Jump to content
Emicha

Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Колеги, дали в клин, дали в ръкав не знам, но попаднах на интересен прочит основите на DBW (Drive By Wire) системата, която се ползва за управление електрическата дроселова клапа при 2005-2006 CR-V и нагоре...

Филмчето е на английски и не е конкретно за Honda, но "азбуката" е същата за хора с известни познания в сферата на електрозадвижване/управление.

Все пак се надявам да е интересно и образователно.

 

Редактирано от Glavanov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос молба. 

Ако може,някой с втора генерация-фейс,да се наведе отзад и да погледне отдолу/отвътре на задната бронята.  Има ли някаква пластмасова, декоративна предпазна кора захваната между бронята и купето.

Питам, че я взех днес от бояджия и ми се струва, че са пропуснали да я сложат (ако въобще има де).

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще се огледам след 16:30 но кажи все пак какво мислиш че липсва, да не се окаже, че и при мен го няма...

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=19480,19481,19485,19486,19487,19492,19493,19494,19495&nplgrp=5&cmodnamepc=CR-V&xcardr=5&dmodyr=2005&carea=KE&ctrsmtyp=5MT&xgrade=SE&nplblk=B__4601

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тази схема,няма въпросната кора.

Качвал съм колата многократно на подемник, но никога преди, не са ми се набивали в  погледа, продълговатите "котешки очи" монтирани в бронята ( погледнато отдолу в бронята).

Гледай между дъното( предвидено за резервна гума) и края на бронята. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не биите фотографа... толкоз може - толкоз снима!:cool:

1.thumb.jpg.d8601f903aa6f926ea157bc58126cbdc.jpg2.thumb.jpg.6f7e0b90ace64bf0fcbcbf6fc0abe08a.jpg4.thumb.jpg.ef7997bb615b8207ebe8427e79292daf.jpg5.thumb.jpg.240189ab1560619783879ee060f1d306.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз. Снимките са много зле, но няма декоративна кора.

IMG_20180704_173000.jpg

IMG_20180704_173003.jpg

IMG_20180704_174014.jpg

IMG_20180704_174021.jpg

IMG_20180704_174026.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даа..., може и да няма .

Все ми се струва , че може би някога е имало, или пък е оставено като опция - защото си има всички признаци като за заготовка да може да се монтира. 

И при мен, а и на снимките се вижда ясно, че има два сряза/отвора (отдолу на бронята, от двете страни на кутията за номера), за закачане, подобни отвори има и на предната броня също за долната кора, а също и нещо като куки, на ламарината на задната греда.

Ето за това  в червеното говоря:

2.jpg.6b7d5c0fee4935c388bd9338da8be866.thumb.jpg.fdb39dd890cd3103aef2d9b4d4d94717.jpg

 

IMG_20180704_173000.jpg.697ca7d00fb88f27d8c0d27b4438e6f9.thumb.jpg.f7e01fc3c7d8a13bdb76b6aef9d45973.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така . Има си заработките но няма нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 5/2/2015 at 19:44, Emicha написа:

Нека тази тема е обща, за всякакви въпроси.

 

И така, понеже някой скоро беше повдигнал тема, за повдигането на СРВ-то отзад, се загледах и в моята. Установих, че нямам видимо увисване на задницата /гледайки я от страни на равно/.

Обаче като я загледах от зад, забелязах, че задните колела стоят леко разкрачени. Не много , но се вижда с просто око, но нямам проблем с износване на гумите.

Та това ме накара да се замисля и да задам няколко въпроса:

1. Това най-вероятно се дължи на омекнали пружини - или бъркам?

2. Мисля ,че и задните колела се регулират на стенд / не само предните/ и дали след реглаж ще се поизправи малко - или не се регулират?

3. Кажете някой сервиз, с добър стенд за реглаж?

4. Да пробвам ли първо с реглаж, или да мисля и аз за подложки ?

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.11.2015 г. at 21:30, Emicha написа:

Чак сега ми остана малко време и споделям нещата около ремонта.

 

Понеже имах такова  /-\  разчекване отзад на задните гуми, изчетох много неща по въпроса, в наши, руски и други форуми.

Почнах с най-елементарното, сложих подложки 8мм. между купето и чашките на задните амортисьори. Целях да я повдигна малко и да компенсирам нормалното омекване на пружините, което според много хора беше причината за разчекването.

Резултат имаше, колата се повдигна с 2,5-3,0 см., но разчекването си остана.

