Jump to content
Emicha

Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

Recommended Posts

По повод питането за тампона / в пост #36/ , след дълго ровене и разпитване, открих нещо важно и полезно, как да спестим  въпросните 400 лв.!

Утре остава да разбера цената на самия тампон и дали могат да го доставят.

Ето го и него /HAB-003/, какво представлява и как се монтира:

post-20738-0-75780500-1445452949_thumb.png

и самия тампон, разглобен:

post-20738-0-62008400-1445453030_thumb.jpg

 

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, как се води тоя тампон като име и какви са му симптомите, че е загинал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как се казва, но се чудех как е набит в ухото, което е заварено за това рамо /тръбата/, защото тези металните планки и по-точно диаметъра на кръглите шайби на тях, са по-големи от самото ухо където влиза тампона.  

От Бултрако казаха ,че не е сменяем и върви с цялото рамо на цена 400 лв.- ама сигурно така им изнася.

Иначе като погледнеш пред задните гуми, ще го видиш къде е хванат за купето, а проверката е като за всеки тампон- с щанга.

Решил съм да сменям всички тампони отзад - на самите шенкели, затова се интересувах и от него и ако могат да ги доставят, ще ги сменям и тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обадих се по телефона и тампона го има наличен тук, на цена 65 лв.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Появи се нов проблем.

Вчера забелязах, че не ми свети третия стоп/габарит на задната (5-та)врата.

Там са диоди и платки,а не крушки доколкото видях.

Някаква идея от какво може да е проблема, има ли отделен бушон за там, или е нещо по платката или кабелите?

Всяка информация е добре дошла,за да спестя лутането, по отстраняването на проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес премерих токовете и захранване си идва.

Разглобих стопа и доколкото разбрах може би имам прекъснал някой диод.

Вътре са три четворки диода, вързани последователно и средната четворка не дава верига.

Възможно ли е от един прекъснал диод, да прекъсне цялата верига или цялата секция от четирите диода е прекъснала?

Лошото е че не съм виждал такива диоди и те не са запоени ,за да ги отпоя един по един и да ги измеря, а са залепени точково на шина.

Като дам на късо на двете шини на средната секция и подам напрежение за момент, двете крайни секции от по четири диода светят, но не знам дали ако го направя така за постоянно, дали няма да изгорят и те?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е . Няма ли как да се замести който е изгорял. Може да пробваш с мултицет един по един ако позволява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето две снимки, за придобиване на представа.

Там при червеното, шините прекъсват, а 1,2,3,4 са съответно шините.

post-20738-0-00590000-1447439834_thumb.jpg

 

post-20738-0-83363000-1447439959_thumb.jpg

 

post-20738-0-98518100-1447440002_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такива диоди има в квазер.какъв цвят са ?,имам няколко в сервиза...

Редактирано от Markony
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони, прозрачни са но светят в червено.

Ще проверя там където казваш и ако нямат ще говорим.

 

П.П. Между другото сега ми се обадиха и за утре са ми обещали целия стоп за 30лв.,та се замислям дали да не го взема и да приключа с проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя трети стоп се оказа по-различен от това което ми бяха обещали / уж беше за феистлифта но се оказа, че е по-къс, с крушка и червено стъкло, а не с диоди и прозрачно стъкло  и не стана/  но обещаха да ми намерят но след една седмица, та ще потърся диоди в "Квазер".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих и купих подобни диоди в "Квазер",после дадох стопа да го правят и сега чакам резултата.

 

П.П Събота и неделя ремонтирах задното окачване на CR-V-то, а днес му направих реглаж - резултатите са невероятни.

По-късно ще опиша всичко,защото ще е много полезно за колегите които имат проблем, с разчекването на задните колела, и с увисването на задната част на автомобила.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам едно гумено правоъгълно парче, хванато със специална за целта планка отдолу някъде под двигателя се пада. Може би е на еднаква височина с най-ниската точка на колата. Някой има ли представа за какво служи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Steffff, с това описание , не вярвам някой да има представа за какво питаш. Ако можеш го снимай и го качи тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стопа е оправен, сменени са 4-те диода на средната секция  и вече свети.

