Jump to content
Barsaka

Хонда Акорд 6

Recommended Posts

 

Сега гледам тая:

 

http://www.cars.bg/c1189665

 

Малкия мотор и не е автомат, но има данни да е поддържана. Не съм звънял още, но ако седи ще мина да я погледна как е - дали ръчката е толкова къса колкото си мисля. Пък ако не за друго, ако не е моята, ще дам инфо за състоянието й. Може някой друг да й се мераклиса.  

Ако си търсих такъв акорд, поне за мен тази би била много интересна.

Колата изглежда добре на снимките и е от човек, който в момента я кара, което според мен е голям плюс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довечера ще ходя да я гледам. После ще пиша какво е положението. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам на снимките, човека се е постарал да покаже състоянието на колата, с доста детайли. Едно нещо, което се пропуска от другите/останалите търговци/частни лица, е състоянието на колата отдолу. На снимките си личи на пръв поглед, че на колата й е отдавано внимание.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех,наистина изглежда пазена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам очакване, че колата ще е добра. Човека спомена като забележки единствено, че десния фар за мъгла е с пукнато стъкло, съответно е потъмнял, и че пластмасата на фаровете се е матирала. Общо взето бели кахъри.

 

Подмятам тук още една идея:

 

http://www.mobile.bg/11427978116208020

 

Ако някой я е гледал, нека каже за какво става въпрос, евентуално да не бия път до Севлиево.

 

Прозвънях продавача одеве. Твърди, че не е търговец, а има сервиз там. Внос от Германия е. На основния въпрос, а именно има ли ръжда, отговори отрицателно. Каза, че единствения проблем, който вече е отстранен, бил феродовия диск на съединителя. Колата била в много добро състояние. Уж и той бил хондаджия. Дава я на 4000лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях черната 1.8-ца със спойлера. Описвам какво видях. Италянка е, както предполагах. Ръжда трудно може да се открие, има на места наченки по мотора, но няма как, изкарала е няколко БГ зими (моята италянка дето като я взех всички скоби и детайли по мотора й бяха все едно излиза от завода започна да пожълтява за няколко зими, та тази ли няма...) Външно е ОК, боята не е никак лоша. Има само една точица като от градушка с размера на грахово зърно по десния преден калник. Дребните проблеми със светлините ги описах по-горе. Дисковете имат ръб, но да кажем ще изкарат още 15-20к, макар да е за сметка на спирачното усилие. На задните фрикционната площ се е понамалила с 30-40%. Правя сравнение със спирачките на първата, която карах (синята от София с АГУ и чисто нови дискове). Предното стъкло е сменявано някога (не е Honda като останалите). Мотора е тих, като го запалиш в купето не се разбира, че работи. Климатроника и музиката бачкат. Ел. огледала, ел. стъкла и всички външни дръжки на вратите функционират. Като забележка на климатроника/парното - в дясната част отпред се чува отчтетливо бучене на всички скорости на вентилатора. На фона на гробната тишина вътре, този шум се откроява силно и съм на 90% сигурен, че не е от въздухопотока. Шума е по-различен и се чува точно зад жабката, където предполагам е вентилатора. По този въпрос притежалите на 6-ци да се изкажат нормално ли е, проблемно ли е т.н. На мен ми се звучи като разбити лагери на вентилатора, но не ангажирам никого с това предположение. И не на последно място, и тази кола се кара с 10W40 поне откакто е в ръцете на този човек??? Този мотор не се ли кара с пълна синтетика 5W30? Вие ми обяснете нарочно ли е, от небрежност ли е? Какъв е шанса ако сипа правилното масло, двигателя да текне като лейка или пък да започне да гори по 1л. на 1000км?

 

Цената е 5К кръгло. Ако реша да я действам ще я караме в Омбре за преглед и диагностика преди купуването.  

 

И все пак ми се ще да погледна и севлиевската за спорта...дет се вика да няма пропуснати ползи. :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тази от Пловдив? http://www.cars.bg/c874148 или от Стара Загора -> http://www.cars.bg/c1046400 

Жалко че съм далеко!

Редактирано от ruil4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тая евентуално Слави CR-V може да я види ако му е наблизо. Ще го питам дали му се занимава, но аз имам големи резерви към кола, която е карана неизвестно дълго време на газ, било то и Хонда . За Пловдив става дума.

