Jump to content
hCivic7

Как да вдигна 20-30hp?

Recommended Posts

И аз искам да се възползвам...

 

" Но тогава стават от 90-95 на 125-1390 "

 

Аз карам 150 hp - тъкмо по - лесно ще станат 1390... :punk:

 

п.п. Вместо да триете на Иван темата... за изтритите мнения, ... някой да се замисли за глупостите, които се бълват последно време по страниците на тъй наречения форум...

беше грешка и вместо delete кликнах 9 бе хора.130. Не е като никой от вас никога да не е правил грешка докато пише нещо във форума. Редактирано от preskototo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи ще правиш ли колата на жената от 90 на 115, и там колко излезе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eей такива тунери ни трябват, еФтини, не като другите, искат 100лв. на конска сила.

Много съм се набутал досега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми кат не знаете кого да питате така ще е :P:tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Са язе се покоиник 90 кониоФ ли ша иам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако толкова ти се иска да увеличиш мощността просто направи engine swap, защото двигателя е малък и колкото и да го тунинговаш няма да стане кой знае колко добра колата. Ако искаш да я направиш 130 би трябвало да платиш към 2 бона с което да подобриш intake system, exhaust system, свещите, инжекторите. Ще има разлика, но няма да е кой днае какво след като има коли с 4R двигатели които без нищо спортно са си толкова че даже и повече.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, ти до преди малко обясняваше как ще я направиш от 90 на 130 твоята и то нискобюджетно , а сега говориш за 2+ хиляди ... Последно каква е целта на темата ? Аз като по-прост ако имам възможност да си оставя колата в ръцете на начинаещ тунер - Fenabg , ще оставя па да става квото ще. Нали трябва да се учат хората. Гледам , че добре ги мисли нещата Fena 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе мисли ги, да казва кога и как и да я прави само моторя да не се пипа. Периферно два бона за 40 коня ги давам одма с новите жиглиори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да попитам, защо никой не изчисти тая тема. Мисля, че е само спам !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да попитам, защо никой не изчисти тая тема. Мисля, че е само спам !

Принципно си прав. Но погледни част от мненията и помисли ако някои ги вземе за чиста монета а именно спама около тях ги опровергава.
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фена, съгласен съм. Но след като тези мнения не са компетентни, защо изобщо трябва да ги има и малкото знаещи хора да ги опровеграват! Така само се разводняват нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я те тука си в десятката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:P

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

УаУ , то тука по фън от преди бе :punk: :punk: :punk:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да попитам, защо никой не изчисти тая тема. Мисля, че е само спам !

Ето това е основната причина .http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8Q3ywwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DFV8UZon1KAM&ei=XiI7VbWdJsLVauKDgKgC&usg=AFQjCNFD8GC6CRIO87pa7FTBY_UZlRpETQ&bvm=bv.91665533,d.d2s

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сондата няма ли да коригира сместа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е широколентова и имаш на какво да закачиш и да си ги коригираш и ламбда сонда ще свърши работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо по темата... Как вдигнах мощността с около 15 к.с.на икономик 114 коня.

сменени части:

-всмукателен колектор от д16(оборудван с инжектори 240 кубика)- около 200 лв.

-спортен изпускател от Щатите(най-евтино мои излезе от там)- 300 лв;

-генерация с външен диаметър 52 мм(оригиналната е 38мм)- цпомощ от приятел -около 100 ле със задното гърне;

-глава от D16 vtec(само вал и кобилици никой не продава)- 300 лв. Главата ръчно си я портнах и полирах сам;Работа по монтирането на главата и скоростите-около 300 лв на промоция:

-по-къса скоростна кутия-може от D13, D14, D15, D16( не касае мощността, но обикновено е нужно да се вземе)-200 лв

-ECU с OBD1 от Civic преди 1996 година(освен ако не е англичанка), което да може да се чипва-150 лв без парите, дадени за промени по ECU-то, за да може да се ползва пълноценно;

