Jump to content
Jikumo

Треска за "нов" автомобил

Recommended Posts

 

То е ясно за разхода.Това купе и с тези 190коня мисля че е нормално този разход.Единствено се замислям за автомата.Мисля да разгледам и тази -http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11421178160104644&slink=8qqy0g

Като говорим за километри тук вносителя пише ,че има книжка и са реални :hmmm: ,има и парктроник.

Изглежда добре но е твърде скъпа за комби, читаво комби щи намериш между 9-10...Гледам и тая е с увиснала броня,това да не те притеснява не е от удар а конструктивна недомислица, аз я реших по един елементарен и супер надежден начин...

 

Bongo789,какво имаш предвид от увисналата броня.Аз гледам ама ....Ако има и други детайли за гледане казвайте къде са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фугата между фара и бронята 6-8 мм, на снимката не толкова но на живо дразни яко,както ти казах така е при 70 процента от акордите 7...Лоша преценка и слаби крепежи са използвани, руснаците го лекуват с парчета градински мъркуч, който подлагат на клипсовете, но за целта се сваля бронята.При мен две от щипките отдолу бяха заминали, при смяната им спечелих 2 мм..Бронята не ми се сваляше но реших ,че не съм по щур от руснаците.От приятел взех пистолет със силикон с ,който се затварят стъклопакети, с тънка човка вкарах точно под фаровете,там където са въпросните клипсове, подложих две дървета под бронята и на сутринта не повярвах на резултата, направо съм впечатлен..Гадното е ,че като увисне и измества и страничния клипс,този при мигача, и не му позволява да се закопчее и той, след това обаче всичко си идва на мястото...Демек аз вкарах "течен мъркуч" но без да свалям бронята, ако някога трябва да се свали един макетен нож и готово...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Тъй като и аз съм в процес на избор на семеен автомобил съм се спрял на Акорд. Надявам се автора на темата да няма против, че ще я използвам, за да попитам за мнение по конкретна обява: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11422870319030117&slink=8rcxpvНещо не ми се връзват километрите, описаното състояние, чак и фейслифт... с посочената цена. По принцип съм се ориентирал към 2.0 двигател, но ако се попадне на читав дизел, може да се замисля. Имам възможност в събота да я погледна. Моля, за вашето мнение и препоръки на какво да наблегна при огледа. Не съм чул във Враца да има адекватен сервиз, където да я погледнат, ако съм в грешка, моля да ми препоръчате такъв. Предварително ви благодаря за съдействието, Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тя не е фейслифт. От него е само предната броня и евентуално капакът, а защо може и търговецът да не знае.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бронята висне 2 сантима,липсват копчета, щот е сменяна решетката,вътре е мърлява...направо си спести разкарването...някъв франкенщаин ..

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, явно е за какво иде реч. Мисля да пропусна :) Благодаря за мненията, търсенето продължава. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ZIIRO,виждам,че си от София,по добре избери нещо от тук,има добри сервизи и ще я прегледат .Тази от Враца има нещо съмнително.Май само предната броня е фейслифт.Като се загледах май и предния капак се разминава цвета с калника,но това е на снимка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо пропускай тази и се насочи само към бензина.Това правя и аз.Тези дизели ,на тези години ,на тея километри и за тези пари ,просто е невъзможно или е луд късмет да се намери

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че си прав, знам че като се тегли чертата накрая, разликата между двата двигателя, ще е в полза на бензина, а и ще се спести разправията със сервизи... Но от време на време си ме дърпа към дизела :).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я се качи на 2,4 за едно кръгче,да спре дърпането към кюмбетата...

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е така, но на мен не са ми необходими тези коне, предвид стила ми на каране. А и разхода на 2.4 не ме блазни особенно... Ориентирал съм се към 2.0 седан, може и автомат, тъй като 50% ще се кара в София. По-скоро фейслифт, ще ми се да е по-новичка...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тамън 2,0 автомат щи гори колкот 2,4 ръчка...стига с тоя разход бе хора ,разликата е кило я има я не...свалям я на 7 ама неам нерви...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Моля, за вашето мнение за конкретна обява:http://www.cars.bg/c844140Според вас, ако описанието отговаря на истината, то цената дали си заслужава? Благодаря ви за коментарите,Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми чиста работа. Питаш по ВИН-а (който продавача не би трябвало да ти откаже) и рег. № във въпросния сервиз и става ясно дали е някой "лаком шмекер" или всичко си е така. Снимките не са много, нито качественни за "експертно разследване", но липсва логото Хонда от задния капак, задна лява гума/джанта (струва ми се) стои леко по-навън от нормалното и положение a дясната седалка е с леко смачкан борд (за тея километри), но може да се е возил доста едър човек. Все пак това са косвени белези и най добре да се провери документално и на място. Ако всичко е вярно и обезателно колата при нов тест и преглед е ок смятам че може да се вземете, но с парите ти решаваш. Огледай и други "аналогични" оферти, но имай предвид че кола старее не от каране на дълъг път а от неползване с месеци.

