Jump to content
rado_85

Покупка на Хонда Акорд 2005 година

Recommended Posts

Здравейте ,

 

Предстой ми да стана собственик на Хонда Акорд 2.2 дизел 2005г.

Четох доста във форума относно този модел. Впечатленията ми от прочетеното са повече от добри.

След преглед на сайтовете подбрах за оглед 4 модела.

Моля за Вашето мнение за конкретните оферти, понеже ще ходя на оглед предстоящата седмица.

Ще Ви бъда много благодарен ако споделите мненията си.

Моля да ме извините ако не съм създал темата в правилния раздел.

Благодаря Ви предварително.

 

Обяви:

http://www.cars.bg/c994307

http://www.cars.bg/c970501

http://www.cars.bg/c535079

http://www.cars.bg/c873783

 

Поздрави,

Радо

Редактирано от rado_85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Радо,

 

По снимките няма какво много да се каже, всички са изпълнение "спорт" и всички без четвъртата изглеждат добре. И не за друго, ами понеже е със сменена броня и маска от фейслифт, което задължително трябва да те прави една идея по-мнителен при огледа за претърпян удар.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението,но си мислех,че четвъртата е фейслифта,но явно съм сбъркал. Тя и без това беше последна като вариант. На първо четене 2 и 3 са ми фаворити. Притеснява ме само как да установя на място при оглед дали веригата е наред и на какво друго мога да наблегна при оглед освен нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място ще е трудно, особено ако не си запознат с модела. Тази втората е в Стара Загора, а там има свестен сервиз, в който може да се погледне, ако има транзитни номера. Само в събота мисля, че работят до 14ч, а в неделя почиват.

 

В интерес на истината пловдивската ми изглежда една идея по-запазена. Бутоните на волана са почти като нови, а на старозагорската са поизтрити. Знам, че зависи от това доколко ги е използвал предишния собственик, но все пак са косвени знаци за пробега на колата. Също погледни и топката на скоростния лост в какво състояние е (моята кола е на 160х км и едва е започнала да се изтрива край цифрите за предавките). Гумените вложки на педалите на съединител и спирачка, състоянието на волана също издават по-висок пробег, ако са протрити.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички положения ще наблегна на елементите от интериора,но не зная как да пробвам съединителя дали е наред(дали отделя ниско,високо или по средата), също така ми прави впечатление, че вратите и багажника при оферти 1 и 2 имат някакво разминаване като цвят, но мисля, че това е от светлината. Колкото до оферта 1 от Сливен ме привлече това, че е регистрирана, но пък тогава защо се продава... Като цяло ще разгледам и трите и ще добия някаква обща представа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bongo 789 благодаря за предложението,но черния цвят не ми допада, а и не се вписва в бюджета ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво си чел (щото написаното за дизелите не е чак толкова позитивно), но имай предвид, че дизелите преди фейслифта имат редица скъпи проблеми, ако са прескочили 200 000км. Когато купувах моята "перфектна, на реални км, със сервизна книжка" бе на 140 000, а се оказа с върнат километраж от около 180 000км. Но всички бяха в порядъка на 120-150 хиляди км. Това беше преди 5 години, пролетта на 2010та година. Не знам как 2015та година тези коли продължават да са на по 150 000.

 

Моят съвет е ако взимаш дизел, гледай да е фейслифт. Ако не е фейслифт, вземи бензин. Или си имай заделени 3000лв за верига, съединител, маховик и колектор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж и тази. По скъпа е, но е фейслифтова и е Екзекутив. Ако свалиш от цената може в крайна сметка да ти излезе и по евтино от другите.http://www.cars.bg/c1029226

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq проблема ми е,че фейслифта не влиза в бюджета,но Акорда е моя избор,което означава,че ще се задоволя с 2005г. Надявам се да уцеля добър екземпляр и като дойде време за смяна на някой скъпа част ще се сменя. Все пак не биха се проявили всички на веднъж. На първо време за мен е много важно как да определя дали съединителя и турбото са наред.То е ясно, че ще се ходи и до сервиз,но все пак е добре и ако аз мога да установя поне частично състоянието...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Goga благодаря и на теб за предложението, но е над бюджета ми. Иначе няма спор,че е по-добре и си има всичко по нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq проблема ми е,че фейслифта не влиза в бюджета,но Акорда е моя избор,което означава,че ще се задоволя с 2005г. Надявам се да уцеля добър екземпляр и като дойде време за смяна на някой скъпа част ще се сменя. Все пак не биха се проявили всички на веднъж. На първо време за мен е много важно как да определя дали съединителя и турбото са наред.То е ясно, че ще се ходи и до сервиз,но все пак е добре и ако аз мога да установя поне частично състоянието...