-преходник OBD2->OBD1 инсталация-не помня за колко пари го взех от Щатите, но със сигърност повече от 50 лв(може да се спести клато се вземе на готово буксата към OBD1 ECU -то и се превърже към оригиналната инсталация на колата;

-Раздвижена ролка на разпределителния вал за по-добра настройка на запалването- около 100 лв;

-K&N панелен филтър-около 100 лв;

-Настройка на дино(в моя случай излезе 100 лв май, но това беше  отдавна и вече не помня)

-забравих за по-големия дросел-може да се вземе от много Хонди, в моя случай го портнах и полирах, така че да има формата на дюза.

-специално инсталацията на D14 би се нуждаела и от добавяне на vtec;

Та като тегля чертата накрая диното показа 110 к.с. на колелата, което е почти 130 к. с. на вала.

Не ми се смята, но не мисля, че е много евтино да вдигнеш 10-15 коня. Всеки сам да си преценява.

Успех на всички и нека запазим добрия тон-не е нужно да се подиграваме, важно е да има ентусиасти.

  • Нагоре 4
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като гледам кви пари си дал за тези неща ... за същите пари ( почти ) съвзем спокойно можеше да се пусне Б серия .

Редактирано от ObiChLiFk0
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със същата процедура с много по малко щуротии щот си купувате и правите неща ненужни. Извадихме от англичанка д15з8 икономик без отваряне на мотор 143 на вал. Наскоро съживих и един рекс с подобен сетъп с икономик и наказа Радко с неговия.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо по темата... Как вдигнах мощността с около 15 к.с.на икономик 114 коня.

сменени части:

-всмукателен колектор от д16(оборудван с инжектори 240 кубика)- около 200 лв.

-спортен изпускател от Щатите(най-евтино мои излезе от там)- 300 лв;

-генерация с външен диаметър 52 мм(оригиналната е 38мм)- цпомощ от приятел -около 100 ле със задното гърне;

-глава от D16 vtec(само вал и кобилици никой не продава)- 300 лв. Главата ръчно си я портнах и полирах сам;Работа по монтирането на главата и скоростите-около 300 лв на промоция:

-по-къса скоростна кутия-може от D13, D14, D15, D16( не касае мощността, но обикновено е нужно да се вземе)-200 лв

-ECU с OBD1 от Civic преди 1996 година(освен ако не е англичанка), което да може да се чипва-150 лв без парите, дадени за промени по ECU-то, за да може да се ползва пълноценно;

-преходник OBD2->OBD1 инсталация-не помня за колко пари го взех от Щатите, но със сигърност повече от 50 лв(може да се спести клато се вземе на готово буксата към OBD1 ECU -то и се превърже към оригиналната инсталация на колата;

-Раздвижена ролка на разпределителния вал за по-добра настройка на запалването- около 100 лв;

-K&N панелен филтър-около 100 лв;

-Настройка на дино(в моя случай излезе 100 лв май, но това беше  отдавна и вече не помня)

-забравих за по-големия дросел-може да се вземе от много Хонди, в моя случай го портнах и полирах, така че да има формата на дюза.

-специално инсталацията на D14 би се нуждаела и от добавяне на vtec;

Та като тегля чертата накрая диното показа 110 к.с. на колелата, което е почти 130 к. с. на вала.

Не ми се смята, но не мисля, че е много евтино да вдигнеш 10-15 коня. Всеки сам да си преценява.

Успех на всички и нека запазим добрия тон-не е нужно да се подиграваме, важно е да има ентусиасти.

Браво! 15 конски сили могат да се вдигнат евтино в зависимост от двигателя. Тук разбира се има хора които си мислят че от двигател 90k.c. могат да изкарат някакъв звяр за нула време без почти никакви разходи по колата. Например eclipse 1995 си има двулитров двигател 165 коня който без да бъде тунингован е пак на ниво. Има много такива японски коли които не са(и едва ли някога ще бъдат) на първите места но имат огромен потенциал. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Други въпроси?

