Jump to content
manch

Проверка на бобина и комутатор

Recommended Posts

Здравейте колеги, от два дни не съм палил колата, днес отивам изринах снега и опитах да запаля но ..

Върти, всичко по таблото изглежда нормално,имобилайзера си изгасва, чува се и бензиновата помпа но не пали. Колега ми даде ток, че акумулатора взе да омалява но не пали.

Въпроса ми е как да проверя дали има ток на свещите без да прецакам нещо за да изключа бобината като причина? Колата е в София.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали една свещ и я сложи в лулата.Корпуса на свеща опрян някъде по мотора на маса и въртиш и гледаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пробвай така защото ще изгориш или бубината или комутатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, проблема е решен със смяна на бобина, колата запали моментално.

Искам само да споделя, колата ми тази зима започна да върти една идея по-дълго преди да запали, винаги преди това си е палила от четвърт. Направи ми впечатление, но го отдадох на 3год. акумулатор, възрастта и километрите на колата.  Сега разбирам обаче, че е било признак за отиваща си бобина. След смяната й, паленето е коренно различно пали "само с показване на ключа" :) , та ако някой колега има такива наблюдения може превантивно да смени бобината, за да не остане като мен без кола два дни. 

 

Поздрави

Редактирано от manch
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това добре, но как разбра, че точно в бобината е проблема, та точно нея първо смени, а не нещо друго?Или просто първо смени бобината, и се оказа, че в нея е бил проблема, т.е. си имал късмет? Или може би някой майстор ти е помогнал?Би ли споменал приблизителна цена за бобината, предполагам си взел нова? Не е нужно да казваш откъде си я взел, а само дали е била оригинална, за да не ме обвинят, че искам да правиш реклама.

И аз сякаш забелязвам маалко по-дълго въртене преди палене от обикновено, и акумулаторът ми е читав, но се надявам засега поне да не се налага да сменям бобина. Не мисля да я сменям превантивно, че то по тая логика трябва да си сменя цялата кола :) Старичка е вече, и много неща трябва да й се сменят - някои дори съвсем наложително, но се изчаква по приоритети, защото времената са такива и парите са много кът.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя бобината прави номера обикновено като загрее ,ама явно на колегата се е прецакала тотално.Мойта и тя пали нещо след 3-4 секунди въртене от няколко месеца ама няма да е от бобината щот моите са четири !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше ток на свещите и най-логичното беше да е бобина. Рискувах с нея и за това купих най-евтината, която успях да намеря. Взех я от колега, който я е купил но проблема му се оказалл друг. Взех я за 30лв, от магазин мисля че е около 45лв китайска, оригиналната 100$.

Идеята ми беше, че това с по-дългото въртене явно е било симптом за бобина, който аз не знаех. Просто нищо друго не съм правил по колата само нея смених и паленто се промени драстично, както си палеше миналата година. 

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...