 

Съгласен съм, но по-добре изчакай, събери още малко пари и вземи наистина читав акорд, от колкото такъв, в който да набиваш големи суми и да ти отиде кефа от хубавата кола. Ти не гониш конкретно Executive например, а си доволен на какво да е ниво на оборудване с нормално количество екстри, за това и бих те посъветвал да изчакаш някоя бензинова бройка. Горно изброените ремонти са тези, които излизат най-често, но далеч не са всички, които могат да излязат по дизел - не един или двама из форума са сменяли турбо, а има и проблеми с дюзите. Според мен дизел от преди фейслифта е прекалено голям риск, че да се надяваш на читава бройка :)

 

Най-добрия съвет, който мога да ти дам е да не взимаш кола от автокъща, а от частно лице. Ако видиш, че е от съвестен човек, шанса да случиш на кофти, неоправена кола, е много по-малък. Новият внос е много по-рисков от колкото предполагаш. И ти го казвам като човек, който 5 години кара тази кола, познава й всичко в детайл и е видял не един или двама ентусиасти да взимат "надявайки се" на читава бройка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Послушай Veseliq! Разликата е около 2000 лева 2005/2006г, но тези пари ще ги вложиш най-вероятно още първата година в акорда преди фейслифта и във времето втория вариант ще ти излезе доста по-евтино! Да не говорим за ядовете и времето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на Veseliq и Pendoc за мненията. Ще помисля разбира се за вариантите, но на този етап се оглеждам за дизел. Също така искам да споделя, че предишната кола, която карах е ауди а6 2.5тди при това първата модификация като за 7-8 години каране в семейството и 260000 километра ,а сега е на 430000 не сме имали големи проблеми заради навременна подръжка,а всеки се оплаква от този мотор. Като се замисля , че дизела на хонда е станал дизел на годината мисля, че си заслужава. Колкото до бензина не съм против, даже напротив,но си е по-голяма първоначална инвестиция като добавим и газова уредба. А аз не съм привържаник на газта поради опасностите,които я съпътстват с добрите ни майстори,а оригинално не съм видял да се поставя от производителя.

Редактирано от rado_85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към Veseliq : Имайки досег толкова години до такъв Акорд моля те за съвети при покупката на кое да обърна най-вече внимание, за което благодаря предварително.

Редактирано от rado_85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз вече ти казах - обърни внимание на това колата да не е дизел, или да не е преди-фейслифт. Също така обърни внимание да не се намираш в автокъща като я купуваш.Прочети тази тема:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93137Почти всеки дизел в автокъща, е стигнал до автокъщата, понеже са се натрупали гореизброените ремонти и италиянецът или германецът, който е карал колата, е решил, че не му е изгодно да набива толкова пари в ремонти. Сега ти си купуваш тази кола у нас и почват разправиите и си отива кефа от новата Хонда.Колкото до бензиновите, не е нужно да слагаш газ, за да ти излезе по-евтино. С дизеловата предстоят едни ремонти идните 1-2 години (най-вероятно идните 6 месеца), които ще са на стойност повече от колкото газова уредба. Дизелът от своя страна има по-скъпо обслужване (от около 400лв, или 100-150лв по-скъпо от това на бензинова), а разходът му е едва 2.5-3л по-нисък от този на бензина. Разликата е, че разходът за бензин е ежемесечен, дори да караш доста, и не е нещо, което те удря в джоба осезаемо. Докато като ти се стовари 1000лв ремонт на главата, трябва да пресметнеш бюджета.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq благодаря ти за добрите съвети. Ще го мисля , ще пробвам то от гледане и пробване глава не боли:) Още веднъж благодарности на всички включили се в темата. След пробите през седмицата ще споделя впечатления отново. Поздрави,Радо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледай! Не се опитвам да ти се налагам или нещо, напротив - много ще се радвам да те видя скоро сред колегите във форума с Акорд. Колата е наистина прекрасна, изключително надеждна и изпипана. Просто си има едни кусури в дизела, тъй като това е първият дизелов двигател на Хонда. Кусурите са отстранени по-късно. Но нещата, които ти ги казвам не са случайни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c1034834

