Jump to content
Yozo

Проблем с климатика

Recommended Posts

Имам проблем със датчика, за налягането на климатика, поне така ми казаха или казано пресостата(не сам сиг дали така се нарича),датчика не отчита налягането и поради това не ми пуска климатика.Когато пусна климатика духа само топъл въздух,компресора не се пуска,колата има фрейон няма течове или спукани тръби.Вчера я взех от сервиза и ми казаха,че самия датчик за налягането на климатика не фукционира,има налягане,но самия датчик не го отчита и поради тази причина не пуска компресора за студения въздух.Въпросния датчик сам го търсил на всякъде и не го намирам.В интернет проверих,но пак на камък,Във Варна моргата намерих сходна като моята хонда,но човека иска снимка и номер,който нямам.В сервиза от който зех питах,за някакъв номер на датчика,човека ми отговори,че тоя датчик нямал номер,ако имал отдавна да ми го е намерил.

 

Колата е Хонда Аккорд 2.2 ЦДТИ 2004гг.140коня,седан Дизел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Понеже не ти знам VIN-а, ако не бъркам за твоята кола трябва да е този:

80450-S7S-003, SENSOR ASSY., PRESSURE.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прегледай първо релето на климатика,което е в кутията до батерията.Има няколко случая с това релето,размени го с някое друго и ще видиш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за релето.. и на мене ми горя.. но нали все пак майстори са го диагностицирали..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за релето.. и на мене ми горя.. но нали все пак майстори са го диагностицирали..

според мен да пробва с най лесния и евтин вариант .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1вия път когато я занесох ме на електричар,1вата му работа беше именно релето да провери и бушоните на колата,но не се оказа от там проблема пробвах ме и аз се самнявах още от релето.Ще дам още малко информация,която днес получих от Русе(мототехниката),човека ми каза,че тая част я има само оргинална и трудно се намира след претърсвания със часове в нета е намерил (80482-София елена франция - елена11) това ми издигтува и каза да го търся по тоя начин в гоогле.И вапросния датчик ако е за който си говорим ми каза 500 ЛВ,че струвал и не си заслужава за 1 такъв датчик толкова пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е остранен,значи колегата петко_з където е дал линка е същия датчик за който,става дума.Майстора ми го поръча от негови хора и цената беше 110 лв.Майсторът е предимно,които се занимава със климатични инсталаций.Благодаря ви за вниманието

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не създавам нова тема, ще попитам тук - някой дали има представа колко фреон побира климатичната система на Акорд 6 ген ф18б2?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от това което видях на машината която ми зареждаше моя аккорд беше "че от 1998 сички хонда аккорди сабират 550г" половин литър казано

 

то като го свържат със твойта кола ще извади данни: Колко имаш,Колко може още и диагностика дали изтича от някъде

Редактирано от Yozo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.04.2015 г. at 15:44, DAN_DAN написа:

Здравей колега,

 

Понеже не ти знам VIN-а, ако не бъркам за твоята кола трябва да е този:

80450-S7S-003, SENSOR ASSY., PRESSURE.

Здравей колега, искам да попитам за акорд 8 генерация такъв датчик къде може да се намери и каква е цената му, защото и аз имам същия проблем с климатика, релетата са здрави мериха ги двама майстора, като подадоха ръчно на компресора тръгва, но перките не включват.Втория майстор ми каза, ме 99% е този датчик(пресостат).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ivan047 Нямам никаква идея, може би в Бултрако или във фирмите които продават авточасти. Съжалявам, че не мога да помогна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се скъсан кабел на пресостата и не се наложи да сменям датчика, беше по малкото зло.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...