Jump to content
MonsterOOD

Предстои ми покупка на Honda Accord VII 2.4 Еxecutive

Recommended Posts

Привет колеги,

 

Предстои ми да закупя въпросната Хондела, но както съм написъл има проблем с лагера. Питането ми е, има ли съвместими лагери и части с този модел и другите модели на акорд? Точно за тази колица частите са кът :( Лагера го намирам един единствен на пазара в БГ и е на стойност 230 лв. :(

 

Мерси.

Редактирано от MonsterOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече има достатъчно коли на части, а предното окачване на седан и турер са еднакви, ако това имаш предвид. Виж, при задното доказано има разлика.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, може да си вземеш оргинален лагер с общите поръчки от САЩ - 80$. 44300-SDA-A51(2) е номера. Обикновено са NTN или NSK. SNR - R174.61.

40х48х86 (width, bore, outer) това са размерите. Съвместим с всички модели 7 ген. американските версии и новите сивици.

Поздрави и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви. Скоро ще се похваля ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, закупих количката и смених лагера колата заспа, но имаше усложнения с ваденето на датчик (ABS) следене обороти и се счупи. Случайно някой да има въпроснит датчик, преден десен? Ще ми се да е от София за да мога да го взема директно и да го монтирам. Другият вариянт е да закупя нов такъв, но трябва да чакам 5 дена за доставка и е на цена 65 лв. 

 

Малко по натам ще се похваля със снимков материал на колата :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж от някоя морга евентуално,но пак може да се счупи при свалянето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Най-добрият вариян остава да си закупя нов датчик. Обещавам снимков материал, скорооо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да питам, кой е правилният софтуер за настройки на конфорт модула на акорда. Имам блутут глава и софт на телефона и се връзвам успешно като вадя моментни данни и мога да виждам грешките. Интересува ме да ли мога да конфигурирам глезотийки, като например автоматично заключване на вратите след потегляне, автоматично палене на фаровете след старт на двигателя и т.н. Нещо подобно като при ВАГ групата. 

Редактирано от MonsterOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да питам, кой е правилният софтуер за настройки на конфорт модула на акорда. Имам блутут глава и софт на телефона и се връзвам успешно като вадя моментни данни и мога да виждам грешките. Интересува ме да ли мога да конфигурирам глезотийки, като например автоматично заключване на вратите след потегляне, автоматично палене на фаровете след старт на двигателя и т.н. Нещо подобно като при ВАГ групата. 

Не знам да има такъв софтуер ... поне аз не съм попадал на такъв.

Редактирано от VamPo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш да конфигурираш такива опции.Колата няма боди комп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти. Благодаря Ви много за инфото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак аз :)

След няколко седмици кеф да карам колицата установих следните неща който не работят и ми трябва малко насоки ако някой се е сблъсквал с тях.

1. Не работят габаритите който са отстрани на фаровете. Проверих бушоните ок са. Не можах да видя как да проверя диодите който са монтирани.

2. Не работи реотана на задният прозорец. Проверих дали идва напрежение до двата кабела отзад и захранване няма. Лапата на копчето свети. Бушона е здрав.

3. Не работи подгрева на пасажерската седалка. Лампата на бутона свети, ток до седалката отива, но не подгрява. Има две позиции на копчето high and low. Low позицията май не работи защото няма управление или бъркам....

4. От време на време работи подгрева на шофьорската седалка. Примерно като го пусна след 10 мин почва да затопля. Не е като на другите коли да ти запали дупешника, но е приятно. Не знам дали е нормално.

5. Не работят или нямам умиващата система на фаровете. А може и аз да не знам как се пуска. 

 

Май това е за сега.... ако някой е имал подобни проблеми и може да удари едно рамо къде може да е проблема да сподели :)

Ако пък има истински джичкаджия където да отида и да ми провери и оправи нещата още по-хубаво :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Габаритите най лесно се сменят като разкачиш част от подкалника и бръкнеш от там.Миячките на фаровете работят само при пуснати фарове, като се пущат от същия лост дето пръскаш и на предното стъкло(пръскат заедно)За др. въпроси не мога да помогна.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Недко, и аз така четох че трябва да са пуснати фаровете. И така пробвах, но нищо не става. Само да се оправи гадното време и ще пробвам да стигна до габаритите. Мерси пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става щот ти е ниско нивото на препарата,долей на макс и ша пръсне...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На максимум е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на моята подгрева на седалките е доста слаб, дори на High. Даже не съм го пробвал на Low. Имах 2002 VW GTI и на него подгрева на седалките направо си пареше на максимална степен. Предполагам на Акорда така са ги направили просто.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

днес на това хубаво време оправих габаритите. Оказа се, че са ложени някакви китайски диоди дето не светят. Купих си 5 В крушки, сложих ги и заспа работата. Другото с което си утрепах времето бе задната врата. Пак ми светна TailGate на таблото и съответно задната врата няма отварянката по нормалният начин. Свалих корите на багажника и започнах тестове. Когато е отворена врата се отключва и заключва механизъма без проблеми, обаче затворя ли я и край.Чува се едно реленце да цъкне и до там. Почистих датчиците, нечестотиите, всичко каквото можах. На отворена врата и като бутна с отверката имитирайки, че врата се затваря механиза си работи перфектно, но найстина затворя ли врата и спира да работи. Някакви идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето нещо подобно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, това и аз го гледах, но проблема не е такъв. Слизам до колата и почвам да разфасовам кабелният сноп. Май има прекъснати кабели или смачкани там където се затваря вратата. Може и заради това да не ми работи и подгрева на задният прозорец. Слизам и ще правя и снимки.....После ще пиша какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еврика! Оправихме механизъма на задната врата. Благодарности на Maverik999 за оказаната помощ.