От този ,човек взех моя акорд без дори да съм виждал колата...Невероятно коректен човек,не скри нищо, не въртя километри, даде ми я с уникални джанти струващи четирицифрена сума, перфектно водена книжка,хомологация за подменени пружини и джанти...уникална..Никога не пипа километражите и колите ги избира лично,гарантирам....вече трета кола...Ако все пак решиш бензин 2,4 не  е е толкоз страшен откъм разход и данъци...свалям я на 7,2 7,4 извънградско.Автомата при хонда е невероятно надежден, адаптивен и сравнително пъргав...Не продава напудреняци на по 120-130 хил. а истински коли, без удари и цигании.Не се качва много на север и откъм ръжда също са перфектни...Франка скочи и не знам как му е вноса,но ако тази не ти харесва ровиш в Швейцарско, набелязваш, той отива гледа ти два -три варианта и ти взима перфектна кола, дава ти я обмитена с фактура ,не се занимаваш с нищо.Ако имаш интерес на лс щи дам телефона, макар, че той го има в обявата.Всичко това ти го казвам защото за мен това е най-добрия вариант,директин внос отвън от доверен човек...Взе ми смешна сума за докарване и ддс,докара ми уникален тайп  с 2006 малко преди фейса на 12 000 лв...крайна цена...Вече 3000 км. и търся забележка...няма...

Редактирано от bongo789
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bongo789 благодаря за офертата видях една бензинова и в София , но като прегледаме тези ще реша :).Veseliq знам тези проблеми на дизела от твоята тема в раздела, живот и здраве ще съм пълноправен член не само на форума... :)Поздрави,Радо

Редактирано от rado_85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам са и от Швейцария повечето,което май е плюс ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми едната е германка а тази от Труд гарантирано е италианка,там други нема...3  дни блях там читава кола не видях, не говоря само за хонда...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако идваш пак към Пловдив ела да видиш и моята . Не съм я пуснал още за продажба ,но винаги може да се разберем.

Ако имаш интерес пиши на лични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така дойде време да драсна някой ред.

На вниманието на бъдещи купувачи на Акорд 7 и четирите обяви в началото на темата.

 

Вторник тръгнахме рано сутринта в 11:00 вече бяхме в Пловдив след доста търсене на автокъщата я намерихме. графитен  Акорд - състояние под всякаква критика изтормозен вътре.Газ към Стара Загора и какво да видим чуден германски Акорд - ръжда навсякъде, маслото под минимума и вежливия господин от автокъщата ми обяснява колко "натурална" била колата, даже не я запалихме. После тръгнахме към Сливен , но тя продадена , но обявата в карс.бг .

Газ към Шумен и какво да видим швейцарски Акорд - вътре с навигация, салона запазен на пръв поглед , НО са пробвали да я крадат над вратата на шофьора нагънато от отвертка, маслото  отново под минимума. Шум, от ремъка или ролка. Има и други дребни външни забележки , но няма да ги коментирам. По - важното , което забелязахме в книжката пише 2010 година 150 000 километра и почваме да смятаме  колата 2005 т.е. 5 години = 150 000 км => 30 000 на година и гледаме километража чудо 158 и нещо си.

Питам аз братчед дай малко инфо за колата как става така работата за 5 г. 150 хил. , а седващите 5 г. 8 хил . Хъката мъката смотолеви нещо и взе да обяснява колко читава била. Мислих мислих и накрая му викам дай да я пробваме в сервиз и да я закачим на Елкон ако всичко е ОК може и да я взема. Той беше съгласен обаче колата била не точно 2005г. , а Декември 2004г. и направо си ме отказа. С две думи колата има стойка , не изтормозена барака , че и съединителя си отделя добре, но има нещо гнило в нея , като почнем от маслото, годината, шума от ролка или ремък или не знам какво си и обявена в сайта на 10 900 , на табела 11 500 , а за нас само 9 700 и нито лев надолу.

PS: Има и още еден Акорд при тях за 13 и нещо си "Mugen" сигурно и той ще е същата боза.

 

Извод от цялата разходка : Купувам си от чужбина една хубава моторетка след някой и друг месец  2.2 дизел фейслифт и си я докараваме с баща ми и за мен дилемата приключи.

 

Поздрави на всички ,

Радо

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това се опитвах да ти кажа няколко пъти, Радо. От автокъща в България, кола не купувай. Аз взех абсолютно перфектна на външен и вътрешен вид кола, на която излезнаха ред проблеми, и то преди 5 години, когато още 2004та беше "нов автомобил". Подобен бе случая с километража - кола карана 35 000 на година, внесена преди месец, обслужена последно преди година и два месеца на 136 000км, ми се продаваше на 139 000км, с черно масло под минимума и задръстни филтри :) А продавача ме гледаше в очите и ми обясняваше как е абсолютно перфектен автомобил на реални километри доказани със сервизна книжка! Взех я защото и в сервиза излезе запазена, след което смених съединител, маховик, верига, колектор.

