Jump to content
venis77

изгорели крушки...

Recommended Posts

здравеите отново....след като с закупих мечтаният автомобил се оказа че има някои дребни неща за оправяне.....единият габарит не ми свети,погледнах под капака и се оказа че оттам не може да се смени...има ли начин за сваляне,мисля си за сваляне на гума,кора подкалник и така мога  да стигна до габарита,колата е  7 генерация CIVIC с две врати,също не ми свети и дясната част от таблото-там където покава температурата и  нивото на горивото,тази крушка как се сменя също ме интересува,благодаря на всички предварително....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никои ли не се е сблъсквал с тези проблеми...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако все още не си сменил габарита - да, сменя се през подкалника. Сваляш гумата, откопчаваш копчетата и действаш. За таблото мисля, че имаше писано в темата за 7-ма генерация в Технически въпроси. ето полезно четиво, мисля че имаше писано за смяна на крушките на таблото. Можеш да си изтеглиш също посочения още в първото мнение архив - много е полезен и има описани доста неща как се сменят по колата - с картинки, стъпка по стъпка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега....супер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само че изчетох целият форум и никъде не намерих как се сменя крушки на таблото....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес си смених габарита през подкалника сега остана крушките на таблото,само че не мога да намеря материал или описание как става за да не счупя нещо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес си смених габарита през подкалника сега остана крушките на таблото,само че не мога да намеря материал или описание как става за да не счупя нещо...

 

Колега, по спомени, ще ти опиша процедурата, тъй като и аз със закупуването на колата, видях, че половината табло е тъмно.

 

Та:

1. Регулираш си волана така, че да е максимално ниско.

2. След това ще забележиш, че около стъклото на километража има една черна пластмаса. Хващаш я в долната част и издърпваш смело към теб. Би трябвало не особено трудно да остане в ръцете ти.

3. След като я махнеш, ще видиш, че самия километраж, се държи на 3 болта - 2 са отдолу и се виждат директно, а третия е най-отгоре. Развиваш ги и трите и след това внимателно издърпваш километража към теб. Внимаваш обаче с буксите му, които са отгоре и са една синя и една черна. Запомни коя къде влиза и ги изключи, за да остане таблото свободно в ръцете ти.

4. След това е най-лесната част - обръщаш таблото отзад и виждаш цокълчетата на крушките - мисля, че бяха черни. Завърташ всяко и го издърпваш към теб. След това отделяш крушката от цокълчето и сменяш.

 

Крушки си вземи 10 броя (в магазините ще ти предложат 1.2 вата и 2 вата, като аз избрах вторите и проблем няма). Съветът ми е да смениш и работещите крушки, защото ще видиш, че старите са доста помътнели и съответно светят по-слабо. Затова смени всичките с нови и така светлината на таблото ще ти е еднаква навсякъде.

 

И още един съвет - погледни си централната част на арматурното табло вечер. Виж дали там светят всички крушки - би трябвало врътките на климатика да са осветени, радиото също и забележи - трите бутона отдолу - за рециркулацията, климатика и размразяването. На половината коли, които гледах, като купувах моята, тези 3 бутона не светеха, включително и на моята. Там смяната е по-трудна, особено ако си с климатик, а не климатроник, защото трябва да се маха централния панел на таблото. За мен вече това е рутинна задача и го правя за 3 минути, но аз съм с климатроник и реално имам да развия само 2 болта и няколко щипки. Всичко друго е електронно и е на букси.

 

Поздрави и успех с начинанието - това е едно от нещата, които доставят огромно удоволствие като видиш резултата на тъмно, вечер ;)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

страхотен и изчерпателен отговор колега,утре разглобявам таблото,дано се получи.....благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

готов съм,таблото светна...благодаря още веднъж на колегата за изчерпателният отговор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте, колата е Civic 7 2004 Hatchback 1.6i 110PS.

 

Реших да сменям предна лява крушка за късите/ Махнах конектора, после гумата, откопчах пластината извадих старата крушка, смених я.. дотук добре. Крушката е H1 и се слага в 1 бял пластмасов адаптор който се закопчава с една метална пластина/тел към фара.  И сега идва големия зор:

 

КАК СЕ ЗАКОПЧАВА ПУСТАТА ПЛАСТИНА?? Някой има ли съвет, не може да се закопчае и крушката седи хлабва?

