Jump to content
Emicha

Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

Recommended Posts

2 дюзи изпускаха газ, Ленков ги смени и сега всичко е наред :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Близо 15 месеца по-късно - малко информация, за това  /-\ разчекване на задницата, което имах и описах в началото на тази тема.

 

Днес ходих на баланс, че от последното балансиране нещо не бях доволен.

След баланса видях, че случайно стенда за реглаж беше свободен и веднага вкарах СРВ-то за профилактична проверка.

Резултата беше повече от добър.

Всички стойности бяха в предписаните заводски норми (не бяха мръднали) , а само една беше на границата ( страничния наклон на задно ляво колело ), заради който всъщност умишлено я вкарах на проверка и бях сигурен , че ще има леко отклонение.

Бях сигурен, защото когато сменявах всички тампони и щангите отзад, не смених на това колело големия тампон ( HAB-003 ) от тази схема:

post-20738-0-71965200-1485463630.png

и самия тампон:

post-20738-0-16453100-1485464745_thumb.jpg

Причината  - просто бях купил само 1 бр. от него, а в деня на ремонта магазина не работеше, а трябваше да събера колата и да я изкарам от сервиза до края на деня.

Предпочетох да сменя  десния, защото проблема беше много по-голям от дясно, тампона беше скъсан и доста омекнал, докато левия изглеждаше доста по-здрав.

Както и да е, на пролет ще го сменя и него.

забравих да снимам данните от проверката на стенда, затова качвам тази стара снимка от предишния реглаж, за да придобиете представа за коя стойност говоря:

post-20738-0-80829000-1485464337_thumb.jpg

Преди беше на -1,40 сега беше мръднало точно на границата на -1,45

Така ,че продължавам да смятам, че лекуването на тази болест е смяна на тампоните.

Относно раздвижните щанги - те са един плюс, за догаждане на перфектни стойности, но трябва да се направят качествено и от правилните материали.

 

 

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 дюзи изпускаха газ, Ленков ги смени и сега всичко е наред :D.

Оф да, заеби, тая Фаст2 партида е зле. И аз имам сменени 2...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Близо 15 месеца по-късно - малко информация, за това  /-\ разчекване на задницата, което имах и описах в началото на тази тема.

 

Емич, имаш ли снимка на колата ти отзад, така че да се виждат гумите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам, но тези дни мога да я снимам и ще я кача.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една снимка . 

Снимал съм от далечното разстояние, централно и на възможно равно место, но не знам дали ще придобиеш представа от нея.

Аз забелязвам леко отваряне на задно ляво колело - може би защото си го знам, или подсъзнателно го виждам, като съм я гледал на живо.

Чукни на снимката за увеличение.

post-20738-0-85479200-1485608916_thumb.jpg

post-20738-0-06870300-1485608956_thumb.jpg

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, светва ми иконката на таблото за несложен предпазен колан ,но нямам звукова сигнализация. И при вас ли е така? Предполагам , че трябва да светва и за пасажерската седалка,но при мен не свети !? На борд компютъра имам данни за външна температура, изминатите километри и trip A , B , но нямам за моментния разход , при вас има ли я тая "екстра" и мога ли по някакъв начин да я добавя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен свети и пифка само за шофьорската седалка. 2005-та бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на шофьорската седалка пищи отвратително - докато не сложиш колана. Обаче, ако колата работи, но не се движи / примерно на светофар/, не пищи.

На trip-A имаш нещо като среден разход, а моментния в цифри не го търси - няма. За моментния, може да се ориентираш по скалата от светлинни квадратчета, която изглежда нещо като това 0__-__10__-__20 и колкото повече се пълни, толкова повече ти е моментния разход.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако тръгнеш да се движиш, както казва Емича, ще пиука през определено време за колана. Тогава със сигурност

Само на шофьорската седалка пищи отвратително - докато не сложиш колана. Обаче ако колата работи, но не се движи / примерно но светофар/ не пищи.

