Jump to content
niki_honda

Проблем с хонда сивик англичака

Recommended Posts

Е аз ги намерих за по 12 лв. бройката...на тия няма как да им дам 100 лв. на бройка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз ги намерих за по 12 лв. бройката...на тия няма как да им дам 100 лв. на бройка.

сменят се само изпускателните клапани,всумкателен клапан нема как да изгори,те само се напасват,ако колегата не беше вадил кабелите на свещите докато работи мотора немаше да сменя делко,така изгаря бубината,КОИ ВИ Е УЧИЛ ТАКА ДА ПРАВИТЕ,така се прави но на лада или москвич,но човек се учи докато е жив,еи тоз колегата ЕДИ много ги разбира нещата и аз бях заложил като неговото мнение но добре че се установи от какво е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите сме ги вадили буквално за по 2-3 сек. за да проверим как реагира мотора и дали някой цилиндър не беше заминал. Може и от това де е заминало делкото, ама това се бели кахъри...50 лв. за делко. Сега ремонта по главата ми отива на над 600 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и аз съм чел, че при такава проверка заминава бубина, но не се обадих понеже има хора се присмиват. Иначе доста скъпо тоя ремонт аз направо нова глава си взех за 200лв някъде беше за д16з9 и разпродадох някои части от старата та сумата излезе значително по-малка.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се беше разровил във форума за тиква. Колега от Пловдив продава тиква точно от твоята кола с малко по-корави легла за клапаните за колосалната цена от 80 лева. Един шлайф, едно напасване на клапаните и за 130-140 лева си готов. 

 

Предполагам след набиване на такава сума ще си караш колата още дълго време, не е лошо да се замислиш за смяна на обикновената газова с газов инжекцион. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цяла глава за тия пари няма как да е читава...аз все пак смених сегментите и биелите, ако бях купил стар мотор и се окаже със същшя проблем като моя след време или че харчи доста масло, каква ми е файдата...а сега имам почти нов мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност са сменени само въпросните шийки да. Самите биели не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впечатления от първите 100-тина км. след ремонта. 

До тук само градско, над 2500 оборота не съм вдигал. Изчаквам я да загрява добре на място преди да тръгна. Колата е видимо тиха и добре ускорява в ниските. Не пуши от ауспуха, само сутрин леко докато е студено времето. Маслото не е мръднало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем, като тебе, получен по същия начин, само дето колата все още си върви (не я карам де), но няма "ряз", оборотите на празен ход не играят, но при подаване на газ, леко забива муцуната... още чакам майстора да се освободи, за да закарам колата, но така като чета и ми се дорева ... ще си запазя темата и ще пиша и при мене какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, да пиша и тука, при мене проблема е бил от vtec-клапана ... не се наложи смяна, просто донаместване, че моите способни ръце като са пипали и са о@кали нещо, та сега всичко си е по старо му. :music:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...