Jump to content
Shorty

Accord Coupe CG4-Общи Дискусии

Recommended Posts

Драгич ще го видим ли Ванко на драга? 

Митаче идвай бе момче, да видим красавицата. Ако всичко въврви както трябва ще сме 3 купета керван към Сливен и на Ванко едно 4 ама те ще са там от петък сигурно :). Ние се гласим за неделя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си покара в Събота на свободните стартове :)

Елате в Събота да си пробвате колите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филка в събота съм на сватба иначе много искам да съберем всичките яки купета на едно място,хем да видя и Франка,ама ще е друг път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е Неделя ще ходиме ние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неделя ще реанинирам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Равносметката за Франкито на Ванко ;)

15,3сек. на 402м с ужасните 2,4 на 60фт

15,5сек на газ ;)

Разход на газ Варна-Сливен-Варна около 8,7-8,8 като връщането бе със скорост не повече от 100км/ч

Градски разход около 11/100

 

 

20160612_110351.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А здравейте и от мен. Днес се сдобих с това животно, 2.0 2000година с всичките и глезотии от кожа до шибидаха хаха. Много има за правене, но ще я вкарам в ред. ndtxqb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравеите колеги, имам проблем с моето купенце. Проблема е следния: като караш и задържиш на едни обороти между 1200-2000 и се получава едно предърпване, претрисане,сецане  или нещо от този род. Ако някои има някаква идея, благодаря предварително.

Редактирано от Vankata90

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, да ви попитам, някои знае ли дали има разлика между автомата на 3.0v6 и 2.0? Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, разбира се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какви мокетени стелки ще ми препоръчате за купето?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пичове, здравейте! Имам следния въпрос: понеже съм се надъхал да си взема купе американка и гледам, че изборът на 3.0 е много по-голям, възможно ли е да му се сложи ръчна скоростна кутия на тва животно?? Принципно обичам да карам ръчки, обаче хич няма избор на двулитрови Акорди в момента. :(

Та, има ли някой в БГ, който да прави тази интервенция, колко струва и т.н?

А ако някой иска,нека каже две думи за двата двигателя - харч, надежност, поддръжка, впечатления и така нататък.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да го кажа така - може да се сложи ръчна кутия, но само в USA, освен ако не искаш да платиш колата още веднъж, за да докараш нужните части. По- добрия вариант е 2 литра и ако ти е бавно, слагаш мотор от прелюд или акорд тайп-Р както правят колегите. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше едни агенти от Пловдив, които направили ръчка такъв мотор. Така и не успяхме да се свържем с тях .

 

Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговора :)!

Аз и без друго не съм кой знае какъв бегач, така че живот и здраве ще е двойка. Дано скоро успея да си продам скоро Е класата (W124) купе (как след надежден и здрав Сивик си купих Мерцедес, още не мога да разбера :dunno: ). Обаче много малко такива 2.0 се предлагат в мобилето и др. сайтове :(((

Възможно ли е да се намери такава през този форум например?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, но цената няма да ти хареса, особено на форумна кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една единствена обява доскоро в мобиле, но вече и нея я няма. Останали са единствено 5-6 v6 купета. Въпрос е на много търсене и късмет най-вече да попаднеш на екземпляр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Имам 2 въпроса, свързани с моят Акорд Купе 99, 2.0 V-Tec, 147 коня. Инсталирах му двоен дин мултимедия с навигация на Андроид и съм много доволен - звукът и навигацията са ок, изглежда много добре на конзолата и т.н. Устройството има много ценна опция за OBD 2 букса, чрез която с Bluetooth се четат всички грешки и се ползва приложението Torque в реално време. Доколкото забелязвам досега, нямам изведена дори и старата букса за диагностика - няколко майстори я търсят и не я намират и вероятно нямам. Има ли начин някак с адаптери или по друг начин да се изведе на този автомобил OBD 2 букса, която да вържа и да си гледам параметри и грешки на екрана? Би било ценно и полезно.

Другият ми въпрос е мога ли да използвам друг волан с вградени бутони за управление на звука, за да го вържа за контрол към този плеър? В момента имам на волана изведено единствено управление на темпомата. Сигурно някой от вас знае къде и как се връзват тези неща. На плеъра имам извадени директни линии за контрол, но не знам ако намеря друг волан дали ще ми се получат нещата.

 

Благодаря Ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Заради големия интерес към новия ми плеър, в лични съобщения ще цитирам и тук последното пратено съобщение за всички:

Трябва да ида до колата да направя 2-3 снимки. Мога да обясня къде съм намерил най-доброто място за антената и как точно съм закрепил, използвайки оригиналното захващане за CD-то. Освен това поръчах и ползвах адаптер от CD-то към ИСО букса, който тук е 4-5 евро. В момента мисля за рамка около дисплея, защото между отвора на конзолата и плеъра има няколко милиметра фуга. Мой приятел ми даде идея да ползвам уплътнение за алуминиева дограма и щяло да изглежда като оригинално на таблото. Ще намеря красиво решение - искам да е като оригинално на конзолата, а не да побългарявам. Бутоните за пръскалки и ниво на фарове ги оставих кабелите да висят зад таблото, с идеята да удължа кабелите и да бъдат долу - отляво на волана ; там ми е и нивомера на газовия инжекцион BRC. Така или иначе пръскалките искат нова помпа, която не знам откъде да намеря, а нивото на фаровете не го ползвам изобщо и не ми трябва. :) Питай каквото те интересува още. Иначе плеъра е наистина страхотен и много ми харесва как стои. :) Марковите и скъпи неща в момента имат да го догонват като параметри, а са 2-3 пъти по-скъпи.