 

Не съм съжалявал и за миг за покупката, но си взех поука - че щом могат на маймуна да те правят с 5 годишна кола, то с 10 годишна, вече сам се правиш на маймуна ако им вярваш :)

 

ПП: От чужбина, също гледай да е от частно лице. Там измамите не са чак толкова често срещано като у нас, но много от автокъщите се движат от турци и сърби и превъртяните километражи не са рядкост.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за съвета Veseliq . Знам ,че трябва да се гледа обява от частно лице, а още повече , че ще я гледа човек предварително в чужбина преди да отидем да я вземем. Живот и здраве ще споделя като стана собственик , а дотогава ще препрочитам форума и сайтовете и определно ще се търси фейслифт.

Иначе след като седнах за първи път в Акорда се убедих, че това е колата за мен. :drool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз моята си я взех от автосалон , мога да кажа кой точно ако някой има интерес. Колата беше със сервизна книжка която проверих по късно в Бултрако.Всичко написано в нея съвпадаше след проверката. Преди покупката я проверихме в ЮБИКО за удари ,нямаше и нищо и я купих.За 2години и половина и 40к километра съм сменил

Масла и филтри вкл. и маслото на скоростите ,накладки и машинката на дясната врата ролки и ремъци , това е . Съеденителя ми е все още в ред ,веригата не ми шуми , и колектора не ми е заваряван .Колата не пуши и не гори масло. Казвам това не за да итъкна колата си , а че може и да се намери и нещо свясно , с малко късмет може би .

Успех на колегата . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може и аз да се включа в тази тема с въпроси.

Противно на колегата Радо аз търся бензинова.

Задължително искам да бъде седан, бензин, автомат и с навигация (не, че ще я ползвам, а просто таблото ми харесва повече).

За моя жалост с тези ми изисквания бройки почти няма в БГ. Преди няколко дена изпуснах една в Добрич.Сега единствената подобна която има е на цена от 15к.

При бензиновите за какви проблеми мога да се оглеждам и какво ме очаква? Има ли смисъл да изчаквам за фейслифт или няма да е грешка и ако е преди него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами общо взето при 2.0 бензин няма кой знае за какво да се оглеждаш освен за:

 

Трябва да се кара с тънко масло и ако това не е рпавено може да са запушени магистралите на ivtec главата и просто колата няма да върви на високите обороти както трябва, а освен това ивтекът ще се включва по-късно.

 

Естествено рейката, която не е само при бензиновите проблем а на модела по принцип. Гледай да няма течове и се оглеждай дали нещо скоро е подменяно.

 

Ако автоматикът не държи на наклон, това изобщо да не те притеснява. Принципът на тази кутия е по-различен от класическа автоматична кутия, поради което вероятно е и в пъти по-надеждна. Т.е. като пуснеш педалите, колата няма да стои на място, а без значение на коя предавка си, тръгва по посока на наклона.

 

Аз поне за друго не се сещам. Имам я от една година и досега само ми се пукна маркуча на хидравликата, макар и колата да е на истински 120 000 км, а в общата тема това пише, че трябва да се очаква на далеч по-голям пробег. За километрите съм сигурен, защото я купих от човек, който я е купил чисто нова от Бултрако и всичко на колата й се знае.

 

Ако нещо друго те интересува, питай, а ако аз се сетя пак ще драсна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като говорите за БГ Автокъщи,искам да питам да ли някой има някаква информация за Апостолов ЕООД в Бургас. Пише, че дава гаранция 2.Доста смел за мен ,някой купувал ли е от там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е оторизиран дилър на Хонда.

При цените, на които продават употребяваните акорди, трябва да дават 10г. гаранция.

Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се канех да купя Акорда му 7ца който се продава, но се оказа че не може да ми издаде фактура за него. Иначе като цяло сервиза им е добър, те му поддържат и състезателната кола, затова не се учудвам че дават гаранции за повечето автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е след като не издава фактура ,как покрива гаранцията,,не се ли подписва договор .За 2 те години при него ли трябва да ходя,какви условия поставя за да важи гаранцията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"обслужен е в автосервиз Хонда-Бургас и се продава с 2 години гаранция на двигателя и скоростите, без ограничение". Предполагам че гаранцията важи само при него. Звъниш и питаш. Макар че един колега от форума се оплакваше от сервиза му, ние досега не сме имали проблем там

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си Акорд от Апостолов. Дава гаранционна книжка в която пише, че гаранцията важи при обслужване в оторизираните сервизи в България и са изброени. Ако някой иска, утре може да видя по градове кои са.И на мен ми издаде фактура, иначе как да я регистрирам.Моята я купих декември месец за 11 000 лева, обслужена с масла- двигател и скоростна кутия, фреон, нови накладки и чисто нови зимни гуми. Гледах и един Акорд за 10000, но прецених, че ще дам повече пари за обслужване, а и няма 2 год. гаранция. За газовото каза, че няма проблем с гаранцията стига да ходя на 20000 км за реглаж на клапаните. Но това е само на прима виста, все пак я имам от 2 месеца и нищо гаранционно не съм правил.

