Jump to content
Jikumo

Треска за "нов" автомобил

Recommended Posts

Здравейте Колеги, Решил съм да сменя Сивика (дизел 1,7) с нещо бензиново( така и така едвам правя 10 хил км на година). Та съм се спрял на Акорд 7 2,0 ръчка или на Мазда 3 2007 2,0 i. Има даже 2 обяви за Акорд,на които съм се спрял: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11416677090162779&slink=8ofco7

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11400163858915393&slink=8ofp50

 

Моля за вашите мнения по повод моята дилема.

Редактирано от Jikumo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих с човека за този акорд преди време,сина му е в Испания и вкарва по някоя хонда,кълне се ,че километрите са реални, фейсова е,цената е прилична но стои вече два месеца...С две думи трябва да идеш да я видиш...Ако само седнеш, без дори да ги караш, ще разбереш защо хондата е повече кола и съответно по-скъпа..Наскоро карах мазда 6 2014, цялата средна конзола барабар с подлакътника се клатят и пукат, дори моя дърт акорд е по-качествено сглобен вътре...Ако ти трябва акорд комби бензин 2,4, ще те свържа с човека вкарал моя акорд от Швейцария, има един чудесен ,който не е пускан никъде...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти аз карам също акорд 7 но те съветвам по сериозно да се замислиш за километрите , малко ми се виждат за 7 години даже прекалено малко иначе ще останеш доволен ! и за тия пари виж по добре ако е и с газово.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най голямата глупост, която може да направи човек е да си купи нов внос к 20 с газова...Колкото до км. не бъди сигурен....никой не връща на 80 би ги направил 123 458....От Испания ,често влизат поожулени и тук се освежават, вероятно и тая е така, но това не я прави лош избор...Въпросният човек е продал десетки хонди...предполагам има защо...Мисля ,че имаше и тема за негова обява...ника му е мисля TOKIO пиши му и се разберете, но ако не бях намерил к24 щях да гледам тази...И не ,че те навивам ама к24 върви осезаемо повече а харчи почти кат него....разликата в данъка е май 60-90 лева...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този от Видин да не продава и двете за 12 000 лв ??! :D  :D 

Докато тази от Ямбол е прилична, но много висока цена за това което продава.

Реално колата трябва да е 10 000 лв. Не виждам защо е тази цена.

Пробега си е напълно нормално да е този. Преди дни се продаде една в Германия ( същата година и оборудване ) на 50 000 км ( книжка водена в Хонда ).

Също така преди да взема моята се бях навил на една италианка ( дизел ) пак на 50 000 км, НО там нямаше сервизна книжка.

Моята я взех преди година на 120 000 км ( дизел ). Напълно реални , понеже съединителят беше за смяна :D 

 

П.С. Сигурно пазят цена понеже скоро ще са " кът "  :D :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми не е баж така,фейстлифтов к20  и е спорт, демек не е най-ниското ниво...В Германия подобна кола под 6500 евра не моеш я пипнеш...Ако му я даде на 11 и нещо си оферта...

 

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

prelude_2.3, моят съединител го смених след 200 000км, а след фейслифта уж изкарва повече ;)

 

Добре е да се вметне, че ако автора мисли да дава 12 000лв за 7ма генерация и то не с всички екстри, има за 19 000лв 8ма генерация, което е далеч по-смислена покупка.

 

Другото е, че "ВСИЧКИ ЕКСТРИ" за мен не изключват шибедах, навигация, кожа с подгрев и ел. регулираща се шофьорска седалка, както премиум аудио. А италиянската черна хондичка дето е с "всички възможни екстри за модела" ги няма :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо колата е испанска,човека вкарва по-една две коли и предполагам ги избира.Вкарва само акорди!!!Второ в цяла Европа подобен автомобил ог тази година и с тези екстри под 6200-6400 евра нема....Защо в Бг тряа да струва 10 хил. лв.?Отделен е факта ,че акорда е скъп, но така е навсякъде...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....ако автора мисли да дава 12 000лв за 7ма генерация и то не с всички екстри, има за 19 000лв 8ма генерация, което е далеч по-смислена покупка.

