Jump to content
HenoxBaTeH

Accord 7 - VSA

Recommended Posts

Здравейте,

 

От скоро ми се случва, сутрин като запаля докато е още студена колата, нали изчаквам да изгасне всичко по таблото паля и примерно след няколко секунди или по-късно светва на таблото (!) удивителната + VSA на таблото (принципно ако се включи VSA по време на движение светва само (!) ). Това не се случва всеки път, а от време на време и то когато е студена колата.

За момента го оправям като загася колата и я запаля отново.

 

Ще се радвам някой ако знае на какво се дължи.

Редактирано от HenoxBaTeH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери акумулатора.

Имах 1:1 същият проблем. Като паля сутрин vsa+abs+удивителната. После изгасваха сами след 3-4 секунди да кажем. При следващи паления през деня, не се показваха.

Откакто го смених, повече нямам подобен проблем, а последните седмици ми се налага всяка сутрин да я ползвам.

 

Btw, явно е често срещан проблем. Като питах в общата тема за седмиците, няколко колеги писаха за същия проблем.

Поздрави

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, Благодаря аз така и предполагах, щото сутрин като паля и колата запалва и стартера изръмжава (изтъргва) все едно продължавам да въртя ключа на запалена кола ... и си мисля, че от акомулатора идва всичко мерси мн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изръмжаването е от друго. Сутрин как върти стартера, живо/динамично или мудно, обърни внимание дали осветлението на таблото намалява като върти стартера, или е незабележимо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плюс обърни внимание на стрелката на бензина. На едно място ли си стои докато палиш или пада на нулата. Това пак сутрин.

Иначе дори и с новия акумулатор, пак върти по 2-3-4 пъти докато запали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пада до нулата стрелката на бензина, какво означава, че съм за нов акумулатор ли? Върти си доста добре, не върти на умряло!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най лесната работа е да ти замерят акумулатора.Другото което ми идва на ум, е да ти прочетат грешката в някой сервиз.Обикновенно проблемите по вса са свързани с датчиците на авс. Затова  е по добре  да ти прочетат каква грешка има записана , а акумулатора всеки занимаващ се с продажбата им, може да ти го замери. 

Колкото до хъркането на стартера,както казва колегата по горе , не е от акумулатора. Иска сваляне и почистване ,но е на трудно място. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Отидох да ми замерят акомулатора и се оказа в ред, 

При палене сутрин върти тромаво и стрелката на бензина си стои там където си стои без да мърда.

На мен ми светва  само (!) VSA - без ABS и по между другото днес пак светна и дори изключих колата и включих пак ... и пак светна ...и забелязвам, че като свети грешката на таблото -  копчето за спиране/пускане на VSA не работи, както и самото VSA не се пуска ако боксувам.

 

Мой познати казаха, че трябвало, наистина да се почисти стартера.

Редактирано от HenoxBaTeH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади бутона за управление на VSA и почисти с добър контактен спрей,както и куплунга който се свързва към него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Кой е бушона на VSA, каде  се намира?

Колегата каза "бутона" :) Иначе най-добре закачи колата на хондовата диагностика да видиш от къде идва проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Запалвам колата с изключен VSA, включвам го и ми изкача един триъгълник с "!".
Имам ли проблем или е нормално това.
От скоро съм с Honda.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са ти ясни работите явно. Винаги при запалване е включен . Когато натиснеш копчето , го изключваш принудително и за това светва триъгълника за да те предупреди че е изключен и не работи.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, docev написа:

Не са ти ясни работите явно. Винаги при запалване е включен . Когато натиснеш копчето , го изключваш принудително и за това светва триъгълника за да те предупреди че е изключен и не работи.

 

Хахах 
Благодаря ти много! Съвсем пресен съм с колата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...