Jump to content
Emicha

Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

Recommended Posts

И аз стигнах до тук.Проблема е слабо неподходящо масло и решението е промиване маслените магистрали.Сега отивам и аз да взема добавката да поработи с нея и нова смяна на масло с нещо по добро.Варианти за промиване 1лтр вретенно масло и работа на място час или добавка и 15мин. и отново смяна на маслото.Колегата е късметлия с клапаните,но аз лично бих си ги проверил.Сега нямам време,но ще напиша стъпка по стъпка алгоритъма на реглаж на клапаните.Ако някой бърза да ми звънне.В по-горните постове ми има телефона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Преди смяната - добавка за промиване на системата, не помня марка, беше 300 грама, сипваш, 15 минути на обороти, и сменяваш. От тогава не съм влизал в авариен режим. За тази година съм изминал 13000 км, като на 10000 направих същата процедура, т.е. същата добавка преди смяната.

Е, а сети се каква е де :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E не мога.

Мога само да кажа, че не е някоя префърцунена марка ... мисля :)

Ламаринена кутийка като консерва, и се отваря като кока-кола.

Ако имам път покрай магазина, от който я купувам, ще хвърля едно око.

 

edit:

Да е жив и здрав чичо Гого ... намерих я

 

http://www.wynns.uk.com/Product.aspx?p=47244&g=GRP_PRO_OIL

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влезнала ми е една муха в главата, свързана с Егера.

Не че в момента имам проблем, но съм попадал на мнения в подфорума на Акорд,че като се задръсти, колата осезаемо спира да върви. Или казано по друг начин - като се почисти, колата тръгвала да върви по-добре. Чистене в сервиз е около 100 лв., защото било гадна и мръсна работа.

Та се чудя,дали да го почистя профилактично, или да взема направо да изолирам цялата система (да го затапя един вид ),както процедират при много други марки коли.

На първо четене, не виждам някаква електроника около егер клапаните и предполагам, че ако ги изолирам/затапя колата няма да се освятка (няма да даде грешка).

Предполагам, че при нас Егера е вакумен, не е свързан с някаква електроника и при изолирането му, компа няма да го търси и да записва грешки - така ли е, или бъркам?

Ако някой е наясно, или е правил това упражнение, нека да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ти нали скоро беше сменял съединител, чипни я на 180 коня и да й затапят софтуерно егр-то, и си готов :)  Веселия я е правил тая процедура на 7цата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не мисля да я променям софтуерно / да и вдигам конските сили / ,защото колата и така си върви прилично и икономично.

Също така, нямам DPF филтър и нямам проблем с запушването му, за да го премахвам физически и софтуерно.

Става въпрос само за EGR системата, която само вреди на двигателя /според всички разбиращи/ и затапването и ще доведе до облекчаване на работата на двигателя.

Та затова питам, дали някой знае или го е правил - при нас тази система  свързана ли е по някакъв начин с компа и трябва ли софтуерна намеса, или си е елементарна механична и затапването и ще е безпроблемно? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Emicha искам да те попитам от следния коментар

http://forums.hondabg.com/index.php?s=5a88c75e96486c9418830a3af5607e18&showtopic=97389&page=2&do=findComment&comment=1057445389

на снимката  на която си обградил определени номера тампон номер 20 който е в шенкела да ли е същия като в щангите с номера 19 и 21.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, щангите 19 и 21 идват с набит тампон от едната страна, а от другата страна се захващат на този тампон 20.

Самия тампон 20 много прилича /визуално/ на тези които са на щангите, но мисля че не са еднакви /като размер/, пък може и да греша. 

 

п.п. Забравих да ти кажа, да погледнеш в сайта на Фебест, защото мисля, че имаха и само тампони за самите щанги. Предполагам, че искаш да смениш само тампоните за по-евтино, а не целите щанги /поне до такъв извод стигам от въпроса ти/.