 

 

7k са си сериозна разлика каквото и да си говорим. 12000 за 2007г бензин, спорт модификацията ми се струват ок. Отделно 8-ма генерация в мобилето за 19-20 000 лв имаше 2 или 3 автомобила, бензин - 2008 г. Единият от които беше на 255 000 км. Повечето са над 22 000 лв.

Редактирано от Imst
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги за коментарите.  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е че се намират и трезво мислещи колеги,наистина цена от 12000 за фейс и това оборудване е дори ниска.Черната(Ямбол) е много хубава,другите (Видин)са комфорт,аз ги избягвам поради липса на темпомат.Разбирам,че всички искат да си купят Акорд 7 2007 год за 10000лв и ако може да Екзекютив,обаче няма как.Това е цената на автомобила(за наша жалост)и които иска такъв трябва да е готов да я заплати.Хубавото е,че се обезценява много бавно.Възможно е след година и да го продадете за същата сума.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се за трезвомислещите. 

Мисля, че Veseliq  единствено е малко по-запознат. Както и да е, не ми се спори.

 

Veseliq  влез в typeaccord.co.uk   има си и тема - Кога сменихте съединителя - :D  много насочваща статистика дават хората :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За по-запознатите, виж при Апостолов един Акорд 7ма фейс с гаранция на двигател и скоростна + гарантирана сервизна история колко струва. Иначе Акорд 8ма за под 20000 е повече от съмнителен особено тези обяви 2010 - 19500, 2011 - 19999 ...  Моя е 2008 година и го взех 20+ като въпреки водената сервизна книжка не мога да кажа дали км не са връщани назад, тъй като го взех на 142 000км.

Честно казано първо мислех да взимам 7ца, понеже харесвам по-ръбести на външен вид, обаче след като огледах обявите набързо се спрях на 8цата. А има в София един Акорд 8ма който първо се продаваше за 22500, ходих два пъти да го гледам - продавача не стана от леглото вътре и си гледаше някакъв мач ... викам дай да го видим отвътре как е тоя Акорд - хвърли ми ключовете и вика "Ходи го гледай" .. Питам след това може ли да се закара до сервиз на Хонда да го качим на диагностика - "Колата си има фактури и сервизна книжка там пише всичко, няма да се мърда от тука". "Може ли да свалим малко цената, тъй като няма нито кожа, нито някакви екстри" - "Това е крайната цена". И това преди една година, гледам че сега цената е паднала под 20000 и не очаквам да се продаде скоро - абсолютно базов модел е, без кожа, без нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се за трезвомислещите. 

Мисля, че Veseliq  единствено е малко по-запознат. Както и да е, не ми се спори.

 

Най-отговорно заявявам, че ако ми намериш фейслифтов, бензинов акорд 7 седан, с ляв волан за 10 000лв или надолу, с оборудване, поне като на този от Ямбол, получаваш 500лв комисионна + всичко което е под 10-те хиляди.

Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата от Ямбол е много точен купих миналата година от него акорд 7 2004 2.0 колата беше в състоянието в което е докарана от Испания без пудрене и др. подобни човека има сервиз за тв това не му е препитанието да продава коли.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с коментара на g0sh. Човек , който има здрав акорд 7-а и познава колата си със сигурност няма да я даде за 10000-12000 лева.Моята я бях пуснал за продажба така профилактично миналия месец на цена която и аз самия знам , че е висока , но как да я дам за по-малко.