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май от тази си най-доволен. Принципно моторчето на вентилацията не се чува, а само възд. поток и то само на 3-та и нагоре степени. Преди години когато мойта я спирах под едни дървета, под външните входни решетки за вентилацията веднъж разглобихме и извадихме няколко шепи гнилоч. може и тук случаят да е подобен. Трябва да видиш и филтъра. Иначе винаги съм я карал с Мотул 8100 -пълна синтетика. Веднъж ми сипаха в Юби КО някакъв Кастрол, но мотора не го хареса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото в първия момент и аз си помислих да няма някакви листа вътре, които да шляпат така. Това не е проблем, ще я разглобя и прегледам. Повече ме притеснява маслото, с което е карана. Не знам каква е причината да се ползва такова. Тоя мотор масларник ли е по принцип?

 

An oil with a viscosity of 5W-30 is preferred for improved fuel economy and year-round protection in your Honda. You may use a 10W-30 oil if the temperature in your area never goes below 20°F (— 7°C). 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако решиш нещо за Пловдивската знаеш как да ме намериш, газта ми мяса да е слагана тука, в италия не монтират така некъдърно и такива евтини газови. Ще се учудя ако не и свети чека :)  Въпроса е вече кога е слагана и колко е карана, регулирани ли са клапани на двигателя някога и прочие :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вентилатора по принцип е доста тих , ceco_accord го е описал много точно, ако е мръсен филтъра става по-шумно но не чак да бучи.

Какво толкова те притеснява маслото ?  Моят Акорд  е 2000 г.,  2,0 , 147 k.c. , купил съм я септември 2005 г., сложих и метанова уредба и досега (близо 10 г., около 150000 км.)  си я карам само с полусинтетика 10W40, това масло е едно от упоменатите възможни за тази кола в книжката.  Досега не съм имал проблеми, спада по малко нивото  между смените, но не доливам. За мен двигателя 2,0  не е масларник, нека и колегите се изкажат.

Щом си от София ако искаш да се видим да побъбрим и да врътнеш някое пробно кръгче, да имаш повече база за сравнение при избора.  

То аз може и да я продавам моята , но ще е по-нататък.  Първо трябва да харесам и купя нещо доста по-ново около 5 годишно, а и аз съм капризен купувач като тебе , имам и един Нисан 2002г. предпочитам него да продам отколкото Акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом казвате, че даяни на 10W40, ще я имам предвид. Айде и вентилатора ще го човъркам, може и верно да е само гняс. Фаровете ще ги полирам, ще сменя  и десния фар за мъгла. Обаче пропуснах да спомена, че тавана вътре е виснал на 2 места - над шофьора участък около 30см и назад още един по-малък. Тва чудо как се оправя? Сигурно целия таван трябва да се сваля и презалепва наново, а дали ще стане като хората, божа работа...

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменя се целия плат.Има хора които се занимават с това.Колата явно е от топите части на Италия.Моята също е провиснал и мисля да си купя употребяван от няоя англичанка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама как ще " даяни " на 10W40 - такива мазохисти нали ги отписа, притеснен...

Даже не се навеждаш, като чуеш за маслото...  :lol: 

Мани бегай - пълни масларници...

Карай си Дедра - та и си свиркай...  :whistle:

 

" Тва чудо как се оправя? " - " божа работа... "  Божа, божа, ... колко да е божа.

Ей т'ва е въпроса на въпросите.

Бих ти казал и показал, ама нали съм прецакан, ... виж някой от " новото " поколение.  :newbie: 

 

п.п. 

Знам още 10 - 15 Акорда, ако искаш да ти пусна линковете, ... просто " Подмятам тук още една идея "
Успех... Дано си намериш кола!
  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с тавана си е играчка и по-добре да го прави човек с опит. При тая е + че няма шибидах, че неговата тапицерия трудно се сваля. Иначе се съблича стария плат и изгорелия над него дунапренен слои, и се лепи подложка за подов ламинат, а отгоре новия плат. Най-капризно е да не се пречупи "тавана" при измъкването от колата. Добре е да си претапицираш и А колонките, тъй като ще те дразнят, а оригинален плат няма да намериш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Приятелю (твърде грубо казано), няма да те коментирам, но комплексите са на ниво! Ако ще помагаш, помагай (или може би го правиш за пари? - все пак цената на обяда е от значение, нали така?)...аз от никого нищо не очаквам в живота и в този ред на мисли никога не се разочаровам от хората, само се радвам, когато ударят едно рамо, помогнат или проявят колегиалност и човещина. 

 

Ще използвам момента да благодаря на колегата Knoxville затова, че ми отдели време и предостави неговият Accord 6 1.8 да го покарам. 

 

До тук с оффтопика. 

