Jump to content
teodorslavov

Моето харви придърпва....

Recommended Posts

Здравейте, 

много се радвам, че отскоро съм част от форума и голямото семейство на Хонда.

Моята е купих преди броени дни и ми направи впечатление, че е страшно тиха и много пъргава. Влюбих се в тази кола. Е да, има малко козметични проблеми (скърцащи седалки примерно), но това са бели кахъри....

Както си му е реда я оставих в сервиз да и сменят ролки, ремъци, филтрите, маслото и водната помпа...... и почанаха проблемите.....

Оборотите на моменти падат до 500...., а преди сервиза ковеше на 900....

Когато превключвам скоростите придърпва, особено ако е над 2000 оборота....

Няма тяга и трудно ускорява.

Предположих, че и трябва време за дросел клапата, но не минава.

Купих днес добавка за прочистване на двигателя Redix за бензин и сипах около 100мл в 25 литра бензин.

Не виждам някаква разлика....

Моля някой, който разбира да ми помогне, че в Бургас майсторите им викаме майстори, щото не им знаем имената.... :(

Лекои беаварийно каране от мен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа: Харвито е 2000г. 1.6 бензин 2WD с 3 врати :)

Да ми е честито :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честито колега.Мислиш ли че някой е пипал нещо по колата ти и е прецакал?А "майстори" много,но виж във форума колегите ще те упътят ...Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо не я закара в Хонда на околовръстното? Там поне дават гаранция за това, което правят, а и цените са като при другите "майстори". Реглаж на клапани прави ли? Да не са ти сложили ремъка не както трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не отидох на околовръстното, защото съм чувал лоши неща. 

Обясниха ми от сервиза , че дросел клапата си забравя данните, като изключиш акомулатора и и трябва време, но тя отдавна трябваше да е ок вече....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми звучи като кофти зацепен ангренажен ремък. Знам че при слагането се поставя с един зъб изместване и после като се пусне обтяжката си идва на място.Може това да не са знаели в сервиза!п.п. Мнението ми не е експертно, а само предположение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за придобивката.Предлагам да провериш зацепването в друг сервиз.Отнема 30 мин.Празния ход след ресет на компютъра или откачане на акомулатора се  адаптира за 3 мин.Ако клапаните са регулирани да се проверят пак,общо взето даже и за теб това явно не е бил правилния автосервиз...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, 

много се радвам, че форумът се посещава редовно и има хора, които дават идеи :)

Днес обух Харвито с летни гуми (новички) и съвсем друга стана возията, но оборотите и придърпването останаха.

Бях в същия сервиз и след пълна диагностика в друг сервиз казаха, че нищо му няма.

НО още утре ще посетя друг сервиз и ще видим дали ангренажния ремък е поставен правилно.

Благодаря на всички за мненията, 

ще пиша какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъка е неправилно зацепен 100%. Белезите на двигателя са малко..... да кажем не достатъчно очевидни. Например този на коляновия вал стои на 1 часа, но предвид че е трудно да се определи виртуална отвесна линия а и няма маркер на корпуса на двигателя са възможни грешки. Аз лично си правя свой белег с лак за нокти преди да сваля стария ремък за да съм сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще посетя сервиз да видим. Всички казват, че ако е неправилно поставен, щеше вече да е прецакал двигателя..... ама знае ли човек...все пак е Honda :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да ти прецака двигателя,защото най-вероятно е не повече от един зъб,но проблемите са на лице.Възможно е и от пренатегнати клапани да ти прави тези проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нмерих един майстор - Миро в Бургас. В петък му я оставям и да видим какво ще стане.

Симптомите са следните: на първа и втора предавка най-силно придърпва, ако оборотите сс ниски или високи..... ако са около 2,5 не толкова много....

Прави ми впечетление, че като съм на първа вдигам до 2000 оборота и като натисна съединителя, падат до 1000..... Нормално ли е?

Може да е стъпковото моторче нещо....знае ли човек. А може и да е ремъка. Но за ремъка всички се съмняват, защото я карам и няма други проблеми...