На trip-A имаш нещо като среден разход, а моментния в цифри не го търси - няма. За моментния, може да се ориентираш по скалата от светлини квадратчета, която изглежда нещо като това 0__-__10__-__20 и колкото повече се пълни, толкова повече ти е моментния разход.

Само не прекалявай с гледането, да не се джаснеш някъде :D. Че направо хипнотизира.

Пишете си колите, колеги. Преди фейса няма моментен разход и като квадратчета даже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! Преди фейса съм бензин , явно някой се е погрижил за зумера преди мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако откачиш кабела под седалката за колана и лампата ти трябва да изгасне,поне при мен така се получи, на сивика ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои знае ли какъв е размерът на ключа за капачката на масленият филтър?

 

Из нета го дават 76 х14, а аз го меря 74.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

76 mm 14 зъба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, светва ми иконката на таблото за несложен предпазен колан ,но нямам звукова сигнализация. И при вас ли е така? Предполагам , че трябва да светва и за пасажерската седалка,но при мен не свети !? На борд компютъра имам данни за външна температура, изминатите километри и trip A , B , но нямам за моментния разход , при вас има ли я тая "екстра" и мога ли по някакъв начин да я добавя?

Преди фейса си е точна така, колегите говорят за след фейслифта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои знае ли какъв е размерът на ключа за капачката на масленият филтър?

 

Из нета го дават 76 х14, а аз го меря 74.

Как така, моят е 65х14...

Оригиналният:

https://www.amazon.com/Honda-07AAA-PLCA100-Wrench-Filter-65Mm/dp/B0090NK18Y

 

За дизела да не са по-големи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от разбирачите знае ли дали задните пружини на 2.0 бензин и 2.2 дизел са съвместими и/или еднакви?

Сравнявам на https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/pruezhinnoe_oekachvane-10213/honda/cr-v/cr-v-ii-rd/16573-2-0

За бензина дават че задните пружини са с :

Височина 271, дебелина 14.25

А за дизела НЯКОИ (Оптимал и Блупринт) дават

Височина 271, дебелина 14.25 - и други парт номера

Примерно

https://www.autodoc.bg/optimal/7580068 и https://www.autodoc.bg/optimal/7580034

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам проблем с един CR-V на който не му работи нивомера за горивото и свети лампата че е празно. Можете ли да ме насочите къде да търся проблема ?

Дали е бушон, самия нивомер в резервоара или проблем в таблото ?

 

Колата  е 2002г. дизел (други данни не знам за сега но ако трябва е питам).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЦРВ 2002 дизел няма. Нивомера на бензиновата е заедно с помпата в резервоара. При дизела също би трябвало да търсиш проблема там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, явно информацията ми е грешна :blush:   А помпата и нивомера под задна лява седалка ли се намират ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Чакай сега, 2-ра генерация не се ли води моделна година '02-ра? Автомобилните години не са по календара. Започват от Септември и приключват Август, т.е. Септ.'02 - Авг.'03. Кола произведена Октомври '02-ра се води първоначална регистрация 2003-а.

 

За помпата и нивомера нямам идея.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой чистил ли е въздуховодите, че при мен се появи миризма като пусна климатика?

Намерих http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=75561

да разбирам ли че вземам препарат, махам старите филтри на климатика от жабката, пръскам здраво вътре в дупката, след които оставям да работи на "топло" за 10-на минути?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

Никъде в форума не можах да намеря тема относно пушенето на ЦРВ то .Започнах да се притеснявам да не би само моята Хонда да е с такъв проблем Колата е Нонда ЦРВ 2 генерация дизел 2005г

От скоро заблязах,че като и дам газ по рязко отзад пуши все едно Негър е пръднал.С две думи при ускорение пуши.Та искам да питам само моята кола ли прави така.Моля някой ако си е патил да сподели.Знам от разбиратели,че причините може да са много,но все пак трябва да започнем от някъде

Ще бъда благодарен ако някой помогне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички трактори дизели пушат при настъпване. Това е неизгоряло гориво

 

Някой да каже къде е входа за външен въздух към купето?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвън - решетките под чистачките (ако си решил да пръскаш със спрей). Или ти трябва клапата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, решил съм да пръскам... със салицилов спирт и/или препарат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си спрей за климатици - където си го намериш най-евтино.

