Jump to content
Emicha

Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

Recommended Posts

.......Така че вече купих оригинални всичките 4 тампона ,  за долни предни носачи /по 32,30 лв. за 1 бр./ и в събота са предвидени за смяна....

Всички тампони / и 4-те / са сменени с нови оригинални, също смених предните биалетки и тампоните на стабилизиращата щанга пак с нови оригинални и сега колата е ток и жица.

Биалетките бяха охлабили малко, но не мога да кажа, че са били разбити - можеха да карат още доста. Новите ги бях купил преди година и така и така се свалят от носачите, та направо ги смених.

Относно тампоните на стабилизиращата щанга - бях ги сменявал преди 3/4 години и бяха в добро състояние / имаха минимално износване  от триенето/  но и те ми стояха така от година и направо ги смених.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги извинявайте ако има писано някъде по форума,доста търсих и не открих затова да питам,как работи автопилота на ЦРВ 2005г дизел че нещо не мога да го пусна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включваш бутона от таблото,след това натискаш от волана долното копче (мисля беше -SET и на таблото ще ти светне индикацията. С горното копче (RES) избираш скоростта -всяко кликане по него я вдига с 3 км/ч.

Ако натиснеш спирачката, или газта, колата губи зададената скорост, но като го натиснеш пак, ще възстановиш зададената стойност.

Естествено това го правиш в движение и то беше, ако не бъркам над 40 км/ч.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CANCEL също изключва временно автопилота.

SET/DECEL също намаля скоростта.

Освен с кликане могат и да се задържат копчетата.

Основният бутон за активиране ти е долу вляво при регулирането на фаровете, пише CRUISE CONTROL. Същия надпис както каза Емича трябва да ти светне на таблото в зелено когато зададеш скорост.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SET e за избиране на скорост. RES e за въстановяване на тази скорост след пипане на спирачка или съединител. За повишаване/намаляване трябва да има бутони + -

 

edit:

Диндин ме изпревари, и да, увеличаване/намаляване май бяха ACCEL/DECEL.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси,

SET e и -

RES e и +

Обаче човекът каза дизел, ама не каза дали са му махали DPF и са човъркали софтуера :о

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Требе да си прав, не съм виждал бутоните за колата, за която пита ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,некадърното махане на DPF шунтира темпомата.

 

В общия случай всички автопилоти...не само на ЦРВ:

 

Set-задай скорост

Resume-Върни последно зададената скорост

ACC-ускоряване

DEC- намаляване

Ако няма изрично упоменати ACC i DEC горния ускорява,долния забавя./на волана/

Спирачка и съединител изключват темпомата,но последната скорост се помни и може да се възстанови с RESUME

Газ може да се подава свободно при всички ситуации.

Изключването от скорост или смяна на предавки по време на следене на скорост е нежелателно!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,некадърното махане на DPF шунтира темпомата.

 

В общия случай всички автопилоти...не само на ЦРВ:

 

Set-задай скорост

Resume-Върни последно зададената скорост

ACC-ускоряване

DEC- намаляване

Ако няма изрично упоменати ACC i DEC горния ускорява,долния забавя./на волана/

Спирачка и съединител изключват темпомата,но последната скорост се помни и може да се възстанови с RESUME

Газ може да се подава свободно при всички ситуации.

Изключването от скорост или смяна на предавки по време на следене на скорост е нежелателно!

Не не нищо не е махано,в смисъл аз не съм го махал но мисля че стои защото колата грам не пуши,като бензинка е,взех я Март месец от Италия,предполагам че ако е махан поне малко ще пуши,защото съм виждал такива ЦРВ-та да пушат като 124-ка,иначе като натисна Круиза копчето светка ама след това не ми беше ясна процедурата.Благодаря за отговорите,тези ще пробвам.Между другото тъй като ми стана интересно има ли вариянт при който визуално да позная ДПФ-а дали е махнат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги!

От скоро забелязвам, че при каране и спиране (на светофар да кажем), седейки в позиция "D" (моята е автомат), се чува тракане от долу. Немога да кажа от коя част на колата идва, тъй като металния шум се пречупва доста лесно и лъже.