Диодите които купих от "Квазер" са същите на външен вид, но не са на 3V /нямаше/ , а са малко по-слаби / 2,1V-2,4V / и средната секция свети една идея по слабо.

Това не ме притеснява, даже визуално е по-интересно, но дано да издържат и да не изгорят пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Emich, бог си :)

 

Само дето за някой дето не е толкова сръчен, манипулацията на окачването сигурно ще излезе към хилядарка :S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Restless , не съм Бог, а даже и монтьор не съм от близо 30 години  :) .

Едно време като завърших училище, бях за малко, но съдбата избра друг път за мен. Иначе почти нищо не ми е чуждо около колите, с изключение на най-новите специфични неща и технологии по тях.

А и все пак , при ремонта аз помагах /бях  един вид чирак  :) /, на това приятелче на което беше сервиза и без удобствата и инструментите му, нямаше да мога нищо да направя.

Този дълъг пост го написах с цел, ако някой има този проблем / с разчекването /-\ на задните колела - а като гледам повечето Хонди с които се разминавам го имат /, да знаят ,че е поправим със смяната на тампони и щанги,  и че не омекването на пружините води до това, както много хора смятат и както първоначално аз се бях заблудил.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само поздравления за усилията и старанието на колегата. Моето също е доста разкрачено и ще се работи по въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Регулируемите носачи и подложките явно просто заобикалят реалния проблем с изморените втулки/ тампони

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ Emicha къде прави реглаж, че ми изглежда много модерен стенда. Аз попадам на стендове- тези с въжетата и туч със стар кинескоп. Също и цена ще е добре да знам.

Поздрави. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стенда е точно преди Люлинския тунел, посока към центъра.

Стенда е хубав, но и Стефан /човека където работи на него/ си разбира от работата.

Цената е 35 лв. но е хубаво да се обадиш предварително и запазиш час, че има много работа и е с предварително записване.

Телефона му е: 0878352168 или 0888352168

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Отново темата за смазването на вала на изпускателните клапани.Не правете моята грешка 30-40 000 без реглаж на клапаните( с LPG).Колата е honda cr-v 2003 150hp 2000куб.Още като е купих направих регулиране на клапаните и имаше ерозия(1,5 см на 1мм дълбочина) по четвъртия овал на вала на  изпускателните клапани.Отворих е за реглаж след около 35 000 км.В момента дерюгата е към 3см,но поне си е запазила дълбочината.Валове в БГ за момента няма.Пускам искане от чуждите сайтове(ако  може някой да ми помогне ще му бъда много благодарен).Опитвам се да спася положението за момента с хубаво масло и  като почистя цедката под хидравличната помпа,но много трудно се стига до нея.Из форума пише,че е лесно,но ,като махна помпата трябва да се откачи тампона на двигателя,за да се свали обтягащата ролка,а за да се свали тампона трябва да се повдигне двигателя.Някой правил ли го е.Споделете мнение.Така ли е или аз греша?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови валове по спомен бяха $600,а втора употреба на пазарлък.Специално тоя вал от 2003 година се спрягаше за дефектен.Ако на мен би ми се наложило да дам толкова пари за валове,поне щяха да са спортни...Конкретно за твоя случай е по-добре да смениш двойната кобиличка и да полираш вала,ама това още преди е трябвало да стане.Все пак там две железа се търкат едно в друго...

В галавата има 2 цедки-на VTEC и VTC клапаните и нито една не касае твоя проблем.Смъкни си ръководството на ЦРВ2,прочети малко,поразгледай форума.

Иначе всичко е лесно по двигателя,като клиента дъвчи семки и гледа гърба на майстора...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/CR-V/

 

Много благодаря за бързият пост,.Това горе е ръководството,което намерих.Има ли някое по-добро на бг език?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шегуваш се :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоба е инфото за сега,което успях да събера от нашият форум и оффроуда отнасящо се за клапаните.Ако на някой му е интересно може да го прочете-

 

(Колеги имам един много бърз и спешен въпрос!

Отворих капака на клапаните за да им направя разстоянията, но установявам че сегашните разстояния са 0.11 на входящите нормално ли е да са толкова след като автомобилът е каран доста без да се прави тази профилактика.

