Jump to content
luboo

Трудно пали когато паднат температурите!

Recommended Posts

Здравейте. Става въпрос за Сивик 6-та. д14а4. Проблема е следния когато паднат температурите до 0 по нула колата много трудно пали. Върти си стартера добре но не пали както си е палила преди. Когато поработи малко и загрее веднага докато завъртя ключа и пали. Също така държи много високи обороти 1000-1500. Къде може да е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам D14a3 внос от Австрия и пали по същия начин. Като е под нулата върти 5-6 оборота стартера и чак тогава пали. Преди нея имах D14a4 от Италия и зима и лято палеше на 3-тия оборот на стартера. Някой казват че моделите за скандинавските страни имат някаква защита и палят, чак когато помпата е качила масло. Иначе може да си погледнеш свещите и капачката дали не е спукана или не се образува кондез като е по-студено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни свещите и кабелите. Погледни и капачката на делкото както каза колегата по-горе. Все си мисля обаче че при студено време си е в нормите стартера да върти малко повече докато запали. Обороти между 1000 и 1500 също са нормални при студен двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от свещи и кабели със сигурност ;) Карам с платинени свещи , нови кабели , нови капачка и палец , няма течове и омаслявания , гориво има и всяка зима върти повече на стартер.Нямам обяснение защо е така но е факт.Говоря за бензинов автомобил , защото на жената дизела пали все едно е топъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал съм че повечето бензинови Хонди са така ... на паркинга пред блока сме 4 ... и 4-те въртят повече като е студно та за това казвам , че е нормално.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята палеше по трудно зимата, даже когато температурата е под нулата, след запалване веднага гаснеше. Лятото взех от колега 4-ри "нови" инжектора, които непосредствено преди това бяха чистени на ултразвук. Тази зима нямам проблем нито с паленето, нито с гасненето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като заредих акомолатора, запали веднага. Та стигнах до извода че най вероятно е и от него. А стартера върти даже и да няма достатъчно ток за да запали, и това ми се случи тази зима.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...