Jump to content
galinstanchev

проблем с ксенона на Акорд 2004г

Recommended Posts

Като включа светва ту единия ,ту другия,после не светват и двата ,после си светват . Ако някой може да помогне ще съм много благодарен !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинален ли е ксенона или китайски подобрения са правени ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен това ставаше като почнаха да ми се скапват баластите (оригиналните). Смених ги и вече светват и двата, всеки път :) Нов оригинален баласт е 750лв всеки. При мен от Юби-Ко намериха от блъснат Civic за 200-300лв (че при тях фара идва с баласт и май им бяха останали), но ако нямат можеш да потърсиш от морга. Побързай, понеже при мен както от 2ри-3ти опит светваха и двата, за няма и месец почнаха почти никога да не светва нито единия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ксенона е оригинален.Благодаря за изчерпателния отговор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих проблема . Не е в баластите ,а в запалките който са на фасунгата . Вътре в запалката има бубинки на който с течение на времето  се разпада изолацията и дават на късо . За втора употреба е немислимо защото могат да изкарат и 2 дена .В официално представителство на хонда едната фасунга струва 509 лв , което според мен е една неприлична меко казано цена . И така минах на вариант с китайски заместител който струва 32лв на фар . Светват много добре ,и една година да изкарват е добре . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до преди няколко дена имах сходният проблем, като на колегата пуснал темата. Смених си крушките на ксенона D2S и всичко се оправи, дори светят по-силно от старите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам едно питане за фабричния ксенон на новия ми стар Акорд (2007 г.) - късите ми светят мега "късо" и имам буквално 15 - 20 м осветяване, а за капак, дългите не променят почти нищо. Знаете ли как и къде могат да ми разрешат проблема? Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. Прикачил съм ти една примерна снимка, на която съм отбелязал с червен кръг моторчето, което повдига и сваля рефлектора на фара. Сам можеш да си повдигнеш височината на светлината, като въртиш там където съм отбелязал с жълто. По- посока на часовниковата стрелка се повдига, а обратно се сваля (ако греша някой да ме поправи). съветвам те да правиш операцията на тъмно и близко до стена, но колата да е перпендикулярно на нея, а не под ъгъл. Надявам се да съм бил полезен, поздрави.

 

 П.п.: Аз лично така си ги повдигнах, че и мойте бяха доста ниско и едвам се шофираше нощем ;).

post-6093-0-28982400-1437917599_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, благодаря много за помоща! Ще пиша пак като пробвам настройката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тази настройка е много добра, но важи ли за тези които си регулират автоматично фаровете. Предполагам и при колегата, предвид написаното ниво на оборудване.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо се циганите за 10 лв.?

Отидете да ви ги настроят правилно в сервиз,така не само вие ще виждате по-добре, но няма да заслепявате и насрещно движещите се автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази настройка е много добра, но важи ли за тези които си регулират автоматично фаровете. Предполагам и при колегата, предвид написаното ниво на оборудване.

 Все пак аз също съм с най-високото ниво на оборудване и съм с автоматично регулиране на фаровете, поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо се циганите за 10 лв.?

Отидете да ви ги настроят правилно в сервиз,така не само вие ще виждате по-добре, но няма да заслепявате и насрещно движещите се автомобили.

Да, да, разбира се, че работата не е в 10-те лева... Така или иначе сам достигнах до този извод, тъй като не знам точно на каква височина трябва да се регулират и ще се ходи до сервиза на Хонда ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Минах следобед през сервиза на Хонда в СтЗ, имаше сериозни отклонения, но пък регулирането на стенд отне буквално 2-3 минути. Сега предстои само пътния тест...

Редактирано от Power_Of_Dreams_84

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След извършване на пътния тест късите осветяват вече добре, но дългите незнайно защо продължават едва да покриват дистанцията на късите... На предния ми акордеон като ги включех и ставаше ден :whistle: Някакви идеи? :|

Редактирано от Power_Of_Dreams_84

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...