И вторият ми въпрос нали първи цилиндър е от към веригата.

 

Благодаря предварително! 

·        

Публикувано 11 октомври 2014 - 16:27

Здрасти колега!! Да, първи цилиндър е от към веригата, а за клапаните дали е нормално не мога да кажа, но така или иначе си ги регулирай при нужда според спецификацията за модела. Погледни си мануала за точните хлабини и ако караш на газ, си ги проверявай през 20 000 км. Задължително на напълно студен мотор. Поздрави!

 

Публикувано 14 октомври 2014 - 05:31

Всмукателни 0.21-0.25 Изпускателни 0.28-0.32

 

 

И доколкото съм прочел тук-там,след всяка смяна на маслото,както и почистване на маслената цедка в ляво до пистовия ремък.

 

 

Не, става на въпрос за цедка, която стои под помпата на хидравликата. Там има капаче захванато с два болта 6мм.Отвиваш,почистваш и си ок.Задръстването на тази цедка води да намаляване дебита на маслото към разпределителните валове, а от там и последващи проблеми.Снимки не са необходими ,вижда се под помпата на хидравликата на блока на двигателя.

 

Я да поизтупаме тая тема, че ми се види все по актуална за кандидат купувачите на CR_V 2 с двигатели K-серия. Та в общи линии и двата бензинови двигателя които се монтират се водят дефорсирани и VTEC системата е доста по различна от познатата до появата на K- сериите. При тази серия витека е вече с ново име I-vtec, демек интелигентен щото добавят и VTC системата, която най просто казано е коригиране на предварението по хидравличен път на вала на всмукателните клапани с оглед намаляване на емисиите или така наречения EGR ефект. Другата част на I VTEC а обаче е по интересна за нас и по позната, тоест регулиране на степента на отварянето на клапаните и тук хонда имат две насоки при К сериите.
Едната да се постигне икономия както е при двигателите K20А3, А4, А6 вероятно и други с мощност между 150 и 158 к.с. без значение дали са в CR-V, Акорд или Сивик, както и K24 190 коня отново без значение къде е монтиран. Това е постигнато по следния начин и Vtec изцепка:

При обороти под 2200 всяка от гърбиците отваря съответния клапан. Естествено малката гърбица отляво отваря по-малко нейния клапан. При над 2200 оборота се задейства Vtec и и голямата гърбица поема отварянето и на двата клапана като по този начин вече и този отляво се отваря колкото другия и имаме мощност. Това нещо доказано във времето съчетано с лошо масло води до износване на вала. Явно се предполага че ще караме само до 2200 оборота. Да, ама не. При изпускателния вал е още по трагично, щото том няма Vtec а само една гърбица си управлява и двата изпускателни клапана.
При форсираните К серии от типа К20А2 , K20Z1 и др. по 200+ коня които за съжаление не се монтират на CR-V статистиката сочи по малки проблеми с валовете. И има защо:


Ето това е красивата картинка която е приложена при управлението не само на входящите клапани а и на изпускателните. На всичко отгоре тук голямата гърбица се включва около 5800 оборота и отново управлява два клапана, но колко често се кара при тези обороти и колко често се кара в диапазона над 2200 при другия двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ше открия от къде съм го копнал и ще ви пусна целият линк.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип това е събрано от различни сайтове,като е минало и през преводача.Мисля,че последния цитат е от offroad.bg,4X4,honda,реглаж на клапани,някакъв руски сайт.Не съм сигурен,но вероятността е 80%.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

общо взето на руските сайтове, този проблем се твърди че се свързва с 1 основна причина - лошо мазане с масло.

 - заради конструктивни грешки, които били оправени с фейслифта

 - заради използване на по-гъсто от предписаното Xw30 или Xw20 масло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко се чух с едно момче,което доста разбира от Хонди.Въпросната цедка няма нищо общо с лошото смазване на вала,но ако все пак някой се реши да е чисти пред гаража на полеви условия нека ми звънне(0887707409-Калин),поне да му кажа докъде успях да стигна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук има много инфо за реглаж на клапаните на Хонда.Проблема е че е за хонда 1.

