подгревни свещи

Recommended Posts

На мен ми е беше доста полезна информацията. Аз лично си направих друг тест. Предната седмица когато ходех на работа сутрин и вечер палих все при 4-5 градуса околна температура. Пробвах да паля веднага след като изгасне лампичката за свещите и пробвах да паля след като изчаквах 10-тина секунди. При изчакването до 10-тина секунди колата палеше по-добре. Отделно, че аз си имам някакъв проблем с паленето, но това изчакване до 10сек има влияние. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е беше доста полезна информацията.

-------------

Отделно, че аз си имам някакъв проблем с паленето, но това изчакване до 10сек има влияние

Такава е логиката, трябва да помогне, когато паленето е проблемно. Според мен при проблемно палене е добре да се цели 8та секунда, т.е. малко преди да е спряло греенето и температурата би трябвало да е максимална.

Съвпадението на резултатите от изследванията с колегата, показват, че това е истината- 8-10сек подгряване след контакт и 2-4 мин след запалване. Тези времена са само ориентир, защото ние сме мерили при около 6-8гр и логично е при други температури времената да са други.При палене на топъл двигател въобще няма подгряване.

Не упреквам и колегите, които смятаха, че е абсурд да има толкова дълго подгряване, аз също имах съмнения, за това и направих тестовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми светва чек ограничава ме до 2000 оброта .... след повторно палене си ме пуска да я карам над 2000 оборота .... та тоя код за грешка какво ще рече ? свещи ли е ? P1384

AAE0016C-EAC6-4A8C-8BF4-5E12641C4245.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи, реле или липсващи контакти по връзките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.06.2015 г. at 19:57, Veseliq написа:

Между другото след като имах съмнение (заради авто форума), че климатика ми има нужда да бъде проверен и евентуално "допълнен" с газ, отидох в уж страхотен сервиз за климатици, където се оказа, че системата е абсолютно пълна и изправна и наистина не е имало нужда да бъде отваряна и пълнена. От тогава вече наистина има нужда да се допълва.

Точно така стана и с моя климатик на старата кола,веднъж проверка и после през година зареждане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...