Има си инструкции как се процедира.

http://www.maxclima.bg/климатици?productId=380

 

Точно там, където ти казах се пръска - цялото се пълни с пяна. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае, какъв размер са и колко ома са, предните и задните колони във вратите?

 

п.п. Относно пушенето при "тракторите" - не всички пушат,независимо дали даваш газ, или караш леко.

А тези които пушат, имат някакъв проблем - я са чипнати, я са без читави катализатори (ако ги има изобщо),я имат проблем с ДПФ -а,я са на незнайни километри и всичко им е тръгнало, я....абе може да е от много неща.

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 om 155 mm. Няма да можеш да сложиш други без да слагаш подложка отдолу. Аз бях поръчал от Ибей за Сивик мисля щото за ЦРВ бяха значително по скъпи и сложих после ХЕРЦ 165.5мм мисля. Не се сещам точно че не пазя и кутиите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си спрей за климатици - където си го намериш най-евтино.

Има си инструкции как се процедира.

http://www.maxclima.bg/климатици?productId=380

 

Точно там, където ти казах се пръска - цялото се пълни с пяна. :)

Мерси, точно този спрей ми го препоръча един колега :)

Мисля да приложа салицилов спирт след това този спрей и накрая смяна на филтрите :)

 

2 Emicha

аз такъв дизел, на над 3-4г дето да не припуши като се настъпи рязко не съм виждал.

Като стоя зад него, ако си зад волана може и да не се вижда :D

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Docev, а спомняш ли си колко ватови сложи (кой модел на Херц) и по-добре ли са от оригиналните?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич някакви ей такива бяха http://www.technopolis.bg/bg/Car-speakers/Car-speakers-HERTZ-DSK-165-3/p/302764 даже май точно тея. Трябва да проверя дали не съм тикнал някъде кутиите и да проверя на тях какво пише. По въпросът с звукът няма база за сравнение. Много по добър е особено и с друг плеър разбира се. Оригиналните с друг диск или медия със малко повечко екстри относно настройки на звук, също се подобрява значително звукът , но няма сила и се губи малко средният спектър поне за мен. За това и ги смених. Единственото което се загуби е много мекият нисък бас който имаха оригиналните спрямо Херца , който си има добър бас но атакуващ а не мек. Аз обаче компенсирам бас с ей това активно басче сложено между двете предни седалки :http://pioneer.bg/pioneer-ts-wx120a  Малко хаотично се изказвам ама не мога си събера акъла и мислите за последователност ;-) Не съм слагал пищялките които са отделни нито филтрите. Фабричните пищялки отпред , много добре звучат спрямо тези пиезо на Херц но не с оригиналната медия разбира се. Херца най ми допадна и то този с отделните високи , защото средният спектър (вокалният ) най добре се чуваше. При другите дори и Херц с вградени в колоната високи и средни които слушах в Технополис се губеше точно това.

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=97092&hl=    тука бях писал същото.

Редактирано от docev
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да си търся 0W20 не е ли по-добре от 5W30? За чека...свалих таблото ,но се оказа че няма крушка :( Вероятно е диод на самата платка , но за да стигна до него трябваше да свалям стрелките.Отказах се за да не ми показват после грешно  уредите. Инaче имам грешка P1298 Еlectric Load Detector Circuit High Voltage ,която уж бях изчистил но пак се появи, без да има никакви видими проблеми с колата.Ще пробвам да сменя ELD  с това от сивика да видя пак ли ще ми излиза тази грешка.