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така , това ми е идеята.Искам да сменя само тампоните не целите щанги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи сега проверих и по каталога на Фебест, тези тампони излизат еднакви и са под номер НАВ-018.

Ако искаш пак провери в каталога им, или им се обади и ако са еднакви,ще икономисаш доста пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Извинявам се първо ако на питането ми е отговорено вече, но няколко пъти прочетох цялата тема и не можах да си отговоря на 1 нещо -

 

Относто смяната на маслото на црв-то, 2-ра ген, бензин + LPG,  2006г, 150к, автомат - ясно е че заради климата се предпочита маслко с по-нисък вискозитет като 5w30. Причината за което бива риска за разпределителния вал и неговото (поне доколкото разбрах) износване. Факт е че доста колеги с такива екземпляра карат и с 5w40.

 

Питането ми: по-ниският вискозитет е за предпочитане конкретно за зимните месеци (по-ниски температури) или като цяло (целогодишно)? - за конкретния мотор питам!!!

Защо задавам такъв въпрос ли? Ами закупих горе-упоменатия автомобил, като човека каза че смяна на масло и филтри предстои чак след 17к (той го кара с 5w40).  

Накратко да сменям ли маслото сега, имайки предвид че става все по-топло или да си карам с 5w40?

 

Още веднъж, sorry ако досаждам, но новаците сме така :)

Редактирано от Jakal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, за нашия климат е минимално значението, дали са летни зимни месеците.

От значение е редовната смяна - според това дали караш повече в градски или извън градски условия, както и използването на качествено и точно масло.

А това:

 

 

 .....като човека каза че смяна на масло и филтри предстои чак след 17к (той го кара с 5w40).........

 определено не ми харесва и означава ,че човека от който си взел колата , е сменявал маслото на 20 х.км.

Принципно маслото което препоръчват от Хонда, е това:

post-20738-0-60853000-1456150950_thumb.png

 

обаче всеки решава сам за себе си, с какво да кара и на колко хиляди да го сменява.

Не забравяй,че ти имаш и газова и трябва да съобразиш съответно и маслото и пробега.

Разрови се в под форума "Алтернативни горива" ,където има доста изписано, какво масло е подходящо и на колко се сменява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи един бял лист А4 формат стандартен.Капни една капка масло и я разстели в линия.Какъв цвят виждаш?Не бих карал даже оригинално масло 20к километра.Максимума е 15к и то със смяна на маслен филтър и доливане 0,5-1л ново масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясноооо! Еми от Юби Ко така му били казали....Както и да е. Отварях капачката на маслото и имаше меден цвят..малко тъмно наслояване по главата, но се премахва лесно с пръст, така че не мисля че е болка за умиране или греша...? Имайки предвид, че е сменяно на 20К има ли повод да се притеснявам и какво трябва да гледам?

 

П.С. Ясно е че ще го сменям, вече поръчах ново 5w30 + филтри така или иначе. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Медния цвят е прекрасен.Експеримента се отнася единствено, за да знаеш на какъв пробег е сегашното масло.Давам пример с хартията щото там има стандарт за бялото горе-долу...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои да знае къде мога да претапицирам волан?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-точно, някой ползвал ли е услугите на 

1) http://www.autointeriorbg.com/bg/kontakti.html    ИЛИ

2) http://avtointerior.com/contacts.html

 

...и има ли отзиви?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://slaviauto.com/ Колеги са ми препоръчвали този тапицер, но не мога да гарантирам, тъй като така и не се възползвах от услугите му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Привет отново колеги.

Да ви питам, нормално ли е задницата на црв-то да е по-... "клекнала" някакси?

Като я погледнеш отстрани изглежда все едно съм натоварил багажника с кой-знае-какво, а всъщност е празен...малко като немска овчарка :)

Омекнали пружини?

Редактирано от Jakal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Явно не си прочел темата от начало, щото Емича я започна тази тема точно заради този проблем.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Явно не си прочел темата от начало, щото Емича я започна тази тема точно заради този проблем.