При сменяне на позиция "N" шума спира. Не се забелязва да шуми докато се кара, а само в спряло състояние.

 

Някакви идеи и/или съвети?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не мога да ти кажа от коя част идва тракането на твоята кола.

"Око да види, ръка да пипне" - в твоя случай си трябва и ухо да чуе.

 

Аз имам същото тракяне, в същата ситуация, на същата кола. На слух моето тракане идва от изспускателната система, или по-скоро от някоя предпазна ламарина около нея. Все още не съм лягал отдолу да видя, какво точно тропа.

 

Най-вероятно и при теб е това, но ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега.

 

Да, и аз това предполагам, но все пак да питам.

 

От любопитство - къде я поддържаш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Англия съм ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за помощта,автопилота работи перфектно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да се настрои в 24-часов режим фабричния радио часовник? 

post-19843-0-36838200-1472371234_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не успях ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че не.

И аз съм го мъчил доста, но не се получава.

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стопа е оправен, сменени са 4-те диода на средната секция  и вече свети.

Диодите които купих от "Квазер" са същите на външен вид, но не са на 3V /нямаше/ , а са малко по-слаби / 2,1V-2,4V / и средната секция свети една идея по слабо.

Това не ме притеснява, даже визуално е по-интересно, но дано да издържат и да не изгорят пак.

За мое съжаление, тези диоди които смених изкараха един месец и изгоряха.

Обаче сложих един кламер /един вид окъсих средната секция/  и така ми светеха другите две крайни секции, но и те се предадоха преди месец.

Не можах да намеря такъв стоп никъде / а търсих навсякъде -Тук в Англия, Германия и .../ нямаше нито нов, нито втора употреба и накрая го поръчах оригинален от Хонда.Цената е лоша-195лв.!

Вчера го взех и монтирах и вече свети !

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

 

Понеже темата е обща, да питам дали лятото мога да сложа 17-ки на ЦРВ-то (2006) съответно с гуми 225/65 R17?
Някой кара ли с такива? Дали е проблем за държанието на колата, VSA системата?

 

Проверявах в сервизната книжка, там държат на оригиналните 16-ки с 215/65 R16, в AvtoGumi ми показва че мога да карам и с 225/65 R17...та да питам някой колега с личен опит.

 

Мерси предварително!

Редактирано от Jakal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, след като съм 35 лева назад заради една спукана гума (италианецът е успял да изтърка гуми ДОТ края на 2014 почти до галош - за сравнение от старото ЦРВ дот 12 бяха къде къде по-добри) вече почвам да се замислям посещавам ли правилните гумаджии и има ли Markony в гумаджийски вариант :D

Кварталните в София ми взеха 15 лева, за да ми залепят гумата и 300 км. по-късно пак да е на същото дередже.

Пеканият майстор в Свиленград ми взе 20 лв. за да ми сложи негова с размер като спуканата 215/65/16 защото според него не мога да сложа 205/65/16.

Историята е, че от удареното ЦРВ преди фейса имам 5 джанти с 4 гуми, от които исках да изберем 4 читави джанти с 2 читави еднакви гуми, да купя още 2 нови зимни и да си ползвам комплектите зимни /летни без излишни посещения на гумаджийницата.

След като ми заяви, че каквото ми е казал казал и няма време да ми се обяснява повече и да съм решавал какво да било - или 4те от старата (от които едната оригиналната резервната на възраст 13 години, а другата поизядена от удара...) или една от неговите, щото после стана ясно според него заради нащо 4х4 диференциалът щял да се прецака от разликата във височината...

Излишно беше да споря и очевидно не му се работеше толкова, въпросът ми е :

Мога ли да комбинирам 16цолови гуми с ширина 205 и 215 и съотношение 65?

На Сивик знам, че стават, стига джантата да позволява.