Надявам се да се изкажат и други колеги (притежаващи конкретния модел), а някои "на близо" и да ти отдели време при огледа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 бона за 10 годишна кола преди фейслифта без всички екстри? Сериозно ли? На мен Executive-а преди 5 години ми беше с 1900лв отгоре. По-добре си вземи за 20 не просто фейслифт, а 8ма генерация или не се шегувай с такива коли :)Ако някой каже, че в България няма - в Берлин има не една или две. Еднопосочен самолетен билет е 200-250лв и сутринта си там. Само се уговори по телефона с 2-3 автокъщи, че колата е налична и ще съдействат с взимане на временни номера.Отделно мой колега взе от България перфектно комби, преди 5 месеца, за 7400, внос от Швейцария, с 2.0 бензин и автомат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Единственото, което ме привлече към тази обява е, че е на малко километри. След проверка разбрах, че автомобила не е купуван от Бултрако, а от фирма Карада Варна. Съответно не мога да проследя сервизната история... Другият плюс може би е газовата, но пък тя е втора употреба и е на почти 3 години.... Факт е, че цената е прекалено висока за 10годишна кола, имайки се предвид малкото екстри. Като се тегли чертата, ако реша да продам я след 5 години на 100000 км, ще бъде на 15 години с климатик и неясни километри, кой би повярвал за малкия пробег. Съответно цената ще бъде поне два пъти по-ниска .... Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нещата, които пишеш са верно, идват безброй много съмнителни. Например кой човек с всичкия си слага ВТОРА УПОТРЕБА газова уредба? Айде, ако беше 20 годишна кола за 2500лв, да търсиш вариант да спестиш няколко стотин лева, ама ако един чисто нов гаранционен ГИ висок клас е 1500лв, да пестиш пари е безумие. Или поне говори за това, че и за други неща по автомобила са били пестени средства.

 

Виж тази - вярно, комби е, ама за двойно по-малко пари ще получиш много повече кола:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11424024484512790&slink=8xu5pj

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неговото обяснение за газовата беше, че досега е била на негова кола Civic. Той е собственик на акорда от 6 месеца, от предишния собственик знае, че колата е била обслужвана само в оторизиран сервиз, но няма фактури/книжка. Думи, на който не бих се вързал, не защото нямам доверие на конкретния човек, а по принцип. Поздрави.Приемам цитираната обява, като пример, а не като предложение, тъй като гледам седани 2.0 мотори. Просто се оглеждам за възможно най-запазения екземпляр, но ако може същевременно да не е само с климатик :). Благодаря, Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не може да се провери сервизната история в Карада. Тя фирмата все още съществува, само дето сега се казва Соларей. Не вярвам да не си пазят базата данни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица бях писал мейл на Соларей, ако имат база данни да я проверят. Днес реших да им се обадя, тъй като не получих отговор. Казаха ми, че няколко човека са питали вече за тази кола. Не е воден сервиза при тях, но имала няколко удара първите години:). Сменявани са врати, огледала, калници и тн. Ето тук вече се отказах...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Тъй като и аз съм се ориентирал към Акорд 7 2.0 бензин, ще използвам темата, за да дадете мнение за една обява: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11400163858915393&slink=914vsw . Според вас има ли нещо нередно, защото цената ми се струва доста ниска, а на пръв поглед автомобила е доста приличен. Каква може да е уловката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилично изглежда и е на "добри" километри (ако са верни) но цената му никак не е ниска, тъй като е базовата версия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола и автопилот няма. Сигурен ли си, че искаш да дадеш над 10 бона за близо 10 годишна кола гола като пушка? Явно, че е от автокъща (скрили са коя е автокъщата от стелките), интересно и каква е причината джантите да не са оригинални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фейслифт цената е много добра,но въпроса е защо е толкова ниска цената...? Колата я гледам откакто излезе да се продава и започна на 13800 лв и впоследствие падна до сегашната цена,което ме кара да мисля че има някакъв проблем или защото е внос от Словения?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола и автопилот няма. Сигурен ли си, че искаш да дадеш над 10 бона за близо 10 годишна кола гола като пушка? Явно, че е от автокъща (скрили са коя е автокъщата от стелките), интересно и каква е причината джантите да не са оригинални.