 

@SpliFF

Да, това си е идея. Взима се цял таван от някоя ударена бракма, който не знам колко ще струва, но може би едно 50-100лв. - все пак е Хонда. Споменавам този детайл не за друго, ами защото не само, че може, ами и трябва да ми свали цена при покупката и пазарлъка.

 

@ceco_accord

Колегата @Knoxville одеве ми спомена, че има хора, които се занимават с това и предлагат услугата за около 100-120лв. Това е цена може би от порядъка на читав таван 2-ра ръка (ако се намери такъв разбира се). Иначе и тапицера е опция. Аз лично малко или много съм човек педант и такива дребни грознотийки ми развалят целия кеф от колата, при все, че когато я купувам, макар и морално остаряла за някои хора, за мен си е вид ъпгрейд и ще я карам поне 2-3 години. През това време трябва да ме радва.    

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези цени ми ги казваха с техен си плат, нов. Те си го режат според необходимите форми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах Роувър 416 от Италия, с прословут проблем с отлепен таван заради прогорял от слънцето дунапрен или лепило не помня вече, беше станал като палатка. Свалих тавана, взех за 5лв. плат произведен фабрично с тънък слой дунапрен отдолу, продават такива със сходен цвят с оригиналния и тапицер ми го залепи за 20лв. Стана перфектно тогава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само даяни , както ти казах това  е едно от правилните масла. В моята книжка има една схемичка с възможните масла и температури(климат) където се кара :

10W30    -  от -20о  до +35o

  5W30  - от  под -30о  до +35о 

10W40 -  от -20о  до ...няма ограничение отгоре,  мисля че това напълно отговаря на нашия климат

дори пише че може да се кара и с : 

15W40 -  от -15о   нагоре

споменават се и други масла ...

за  мен по важното е да се кара с истински масла отговарящи на стандарта и редовна смяна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За маслото ясно. А тавана явно се прави с мерак и пари. 

 

Имам друг въпрос. Каква твърдост са пружините отзад? Да речем с 5 човека + багаж ляга ли на тампони по неравностите? Колата често ще се товари и ми е интересно как ще се държи на дълъг път.

 

Между другото днес ще гледам севлиевската каляска.

 

п.п.Има ли колега от София с 2.0 автомат за пробно кръгче? Искам да си направя изводите и да преценя дали да чакам за такъв Акорд понеже поначало му симпатизирам най-много. Иначе за момента фаворит ми е черната 1.8 със спойлера.   

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми много зависи колко са уморени тия пружини.Моите отзад са доста твърди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Случвало ми се е да пътувам с пълна кола, но никога (по нормални шосета и съобразена скорост) ходът на окачването не е стигал до тампоните. То зависи и какъв калибър са човеците и дали багажника е пълен с дрехи или книги, но за предимно семеен автомобил всичко си е ОК.

Според мен си струва чакането на "двойка-автомат" и това е наи-подходящият "техно пълнеж" за 6-та ген (като изключим моментните мераци за type R-a). 

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Иначе за момента фаворит ми е черната 1.8 със спойлера.   

Като човек, който е имал 1.8 с ръчни скорости, и въпреки че черната със спойлера изглежда читава, ако севлиевската технически е ОК, винаги бих предпочел 2,0 с кожа и навигация (въпреки, че е безполезна, за мен таблото стои по завършено с нея). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така и не разбрах, колко хора карат успешно двулитровия двигател на газ и от тази гледна точка не е ли по-добре да се заложи на 1,8 ако проблемът със сондата при 2.0 ще рецидивира постоянно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HondaExplorer, и аз се вълнувам от същото. Даже има тема по този въпрос в техническия раздел и дори съм писал в нея, но никой не казва нищо категорично. Понеже все още не съм запознат в детайли с конструктивните различия на 1.8 и 2.0 мотора, да не би 1.8 да се газифицира абсолютно безпроблемно? В какво точно се изразява проблема с 2.0? Дайте повече инфо и ще питам моя газаджия какво мисли по въпроса и дали има лек - доста е кадърен в занаята. 

