Jump to content
Miramax

Черно като катран

Recommended Posts

Здравейте колеги !

Карам 1.4 ис хеч японка 6та.

Колата си се кара мъжката. Маслото е Кастрол магнатек 10-40.

Доливам го 2 пъти на 12 000 км без да го сменям, защото доливам по над литър .

Колата не пуши,с права генерация е 

Реших днес да си отворя капака на клапаните за да пробвам как ще стои един цвят.

Отворих го и направо се стресирах хахаха. Вътре всичко е черно на катран , не се вижда друг цвят и има сажди на парцали.

Какво се прави в такъв случай, какъв е варианта за почистване ?

post-25172-0-51217800-1429188422_thumb.jpg

post-25172-0-43142400-1429188429_thumb.jpg

post-25172-0-21780400-1429188437_thumb.jpg

  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си му сипвал грес, вместо масло? Или пък катран?!  :D

Някой май ше прай промивка.

 

<Доливам го 2 пъти на 12 000 км без да го сменям, защото доливам по над литър>

Тва правилно ли го прочетох? :D

 

И сега боговете на маслените дискусии могат да се развихрят хахах

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Главата долу и търкане с обезмаслител.  И не е лошо да си свалиш и картера да си измиеш.

И като един виден "маслен бог" ти казвам да си смениш марката и вискозитета на маслото.  :tooth:

Редактирано от assfull
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с тея 12 000 км, искам да кажа че преди 12 000 км е сменено напълно с чисто ново.

след това преди 8 000км са доляти литър и малко и преди 4 000 км са доляти още литър и малко

  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си марката на маслото с някое хубаво и със сигурен произход и направи няколко смени на малко километри и полека лека ще се почисти сам .Щом работи добре мотора защо ще го разглобяваш .Снимката ти прилича на снимките от един руски сайт на снимки с разглобени двигатели на които собствениците ,лонг лайф масло го разбират буквално до края на живота на колата и не са го сменяли никога.

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и в Италия така карат :tooth: Само доливат,без да сменят.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Произхода на кастрола е сигурен. Това е маслото с което съм доливал. А маслото което е цялостно сменено е мобил 10-40 от варел наливен.... и го изгоря много бързо .

Тъ затова си мисля че е възможно да е така още преди кастрола 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Без механично почистване няма да стане. Маслените магистрали са стеснени със сигурност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или да рискува с някоя от онези супер агресивни добавки ,дето се слагат в старото масло преди смяна и се изчаква мотора да работи 10минути на място и се източва-някои хора казват че светвал мотора отвътре,ама как се отразяват на семерингите никой не казва дали е протекло нещо после.То има и едно промивно масло на приста -може и с него да пробва човека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или да рискува с някоя от онези супер агресивни добавки ,дето се слагат в старото масло преди смяна и се изчаква мотора да работи 10минути на място и се източва-някои хора казват че светвал мотора отвътре,ама как се отразяват на семерингите никой не казва дали е протекло нещо после.То има и едно промивно масло на приста -може и с него да пробва човека.

Продавам такава добавка, не е способна да се справи с това. Тая глеч няма разтваряне, само механично чистене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Maй само е доливано и никога не е сменяно!

Колата италианка ли е?

 

Навремето промивките се правеха с нафта, сега има специални разтвори.

Съмняваме, да се почисти с добавка за промиване на двигателя.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси като почнат така да мълтретират двигатели и ми става жал :( 1.4 не е бегачка така,че или си събери пари за нова кола, или осъзнай,че тая кола е да си джиткаш,а не да се правиш на рацер пред кОврите.

 

Моя беше също мръсен,но беше промит и картера беше свален и изчистен.Гореше по 2 литра на 10к,но пък гарнитурата на картера беше сдала багажа и от там е излизало масло.

 

Тва масло издържа 8к след това не става за нищо.А пък и с ръчкането още по-малко. 

 

Сравняват различни масла

 

Тоя двигател е на 150к и е като нов,но маслото е сменяно на 3000км ;) 

.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако не ти се занимава, а като гледам няма да ти се занимава, използвай това:

 

http://fanshop.vwclub.bg/dobavka-bardahl-promivane-dvigatel

 

Преди на старата ми VW печка преди смяна на масло винаги с това го правих, имам не малко познати ползващи я и те винаги преди смяна, никой не е казал лоша дума.

Няма последствия като тракащи клапани после.

Марката няма какво да я коментираме, една от най-добрите, от сайта е с гарантиран произход.

 

Една опаковка от това + някакво наливно тънко масло колкото за промивката, недей го смесва с твоята течност която върви по маслените магистрали(не мога да го нарека масло вече) ииииии сваляш после пак капака и гледаш, гаранция, че голяма част от тази мазга няма да я има. Следва само сваляне и почистване на картера и задължителна смяна на масления филтър.