 

Сори за дългия пост ама се изнервих за пореден път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в диаметър е 13mm, а в скоростомера 2км/ч. Това при еднакво износени (или нови) гуми. Ако тези, които са на 205 са по-износени, разликите се увеличават. На практика не съм го пробвал, а на теория нямам представа, дали тези 2км/ч ще доведат до задействане на AWD. Най-вероятно да, т.е. аз не бих рискувал с различни по размер гуми ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Краси, тези които са на 215 (по-високите) са с по-малък грайфер, по-износени са от 205. Исках да ги изшиткам яваш яваш всичките 2 по 2 нови като купувам, ама тоя инцидент ме изпревари :)

Разликата между 215 и 205 са 10 мм на ширина, a при височината това са 65%, демек 139,75 мм срещу 133,25 = разлика от 6,5 мм. дето казваш 13 в диаметър... Ми не е малко :)

 

Доколкото попрочетох из нета, системата е така направена, че да компенсира с около 2,5% разликата в износването между предни-задни гуми, заради което се и обръщат. 

Тези 2,5% от ОБИКОЛКАТА на гумата не трябва да се надвишават, това е предписанието от Хонда

Калкулаторът ми дава -1,9% разлика в обиколката, обаче за нови гуми. А най-добре е да се мерят с рулетката :D

 

Абе заеби, спирам са размишленията, явно зимата ше идва скоро за мен :) Даже препоръчват гумите да се сменят с 4 нови! :o

 

It is best to replace all four tires at
the same time. If that is not possible
or necessary, replace the two front
tires or two rear tires as a pair.
Replacing just one tire can seriously
affect your vehicle’s handling.
Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз това английското, дето си дал, го разбирам, че може да смениш само 2 гуми, но нищо не споменават за размер. Значи, по подразбиране - слагаш 2 нови и 2 стари, ама с еднакъв размер и четирите, и задължително 2х2 еднакво износени.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря :) Баш така ше направя, а това английското е от ръководството. За размера препоръчват да е същия като препоръчания, а за фейс ЦРВ-то е 215/65/16 :)

Старите ми джанти се оказаха 16x6JJ, а на тя повече от 205 не стават, затова на германката такива са ѝ сложили едно време. Все пак ще ги направя на зимни с още 2 нови гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , имам следният проблем , който се оказа доста често срещан .Ел.огледалата на СРВ 2ген. не искат да се прибират автоматично.Моторчето работи , те тръгват , но спират по средата.В подфорума за Сивик има описание за ремонт , но дали се отнася и за нас , дали са същите огледала?Ще бъда много благодарен на всички запознати с този проблем , които ми отговорят!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли парт номера на новия "къс" пистов ремък?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато преди години го купувах от Бултрако,  имаше тази снимка  в запечатания плик:

post-20738-0-38506300-1479255232.jpg

 

Мисля че номера му е:  38920-RBD-E03

 

А това е номера на целия кит с ролката:

post-20738-0-37886900-1479255618_thumb.jpg

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, този ремък е 1785мм, а "другия" ми излиза 1735мм... т.е. с този парт номер ремъкът е по-дълъг 0-о

Имаш ли някъде "черно на бяло" описана замяната ?

Руснаците по форумите си препоръчват "другия", а този парт номер навсякъде ми излиза че е за 3та ген ЦР-В или Акорд 7ма

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайййй....

 

Абе, ти не си ли с бензиново CR-V  ?!?

 

Та за бензиново намирам този номер:

  • HONDA (38920-PNB-004) - който е с дължина 1730мм. /ако си с климатик/.
  •  
Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И понеже не мога да редактирам повече горното мнение ,този номер трябва да ти е заместител :

7PK1730 - който също е с 1730мм. дължина.

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

божке аз мислех че ремъкът е еднакъв :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Божееее,ти ме убиваш  :D

Оправи ми настроението  :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз съм в клуба на 2ра генерация вече.Онзи ден взех на родителите ми ето това
края на 2005 N22A2 face

 

15179010_1313299255388070_26920168068654

 

Като проблеми - лек теч от воден радиатор,утре ще се поръчва нов,но няма да е ОЕМ най вероятно.Иска и 4 биалетки,болка позната от 1ва генерация.