Прочел съм я, даже няколко пъти. Може и да греша понеже съм новак, но темата е започната по повод лекото "разкрачване" на задните колела на црв-тата. Аз не питам за това. Моя въпрос е относно "клякането" на задницата. 

Мисля да пробвам с реглаж на заден мост, пък дано има ефект. Те ще кажат от сервиза ако пружините са за смяна. 

Редактирано от Jakal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглажа на заден мост, няма да помогне.Там се регулира само сходимост.

Ето ти тази тема за повдигането, там сме дискутирали този въпрос - прочети я, може  да ти е от полза.

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=72610

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,от около месец съм горд собственик на Хонда црв 2006 дизел.До сега съм имал само Аудита и това ми е първият друг автомобил за добро или лошо.Колата е изключително запазена(търсих я 4-5месеца докато попадна на нещо което наистина да си заслужава),засега съм доволен въпреки че има неща които ме дразнят като шума в купето,многото пластмаса и то нискокачествена,не дотам добрите спирачки и някои други дреболий но има нещо за което взех да се притеснявам.От както съм я взел винаги пали от втория път(при първоначално палене),след това вече пали на половин ключ.Един приятел майстор ми каза да подкача ръчно нафта преди да запаля за първи път,направих го и колата запали от първия път,това означавало че не задържа нафта и имало въздух в системата и не било проблем,щял да го оправи.Така ли е наистина и трябва ли да се притеснявам?

Извинявам се ако има писано по темата но прерових целия форум и не открих нищо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги никой ли не е имал моя проблем,моята Хонда единствената ли е която не пали от първия път,другата седмица имам час при майстора и ми се щеше да отида по подготвен при него от към инфо ама...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........Един приятел майстор ми каза да подкача ръчно нафта преди да запаля за първи път,направих го и колата запали от първия път,това означавало че не задържа нафта и имало въздух в системата и не било проблем,щял да го оправи......

 

Това ти си го написал и мисля, че вече си установил къде ти е проблема и си го отстранил с твоя майстор - сигурно и затова никой не ти е отговорил.

Ако не сте правили нищо - просто смени гуменото мехче за подкачване на нафтата, защото изглежда клапана в него не ти държи .Прегледай си и маркучетата, да нямаш някое напукано или сцепено, защото това е най-елементарното  за решаване на твоя проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

........Един приятел майстор ми каза да подкача ръчно нафта преди да запаля за първи път,направих го и колата запали от първия път,това означавало че не задържа нафта и имало въздух в системата и не било проблем,щял да го оправи......

 

 

Това ти си го написал и мисля, че вече си установил къде ти е проблема и си го отстранил с твоя майстор - сигурно и затова никой не ти е отговорил.

Ако не сте правили нищо - просто смени гуменото мехче за подкачване на нафтата, защото изглежда клапана в него не ти държи .Прегледай си и маркучетата, да нямаш някое напукано или сцепено, защото това е най-елементарното  за решаване на твоя проблем.

Благодаря ти колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица, сложих нови летни гуми и возията се промени драстично добре. Старите имаха грайфер, но бяха спечени и понапукани. С новите гуми, вече не се усещат  пукнатините и малките неравности по пътя, въпреки че в момента са напомпани повече / на 2,3 бара - докато улегнат за една седмица/. Казано на кратко-много съм доволен.

При смяната обаче, забелязах че на предните долни носачи и от двете страни, предните тампони са напукани, а ат дясната даже леко е започнал да се закъсва.Става въпрос за тези № 15 от тази схема :

post-20738-0-70935700-1462281082_thumb.gif

 

Естествено има евтини заместители по 15-17 лв., но утре отивам до Бултрако да взема оригинални по 32 лв. , за да ги сменя.

Сега обаче въпроса е - така и така ще се свалят носачите, дали да сменя направо и задните тампони № 16 от същата схема, защото така както са на колата, нямат признаци да са се скапали ? Тяхната цена също е 32лв. в Бултрако.