Всеки инжектор ще пуска толкова гориво, колкото ECU-то му каже. С по-високо дебитни инжектори ще ти се обогати гор. смес. Това не води до вдигане на мощността, а до вдигане на разхода и влошаване на мощността. Отделно с оригиналния разп. вал клапаните ще се отварят, както преди - т.е. същото количество гор. смес ще попада в цилиндрите, но тя ще е по-богата. Ако не се препрограмира ЕКУ-то и не се сложи по-агресивен разп. вал - никаква файда няма от инжектори и помпи. Така ли е?

 

Че трябва да се смени разпределителен вал е вярно, но ако човек разбира то става очевидно. Освен  това се подобряват всмукателна и изпускателна система за да може да е по-добро съотношението въздух/гориво.Тогава тъй като кислорода е повече ламба сондата(ако е широколентова тоест по прецизно измерваща от стандартната) ще позволява на ecu-то да пропусне оптимално количество и от гориво и от въздух. sl3000 е прав, че трябва да се пази добрия тон защото дори и да знаеш повече от някого това не ти дава правото да се отнасяш така с него. И не говоря така за себе си, а говоря принципно. Хората които ми казват "еми нали каза евтино, че ще е" да си зададат въпроса колко ще е лесно да изкараш 15 коня от двигател с 90 такива. Няма да им излезе по-малко от 1000лв. 

Редактирано от preskototo
  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо по темата... Как вдигнах мощността с около 15 к.с.на икономик 114 коня.

сменени части:

-всмукателен колектор от д16(оборудван с инжектори 240 кубика)- около 200 лв.

-спортен изпускател от Щатите(най-евтино мои излезе от там)- 300 лв;

-генерация с външен диаметър 52 мм(оригиналната е 38мм)- цпомощ от приятел -около 100 ле със задното гърне;

-глава от D16 vtec(само вал и кобилици никой не продава)- 300 лв. Главата ръчно си я портнах и полирах сам;Работа по монтирането на главата и скоростите-около 300 лв на промоция:

-по-къса скоростна кутия-може от D13, D14, D15, D16( не касае мощността, но обикновено е нужно да се вземе)-200 лв

-ECU с OBD1 от Civic преди 1996 година(освен ако не е англичанка), което да може да се чипва-150 лв без парите, дадени за промени по ECU-то, за да може да се ползва пълноценно;

-преходник OBD2->OBD1 инсталация-не помня за колко пари го взех от Щатите, но със сигърност повече от 50 лв(може да се спести клато се вземе на готово буксата към OBD1 ECU -то и се превърже към оригиналната инсталация на колата;

-Раздвижена ролка на разпределителния вал за по-добра настройка на запалването- около 100 лв;

-K&N панелен филтър-около 100 лв;

-Настройка на дино(в моя случай излезе 100 лв май, но това беше  отдавна и вече не помня)

-забравих за по-големия дросел-може да се вземе от много Хонди, в моя случай го портнах и полирах, така че да има формата на дюза.

-специално инсталацията на D14 би се нуждаела и от добавяне на vtec;

Та като тегля чертата накрая диното показа 110 к.с. на колелата, което е почти 130 к. с. на вала.

Не ми се смята, но не мисля, че е много евтино да вдигнеш 10-15 коня. Всеки сам да си преценява.

Успех на всички и нека запазим добрия тон-не е нужно да се подиграваме, важно е да има ентусиасти.

Според мен лично най добър двигател е

D16Z9 кайто си е 130 коня без тунинг
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак си в грешка, d16z9 e 125 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак си в грешка, d16z9 e 125 коня

D16Z9

VTEC

[*] 

[*]ECU code: P2

[*]Fuel control: OBD-1 MPFI

[*]Valvetrain: SOHC VTEC (4 valves per cylinder)

[*]Fuel cut: 7,500 rpm

[*]Redline: 7,200 rpm

[*]VTEC switchover: 4,800 rpm

[*]Torque: 106 lbf (144 Nm) at 5,200 rpm

[*]Power: 130 hp (95.6 kW, 129,2 PS) at 6,600 rpm

[*]Compression: 9.3:1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И каква е разликата с з6 ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И каква е разликата с з6 ?