 

...Това е правено да се сменя от японци с малки пръсти..

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз успях да я закопчея след около 15 минути мъки, супер на късмет, ама според мен пластината като се вдигне се бута леко настрани и напред, някак си да отиде зад белия адаптор. Поне така мисля аз, хем сменях и на двата фара крушките и ги закопчах, ама беше наистина много играчка. Опитвай разни варианти, все ще стане.

Редактирано от kiril9666

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 9.03.2019 г. at 19:10, kiril9666 написа:

...ама според мен пластината като се вдигне се бута леко настрани и напред, някак си да отиде зад белия адаптор. ...

 

Здравей колега,

Какво имаш предвид "зад белия адаптор", така както съм начертал на снимката? Според мен целта на пластината е да натиската едното бяло ухо към фара.

    При мен сменям крушка на шофьорската страна, пластината може да натисне само лявто ухо на белия адаптер (виж снимката). Тоест да напъна пластината настрани и назад  към купето за да мине ухото под нея? А горе къде се закопчава пластината, има ли копка която да напипам??

 

honda-h1.png

Редактирано от antoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Наистина не знам, при мен беше супер на магия след много опити, просто по спомен пластината отива зад нещо и се закача, не знам зад кое отива, защото аз като го правя не гледам към крушката, карам го само на напипване и налучкване, затова и те посъветвах просто да опитваш докато стане, потърси в ютуб има разни клипчета за смяна на крушки, може да са ти от полза.

Редактирано от kiril9666

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

   И аз в началото срещах трудност,след това мисля че налучках  начина. Дърпам си телчето на вън  (то е на панта) . Тънкия момент е да усетиш положението на крушката с адаптера  в фара. Развърташ леко наляво и на дясно и ще усетиш Как най-добре ляга. Пластините на пластмасовия адаптер не са хоризонтални -може би под ъгъл 45°. След като за качиш телчето ако е здраво хваната значи е о.к. 

Редактирано от pet71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

крушката е H1 - има едни пъпки на нея на желязната пластинка. Важно е да се сложи първо правилно във фасунката. Най-лесно е да се разбере дали е правилно ориентирана е като сложиш фасунката вътре във фара да я натиснеш с пръст и да прилегне плътно без да надига или мърда наляво надясно. След това пластинката която я притиска са намества правилно( трябва да натисне и върху двете крилца на фасунката) и с движение леко настрани нагоре и напред се защипва за държача (той се намира на твоята снимка където сочи горната стрелка някъде). Пипкаво е - нищо не се вижда. Важно е да не се натиска много пластинката да не се изкриви. Аз също първите няколко пъти изпитах сериозни затруднения при смяната. Изобщо всички крушки по фаровете се сменят доста трудно по тази кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето намерих една снимка на фар отзад без адаптер(фасунка) и гумено уплътнение. Телчето се закача там горе зад малкото горно болтче. Вижда се и малката дупчица, в която трябва да влезе пъпката на крушката.

s-l1600.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 11.03.2019 г. at 22:40, birev написа:

Ето намерих една снимка на фар отзад без адаптер(фасунка) и гумено уплътнение. Телчето се закача там горе зад малкото горно болтче. Вижда се и малката дупчица, в която трябва да влезе пъпката на крушката.

s-l1600.jpg

Много благодаря колега! Стана ми ясно!

Обаче като гледам на моята кола една част от телчето е счупена, останала е само "лявата" част със която се закопчава.

Сега разбрах и какво си имал впредвид с ... "пластинката която я притиска са намества правилно( трябва да натисне и върху двете крилца на фасунката"..

При мен телчето е счупено, имам "половин телче" и може да натисне само едното крилце. Ще го мъча..

Редактирано от antoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,всички са така :D Не ти е счупено телчето,от едната страна е цяло за да се закопчее,от другата е до половината и придържа адаптера на крушката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какви са крушчиците за осветление на таблото на сивик 7? питам само за балончетата, едва ли се намират с цокъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...