Jump to content
P.P.

CR-V втора генерация - ремък или верига?

Recommended Posts

Здравейте,

 

(1)

Интересува ме CR-V втора генерация - с ангренажен ремък или с верига е?

И за бензиновите и за дизеловите двигатели питам.

 

(2)

Четох, че дизеловите двигатели имали някакъв фабричен проблем,

който налагал честата смяна на съединителя, което пък ако не се направи

може да прецака и маховика. Това доколко е вярно,

някой може ли да сподели подробности - колко струва,

колко често трябва да се прави това? ... Иначе много

ми харесва този модел, но това доста ме притесни

като го прочетох.

 

Предварително благодаря!

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 1. С верига са и бензин и дизел

 2. Не знам за такова нещо, някой друг ще трябва да помага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Фабричен да е не знам, тва си е дизел, поддръжката му е скъпа. Тея дизеларките дето ги мъкнат от Италия тънкаж са повечето с такив симптоми, демпфер/съединител... 

Кво им харесвате толкова на тея нафтаджийници, ясно че са фейслифтови и т.н. добра динамика, малък разход ала бала. Аз лично ако можех да намеря 2,4 литрово бензиново бих взел него, ама не се намираха тогава  :D

 

Чети тук, важи и за CRV-тата:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=54142

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мерси. Ами то излиза, че ако си взема бензиновия вариант, долу-горе е все тая

(взимайки предвид, че поддръжката е по-лесна). А пък това ми спестява доста главоболия,

понеже бензиновия двигател е по-малко капризен, нали така?

 

Да поясня, че почти нищо не разбирам от коли, но си търся нещо по-широко и надеждно.

Много ми харесва големия багажник на тези CR-V-та, та затова натам съм се ориентирал.

Гледах и RAV-4, ами той багажника е смешен.

 

Защо дизел - ами не знам, гледам, че всички купуват дизели май в BG, уж по-малко харчели.

 

Аз дизел досега не съм карал - само бензинови.

В момента съм със Сивик от 1998 г.

Добра е, но имаме вече нужда от повече пространство.

 

Говорим за CR-V на около 10 години, аз такива гледам. Та ако наистина

дизеловите причиняват ядове с поддръжката - да се ориентирам към бензин или... ?

Редактирано от P.P.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи Crv е твоята кола, багажникът е екстра, а оня ден най-накрая успях да сефтосам масичката! Аз съм си по принцип антинафта, така че не се води само по моето мнение, а нека се изкажат собственици на дизелово. Аз съм с бензин/газ и само съм се возел на нафтово Crv. Това, което съм чувал за съединителя/маховика е че го прави на проблем след 150к км И като цяло, че ремонтите са по-скъпи. Ако ше я ползваш за градска повече можеш да погледнеш и автоматиците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега. Да споделя и моите наблюдения по въпроса. За автоматик дизел - втора генерация няма. Ако искаш автоматик - ще трябва да е бензин. За дизел или бензин сам трябва да решиш... аз няма да те убеждавам, че дизела е супер. Честно казано, преди да се кача на ЦВР дизел, бях се зарекъл, че аз кола дизел няма да карам, но сега съм много доволен, ама наистина много... Малък разход, за сега съединител не съм сменявал, но все един ден ще се наложи и тогава ще го мислиме... Ако сега трябваше да избирам сигурно пак щеше дизеловия вариант да избера, въпреки че не обичам печки. За дизел и това тежко купе много добре се държи, само малко ме дразни като я карам градско, щото много бавно се изнасям на светофарите, ама развърти ли се двигателя няма проблеми, за това съм си решил проблема генерално - за София с мотор ;-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"за сега съединител не съм сменявал, но все един ден ще се наложи и тогава ще го мислиме" 

 

Е колко да е скъп този ремонт? 1000 лв. -2000 лв. кажете някакви по-точни данни, моля ви?

За дизеловия вариант питам.

 

Също така, какви са разликите между дизела и бензина (при шофиране, като усещане)?

Мерси но, дотук не ме ориентирахте особено, общо взето всеки си казва 2-3 лични усещания и това е.

Някой може ли по-технически да се изкаже така ;)

 

Защо казвате "не искаме да те навиваме за бензин или дизел"?

Ами аз като пускам тази тема явно точно това искам :) понеже хем не разбирам, хем се колебая.

Редактирано от P.P.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, във форума има отговор на всичките ти въпроси, просто трябва да се поразровиш малко! През ден, през два все едни и същи въпроси се задават и всички искат да им се даде смляно и то веднага :no: Отворих следващата страница на форума и какво видях... http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=94253

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами извинявам се ако задавам стандартни въпроси.

Но аз не смятам да слагам газова уредба, така че не

виждам как моя въпрос е еднакъв с посочения тук:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=94253

Не обичам такива преправяния, както я купя - така ще е карам.

Все пак мерси, в тази тема има много полезни неща.

 

Освен това, четох из форума всичко, което намерих, а и по чужди сайтове.

Но не само, че не се ориентирах, ами се раздвоих даже още повече

(тъй като в някои теми пишат за този фабричен проблем по дизеловия вариант,

което си е неприятно).

 

Искам да попитам и за бензиновата и за дизеловата - мощна/пъргава ли се усеща или тромава?

Питам понеже купето е голямо на тези джипове. Аз примерно имам Сивик от 1998, 75 конски сили,

пъргава е що-годе, но тя е и много по-лека. Така по-мощна кола не съм карал никога (над 90 кс).

Редактирано от P.P.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......(2)

Четох, че дизеловите двигатели имали някакъв фабричен проблем,

който налагал честата смяна на съединителя, което пък ако не се направи

може да прецака и маховика. Това доколко е вярно,

някой може ли да сподели подробности - колко струва,

колко често трябва да се прави това? ... Иначе много

ми харесва този модел, но това доста ме притесни

като го прочетох......

 

Prelude98 ти е дал хубава, сбита тема, но с доста информация.

Иначе за този "дефект" за който питаш - той не е дефект, а е нещо съвсем нормално, за всички нови дизелови коли, независимо от марката.

Демпфера и съединителя си изкарват спокойно до 200 х.км. /специално при Хонда/, докато при други марки, това може да се случи и по-рано. Цените на почти всички марки, варират от 1800 до 3500 лв. /за целия комплект/.При Хонда, в зависимост от това дали е - LuK в опаковка LuK,  или оригинален -  опаковка на Хонда, но пак LuK  .

Също, не чакай някой да ти каже дали да е дизел, или бензин, защото всеки е пристрастен.

По-важното е да попаднеш на добра кола, на реални километри, пък другото го избираш ти.

Лично аз заложих на дизеловия вариант, защото и аз не исках газ, а на бензин излиза малко по-скъпо и за момента не съжалявам.А относно вървенето - ами върви си и то доста прилично, просто се качи и покарай от двата вида, за да усетиш разликите.

Един съвет от мен - ако гледаш дизелово ,гледай да е феистлифта 2005-2006 г. , има си почти всички екстри като : круиз контрол, мулти волан, тракшън и VSA - последните особено полезни, които при бензиновите липсват.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензина е с верига..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...