Редактирано от Naso

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте съфорумци,

 

В понеделник ще идваме до София и Кюстендил, за да разгледаме Акордите присъстващи в мобилето от следните обяви преди да се засилим за чужбина:

 

1. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11412094694425949&slink=8ty4ox

2. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11392570650344576&slink=8ty4ox

3. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11417113027445455&slink=8ty4ox

4. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11402316844379823&slink=8ty4ox

5. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11423295730992313&slink=8ty4ox

6. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11421780597747367&slink=8ty4ox

7. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11421517273201419&slink=8ty4ox

8. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11411040154733945&slink=8ty4ox

 

Моля Ви ако някой е запознат, и има добри или лоши впечатления за някоя от обявите да сподели.

Ще съм много благодарен :worthy:  .

 

 

Поздрави,

Радо

Редактирано от rado_85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте съфорумци,

 

В понеделник ще идваме до София и Кюстендил, за да разгледаме Акордите присъстващи в мобилето от следните обяви преди да се засилим за чужбина:

 

1. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11412094694425949&slink=8ty4ox

2. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11392570650344576&slink=8ty4ox

3. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11417113027445455&slink=8ty4ox

4. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11402316844379823&slink=8ty4ox

5. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11423295730992313&slink=8ty4ox

6. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11421780597747367&slink=8ty4ox

7. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11421517273201419&slink=8ty4ox

8. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11411040154733945&slink=8ty4ox

 

Моля Ви ако някой е запознат, и има добри или лоши впечатления за някоя от обявите да сподели.

Ще съм много благодарен :worthy:  .

 

 

Поздрави,

Радо

Колега мога да ти помогна с малко инфо.Втората кола от линковете не я гледай въобще.Седи от почти една година.Аз тръгнах да си купувам кола април 2014 тази е оттогава на пазара..беше на 10500 първоначално.От 3тата бягай далече.Собственика е страшен мърляч и той я продава от около година.Първата обява беше пуснал точна началото на май месец.Отидох да гледам колата нито беше измита цялата потънала в прах.В багажника държеше масло 10w40 за да ми покаже,че го е сменял.А на тази кола освен 0в30 никакво друго не се слага.Последната ми изглежда честно най-читава.Вътре е чисто поне на снимките.6-7 ги погледни вътре.Неможе да искаш да продадеш кола а да не я поддържаш.Щом вътре си такъв мърляч какво остава към поддръжката на самата кола и двигателя.Успех с покупката !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Spiral_tech благодаря ти много за мненията. Ще погледнем другите от обявите.

 

След твоя коментар поне стеснихме кръга. :) Със сигурност ще държа на проверка в сервиз и оглед.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте съфорумци,

 

В понеделник ще идваме до София и Кюстендил, за да разгледаме Акордите присъстващи в мобилето от следните обяви преди да се засилим за чужбина:

 

1. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11412094694425949&slink=8ty4ox

2. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11392570650344576&slink=8ty4ox

3. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11417113027445455&slink=8ty4ox

4. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11402316844379823&slink=8ty4ox

5. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11423295730992313&slink=8ty4ox

6. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11421780597747367&slink=8ty4ox

7. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11421517273201419&slink=8ty4ox

8. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11411040154733945&slink=8ty4ox

 

Моля Ви ако някой е запознат, и има добри или лоши впечатления за някоя от обявите да сподели.

Ще съм много благодарен :worthy:  .

 

 

Поздрави,

Радо

Последната ми изглежда честно най-читава.Вътре е чисто поне на снимките.Успех с покупката !

 

Може и да е читава,но от снимките става ясно,че е на пазара поне от лятото(виж дърветата и хората как са облечени)та имай едно наум-или натисни здраво цената на долу.Успех!

Редактирано от georgicv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, лятото в София имаше силна градушка. Огледайте добре софийските екземпляри за следи - сменяни стъкла, фарове, стопове, пребоядисване и др.

Първата кюстендилска (с италиянския номер) изглежда много добре и автентично, за разлика от другата. Има много замаскирани неща - например гумените капачета на педалите на всички хонди са ромбовидни, липсва отзад емблемата i-ctdi (всички имат), десния фар е по-захабен и др.

Успех в избора!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...