Jump to content
Mitkoto_tt

Газови Инжектори

Recommended Posts

Здравейте колеги предстои ми газиране на хонда D14Z4.Колебанията са ми за газови инжектори Barracuda с времена отваряне 1,9ms и съответно затваряне 1,2ms 1,9ΩИли газови клапани rail metis отваряне 3,3ms затваряне 3,2ms 2Ω.Компютъра мисля да е на фобос 4. Има ли значение бързината при този автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти . Аз с реика Баращуда и според мен е малко шумничка и не се ремонтира . За сметка на това е много здрава . Реил е пален боклук . На 20 000 изка ремонт . Средният вариант е реика Валтек . Здрава и тиха но не колкото Баракодата но здрава . Компа ми и Фобус 4 и работи идеално .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На каква кола е монтирана.И какъв е разхода спрямо газ бензин 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При този двигател бързината на инжекторите не е от съществено значение. Баракуда-та е добро копие на Кейхин, поне 100ккм ще те изкара, ако си сменяш филтрите редовно и с що годе качествени. Всички инжектори от този тип(с горно пълнене) страдат от мръсна газ.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искаш да кажеш че няма да има никаква разлика във вървене и разход при двата модела дюзи  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1,6 е монтирана . Разход не съм засичал . Разлика има и тя пряко зависи каква газ наливаш. Зарязах големите вериги . В момента зареждам на малка цензиностанция и почти няма разлика с бензина за разлика от Еко и Лукоил донякъде . Не си слагай реика на Реил. Ще ревеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Рейл го отричам и аз. На колата от аватара съм с рейл и фобос. След 3000 км се предаде, но пък един ремонт за 5 кинта ме върна пак в играта и даже стана доста безшумна. Не търси нискоомни инжектори за твоя двигател не е нужно 3 ома си е добре.  Играй си с диаметъра на инжекторите стандартно нови излизат с 1.5 предполагам ще ти е достатъчно щом мен ме оправя 1.8 диаметър на ВТЕК. Скоро ще слагам ГИ на второто хонде и мисля да заложа пак на фобос но този път дюзи валтек. Дано сполуча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такъв двигател, с газова уредба. Разхода ми беше около 7.5 - 7.9 извън града, градско в София ми даваше от 9.9 до 11.90 от ноември до март.. Разликата между ЕКО и ОМВ в качеството на горивото е 20% по-дълъг пробег с газ от ЕКО, правих опит 4 пъти пълна-празна бутилка, грешка няма..:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа - монтирани са ми оранжеви инжектори, които за автомобили до 200 к.с., а трябвало да са сини, разхода с тях би трябвало да е малко по-нисък...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Чак пък до 200 коня. Пряко сили на турбо мотор 190 катъра, на атмосферка 160 катъра. От друга страна искаш не искаш са доста бързи твоите инжектори.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...