 

Видях севлиевската. Външно е супер, боята е много свежа и не мяза да е пребоядисвана, поне не евтино. Хем лака не е прекалено лъскав, хем стои някак масивно. Може и оригиналната да е, знам ли. Както и да е. По ламарините няма никъде избила ръжда, обаче долу по окачване и купе си има, по мотора, ботлчета тва онова също. Няма как, до климат си е. Имаше канал наблизо и я огледах отдолу докато двг работи. Пожелах да я караме на канала понеже двигателя бучеше като трактор и по-точно като избушила генерация. Съответно не можах да чуя как работи двигателя, дали тропа/чука и т.н. Генерацията е прогнила и избушила на 2 места - меката връзка в единия си край се е скъсала и от там бълва изгорели газове, другата пробойна е на болтовото съединение преди крайното гърне, като едното ухо с все болта ги нямаше...разяли са се някъде по пътя. Средното гърне е сменявано скоро, може би от цветнокожите джамбази в Германия. Ако този двигател е с 2 ламбда содни и някоя от тях е разположена след меката връзка, то пробойната определено подава некоректна информация към компа. Крайно не добра инвестиция според мен, особено за човек като мен, който обезателно ще слага газова. От личен опит знам, че всяка кръпка по изгнила вече генарация, било то ново гърненце, мека връзка и т.н. е неоправдана инвестиция с много временен ефект. Мисля, че е по-добре да се вземе цяла здрава генерация от ударена кола. Принципно тая някаква надежда, че здравата стокова генерация на Акорд  може да издаяни повечко време преди да прогние от значителното количество влага, което се отделя при изгаряне на газта. Тук пак вие ще кажете как се справя генерацията на Акорд с газта? 

Климатроника не работи. Духа, но не студено, даже не мисля, че компресора зацепва като цъкна копчето. Не долових и промяна в оборотите на двигателя. Радиото не иска да се включи - иска някакъв код? Козметично вътре е ОК, салона е добър, има леко протриване и избеляване на кожата на шоф. седалка от лявата страна - там където закачаш винаги като влизаш излизаш, но скъсано няма. С всички екстри е. Следи от удари не видях. Скорости, спирачки, съединител, хидравлика и може би окачване - ОК. Двигателя набира доста, но все пак не му знам вървежа по дифолт как е, за да преценя как е като бройка.

 

Цената е 4000лв. с 4 летни гуми (фабричните алум. джанти) + 4 зимни бонус на стоманени джанти. Колата е от втори собственик, първия я е продал веднага след изтичане на 5-годишната гаранция. Предвид проблемите по генерация, климатик, музика, който да кажем, че се решават с едни 500лв. + още 500 грубо за регистрация + 500 за обслужване + 1000 за газова = 6500 грубо + ръждата отдолу. Което накланя везните да не се занимавам с нея. :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли някой наблизо да прогледна тази старозагорската, че като екстри ми покрива напълно изисканията, но трябва да бия път 5 часа, само в едната посока, а като я гледам на снимките ми изглежда пребоядисана, а продавача казва, че не е и е перфектна! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма ли някой наблизо да прогледна тази старозагорската, че като екстри ми покрива напълно изисканията, но трябва да бия път 5 часа, само в едната посока, а като я гледам на снимките ми изглежда пребоядисана, а продавача казва, че не е и е перфектна! :)

Дам, ти си със 100км по-прецакан от мене. :D Събота ще пътувам към Варна най-вероятно. Може да измисля някакъв маршрут от там. Като ида във Варна ще погледна и зеления автомат дето викаш, че е ръждивляк. Сигурно е нещо като тая от Севлиево - салон и ламарини муцка, а отдолу цъфнала като майска роза. Преди малко гледах тая. Не става. Сигурно е минимум на 1 000 000км. С тая газова й се е разказала играта. Генерацията е помляна, пърпори като трактор, нещо изчатква от двигателя като форсираш. Определено не е нещо, което да заслужава 5к...по-скоро 3 и пак не бих я взел.  

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не съм те подвел с варненския автоматик и да ти хареса, не само колата, но и да свалят много цената!

 

В момента имам една 15 годишна кола, която е със супер запазен салон, като нов и много добър двигател, но купето ѝ за нищо не става от ръжда. Затова сега, като оглеждам коли, изтръпвам, като видя и малко ръжда отдолу. Двигател се ремонтира, но ръждаво купе...

Италианките (колите) са ми приоритет в момента ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не съм те подвел с варненския автоматик и да ти хареса, не само колата, но и да свалят много цената! В момента имам една 15 годишна кола, която е със супер запазен салон, като нов и много добър двигател, но купето ѝ за нищо не става от ръжда. Затова сега, като оглеждам коли, изтръпвам, като видя и малко ръжда отдолу. Двигател се ремонтира, но ръждаво купе... Италианките (колите) са ми приоритет в момента ;)

Прав си, аз също бягам надалече от ръждиви купета понеже не съм от типа хора, които сменят колите всяка година. Ще трябва да почакаме явно. За момента няма нищо ново и интересно като обяви. Попадам само на стари обяви с най-големите и непродаваеми кочини. Зелената ще е я погледна не за друго, ами за да използвам момента да добия повече впечатления за 2.0 АТ, дори да чуя звука на двигателя е нещо. Оглеждам и тествам най-детайлно всяка една кочина, която гледам. По този начин ще ми е по-лесно в един момент да направя сравнение между пазената и амортизираната кола. Съвета ми е, щом си отишъл да гледаш нещо, гледай и карай колата до дупка, независимо дали ще я вземеш или не. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

"По този начин ще ми е по-лесно в един момент да направя сравнение между пазената и амортизираната кола".
 
