Jump to content
rim

Хонда Црв 147 к.с повишаване на обороти

Recommended Posts

Здравейте!От скоро съм собственик на Хонда Црв 2000 година на производство и забелязвам че при превключване на по висока скорост винаги има едно изфорсиране на двигателя с около 500 оборота по обортомер на колата.Това нормално ли е за Хонда двигателите и ако не е каква може да е причината за това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натискането с левия крак изпреварва дърпането на десния. :yes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Натискането с левия крак изпреварва дърпането на десния. :yes:

Колега аз карам и други коли но този проблем съм го нямал до сега. Пък и тази ми е шестата кола да не съм се научил да превключвам скоростите до сега за повече от 20 години стаж като шофьор  :D

Редактирано от rim

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колегата явно имаше предвид да търсиш проблема в съединителя :-) Може би жилото не е регулирано, къде отлепя педала (има си нормативи)?

Евентуално нататъка притискателен диск ала бала :-)

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм се засегнал от отговора на колегата и се радвам че е уважил темата ми 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша и не гледам какво пиша, феродов диск имах предвид (и не жило, ами педала)...

Това при рязко подаване на газ ли го прави? На равното или по-скоро при изкачване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това изфорсиране го прави на равно и по баир с нормално каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Е няма как да е така, това означава че и на място ако задържиш 3к оборота и си махнеш крака от педала, мотора ще се развърти до 3500 и тогава ще паднат оборотите. Така ли става?  :|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.И аз имах същия "проблем"когато се качих миналата седмица на ЦРВ от РЕНО 19.Рендето е със сменян скоро съединител и отделя под половината от хода на педала а ЦРВ-то високо горе и със педал който стърчеше с поне сантиметър над педала на спирачката,обрах свободния ход и смъкнах педала до нивото на спирачката и сега е много по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се загледах и установих че изфорсирането го има и при мен но когато изреждам бързо скоростите и съм подавал повечко газ непосредствено преди да натисна съединителя,ако съм карал примерно на 4-та 200-300 метра и съм "галил"газта„(поддържам една скорост а не набирам) при включване на 5-та не мърдат оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да предполагам - леко поизносен диск на съединителя. След като съм проверил регулиращия болт на самия педал за луфт в нормата.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След регулиране педала на съединителя повишаването на оборотите  намаля но не изчезна напълно.Но не смятам повече да изпадам във филми.Благодаря на всички отзовали се за помощ! :thumbs1:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...