 

пс: не мога да разбера хората защо не си сменят маслото? това е като да не се къпеш, нали пак ще се изцапаш?  :no:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едни съмнения че тази гняс е резултат от добавки за компресия и/или за спиране на течове .Пробвай с промивно масло 1-2 промивки .Това нещо как се чисти на ръка .Пробвай с промивки и колкото се изчисти -толкова ,мотора нали си работи добре ,няма какво да го отваряш за чистене само,ся след промивките и ако е имало добавки почне да пуши или да не върви ,тогава го разхвърляй вече.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно подкрепям assfull, механично почистване (и на картера) и смяна на марката и вискозитета :) Шансът да попаднеш на Castrol ментак е голям, независимо какво те уверяват.

Както и да е, има прочистващи препарати, които не са толкова агресивни - сипват се, кара се около 300-400 км и тогава се сменя масло и филтър. Някои хора ползват и само промиващо масло за тази цел.

Или ако си склонен да рискуваш - както каза dctR - с друго тънко масло и агресивната добавка.

Каквото и да слагаш - не го мешай с тоя маргарин на снимките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еййй, много критика, ... много нещо...

 

Човека си е пуснал проблема - вие ще го обесите.

Не, че така трябва да изглежда един мотор, ама... ще си научи урока по трудния начин явно.

Колата си е негова, ако иска и с вода може да я пробва...

 

И много глупости и неверни неща се пишат - четете бре, хора.

По принцип говоря - за форума.

Тези, които най - много знаят пишат най - малко, ако някой е забелязал изобщо. 

Другите да си правят изводите, ако могат.

 

 

p.p. Колега, аз също карам масло от " ОТ ВАРЕЛ " - другото сигурно ти го носят в шепите...  :punk:  :punk:  :punk: 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе щом е пуснал темата значи не е "италианец" човекът :D Ся не всеки знае какво има под капака и как трябва да изглежда.

Ама ето че една промивка да направиш има 5 варианта как да го направиш (че и с бензин и нафта даже), плюсове-минуси, хубаво е че се пита, така и ние научаваме.

Да прави промивка колегата, да си хареса едно хубаво масло и да го сменя редовно.

Ама после да пусне и снимки на чистата глава :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човече ти на всяка мандж мерудия ли ще бъдеш. Извади се компетенция за всичко а те засичам на доста места че пишеш глупости големи. Искам само да запомниш, че това което пише по книгите не расте по нивите. Респективно 90%вите ти отговори с линкове а не практически. Моята англичанка докат си дочака ремонта досега за 20к. е испила над 25литра масло наливно и няма нагри никакви.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Чета и препрочитам и не разбирам от къде ства ясно, че авторът е виновен за състоянито на мотора. Че го й анатемосахте  вече. Това не се получава от една или две пропуснати смени. 20К не бех сменял на едно Сузуки маслото, коета даже беше и 15W40, наякаква Приста, ако не се лъжа и главата със сигурност не изглеждаше по тоя начин.

Нека се въздържаме от квалификации, кой за какво бил роден и какво заслужавал. 

 Моят прост съвет е, че при положение, че колата върви да не пипа нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,че не е станало от него,но да я пържи редовно в тва състояние на мен не ми се струва нормално.той не я кара в обикновен режим та да не я чисти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Japanese fever , ти с какво "необикновенно" масло караш ? И като е от "ВАРЕЛ" да не би да е олио ? Предполагам се досещаш , че маслата за сервизи не са в разфасовки от 1 литър.Добре е да се доверяваш на книжката но там сервизната поддръжка свършва на 200 000 км. , бракуваш ли си колата след това ? Този двигател според мен е каран най-малко 50 000км без смяна за да има такава гняс защото Луиджи обикновенно само сипва бензин и долива масло.После колата идва като "изключително запазена" при следващият собственик и гледката е тази.Ако си заслужава колата да си го почисти ръчно , защото надали има препарат който да махне всичкото това отлагане а ако ли не да кара така докато му дойде времето за нов автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мотора още не съм го и оторил.да сигурен съм ако имаш мерак ела ще го отворим двамата а ти ще мериш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 мислиш ли, че този двигател, освен нагарът всичко друго му е наред - износвания, хлабини, дали всичко е в нормите?

Дето има една приказка "Чукча не читател. Чукча писател." :yes:   Прочети пост №1 и сам ще си отговориш на въпроса.

 За това ще го кажа така. Аз лично не бих си вързал здрав пръст. Колата за сега върви. Карам си я така, а когато му дойде времето, ще мисля.  Ремонт ли? Нов двигател ли? Или пък нова кола?  