Ако имаш път към северозапада обади се за един тест-драйв.
Редактирано от ceco_accord
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги извинявайте за намесата ми, но ако не намирате "читави" екземпляри от модела който търсите, който е определен както разбирам и от финансовите възможности на всеки от вас, може да се ориентирате към познати, ваши такива, които вкарват автомобили от Италия или Малта, и приблизително да намерите това, което търсите, това е един вариант. Все пак, предполагам, не очаквате някой който си поддържа автомобила и поради някаква причина реши да се раздели с него да го даде евтино, а повечето си поддържат за да си ги карат, където се казва до живот. Друго, на което бихте могли да обърнете внимание е предната генерация, от тази която търсите, не ви ангажирам, казвам или налагам мнение, а се опитвам да ви помогна, понеже виждам че сте ентусиазирани да си вземете Хонда. Ако евентуално някой мой познат реши да си продава неговата си, ще пиша.

Редактирано от crown_bg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За такива познати не се сещам, иначе вече да съм пуснал заявката. Цената на тукашните също не мисля, че е непосилна, защото не съм видял Акорд 6 по-скъп от 6.5-7К освен ако не е някакво специално изпълнение като Type-R и пр. Но като е 7К да кажеш, че ще е в състояние "магазин", а то напротив. Състоянието на 80% от колите, които се продават в момента изобщо не отговаря на цените им. По-скоро както казваш читавите и поддържани коли не се продават, а се карат. Тук-таме от време на време някой реши да си смени колата и се появява пазена бройка на пазара. Акорд 5 не бих взел. Мислил съм и по този въпрос. Всичко по него ми е прекалено морално остаряло и доста се доближава до епохата на настоящата ми кола. Ако 6 не се намира читав, какво остава за още по-стария 5. Бих взел и Акорд 6 1.8 ръчка, ако ще и без екстри (автопилот, климатроник, Bose) само да не е 5-ца. Това в краен случай. Разбира се гледам и всякакви други марки и модели коли, обаче не намирам достоен заместител на 6-цата, така че продължавам да се оглеждам. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, има интересни екземпляри на 5-та генерация, но тук в България не съм виждал такива. Успех все пак, бих те посъветвал, дори и да има някакви забележки, козметични и от към екстри, просто се пазари до дупка за цената, и после си направи опитчен тунинг, защо не и друга боя, която би отворила визията още повече. Най-важното е да е технически поддържан, и другото е да е с минимална ръжда, защото без ръжда няма, освен ако не е ползвана електронна система против корозия, която пак не предовратява ръждата, просто я забавя в пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова обява:

http://www.mobile.bg/11435838748917890

 

Сигурно е зверче с тоя мотор, обаче аз трябва да се вместя в 2 литра и до 160к.с. по обясними причини. На ruil4o обаче може и да му се впише.

Четох някъде, че тоя мотор е скъп за поддръжка. Има ли нещо вярно? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой бивш колега има Шатъл '98-ма г., автоматик, предполагам със същия двигател F23** vtec. Кара я от 8-9 години. Единствения проблем, който е имал с двг е спукан изпускателен колектор. Така си я купи, и в последствие го заварИ. Не мисля, че поддръжката е по-различна от всеки F двг. Карал съм я, самолет е ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още една интересна:

 

http://www.cars.bg/c1245115

 

Утре пътувам за Варна и чак сряда-четвъртък мога да се занимавам с тая. Междувременно някой ако ходи да я гледа, да каже какво е положението. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една нова обява:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11436590508904346&slink=a2tqhp

 

Въпреки че цената ми се вижда леко завишена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази е 2.3 мотор. Швейцарка е. Вътре ми се вижда доста лачена...може би и като механика ще е читава. Обаче откъм ръжда сигурно ще има изненади. Търговеца спомена, че имало някакво петънце ръжда около някой от фаровете. Аз гледам коли до 2.0 литра и до 160к.с. понеже ще я пиша на инвалид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

http://www.cars.bg/c1046400

 

Тази някой гледа ли я? От доста време се продава.

 

 

http://www.cars.bg/c1255378

 

Тази също ме интересува. 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...