Относно километрите - реални или нереални - Ще дам пример пак с моята кола - 2010 - закупена на 48500 км (колата тогава е 4 годишна) Аз за 4-5 години съм нявъртял 35000 километра, тоест грубо по 8000 км на година. Въпроса ми е реални ли са моите 83000 км. на 9 годишната ми кола. - - -Пак не мога да съм сигурен, защото до 48500 не съм я карал аз. Даже си мисля, че това с километрите въобще няма смисъл да се пише вече в обявите. :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите са доста субективни. Има хора които минават до 10 000 годишно, има които минават доста повече. За пример - моята от края на април досега - 9 месеца - 20000 км. Баща ми с предното му CRV 2006 на 0км, миналия месец го остави на около 400 000км. Затова километрите не са толкова показателни, колкото това колко е износен салона, как е поддържан двигателя и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq  влез в typeaccord.co.uk   има си и тема - Кога сменихте съединителя - :D  много насочваща статистика дават хората :D

Тази е темата, нали? http://typeaccord.co.uk/forum/topic/1897-how-long-has-your-clutch-lasted/page-3?hl=clutch%20changeЗабележи, че хората, които са сменили на 50-80 хиляди мили, са били със Stage1 ремап, тоест по-висок въртящ момент и мощност (аз също съм с този ремап в момента). Но виж, че има хора, които изкарват по 130-140 хиляди мили на оригиналния си съединител без ремап :) Та, моято наближаваше 200 хиляди километра когато съединителя почна да приплъзва. Смених го, смених и маховика и тогава ремапнах. Така че не бих съдил по това кога е заминал съединителя на колко истински км е колата. Ако е карана много градско, агресивно и без ремап може за под 100 да замине. Ако е карана на път, може и на над 200 оригиналния съединител да държи. Но със съединителите винаги е така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,дойде момента и аз да Ви питам за конкретен акорд7,комби.

Виждам ,че давате добри съвети и сте активни в форума.Та става въпрос за това-http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11418484415053182&slink=8qf8rz.

Виждам ,че карате Акорди от доста време и ще се радвам за вашите мнения.Бладодаря Ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесна е,само пробвайте ск. кутия и печката как работи.Обърнете внимание и на 5тата врата.Колата наистина е много прилична,успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5тата врата работи,първо с нея се изфука продавача.Исках да питам за черните пластмаси на вратите и броните,на много модели ги няма,та каква е разликата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм задните врати на тия са им проблемни.Питай Atoma :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c1034834

Виж и тази, както казах и в друга тема от този човек взех моя акорд,гарантирам ти за реални километри,липса на удари и перфектно водена книжка....Още преди да го вкара ми звънна и ми каза, че е перфектен,човекът е супер коректен, а колите от швейцарско са без аналог...Просто не се хвърляй на първата ,гледай поне два автомобила за да направиш разлика...Човекът вкарва по-малко коли,които лично избира...Ако искаш ш ти пратя тел. на лс...

Редактирано от bongo789
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Германското комби не пише да има сервизна книжка, вероятно защото е била изхвърлена. Но това не трябва да те притеснява чак толкова - важно е автомобила да е читав и поддържан, не е проблем, че е каран много.

 

А тези черни лайсни на вратите си ги е слагал човека след като му е писнало да пребоядисва врати. Колите са много красиви с гладката си визия без никакви лайсни, но реалността е малко кофти. Вече всяка врата съм боядисвал заради това, че като паркирам паралелно на някой паркинг с тесни места като тези на молове, супермаркети, някой си отваря вратата без да гледа и оставя отвратителни белези. Та горните лайсни са грозни, но няма да ти се наранява боята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има лек и за лайстните, пръскаш ги в цвета на купето и става чудно...Сега говорих с човека,колата е много дабра, а другата седмица вкарва перфектен к 24 седан на мноо приятна цена...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви,със сигурност ,ще гледам и други,желанието ми е и да подкарам някоя ,за да я усетя.Защото от сивик комби на акорда е съвсем друго,предполагам.Предпочитам комби,заради голямото пространсто отзад.Рибар съм и имам надуваема лодка  а за седана това е немислимо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

А тези черни лайсни на вратите си ги е слагал човека след като му е писнало да пребоядисва врати. 

Тези добавки има голяма вероятност да са заводски.

Предлагат се, като опция наречена "City Pack"

Редактирано от chavdu
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тях прилича на Citroen, макар че действително се предлагат и за 8 генерация като опция, само че в цвета на купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз видях ,че стоят като отделен елемент.Не са някакви лепени елементи

Имам и въпроси. За 5тата врата,освен с дистанционно,може ли да се отваря ръчно?