 

 

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=94246&page=4&highlight=%F0%E5%E3%F3%EB%E8%F0%E0%ED%E5+%ED%E0+%EA%EB%E0%EF%E0%ED%E8+%ED%E0+honda+crv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калине,Ние и там пишем и четем.Ама гледам поне тук да има ред и да не се пишат глупости.Проблема ти няма нищо общо с цедката ,на клапана от който маслото НЕ отива при валовете.Задълбочена информация за проблема ти има по англоезичните ни форуми-събратя.Руския пазар на Хонда не е аналогичен към нашия.Нищо че участвам и почти във всички руски форуми,не съм съгласен с много от информацията изложена там.За мен библията е Хонда Сървис Мануал и Honda Sevice Bulletins.Другото е чух,видях ..не разбрах...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Много благодаря.Ще разгледам сайтовете.Преди 2,3 часа разговарях с един приятел от USA,който доста време обслужваше Хонди.Обясних му в какво състояние е вала.За сега неговото мнение е промивка на двигателя с мотовилково масло(точиш литър от настящето масло,оставаш колата да поработи към час(промивка маслени магистрали) и после сменяш цялото масло),и после смяна с нещо добро.Той е използвал лики моли,пълна синтетика.Казва,че имало много по драстични случаи от моя,но колата е продължила да се кара след тази операция.Другата седмица отварям пак капака и ще му пусна снимки(и във форума),за да ми даде реална преценка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ше открия от къде съм го копнал и ще ви пусна целият линк.

 

Ще те улесня http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=165543 . По дългият пост е мой под №18 и тогава ползвах руска статия както и една две на английски за спецификата на К-сериите та преведох и обобщих тогава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже насочихте темата към К20А4 ...

 

Точно 1 година търкалям този проблемен двигател. Колата е края на 2003-а, автоматик. Купих я на реални 127000 км, като последните 2 години не е карана. Не съм се интересувал, каква е причината да не се кара цели 2 г., но мисля, че не е ПТП, или поне не сериозно такова. Казвам това, защото заден ляв калник е китосван и пребоядисван, но няма други следи от авария. Преди покупката бях наясно с проблема с валовете, дотолкова, че да имам едно на ум и да се оглеждам/ослушвам при теста. Прецених, че няма място за притеснение и "скочих" ;)

 

Таааа ... плащам аз колата, качвам се, тръгвам, и след 30-ина км, на слизане от магистралата, почти обратен завой с висока скорост, хоп ... авариен режим, 2500 оборота и светещ "чек". Спирам, цигара за освежаване на мозъка, и започвам да мисля. Две години по-рано ми се случи абсолютно същото при покупката на Акорда на брат'чеда. Оказа се ниско налягане на маслото при vtec клапана. Викам си, сто про тук е същата ситуация. Обаждане на приятел с комп за диагностика и веднага при него. Закача той компа, и воала - налягане на маслото на vtec-a. Бърза консултация с форумите, масло Castrol Edge FST 5W30, нови филтри, свещи и на рампата. Преди смяната - добавка за промиване на системата, не помня марка, беше 300 грама, сипваш, 15 минути на обороти, и сменяваш. От тогава не съм влизал в авариен режим. За тази година съм изминал 13000 км, като на 10000 направих същата процедура, т.е. същата добавка преди смяната. Между двете смени долях малко повече от половин литър масло. Това доливане го отдавам на факта, че съм фен на високите обороти :D

До момента не съм проверявал клапаните, и нямам представа, дали някога е правено.

Преди един месец минах на ГТП, и се разминах само с една предна биалетка :D

 

п.п. Наскоро, пред един магазин, топъл двигател, паля колата и виждам един приятел. Започваме сладка приказка, и след 5-6 минути той се подпира на отворената ми врата. Реакцията му - "БаМааМу ... ама на т'ва двигателя работел !?!" :cool:

 

п.п.п. Те за т'ва това ми е 9-ата Хонда за последните 12 години, включая трите Сивика на съпругата ми, и трите мои англичанки Сивик 6-а с емблеми Ровър ;)

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...