Започнах да мисля какво друго мога да направя , включително мислех да направя задните щанги раздвижни /както решават проблема в руските сайтове/ , нещо такова:

post-20738-0-86472200-1447780124_thumb.jpg

но се отказах и реших да сменя всички тампони и щанги по задното окачване, с нови оригинални.

Поръчах всички части във "Бултрако", защото колкото и да не ми се вярваше, конкретните щанги и тампони, излизаха доста по-евтино като крайна цена, от това което щяха да струват от общите поръчки във форума, а и като време пристигнаха точно за 10 дни.

На тази схема , оградените с червено, се виждат всичките неща които поръчах за от двете страни, с изключение на тампона на носача/тръбата/:

 

post-20738-0-54927300-1447780782_thumb.gif

 

Въпросния тампон на носача, го продаваха заедно с носача на цена 400лв. , но аз намерих само тампона за 65лв., ето го и него:

 

post-20738-0-50331100-1447781139_thumb.jpg

 

На тази схема се вижда добре HAB-003:

 

post-20738-0-10841300-1447781226_thumb.png

 

Също бях поръчал и нова чашка за единия амортисьор от дясно, /по-проблематичната страна при мен/ , че незнайно защо, самата чашка се бе огънала като дъга и шпилките едвам влизаха в дупките на купето.

 

Събота и неделя разглобихме колата в сервиз на приятел и сменихме всички неща.

Трябва да отбележа няколко важни неща, ако някой тръгва да прави тази процедура.

Трябва си подемник, хубави инструменти, пистолет на въздух и не на последно място да си приготвите резервни болтове за щангите , евентуално и за амортисьорите.

 

Сваля се всичко: гуми, спирачни апарати, барабани, откачат се датчиците на ABS от купето и от щангите, отвиват се маркучите на спирачния апарат от самия шенкел, а него го привързвате към купето с тел за да не увисва, сваляте накладките на ръчната спирачка, откачате жилото и го отвивате от предпазния тас, развивате и гайките на полуоските ,  тях също ги привързвате за да не се извадят от задния диф, разкачат се и биалетките където са хванати за носача . Развивате долните болтове на шенкелите,  горния на шенкелите и щангите и изваждате самите шенкели от шлиците на полуоските. Остава само да развиете долните болтове на амортисьорите към носачите, по два болта на тампона HAB-003 и по един болт отзад на рамото на носача под задния диф.

При добро стечение, всичко може да се развие безпроблемно ,но при мен видяхме много зор с болтовете на шангите от към страната на купето.И от двете страни заварените гайки на планките се откъснаха, но може да се държи контра с ключ и се развиват.Но от едната страна, самия болт беше като заварен във втулката на тампона и се наложи да го режем с флекс - затова ви казах за резервни болтове и добре че бях взел.

 

На самия шенкел има три тампона за смяна. Аз предпочетох да не свалям от самия шенкел  предпазния тас, главината с лагера и ABS датчика, защото не можах да използвам пресата за избиване на тампоните, поради липса на точен размер дорник/втулка а срязах гумената им част, леко след това леко разрязах външната им метална черупка и с секач и чук след доста борба ги избих.За набиването нямаше проблем стана лесно на пресата .

Преди да разглобя колата, всички тампони изглеждаха здрави, но само тези на които се монтират реглажните болтове за сходимоста бяха като нови - напълно здрави и беше безсмислено да се сменяват, но така и така бях ги купил, та ги смених и тях.

Най-трудно махнахме големия тампон на носача HAB-003, който вътре беше скъсан.Наложи се да го срежем от едната страна, след което го запалихме, за да изгори гумата , а остатъците после лесно ги махнахме. За жалост смених само този от дясната страна /бях купил 1 бр. /,а за късмет магазина не работеше в този ден за да купя и за от другата страна. За мой късмет от лявата страна, се оказа здрав но леко поомекнал и евентуално след време ще го сменя и него.

Въпросния тампон HAB-003 трябва да се монтира правилно, като предварително се маркира как е бил стария. Първо се набива гумената част, но за да може да се подведе правилно в ухото го свихме със  здрава скоба, от типа за водните съединения от към сцепената страна и така влиза безпроблемно в началото на ухото иначе има опасност да го прецакате при монтажа. После освобождавате скобата и го набивате.После внимателно и правилно  набивате металните уши едно след друго от двете страни, като гледате плоската им част да е в една равнина.Сменяват се и другите 2 тампони на носачите отзад и започвате събирането  в обратен ред.