Взехме го в страхотно състонияние с 2 забележки по боята,който ще оправя тези дни,тъй като съм безработен в момента и ми се намира време   :zen:

Няколко питания:

1.Има ли сервизно ръководство за ремонт pdf или нещо такова,като на старите модели на хонда ?

2.Как се пускат пръскалките на фаровете,тъй като не намирам отделен бутон за тях ?

3.Някой вграждал ли е навигация от акорд 7 файс, тъй като заводските нямат карти за БГ ?

4.Намерихте ли решение по казуса с разкрачената задница или да си правя раздвижни горни носачи  :whistle:  ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито!Пръскалките на фаровете пръскат на включени фарове и на всяко трето пръскане на пръскалките на чистачките.За разкрача или сменяй всичко отзад,или раздвижни носачи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и честито!

 

1. От тук-последните два поста:

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=93424&p=2940219#post2940219

2. Работят само като си на фарове - дигаш и задържаш лоста за чистачките към теб.

3. Нямам идея.

4. Прочети тази тема от начало - има написано в нея, как аз съм решил проблема, иначе има други теми и там са го решили с раздвижни щанги. Потърси ги и ги прочети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е сменял филтъра на маслото в АТ?

Намирам го на цени от 20$ в САЩ до 7-8 в ибей (от китай)

Но в България не го намирам налично

парт номера е 25430-PLR-003

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде, здрасти и на теб.

Добре си си поиграл, но това са нормални неща- няма нищо вечно.

По точка 3 - ако имаш снимки ги качи, ще е добре.

По точка 7 - вземи оригинални от Бултрако, като цената им беше 90-95 лв. за бройка./ сменявал съм един и знам/

По точка 9 - знам че се късат и колата става като спънат кон / моя се беше скъсал, та го смених с втора употреба от Акорд ,който става , за 40 лв., защото не ми се чакаше доставка 14 дни от Бултрако, където цената беше около 80-90 лв./.

По точка 12 - всички рано или късно го придобиват този проблем и всеки си го решава както намери за добре.

Лично аз, предпочетох да сменя всичко отзад и нещата си дойдоха на място / както си прочел /.

Можех да мина само с раздвижна щанга, но реалния живот на тампоните при нас го дават мах. до 180 х.км. / има изследване и статистика за това при кои коли и модели колко изкарват - бях го намерил навремето някъде и го прочетох/, та затова направих тази процедура.

И понеже те интересува, кои тампони заминават по-бързо / бях го написал някъде в темата/ ще ти споделя отново моите впечатления.

На тази схема  се виждат  тампоните:

post-20738-0-30909200-1479835294_thumb.gif

Като скъсани и най-зле бяха, този на самата щанга при болт 28 и тампон 20 от другата страна на щангата.

Най- здрав беше /не бяха мръднали и от двете страни/ тампон 14 - този през който минава реглажния болт 17 .

Съответно тампони 13 и 12 ,бяха леко омекнали но здрави.

И според мен, освен тези двата на щангата, другия основен виновник за разкрачването / мога да кажа даже - главния виновник /,  е големия тампон на носача/тръба  НАВ-003, захванат към купето с болт 30. И за него съм писал къде го има,колко пари и как се сменява.

 

 

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързият отговор Емич!

 

Понеже съм се насочил към полиуретановата технология за тампоните, а в полският сайт (от предния пост) не се предлага вътрешният тампон на горната щанга - ще се наложи да купя щангата заедно с тампона. Не ми се искаше да редувам гума с полиуртетан на един елемент, но ... какво да се прави. :) Ти също така направи - не си го вадил този тампон - нали?

П.П. Полиуретановите тампони са на много приятна цена. Линка към сайта на тези поляци и на българската фирма, която работи с тях ги открих във форума на Субару. Разгледах и един български вариант за наше производство - полиуретанови, но полските май по-биват...

За снимките - малко по-късно, че не ми се инсталира някакъв драйвер за телефона на служебния компютър.

 

Поздрави на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...