Jump to content

Recommended Posts

Тогава емулатора, мисля си върши работата.Аз съм без емулатор,като стрелката при мен се ресетва, само когато заредя над 1/3 резервоара с бензин.След това,при каране на газ я бута пак и при последващо палене,не се вдига на реалното ниво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво всъщност очакваш от този емулатор? Работата му е да ресетва (обикновенно след гасене на двигателя) и той го прави?? Получил си и бонус ресет в движение, къде му е грешката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ресета в джижение е в отрицателана посока както бях обяснил.След 30 минути шофиране стрелката отива на на нула и лампата за горивото светва и не се възтановява докато не изключа колата за 30 минути, след това индикатора си показва вярното ниво за периода от 30 минути. ХАХО, проблема, е че  ми светва лампата за горивото и не отчита вярно бордовия компютър, очевидно че схемата на свързване не е правилна. Иван Ленков, емулатора е на АЕВ.

Редактирано от Deganjo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях с АЕВ 393h, такъв трябва да е за сивик 8 1,8. При пълен резервоар от центъра на софия до първия тунел на Хемус резервата светвеша и така докато не я угася във Варна.

Сега 30 мин ли са били, колко, не знам.

Сам си го връзвах по схемата му, понеже не намерих майстор на който да му се занимава.939c058d501a11d5627a195857809d09.jpg77abce80a42fed69bdeb07d906df469f.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека някой от другите колеги с такъв емулатор да каже дали и при тях е така, защото аз мисля, че не е нормално това за 30-тина минути шофиране на газ да ти светне лампата за горивото. Markony беше писал, че на газ си отчита нормално и стрелката спада според изминатите километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Deganjo написа:

 Markony беше писал, че на газ си отчита нормално и стрелката спада според изминатите километри.

И на мен ще ми е интересно да чуя, но това цитираното със сигурност не е така, няма как пълен резервоар ако отчита коректно да свърши за 100 км.

А смея да твърдя, че моя си работеше 1:1 с това което беше описано в инструкциите как би работил/ресетвал емулатор на АЕВ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова мисля, че схемата на свързване е проблема, при мен смениха емулатора с нов защото се усъмниха, че е дефектен и резултат нямаше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото си спомням цветовете на жицата за бензиномера в различните години на производство имаха различен цвят.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво Ленков, твоите наблюдения какви са, за 30-тина минути ли пада нивото на горивото от максимум до минимум при работа на газ с емулатора, или борд компютъра отчита нормално разхода?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиномера трябва да пада все едно харчи бензин двигателя и да се рестартира при палене на двигателя.
Трябва да прочетете описанието на емулаторът.
И все пак проверете връзването на всички жици.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си го виждал или чувал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм го естествено
Много често в италианските схеми има такова разминаване.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, Иво Ленков написа:

Бензиномера трябва да пада все едно харчи бензин двигателя

Извинявай, това имах предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шах.

Значи и преди инсталирането на емулатора, колата ми не е била наред :) Веднага след слагането на ГИ, дори и при градски пробег за около 100-150 км, пълен резервоар почти си "отиваше", а на извънградско можех да наблюдавам с просто око как стрелката пада.

И това на моя и на още един сивик.

Дано АЕВ, дето го е нямало да е бил виновен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не можем да се разберем май,или аз не съм разбрал нещо...?

Какво трябва да прави един емулатор,моля колегите вещи в тази област да внесът яснота.Говорим за едно и също,а не се разбира нищо...?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХАХО, моя бензиноер си работеше нормално преди да инсталирам емулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

195110000 Rev. 011209-0 English 8 - 16
Vehicles recommended for installation of this unit
Principle functioning
- HONDA CIVIC 1.8
On cars of the latest generation, wich are usually equipped
with a trip computer, the petrol gauge is not updated as it was in
previous systems that only detected the signal from the float in
the tank. Instead, the computer in today's new systems calculates
the fuel consumption and lowers the level displayed on the petrol
gauge according to the number of kilometers travelled and the
conditions of operation.
Once installed the emulator AEB393H during the gas operation, the
needle drops slowly to 2 notches above the reserve. Once installed
the emulator AEB393H, initiation and before switching to GAS, GASOLINE indicator resets.
The indicator for the fuel level will take about 5 minutes before
restoring the proper level of fuel.
So to display the correct amount of fuel in the tank must wait several
minutes before making the switch to GAS.
Така работи емулаторът.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Deganjo написа:

ХАХО, моя бензиноер си работеше нормално преди да инсталирам емулатора.

Какво означава това, моя и след инсталацията си работеше :)

Преди да го сложиш, но след инсталацията на ГИ за колко пробег падаше до 0 от пълен?

 

the needle drops slowly to 2 notches above the reserve

Точно това имам предвид, бавно си пада, но в никакъв случай не и нормално.

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам пресни впечатления от емулатор за налягане в раила на бензина когато е на газ колата.Колата не е Хонда.Емулатора не работи!Емулатора купих от една Софийска фирма!Емулатора е на AEB.Писах на Италианците,мълчат като насран задник!

Извода е:И кестените лъжат и жабарите лъжат,че да си продават боклуците!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, ivan_pop написа:

Аз имам пресни впечатления от емулатор за налягане в раила на бензина когато е на газ колата.Колата не е Хонда.Емулатора не работи!Емулатора купих от една Софийска фирма!Емулатора е на AEB.Писах на Италианците,мълчат като насран задник!

Извода е:И кестените лъжат и жабарите лъжат,че да си продават боклуците!

Еее, много крайни заключения.