Ето снимки. На едната снимка още не съм сложил рамката - при добър монтаж така трябва да стои, с равномерни фуги. След това вече с рамката е завършен монтажа. Рамката беше с различен стандарт и се налагаше да я режа, лепя, търкам и т.н., но крайният резултат ми се струва много красив.

post-34586-0-35825700-1494440093_thumb.jpg

post-34586-0-45695600-1494440112_thumb.jpg

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно купенце и от Кърджали.....претстои ми обслужване...с какво масло карате вашите-2000 -147 коня...

post-32526-0-04002100-1503588880.jpg

post-32526-0-84657400-1503588886.jpg

post-32526-0-81112800-1503588894.jpg

post-32526-0-92186000-1503588901.jpg

Редактирано от venis77

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, търся си прагове и заден лип за акорд 6 купе някой някъква идея дали някой не продава или от каде мога да си взема. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ми се скарат сигурно, но все пак и тук в тази стара тема да пробвам... Някой знае ли как се сменя лампата на пепелника?  Смених на часовника. За там клипчета открих. Но за пепелник нищо. Интересното е, че когато я купих, лампата не светеше :)  След едно пътуване из Северна България светна. Сега пак спря. ЩЕ се радвам ако има кой да помогне. Благодаря ви предварително.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, ако някой все пак някога потърси, както мен преди дни, нещо за осветлението на пепелника на Акорд Купе CG4, ето кратко инфо от мен. Нямам възможност за снимки:
Инструменти - Кръстачка-отвертка. За предпочитане по-остричка. Трябва ви задължително късо рамо, така че гедоре (тресчотка) с рамо, от най-дребните. Ще ви трябва и дълга кръстачка.  
1.  Сваля се пепелника.
2.  Шината, в която се плъзга пепелника (от която сте го извадили току що) се държи на три винта.
Единият е в дъното на шината и се вижда, ако човек се наведе. Аз започнах с него.
3. Другите ДВА винта се намират на близката страна на шината.  Завити са вертикално. 
С тези два винта имах проблем - адски малко е разстоянието и никакви инструментчета не влизаха. Имах къса дебела кръстачка, но върхът ѝ беше ръждясал и не хващаше.

4. Тук идва малко по-пипкавата част, поне за мен така се оказа, така че или вземете жената с вас или някой майстор с фини ръце и малки пръсти.
ламаринката (шината) пада в ръцете ви. Лампата е захваната за дупката на ламарината доста стабилно, но трябва просто да завъртите фасунгата с кабела вертикално (или обратно) и излиза сама.

5. Лампата е диодче. Сменяте я нежно. 
6. Пробвайте лампата преди мъката с обратния монтаж (включете габарит и изключете). Кабела при мен беше адски къс, така че обратното монтиране успя да го свърши жена, аз нямаше да успея със сигурност. Просто не можех с пръсти да вкарам обратно целия кабел с крушката , така че пластмасовите ушички да влезнат, след което да завъртя за да се застопори, докато през цялото време китката ми е сгъната...  Подозирам, че с криви клещи ще стане много по-лесно.   

7.  Обратния монтаж на ламаринката (шината) е елементарен. Аз лично отново започнах с далечния болт в дъното за да ми държи ламарината. 

 

Надявам се на някой да помогне след време тази глупост... 

Поздрави. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте съвет, от къде да си намеря предни под калници за купето. Тези от седан не пасват и карам без такъв, а е ужас..... Язък че купето няма никъде грам ръжда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.cars.bg/company/bosshogg/?company=bosshogg&cref=148&page=3&cref=148 провери тук или тьрси ударени повредени в сайтовете за продажба на автомобили!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а някой да е имал впечатлението, че купето много се накланя в завой? И да е мислил за спортни койловъри и какъв модел? Много съм харесал тези, но доставката струва почти колкото цената на комплекта: https://www.carid.com/2000-honda-accord-performance-coilover-kits/

Редактирано от V4st*r

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето купе си е супер стабилно и изобщо не се накланя в завоите. Преди това имах Голф 3, седнах на Хонда та и след месец реших да ида за риба с голфу.... Такава беше разликата в завоите, че се уплаших да шофирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам аз се качих от европейския Акорд на американското купе и много се накланя. Но тези койловъри се предлагат само в САЩ,  и ако цената е примерно 800$ за 4-те, доставката е 600, абсурд!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как намирате V6 мотора откъм вибрации? Има ли лека вибрация ако се докосне волана при спиране на светофар?  При стартиране на студен двигател усеща ли се нещо като пулсиране, сякаш изпомпва маслото на двигателя или може би на автомата?

Редактирано от V4st*r

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20170720_201111.thumb.jpg.e512a12b8d5142921edbf718e7433b7b.jpgТова е моето купе! 2.0IS рьчка вече 2 г. я карам! Удоволствие е да караш такава кола!

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...