 

Оказа се, че едната четка на моторчето дето задвижва механиза е заяла и от там се получава товар и компютъра влиза в авариен режим. Преди да остановиме това, свалихме и почистихме двата датчика. Сега врата се отваря и затвяра. 

 

Също така оправихме и отопленоето на задното стъкло. Там пък намерихме скъсан кабел. Всичко беше превързано и нагласено сега и това работи.

 

И за капак на всичко измъкнахме предните седалки да видиме защо не работи подгрева им. Интересното е че няма комп за подгрева, а някой е направил "комп" с две релета. Пускани са наново кабели, резано е под седалката букси и кабели и е връзвано на ново. Много интересно каква е била причината за тази интервенция. Почвам да се замислям дали не е била с обикновенни седалки и да е слаган кожен салон допълнително....

 

Както и да е. Остава да видя защо не пръскат пръскалките на фаровете. И там ще направя няколко снимки.

Прилагам снимки от днес. Ако има нещо питайте ще обясня кое как.

 

http://monsterood.snimka.bg/automobiles/honda.570992

 

Лека вечер на всички. 

Редактирано от MonsterOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам, имате ли лаг на педала на газта? От педала тръгва жило, след това отива към потенциометър и от там по ел. път захранва мотора на дросела. Струвами се че имам лек лаг. Другото е като натисна леко ама съвсем леко педала на газта (след като ебара малкият луфт) и оборотите се качват от 900 на 1800. При вас така ли е или имам проблем с въпросният потенциометър?

 

 

Още нещо се сетих да питам и да сравниме....толкова ли е муден този двигател 2.4? Сравнение с прелюда който е 2.3 160 коня без втек. 2.4 е направо спрял и евентуално мога да кажа, че тегли над 5800 оборота. Все ми се струва, че не би трявало да е така. Недко баце сподели и ти. 

Редактирано от MonsterOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=1542

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12575

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9222

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9983

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=4353

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=16776

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9985

Такааам, вече малко взе да ми писва от тва мрънкане относно невървежа на 2,4, ма изобщо не ми дреме дали преди това сте карали людове,вти,мти или квото и да било, гоуеми карачи гоуемо нещо та 190 коня им малеат...Още един път тва е семеен седан с който да си праиш екскурзиики с фемилито и ако ти се прииска да я стиснеш до 7400...Лично на мен колата над 4000 ми допада, и когато критикуваш трябва да го правиш на база съответен аналог ей ви ги по-горе, къде отстъпва акорда дори и на турбо и 6 цилиндров вариант, ама не щом е онда тряаа лети...Не е за фалене ама Пловдив София ги взима със 180 на круиз без грам да се чуди никъде, и без да слизам като пребит от колата..Ся някой да не ми рипне ,че не знам що е повер, щот редовно карам 10 секундно возило на писта, при което съотношението кило- кон се доближава....Тъй, че спрете се, акорда не отстъпва на нито един автомобил в сегмента и годината си относно динамични характеристики...Тва все пак е четири цилиндрова атмосферка...

Редактирано от bongo789
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега MonsterOOD, четейки темата разбирам че си с комби, за което си му дават че е + 130-140кг. повече спрямо седана (какъвто има колегата bongo789), по каталожни данни упражнението 0-100 км/ч , нямат огромна разлика комби/седан +0.5сек. , но явно при по-ниски обороти си казват думата допълнителните килограми.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има лаг в газта което казват че с Рефлаша се оправя.Това с лекото натискане не съм го пробвал.Що се отнася до сравнението с Х23 определено чувството че Х23 върви по добре идва явно от по високия въртящ момент на Х23, иначе си мисля че горе-долу еднакво вървят двете коли.Х23 се кара много по добре в градски условия понеже има сила още в много ниски обороти, а при К24 силата идва след средата на оборотомера.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за отговорите. Колега напълно си прав това е семеен автомобил и именно за това го ползвам и ще го ползвам. Идеята бе да разбера дали е нормално това държание на двигателя, явно е нормално и няма да търся под вола теле. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти дам жокер за пръскалките на фаровете, че имат оделен бушон специално за тях.

Намира се в кутията с бушони в двигателния отсек.

Отвори я и виж на капачето има нарисувана схема кой бушон за какво е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за жокерчето. Видях го бушона здрав е. Според мен са отскубнали буксата от моторчето и за това не работи. Скоро ще се сваля предната броня и ще се види какво става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използвай момента да и подложиш ако ти е леко увиснала, почти няма неувиснали, поне с малко, резултата е поразителен...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да провиснала е. Какво да и подложа?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Из руските форуми използваха градински мъркуч с определен диаметър според големината на фугата...аз го реших с полиуретан без да свалям бронята,напълних фугата, подложих две трупчета и перфектно...Отстрани е на клипсове ,предполагам, че въпросните щипки на които се подлага са под самия фар...Хубаво е и да се подменят всички копчета отдолу,половината бяха счупени при мен, с времето пластмасата явно старее...Корите са хванати само с такива...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Ще направя снимки на колата, крайно време е. Аз нямам такъв луфт, май. Ще я наснимам таман да я видите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...