Много важно нещо - Не стягайте докрай болтовете на щангите, тампоните и амортисьорите!

Стегнете ги докрай, когато колата вече е стъпила с цялата си тежест на земята /на гумите си/, защото рискувате да прецакате тампоните.

Също важно е,преди разглобяването на реглажните болтове за сходимост, да ги бележите и след сглобяването да са на същите белези, поне докато отидете възможно най-бързо на реглаж.

 

В заключение: 

След направения ремонт и реглаж, всичко по колата заспа!!!

Разчекването ИЗЧЕЗНА, самата задна част се вдигна още малко, стойката е вече като на нова кола от магазина, возията коренно променена, усещането при преминаване през дупки и неравности е абсолютно различно, управлението и стабилността на самия автомобил е невероятна!!!

Стойностите от реглажа - всичко е в нормите!

Ако бях сменил и другия тампон HAB-003 на левия носач, сигурно и неговата стойност щеше да е като от дясната страна, но и така си е в норма.

С две думи - доволен съм от ремонта , целта е постигната и не съжалявам за дадените  около 500 лв. за всички части ,труд и реглаж!

Ето и снимки, директно от стенда за реглаж, за да се види:

 

post-20738-0-36131300-1447788509_thumb.jpg

 

post-20738-0-31065800-1447788549_thumb.jpg

 

post-20738-0-98367700-1447788592_thumb.jpg

 

post-20738-0-83835500-1447788615_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

 

@MITE , в този пост на колегата @Emicha са отговорите на всичките ти въпроси с изключение на №3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно малко странно питане,тези дни ми се наложи да се движа по "Тракия" и забелязах че при висока скорост предният капак вибрира(все едно ще се отвори)Особено видимо в половината пред шофьора.Направо съм в шах,първо ми мина през главата че е удряна но не виждам вътре в коша нещо правено,заварявано,нещо което да не пасва и да не си е на мястото.Някой забелязал ли е подобно нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капака има едни гумени тампони(кръгли цилиндърчета) с винт, на предната греда, които се регулират и държат капака лееко под напрежение, най вероятно с тях трябва да си поиграеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, plambeto написа:

@MITE , в този пост на колегата @Emicha са отговорите на всичките ти въпроси с изключение на №3.

 

И едно допълнение, почти 3 години по-късно :

Преди 20-на дни, сменявах преден ляв тампон на макферсона и веднага отидох на реглаж в същия сервиз , при Стефан, на Люлинския тунел.

Имаше нужда от лека корекция отпред и я направи.

Естествено погледнах и останалите стойности и Всичко си беше в нормите. 

Имаше само едно малко разминаване , на задно ляво колело - стойността вече беше леко подминала границата и навлизаше в червения сектор.

Да уточня, че от тази страна, беше единствения тампон, който не бях сменил /НАВ-003/ и още тогава беше към края на допустимото отклонение -1,40 / виж последната снимка/ , а сега беше към -1,50.

Някога като остане време, може и него да го сменя :thumbs1:.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам проблем с маркуча за високо налягане на хидравличната помпа. Колата е CRV- 2 2006 2.2 i-cdti. Маркуча има пробив точно на кербовката при помпата. Къде бихте ми препоръчали да го рециклират, тъй като цената на нов е просто безумна? И друго да попитам, някой сменял ли е такъв, има ли нещо по- специално в смяната?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,имате ли представа с кой протокол работи OBD2 на CRV 2 бензин преди фейса (производство 10.2002)

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, tany66 написа:

Здравейте,имате ли представа с кой протокол работи OBD2 на CRV 2 бензин преди фейса (производство 10.2002)

Благодаря.

Screenshot_20180807-180832.thumb.png.8fbf9d688c7f18c8ad73b182743fc7c3.png

Здравей, това е скрийншот от телефона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.09.2018 г. at 9:59, pantudino5 написа:

Здравейте, имам проблем с маркуча за високо налягане на хидравличната помпа. Колата е CRV- 2 2006 2.2 i-cdti. Маркуча има пробив точно на кербовката при помпата. Къде бихте ми препоръчали да го рециклират, тъй като цената на нов е просто безумна? И друго да попитам, някой сменял ли е такъв, има ли нещо по- специално в смяната?  

Аз имах същия проблем. Беше се спукал на същото място. Смених маркуча с нов. Направих го в Плевен във фирма, която прави хидравлични маркучи. Взеха ми 50 кинта. На външен вид е същия, само дето е малко по - тънък. Няма нищо особено в смяната му.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес обслужих колата (масла и филтри) и при смяната на филтрите на климатика, случайно открих въпросния шоков бутон, за който само знаех че го има и е около централната конзола. 