Автокъщата от стелките дето е скрита е Cars.bg :rolleyes:, ако съдим и по броя на колите, които продава онлайн на полупразния паркинг от снимките по-скоро е частно лице с някакви контакти в Словения, което изобщо не пречи колите да са читави. Не знам какви са толкова предимствата на бензиновия фейслифтов акорд спрямо същия преди него при едно и също ниво на оборудване за да си оправдае цената.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената наистина е добра, ако сравняваме с цените на другите фейслифтови акорди.

Струва си да се отиде да се види, не виждам както толкова може да и е. Според мен не се е продала, заради постното оборудване.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Определено трябва да се види, а щом е базова може да се смъкне малко от цената. Знае ли човек може описанието да е вярно.

Редактирано от bobchoo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цъкнах няколко плюсчета за по-добрите дедуктивни мисли на някои колеги ;))).

Само едно ми е чудно защо за всичко се търси някакво обяснение,защо е така а не иначе:))).

Според мен тази вече му е последната,понеже и аз следя пазара мисля бяха 3 акорда.Такава цена го устройва,а според мен още по-доволен трябва да е кандидат купувача.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за изказаните мнения. Аз също я следя откакто е на пазара и за около месец наистина много и падна цената, затова е нормално човек да си помисли, че може да има някакъв проблем по колата, но докато не се види и пробва няма как да се разбере. И тъй като никога не съм карал такъв акорд, нито пък съм се возил, следващият ми въпрос е какво трябва да гледам при евентуален оглед, какви са възможните "кусури" така да се каже?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Още не съм се похвалил в форума,но си купих Акорд 8 от Гърция и съм много доволен.По скъпи са,но и по читави и на по малко километри,ето ти и един пример: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5723349/Ето моята Публикувано изображениеПубликувано изображениеНа една седмица еB)

Редактирано от sa6oios
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 интересно и каква е причината джантите да не са оригинални.

Понеже този комфорт първоначално е излязъл от салона с ей такива метални 15-ки с тасове:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми той кат я пусна бе с тях, после и тури джанти,имал съм словенска хонда,тряаа се гледа за ръжда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега sa6oios, колата, която даваш за пример е Акорд 7 след фейса, много е постен, а цената почти 15 000 лв. За мен изобщо не е добра оферта. Ако не е тайна колко даде за твоята 8-ца?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/5989225/ И той толкова е дал за осмицата.. не са свалили обявата още. Базово оборудване и одеяло в багажника.. интръстинг

 

ЕДИТ: На снимката с волана, това асфалта ли е отляво?! :|

Редактирано от g0sh
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я, много поевтинели 8-ците. На колко хил.км е този Акорд? Елеганс ли е? Или Комфорт?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sa6oios като го караш от 1 седмица, как е? Я дай малко повече снимки вътре, че нещо това с цената ме притеснява......прекалено е евтин.

 

Cyreon не са чак толкова поевтиняли, дори и комфорт моделите са по 10K в евро.

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поевтинели са. Моята я взех за 13500 Е, Елеганс с навигация на 52 000 км, през септември 2013. Това 7500 Е ми се струва адски ниска цена. Чак съмнително ниска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е съмнително ниска, но като гледам оборудването - без пактроник, без пръскалки на фаровете, без кожа, без допълнителните системи за сигурност, без premium audio, ръчни скорости, 16'' джанти... Не е чак толкова съмнителна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги работил съм в Гърция 12 години,пазара го наблюдавах последните 3 месеца исках да си купя Субару първоначално изгледох всички буклуци в Бг и доста коли в Гърция хондата искочи и я взех веднага без да се замислям за 9000E и 500Е за разходите по документи и пътуванетоПубликувано изображение

Колата е като нова,в момента доста хора там имат финансови проблеми,а за такава кола се плаща и данък лукс;),има си и сервизи(официялни) за всяка марка където може да проверите колата на моята сервизната книжка беше електронна,акумолатора е за смяна,иска нови гуми и сервиз на 120000 км.

Редактирано от sa6oios

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...