Ама като му я оставя след 5 дена ще видим.

Все пак, ако някой има идейки да сподели, ще се радвам да разгадаем проблема преди петък :)

Благодаря на всички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как от стъпково моторче да ти забива муцуната..Пък и то отговаря за празния ход.Както са казали колегите много вероятно е да не ти е зацепен ремъка правилно.тогава придърпва и е като спъната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко видях, че когато е запаля сутрин. Оборотите са над 1000 и не придърпва така....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка се оказахте много прави - неправилно зацепен ремък. Свалиха го и го сложиха пак. Нещо разбъзикаха делкото, но в крайна сметка оправиха всичко и сега е ок. Не придърпва и вече не е спъната. Оборотите забелязах, че са по-стабилни но отново имат колебания от 500 до 900. Незнам на какво се дължи....

Благодаря на всички, ако има някой от Бургас да пише да го черпя по една бира с цаца :)

Поздрави от морето!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега остава да си и от Меден рудник и трябва да се напиваме

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само центровка остава вече и една диагностика.Моторчето за празния ход да е в добра кондиция,дросела и аванса да се регулират.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам темата. Миналата седмица бях при Омбре за реглаж на клапаните. Оказа се, че са в нормата и нямаше настройки на нито един от тях, а съм минал близо 40 000км на газ. Сигурно ли е, че нашите мотори страдат от потъване на клапаните или си правим някакви излишни профилактики?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да отворя нановот затворената тема. Като ми я върнаха,отново придърпваше.... :(

Аз я тествах по обяд, а ми я върнаха вечерта , защото се чуваше някакъв шум..... И сега отново проблема е налице. Майстора вече е дигнал ръце и в понеделник ще ходя при майстор в Лозово.

Големи ядове за нищо май, ама 5-6човека я гледаха и никой не вдява за какво става дума...

Последния вика: то щото рязко пускаш съединителя и си втълпяваш....

Е втълпявам си ок, ама на 4000 оборота като смениш от 2-ра на трета те блъска направо..... какво си втълпявам незнам....

Ако имате идейки за добър майстор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай да се видим и да направиш един тест с моята тия дни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бесен съм...писах 20 реда и чукнах backspace :)

 

Да използвам темата. Миналата седмица бях при Омбре за реглаж на клапаните. Оказа се, че са в нормата и нямаше настройки на нито един от тях, а съм минал близо 40 000км на газ. Сигурно ли е, че нашите мотори страдат от потъване на клапаните или си правим някакви излишни профилактики?

Производителя препоръчва проверка,пък ние му викаме профилактика :)Вкопаването зависи от правилната смес и изгорялото масло,отделно хлабините са в допуски 5 стотни.Аз имам 2 регулировки общо 1 десета за 100-120 к пробег,с разход на масло извън нормите и префектна горивна смес както на бензин ,така и на газ.Д-серията е желязо.

 

Да отворя нановот затворената тема. Като ми я върнаха,отново придърпваше.... :(

Аз я тествах по обяд, а ми я върнаха вечерта , защото се чуваше някакъв шум..... И сега отново проблема е налице. Майстора вече е дигнал ръце и в понеделник ще ходя при майстор в Лозово.

Големи ядове за нищо май, ама 5-6човека я гледаха и никой не вдява за какво става дума...

Последния вика: то щото рязко пускаш съединителя и си втълпяваш....

Е втълпявам си ок, ама на 4000 оборота като смениш от 2-ра на трета те блъска направо..... какво си втълпявам незнам....

Ако имате идейки за добър майстор?

Тео,малко си паникьосан ,което е нормално,но Хондата  е с обикновен ,простичък двигател с малко особености и след кото намериш правилния майстор всичко ще бъде песен обещавам.Ако чак толкова няма човек в Бургас,ей къде е Варна.Миамото си разбира от нещата и ще реши нерешимото придъпрване,което е някоя тъпня,но си иска разбиране и познаване.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано, че вече един месец не може да се разбере какво става....

Слушал съм едни истории , за коли, дето като им смениш маслото и край..... прецакани....