Smoky не бъркаш. Моята я търкалям с 0W20 Castrol Edge Honda вече 5 години. Сменям го на 8 до 9 хиляди километра. Мотора обожава това масло. В сервизните сетове за модела се предлага точно 0W20 на Castrol Или Mobil при мен не го гори въобще, а и не е чак толкова по-скъпо. Има и предимства, освен че не "пасе" валовете има и ефект с икономичността. Разбира се това са само моите впечатления, всеки си решава с какво да си кара колата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мислех да си търся 0W20 не е ли по-добре от 5W30? За чека...свалих таблото ,но се оказа че няма крушка :( Вероятно е диод на самата платка , но за да стигна до него трябваше да свалям стрелките.Отказах се за да не ми показват после грешно  уредите. Инaче имам грешка P1298 Еlectric Load Detector Circuit High Voltage ,която уж бях изчистил но пак се появи, без да има никакви видими проблеми с колата.Ще пробвам да сменя ELD  с това от сивика да видя пак ли ще ми излиза тази грешка.

Smoky не бъркаш. Моята я търкалям с 0W20 Castrol Edge Honda вече 5 години. Сменям го на 8 до 9 хиляди километра. Мотора обожава това масло. В сервизните сетове за модела се предлага точно 0W20 на Castrol Или Mobil при мен не го гори въобще, а и не е чак толкова по-скъпо. Има и предимства, освен че не "пасе" валовете има и ефект с икономичността. Разбира се това са само моите впечатления, всеки си решава с какво да си кара колата. 

 

 

Баце 2017 година сме. Човека може даже да е с друга Хонда или марка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Мислех да си търся 0W20 не е ли по-добре от 5W30? За чека...свалих таблото ,но се оказа че няма крушка :( Вероятно е диод на самата платка , но за да стигна до него трябваше да свалям стрелките.Отказах се за да не ми показват после грешно  уредите. Инaче имам грешка P1298 Еlectric Load Detector Circuit High Voltage ,която уж бях изчистил но пак се появи, без да има никакви видими проблеми с колата.Ще пробвам да сменя ELD  с това от сивика да видя пак ли ще ми излиза тази грешка.

Smoky не бъркаш. Моята я търкалям с 0W20 Castrol Edge Honda вече 5 години. Сменям го на 8 до 9 хиляди километра. Мотора обожава това масло. В сервизните сетове за модела се предлага точно 0W20 на Castrol Или Mobil при мен не го гори въобще, а и не е чак толкова по-скъпо. Има и предимства, освен че не "пасе" валовете има и ефект с икономичността. Разбира се това са само моите впечатления, всеки си решава с какво да си кара колата. 

 

 

Баце 2017 година сме. Човека може даже да е с друга Хонда или марка.

 

Прав си, но ако предположим, че някой с актуално CR-V II си задава подобен въпрос би могъл да намери своят отговор в коментара ми.  Пък и не виждам някой да е коментирал меннието на Smoky. Темата е отворена за всички, не само за него....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе ясно ама ми стана просто интересно и не се сдържах да го коментирам ;-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха бях забравил, че съм питал такова нещо :) Още си карам црв-то и тогава и сега все с 0w20.Гледам да спазвам предписанията на производителя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Емича специално.post-3485-0-98375700-1509200500_thumb.jpgpost-3485-0-25611000-1509200521_thumb.jpgpost-3485-0-66533200-1509200554_thumb.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, понеже не намерих никаква информация по въпроса реших да го задам тук. Предполагам на по-голяма част от колегите им е известно, че нашите CR-V та имат проблеми с еърбеците и управлението на ел. стъклата. Имам предвид тези, които са оборудвани с еърбег на Таката. Поради причини описани в следната статия : http://www.honda.co.uk/cars/owners/airbag-recall.html 

Та въпросът ми е, дали това "изтегляне" на проблемните автомобили с цел безплатна подмяна на дефектните части важи и за България. Всякаква информация по въпроса би била полезна. Благодаря. 

Може да проверите по VIN дали вашата Хонда е измежду проблемните тук : http://www.honda.co.uk/cars/owners/recalls-and-updates.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...