Ако се стигне до преглед в сервиз,може ли да ме насочите къде е по добре,Бултрако или Юбико?

Някой ползвал ли е компресора,който замества резервната гума,или трябва да търся гума?

Тази навигация работи ли за БГ ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се вратата се отваря и ръчно.Компресора върши хубава работа за 5 мин вдига гумата .Навигацията  ако е до 2005 не работи за БГ. Както немогат да се гледат филми на двд то. Но пък интериора с нея е по красив, става и за камера за паркиране .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с върнатите километри е като приказката "Аз нека кажа на целия град, че сестра ти е к**ва, пък ти после доказвай, че нямаш сестра!".

Плюша на шофЕрската седалка и волана не са показател за изминати километри. Добре де, не са единствения показател.

 

Девет години правех Годишни Технически Прегледи в Англия. Средно, милите на колите бяха 100000 за 10 годишна кола, да кажем от 70К до 130К. Не че нямаше и изключения, като 10-годишна на 12000 (дванадесет), и 10-годишна на 300000 (такси).

После, идва лейдито за ГТП, с кола на 40000 мили, и слиза от нея облечена в дрехи за яздене на кон, разбирай с цялата конска мръсотия по тях и кал до коленете и лактите. Или пък фермера, с кравешките ла*на по него. Нали се сещате, какво е състоянието на салона на такава кола?! Строителен работник, с кола пълна с материали, и един пръст прах по таблото и седалките. Доставчик, който има минимум 50 доставки на ден с личното си комби ... Мога да продължа до сутринта с такива примери. В Англия е пълно с каращи нови коли пенсионери и инвалиди. Техните коли са само за пазаруване и до GP-то, и изминават много под 5000 мили на година.

 

п.п. Една от моите коли, когато я продадох, беше на 12 г. и 230000 мили. Изобщо не й личаха по интериора, а и отвън.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Popai предполагам , че ако вземеш такова комби 2.4 бензин автомат ще мислиш и за газово? Ако не си любител на гозовите уредби като мен се приготви  с пълен резервоар да изминаваш до 300-400 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно за разхода.Това купе и с тези 190коня мисля че е нормално този разход.Единствено се замислям за автомата.Мисля да разгледам и тази -http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11421178160104644&slink=8qqy0g

Като говорим за километри тук вносителя пише ,че има книжка и са реални :hmmm: ,има и парктроник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата си е много голямо удобство не се замисляй.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистих темата от офтопик.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано си мисля че автоматиците са по-улегнали, семейни хора. Аз лично поне до 40 години бих избирал ръчка :) В първия пост колегата питаше за 2.0 бензин ръчка, после минахме на 2.4 бензин автоматик на POPAI, според вас има ли голяма разлика в разходите за поддръжка и гориво на двата двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистих темата от офтопик.

Добре направи, че стана много търговска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен,нормално е да има.За моя вариант ,комбито с К20 двигател ми се струва по спънато,но всеки си има стил на каране и глава на раменете.Въпроса за разхода по подръжка и разход за гориво е добър.Тези неща е добре да ги знаем предварително,както и ако мога да карам и двата варианта и да предценя да ли си заслужава цената за разликата във вървежа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно за разхода.Това купе и с тези 190коня мисля че е нормално този разход.Единствено се замислям за автомата.Мисля да разгледам и тази -http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11421178160104644&slink=8qqy0g

Като говорим за километри тук вносителя пише ,че има книжка и са реални :hmmm: ,има и парктроник.

Изглежда добре но е твърде скъпа за комби, читаво комби щи намериш между 9-10...Гледам и тая е с увиснала броня,това да не те притеснява не е от удар а конструктивна недомислица, аз я реших по един елементарен и супер надежден начин...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За поддръжка м/у автомат и ръчна не мисля, че има разлика в цената. Разлика ще има в разхода. Ще даваш малко повече пари за бензин но дясната ръка ще я използваш само за да се подпираш на подлакатника (поне аз така правя). Засичали сме с колеги от форума най вече разликата идва от градското каране - при автомата сложи 2 отгоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...