Еми 5 конски сили. Нищо кой знае какво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото верно Румбата пита не случаино колко години е единия,(няма му мнението) но аз ще питам и двамата те си знаят и кои са. Като е толко убав д15б що го няма или е само за япония смях.Ненадежден и скъп за производство, един от вариантите и не са го вкарали в масово производство. Прескотото мотат се модовете а те мяркам че се опитваш и в Джапана да спамиш а там щи спра тока много бързо.

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тая логика с катализатора какво прави д16а9 в ровер без катализатор и рекс втора генерация. Колко кубика е разликата от1.5 и 1.6

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехееей,вий къде отидохте :shock:!Какво стана сега с конете на пусналия колега темата ,ще ги има ли или няма,на моя D16v1 ще има ли коне ако сложа спортен филтър или не си струва инвестицията за резултата ?Пък може и друго да предложите -те темата нали е за 7 генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic: Само да вметна- D15B може да се внесе и от Кипър- там се карат много JDM-ки. Да не говорим, че и при BossHogg преди време имаше един(не 3-stage).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се опитваш да ми кажеш, не разбрах?Ако си мислиш, че D15B VTEC e слаб двигател се разтърси из нета и ще разбереш, че е копие на D16Z6. Отделно, ако е толкова ненадежден не знам защо все още го внасят от Япония в САЩ, при положение, че тук има Z6 и Y8 под път и над път? Не казвам, че са по-лоши само се потам защо го внасят и защо толкова много клипове с него има на youtube? 

d15b vtec наистина има сходни характеристики с този на d16z6, но макар и с малко d16z6 води. Заради разликата в размера която няма кой знае какъв ефект при stock, но би могла да има наистина осезаем такъв ако се тунинговат и двата и се сравнят. Пък и при нитро системите не случайно се препоръчва двигателя да е от 1.6 нагоре. 

  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да те питам след като даваш толко акъл колко коли си направил и кои ти е наи сполучливия сетъп.

Първо на първо не "давам акъл", а предлагам, второ не съм правил setup на кола и даже съм си написал в описанието че нямам кола а изучавам, търся инфо и не съм заинтересован във воденето на спорове с някого по форумите след като човека не му се гледат спорове а отговори. С наученото и натрупаното като знания давам съвети.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tогава от къде си сигурен че даваш правилния съвет.Наи малкото по горе ми пишеш глупости за д16/з6 и за д15б които освен че са витек са доста конструктивно различни .

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охааа,почна веселата чааст!Приготвям ракията и мезето и чакам включвания-ама и темата с маслата да не забравите :tooth:

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се опитваш да ми кажеш, не разбрах?Ако си мислиш, че D15B VTEC e слаб двигател се разтърси из нета и ще разбереш, че е копие на D16Z6. Отделно, ако е толкова ненадежден не знам защо все още го внасят от Япония в САЩ, при положение, че тук има Z6 и Y8 под път и над път? Не казвам, че са по-лоши само се потам защо го внасят и защо толкова много клипове с него има на youtube? :)

Даи ми клип на д15б и аз ги търся лесно за сравнение в работилницата ;)И моляте не ми сравняваи у8 с з6 не че и двата са покоиници мъртво родени донори, различни един от друг.Румба нема се ядосваш. Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванко аз вече не се ядосвам за такива работи,но ако някой търси помощ и задава въпроси тук,докато си помисля да му пиша,той е получил безброй ненужни и неуместни отговори.Затова съм спрял да пиша,ама като гледам не само аз.Шепа хора гледам продължават да се борят да дадат помощ на нови колеги.

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...