Та намира се от дясно на конзолата, но трябва да откачите жабката, за да го видите.

DSC_1296.thumb.JPG.c64e519f7347eb144fa65adf48a130b5.JPG

 

Ей това черното,до ъгъла който се образува от ламарината. 

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да питам - CR-V II  facelift (2006-та)  2.4 AT с кой точно К24 мотор е (колко коня) и автомата 5 скоростен ли е?

Видях че няма "ръчен режим" като на Акордите от онова време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К24А1 са американските, предполагам и канадските. Автоматът мисля, че беше 5-скоростен.

Ще ги познаеш на улицата по липсата на халогени и решетки вместо тях. :)

Малко са екзотични. Изпълненията/нивата им са малко по-различни от европейските. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно така изглеждаше, този който видях да се продава тук. Явно наистина е "рядка птица".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мога ли на моята хонда 2ра генерация cr-v  дизел 2007 да сложа 4 гуми с размер 215/60/16.
Като оригиналните са 215/65/16

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш, ама защо искаш да я сваляш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ми срязаха 3 гуми във Варненски Мол, при положение че местата за паркиране са много и бяхме само 12 автомобила на етажа.
Та на въпроса.... намерих на бързо 4 еднакви зимни гуми втора употреба за 120лв. Алпин 5 понеже на 22 декември трябва да се прибирам в София и затова питам дали да ги плащам и слагам на джипчето, че сега съм с някакви галошки сложени докато си намеря гуми. Но все пак ще мина около 500-600км докато ги сваля и сложа подходящите 215/65/16.

Затова питам дали ще е проблем да се движа с 215/60/16 за да не си прецакам джипката, и без това я карам само зимата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше в София, щях да ти подаря, едни стари зимни Мишелинки,за закърпване на зимния сезон, че ги бях предвидил за изхвърляне. Обаче във Варна няма как.

120 лв. си е една нова гума, та незнам дали си заслужава да ги даваш за едно прибиране, особенно ако въпросните галошки, с които си в момента, могат да те приберат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, "четири еднакви зимни гуми ... за 120лв" на мен ми звучи като 120 за четирите.

Ако е така, ключовата дума, касаеща прецакване на колата е "еднакви", т.е. нищо няма да й стане на колата, вземай ги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси още спиш:D.

Знам какво е написал - знам и какво съм написал.

Тези 4 зимни гуми  за 120 лв. иска само да ги купи за прибирането до София - след което да си купи 4 нови тук.

Та затова казах, че 120 лв. си е една нова гума - от тези новите 4, които предвижда да купи, като се прибере.

Та ако "галошките" които е сложил временно, са еднакви и могат да го приберат от Варна до София - дали си заслужава да дава напразно тези 120 лв. за другите 4 които е намерил.

 

Редактирано от Emicha
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.parts-honda.uk/

Този сайт е доста полезен и от него могат да се видят каталожните номера на частите, което ще е голямо улеснение при поръчка. Дори има и цени за поръчка.

 

