Jump to content
sMARTBomber

DIY: Ремонт на спукан изпускателен колектор (18115-RBD-E01)

Recommended Posts

Браво, отлична работа. Поздравления за труда и описанието.Поздрави и успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. ЕВАЛА и на двама ви.......Браво и успех

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адмирации колега, страхотно описание.

И защо ЕВАЛА на двамата, човека и жена си беше включил в начинанието. Сигурен съм, че без нея нещата нямаше да станат.

П.С. Тези сервизни бюлетини от къде ги намираш, случайно да ти се намират за осма генерация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нямам Акорд , но няма как да не кажа Браво !  

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бомбъре.... страхотно описание си направил ! Евала за труда. Горд съм, че те познавам  :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е ...... Извинете ме , наистина я забравих. Браво на всички вас и поздравления

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре се е получило.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво,отлична работа.Много грамотно:)).Чудесно сте го представили да е максимално ясно за следващите заели се с проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, за отзивите! Наистина, като останах сам, ако не беше жената да удари едно рамо щях да загубя битката с турбото поне в първия ден.Относно сервизния бюлетин - един англичанин се беше оплакал в техния форум, че не му признали гаранцията на колектора и гневно ги накарал да му извадят бюлетина. Беше го пуснал като снимки но с ниско качество и аз го събрах в един .pdfSent from my MI 4W using Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех много арни снимки вади тва Mi4 ;) Браво за труда и описанието. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Супер! Всичко е описано и с най-малките подробности .

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава и подробна тема. За 2015 нямаше колектори но вече има чугунени на доста добра цена. А като се сетя колко съм налепил и аз. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

който иска мога да му дам описание на всяко нещо кое как и по какъв начин се прави,само че е на немски език ;) цял файл е 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай го тук и ще го преведем

Sent from my MI 8 using Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за протокола 240 лева е нов чугунен. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вместо да се занимаваш с лепене,взимаш един втора употреба от Сивик или ЦРВ 2-3 генерация и забравяш за проблемите,след време пак същото упражнение требва да го правиш.

Редактирано от ros

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...