Моя си работи точно както е описано в спецификацията му и каквито очаквания имах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХАХО, когато сложих газовата уредба не бях монтирал емулатора, ходих от Пловдив до София и обратно, колата си отчиташе нормално километрите и нивото на горивото спадаше все едно карах на бензин.С един резервоар минавах 600-700 километра, според начина на каране.След монтажа резервоара спада до нула за 30-тина минути, или 40 километра.Според теб къде е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен това не ми се струва нормално.

Два сивика 8мици и един акорд не можеха да издържат 600 км без да занулят нивомера. Не знам твоята как успява, но да приемем че е така.

Не знам къде е проблема, взимаш книжката която е към емулатора, отваряш и почваш да сверяваш връзките, няма друг начин. Нали си с Type H емулатора, това до колкото знам е важно за 8ците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.02.2018 г. at 20:50, xaxo написа:

Еее, много крайни заключения.

Моя си работи точно както е описано в спецификацията му и каквито очаквания имах.

Имаш късмет,че то си е на късмет дали ще работи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.02.2018 г. at 21:02, xaxo написа:

На мен това не ми се струва нормално.

Два сивика 8мици и един акорд не можеха да издържат 600 км без да занулят нивомера. Не знам твоята как успява, но да приемем че е така.

Не знам къде е проблема, взимаш книжката която е към емулатора, отваряш и почваш да сверяваш връзките, няма друг начин. Нали си с Type H емулатора, това до колкото знам е важно за 8ците.

Твърде възможно е.Не всички емулатори работят еднакво,затова си късах нервите с тях ,докато си направих собствен модел,който мога да настройвам за конкретния нивомер,тъй като и не всички нивомери работят адекватно.

 

Бордкомпютъра изчислява 3 неща,първоначално ниво, време за отваряне на дюзите -при константно налягане и изминат пробег.

Тук имаме 3 променливи- грешно измерено/зададено първоначално ниво, грешно налягане на рампата,грешка при отчитане на пробега.

 

Има и четвърта променлива-настройката на газ.След автоматична настройка сместта може да бъде до 25% бедна.Бензиновия компютър коригира отчасти проблема с бензиновите тримове,като увеличва времето на бензиновите дюзи до неузнаваеми нива.Така една бензинова дюза работеща примерно на 2,5 мс. ще скочи на 4 мс,на празен ход.С тия времена ,взети от бордкомпютъра на честна дума,бензономера ще падне за 200км.

От друга страна с богата смес може да стигне и заветните 600 км :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам , че отдавна не е писано по темата. Може би вече имате решение на проблема. И аз изпаднах в същата ситуация. Бензин без проблеми нивомера. Сложих газ, нивомера падаше все едно караш на бензин. Поставиха ми AEB 393H и за около 2 седмици работеше така- караш на газ нивомера пада все едно си на бензин - след изгасване на двигателя за повече от 10мин - нивомера пак си отвиаше там колкото бензин имаше. И така до преди 3 дни - Безниномера започна да пада все едно харчи колата 60 на 100 за около 20-30 мин на пълен резевоар с бензин стрелката падаше рязко (не съм я оставял да светва резервата). Нивомера пада докато гледш стрелката и караш с 80км (примерно). След ресетване вече около 20мин всичко отначало - верни показания на нивомера и като подкараш колата пада все едно караш самолет за 20мин почти до нулата. Превключих само на бензин да видим дали ще покаже реално разход. Иначе на бор компа показава реално за колко км ти остава бензин само стрелката е някъде по дъното. Ако някой е решил проблема ще съм му благодарен да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Аз наскоро се закупих Хонда Сивик 8 1.8 двигател и чета за ГИ.
въпросът ми е този. Искате да кажете, че за 2-3 години тази тема не е успяла да намери решение на това, като се кара на газ стрелката на бензина да не мърда? Т.е.  в най-добрия вариант, ще си монтирам газ и като карам ще трябва или да гледам как ми пада стрелката за бензина или да я изгасям, за да се ресетват показанията за нивото на бензина. Ами ако, пътуваме дълъг път, след 30тина мин. тази лампа за бензина ще светне и ще стои така постоянно или ще трябва да се монтира допълнителен бутон за ресетване в движение. 
Това ми се струва като голям дразнещ фактор. Може ли някой да направи обобщение на вариантите и решенията, които се предлагат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заповядай  емулатора е действащ  и се монтира от Маркони на всички негови газови уредби изискващи  това.

Пост  номер  22.

Заповядай ако решиш да имаш хубава газова уредба монтирана читаво,и после никакви проблеми  по нея.

Както и преглед на Хондата от човек разбиращ от марката. 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, ако живееше в София дали пак така щеше да съветваш...

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Не се притеснявай познавам хора които питаха и избраха този вариант,и са пре доволни. 

Включително един смени  газовата защото ходеше по-мъките месеци наред ,с старата си.

Ако незнаеш дават ти HR-V с което да се върнеш доСофия и да имаш кола по време на монтажа. Посачи ми друг да предлага това.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги.

 

Ето как е при мене:

2007 Сивик TypeS

Газовата ми е Ланди Омегас. Газовата е слагана някога в Италия. Доста добро е изпълнението на монтажа.

Собственоръчно си монтирах AEB393H емулатор.

Емулатора при мене ресетва нивото на бензиномера само ако имам над опредлено количество бензин в резервоара (предполагам над 15л). Когато карам на газ, нивото на бензиномера спада, по мое мнение, малко по-бързо от на бензин. Това не ме притеснява. Стрелката спада до резерва и лампата светва. Ако нивото на бензин в резервоара е ниско, емулатора въобще не ресетва нивото (това излиза, че е нормално за този емулатор). Това ме дразни :)

Мисля да си монтирам ключе и ръчно да си ресетвам.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...