Редактирано от w630i
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте настоящи колеги станах собственик на CRV 2ра генерагия и тепърва предстои да ви обсипвам с питания по ся какво теми . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой слагал ли е фейслифт стопове  на префейс ?  Пасват ли безпроблемно, има ли разлика в крушки, фасунги и т.н.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм обратното от префеис на феис пасват без проблем за фасунги незнам.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Отскоро се завърнах в клуба, но този път с CRV 2 генерация, дизел. Огромно разочарование до момента, честно казано очаквах кола, като стария ми сивик, който 9 години безпроблемно ми служеше, но се оказах с автомобил, по който до момента за 2 седмици съм хвърлил над 2000 лева. И за мое съжаление това не е всичко, след рециклиране на вътрешни карета при Омбре, сега предстои ремонт на задното окачване. Мисля да последвам примера на колега по-горе, който е заменил всичко де що има тампон, успях да открия и двата големи тампона за носача, ще видя дали ще ми ги и доставят и така. Пиша по друг въпрос обаче :) Тъй като все има и други неща за кусурене, аз смятам да се захвана с тези, които мисля са ми по силите. А именно не ми пръска задната чистачка, предните врати не работят машинките за заключване, вади ми грешка за IMRC клапан винтил за дроселова клапа( или ще пробвам с почистване или ще търся втора употреба за да видя дали ще изолира проблема) След успешно премахнат софтуерно ЕГР клапан от там вече нямам проблеми, сега ми набива само тази грешка. Машинките съм ги поръчал и като дойдат ще ги мисля, относно задната пръскачка, търся идея от някой, който по някаква причина е ровил за този проблем. Успях да намеря схема и да видя от къде минава маркуча, но при мен просто го няма. Изрових всичко под седалките отзад и няма и няма. Стария собственик на колата, който е и единствен(купувал си я е нова от Бултрако и аз съм и втория собственик), каза че е текло в купето и е запушил маркуча, вика ще го видиш там. Е да, ама аз не само не виждам запушената част на маркуча, а изобщо маркуча не откривам :) Дайте идея къде да търся, аз ли нещо не съм в час, маркуч ли няма... Иначе къде е текло видях, има си доволно количество влага все още, слава богу ръждата не е пробила през купето, а само е наранила един щит, който седи върху кантара на ръчната спирачка отзад зад пасажерската седалка. Това е, моля за идея от някой, който има такава къде да го търся тоз маркуч. Отпред от казанчето си тръгва и видимо отива към купето, до там. Дават го по схема да минава по лявата колонка, от там до средата на задните седалки и от там под седалката продължава към задния панел. Никъде по описания маршрут не го срещам :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!
Днес ходих да си купя филтри MAHLE /горивен-52лв и маслен-16лв/ но ми направи впечатление, че горивният ми е произведен в България?!? Има си и лепенка на самият филтър че е произведен в БГ. /може да се виси на снимката по долу/
Това нормално ли е, трябва ли да ме притеснява?

Докато масления е произведен в Австрия. Закупих ги от MASLATA.BG / от един от магазините им в София /

viber image 2019-03-29 , 14.59.43.jpg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не се притеснявай.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.03.2019 г. at 15:06, Shopadkg написа:

Здравейте, колеги!
Днес ходих да си купя филтри MAHLE /горивен-52лв и маслен-16лв/ но ми направи впечатление, че горивният ми е произведен в България?!? Има си и лепенка на самият филтър че е произведен в БГ

Колега, и аз съм с български филтър, произведен в Русе. Няма проблем, върви си колата. 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблеми с Мале докато не стане олее Мале.

Ето ти една тема на колега попаднал на кофти Мале.

Купуваш и се молиш да не е точно пък твоя дефектния

 

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Воланът на Црв-то започна леко да се поизхабява и протрива(основно отгоре и отляво),няма начин да не е поправян от "пичовете" от горубляне 😉.Все пак над 2 години изкара!!!!Та въпроса е,гледам се въртят в нета някакви комплекти за възстановяване на волани(цени между 30-40 лв) някой да е ползвал такива?Благодаря предварително и весело посрещане на празника!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги!

На някой случвало ли му се е първата скорост на перките за охлаждане да не работи? Установих го наскоро при моята, след като пуснах климатика и 30секунди перки няма, а след това тръгват на пълна мощност и спират.

Ходих при добър майстор за автоклиматици, който ме насочи при електричар, но след празниците.

И втория проблем е теч в краката на пасажера отпред в дясно.

Продухани дренажи на люка, отпред под чистачките проверено- беше почти чисто и всички технологични отвори за вода са ок.

След всеки дъжд отново се появява вода при натискане на мокета избива отгоре.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро! Имам два въпроса за ЦРВ 2005г. 2,2 дизел.

1. Като натисна бутона "Круиз" не се случва нищо. Нито светва лампичката на самия бутон нито нещо по таблото. Каква може да е причината?

2. Може ли да се приложи тази схема за скъсяване на ремъка. На моя Акорд съм го направил, и като гледам конфигурацията е същата.

41271302_.thumb.jpg.53fc701a3e4811eaf85276509f3966a8.jpg

И ако може номера на ремъка същия ли е.

488917118_.thumb.jpg.ab0d3fb224271f3e4245775f4e1732ed.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да помогна само за управлението на круизконтрола.

Бутона на таблото, който се намира до бутона за VSA трябва да е натиснат и стои леко потънал. На моя също не му свети лампичката на самия бутон, не е проблем.

След това при достигане на желаната скорост и предавка натискаш най-ниско разположеното копче в дясната част на волана- "set" пише на него. Тогава на таблото в лявата му част трябва да светне зелен надпис "круиз контрол".

Т.е. бутона на таблото задейства системата в режим на очакване, а след това самия запуск става от волана. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...