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях пуснал снимка и можех и да опиша и експоатацията довела до тази снимка но някои я затри....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако към мен е въпроса. Снимката която коменирам не е на моя мотор. А моя ще се отваря защото японеца в менюала не е споменал за проблема с маслосъбирателните сегменти на икономика които се запичат от отделния кокс от бензина.И наи вече малкото разтояние между двата им пръстена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Japanese fever ,евала човек !За 10 дена 200 мнения направи!Прави ми впечатление че от доста време не пишат колеги като терориста ,калмара и други членове на форума на които ценя съветите и наистина са ми помагали.Защо ли не пишат вече?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има само, че една малка подробност относно маслото. Старото масло, от 80-те и 90-те е (и преди това) имало по-добри смазочни качества, поради наличието на цинковата добавка ZDDP, която днес липсва в маслата, заради екологичните стандарти. Тази цинкова добавка се среща вече само в рейсинг маслата и също така се продава отделно за ползване в двигатели на по-стари коли - muscle cars, retro cars и т.н. С една дума исках да кажа, че днешното масло е хубаво да се сменя на макс. 5000 км (минерално и полу-синтетика) и макс. 10 000 (пълна синтетика).

 Колега, за цинка така се обърка, че по-добре никога вече не го споменавай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Темата не е за това, и това е причината да не спамя излишно. Цинковия дитиофосфат го има в предостатъчен процент в масла поддържащи API SN, сещай се  коя година е стандарта. Недей

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много задълбахте,за мен този мотор не е отварян даже за реглаж на клапани,иначе щяха да го видат,че е целия в мазут.към собственика-ползвай няква промивка.квато и да е преди смяна на маслото и най вече го сменяй преди 10хил.км.това след като изчистиш тази гняс,ако изобщо успееш.ебати има масла по 40лв,филтри по 5-6 лева....толкова ли е трудно да го смениш.всяка хонда гори масло,особенно във втек.....ти да нямаш италианска жилка :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах кои е виновен сега за състоянието на мотора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Папата е виновен.Онзи му пиша че от бензина спичат също тои па маслото. Бреи тея вонди маслояди.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека пишман стана дето пусна тази тема.Обърнахте ли внимание че вече сами си пишем ,а автора не се включва.Според мен така е взел колата и чак сега е установил какво става в мотора.Ние по принцип българите ,понеже нямаме пари и купуваме стари кошници отвън ,обаче после ги гледаме като писани яйца-визирам мен и повечето хора тук.Купуваме им най-добрите консумативи които намерим ,и се надяваме предишния собственик да се е грижил също така за колата ,ама в повечето случай моторите ни са като на снимката на колегата ,само че не сме вдигали капака на клапаните за да го видим.Според изследвания ,българина най-си обича колата ,преди жената ,преди любовницата ,преди всичко.Така че въобще не вярвам колегата пуснал темата да е виновен за състоянието на мотора ,той ни помоли за помощ как да оправи нещата ,пък някои колеги го обвиниха че бил италянец и писюр.Дайте да му влезем в положението на човека и който има алтернативни идеи да казва как може да се изчисти мотора но без разглобяване.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин за чистене без разглабяне.П.п едно мнение на място

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова казах, че и според мен под капака на главата и картера механично трябва да се почисти (без разглабяне на двигател) а останалото с промивки - дали ше е с вретенно масло, дали с добавки.

А най-голямото ми притеснение ще е да не се запуши някоя маслена магистрала или да се прецака маслената помпа от шлаката :)

Аз имам подобни дертове, но моят двигател е къдееее къде по-чист (или поне така си мисля) :)

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Japanese fever отдавна вече ставаш смешен с изказванията си и пак продължаваш да си набиваш твоето.Ако имаш как да помогнеш на колегата помогни му,ако не не му обяснявай с какво масло да кара и кога да го сменя и разни такива (вече ми омръзна да чета философските ти обяснения)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,джапанезе защо не издадеш една книга за обслужването и подържането на автомобили, мотоциклети и др. с марката ХОНДА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако към мен е въпроса. Снимката която коменирам не е на моя мотор. А моя ще се отваря защото японеца в менюала не е споменал за проблема с маслосъбирателните сегменти на икономика които се запичат от отделния кокс от бензина.И наи вече малкото разтояние между двата им пръстена.

Бих те посъветвал да направиш процедурата с антикокса и после да мислиш за отваряне на двигателя, ако е заради сегментите. Тея дни направих тази процедура и ефекта е доста по-пъргав и тих двигател. Колата върви с доста по-голяма лекота на висока предавка и ниска скорост. Виж тук тази тема:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=55494

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Japanese fever и с какво му помогна на колегата,обясни му кога да си сменя маслото и с какво да го сменя...Неговото питане беше как да си изчисти двигателя,а не кога да си смени маслото.Винаги пишеш неща които не са свързани по темата,и на всички теми пишеш едно и също(маслото ала бала,моята кола ала бала,на брат ми  мини ми-то и owner`s manual ала бала).Ти да не си някакво рекламно лице на Хонда,или си племенник на Соичиро.Прочел си мануала и вече всичко знаеш,но не винаги това което пишат е така на практика.

Извинявам се за офф-а,и се надявам колегата който е пуснал темата вече да е намерил решение на проблема си и това да е причината да не пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...