Та почвам да се тревожа да не съм изтеглил късата клечка.

Пък как да тръгна с колата в това състояние до Варна, като незнам какво и е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да е липса на компресия или ниска такава? Примерно да са ме изпързаляли с "нагласена" кола с добавки в маслото примерно....?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човеко, стига се филмира, ами като намериш време отиди при Миамото. Ако не може да изкара Бургас-Варна начи не е Хонда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли адрес и телефон на Миамото?

Благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай да се видим и да направиш един тест с моята тия дни

Ако имаш време, с удоволствие. Обади се на 0890 253 445 - Тео.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмненията са за : съединител, замърсен EGR клапан, свещи....

В общи линии се разбра, че оборотите са ок. 

До понеделник ще търсим отговора, а тогава ще видим какво ще стане :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При прекъсвaне нa двиг. досегa не си проверил свещи?! И кaбели?!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз обясних, че не ми изглежда да прекъсва двигателя, а като се сменят предавките (особено 1, 2 , 3) се усеща тласък при пускане на съединителя и подаване на газ.... 

Не прекъсва двигателя. Просто нещо не сработва добре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами човек ти отначало обясняваше, че ти играят оборотите. И аз бях останал с такова впечатление. Тея симптоми са си на съединител, моят е за смяна от година и нещо ама си го карам така :)

По нагорнището форсира ли ти много все едно няма живец? Сменяш предавка, даваш газ, колата бучи ама не върви? :D

Разлика усещаш ли като е жега и като е по-студено?

Редактирано от dindin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес оправихме част от проблема. По-голямата част. Оказа се, че делкото е пипано и не е настроено правилно. Намерих майстор и го оправи. Сега е доста по-добре. Бърза е вече. Каза, че ще гори по-малко и т.н.

Съединителя ми и той май е заминал и ще го сменям другия месец и предполагам, че тогава ще е песен вече :)

Благодаря на всички.

Относно оборотите - явно филма с делкото е влияел и на тях. Качих се в харвито на колегата и то имаше сходни колебания. Сега са нищожно, след настройката на делкото....

2 болта работа, ама на....един месец се мъча....

Като сменя съединителя , ще Ви пиша отново дали изцяло е запяла песен :)

Много съм щастлив днес и май ще пийна по този повод.

Наздраве на колегите :P

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само два болта ,ама това са подробности.Писах в 17-пост какво трябва да се направи.Със здраве да си я караш.Темата за съединителя е обсъждана 1000 пъти....ще намериш правилните отговори без да питаш :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес забелязах друго. Има леко придърпване, но съвсееееем леко и то е когато подавам газ. Примерно на 2-ра си карам с 20-30 и пускам педала, после като го натисна и се усеща. Не е като преди определено, но се усеща и ме дразни.

Ако някой има някакви идейки да сподели. Утре ще посетя сервиза, да погледнат за какво иде реч и ако там не стане беж към Варна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа, всички клапани са на 14 компресия, само 3-ти е на 12.

Свещите са чисто нови вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Проблемът е, че ангренажният ремък не пасва половин зъб. Или е напред. Или е назад.

"Майстора" каза, че и друг път е виждал Хонда с разминаване.....

Говорих с Миамото, днес ще запазвам час.

Някаква идея дали да нося към Варна оригинален ремък или другаде е проблема???

Благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип половин зъб не е проблем за нито една кола,но меренето е субективно...гледаш едни белези под определен ъгъл с хлабина в шпонките ,шлайфана глава след прегряване,дебела или тънка гарнитура...водят до такива недоРазумения.Миямото  ще се оправи....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре съм във Варна и се надявам всичко да е ок. Ще пиша какво е станало :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарности на Миамото, че за 3 часа свърши работа, която тукашните "майстори" 1 месец не можаха.... Да зацепят един ангренажен ремък правилно....

Благодаря и на колегите тук, че ми помогнаха да си реша проблема.

Поздрави на всички!

Ако има хондаджии от Бургас, може д апишат да се видим :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...