Ако някой е правил тази операция и има наблюдения по тези тампони ,да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз тези 15 ги смених поради същата причина . Другите не съм ги пипал. Интересно и при мен само от дясно се бе закъсал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, от дясно са по уязвими заради хубавите ни пътища.

От тази страна на пътя, винаги има повече и по-големи дупки, а и като избягваш някоя от към предно ляво колело, почти винаги попадаш с предно дясно в следващата от дясно, която задължително е там :) .

А тези № 16 ,разгледа ли ги обстойно и в какво състояние бяха при теб, че при мен изглеждат читави, нямат и луфтове, та се чудя дали да ги сменявам и тях?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен бяха читави.  Не личеше да има нещо 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като разгледах малко по-обстойно, въпросните тампони №16 от горната схема, реших и тях да ги сменя, така и така ще се сваля носача - та да е на веднъж.

Така че вече купих оригинални всичките 4 тампона ,  за долни предни носачи /по 32,30 лв. за 1 бр./ и в събота са предвидени за смяна.

Иначе видимо са напълно здрави ,но при огледа им забелязах ,че самата им гума стой леко сплескана в двата противоположни края / съответно от долната предна страна и от задна горна страна / . Съответно целия тампон изглеждаше, че леко е усукан спрямо болта който минава през него.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото не си от Перник,че там докато не почне железо у железо да бие Голфа не се пипа :)

Правилно си решил ,свалянето е по-скъпо от тампона..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така колеги,по моя проблем,проверка на всички маркучи и уплътнения,никакъв проблем всички са чисто нови и здрави все едно вчера са сложени,смяна на ръчната подкачваща помпа(макар че според моя майстор и няма нищо) със чисто нова оригинална и проблема си остана...първия път пали след 3-4 въртенета,след като запали един път до 4-5 часа след това пали от половин ключ.Давайте идеи какво да правя,може ли това да е от горивната помпа или ако е от нея винаги ще пали трудно.Друго което ме интересува тази ръчната помпа на колите ви по време на работа твърда или мека е,когато е стояла колата ви по дълъг период от време също твърда или мека е?Ако някой знае добър майстор на тези Хонди в Пловдив ако желае може да даде координати!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. има едни клапани "не възвратни" май се казваха струват http://www.dbk-dimitrov.com/d-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BD-%D0%B2%D1%8A%D0%B7%D0%B2%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BD-10-mm .

Дано не се сметне за реклама, има пояснение за монтажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

.......Друго което ме интересува тази ръчната помпа на колите ви по време на работа твърда или мека е,когато е стояла колата ви по дълъг период от време също твърда или мека е?

Специално за теб сега я проверих, като колата не е палена близо 12 часа.

При стискане на мехчето, то подава около 1 см. на натиска, но не мога да го сплескам дори до половината.

След запалване на колата, при стискане се сплесква цялото - демек предния край опира в задния.

 

Колега след смяната му , като напомпаш пали ли от първия път - със старото казваше че палиш?

Това е затворена система и от някъде ти се оттича горивото - най вероятно.

В под форума на Акорд, имаше някаква подобна тема, свързана с този проблем при същия двигател, потърси я и прочети.По спомен нещо беше свързано със самите дюзи и излишната нафта и правеха проблем но в момента не мога да се сетя.

 

п.п. Примерно тази тема е подобна и може да те насочи:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99025&hl=%2B%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BD%D0%BE+%2B%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8+%2B%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB

Но потърси пак , че има още подобни.

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти Emicha,да след смяната му нещата си останаха същите,при припомпване от няколко пъти помпата се втвърдява и пали от първия път иначе като постои 4-5часа омеква както е по време на работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,тъй като моя проблем продължава да бъде не решен,трябва ми някой колега от Пловдив с ЦРВ 2005-06г дизел,ако има желание да ми даде тел на ЛС да се свържа с него.Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...