Jump to content
B.Pavlov

Honda Ej8. Черното купе.

Recommended Posts

След застоя е време отново да се впишем в редиците. С няколко нови играчки :P
А те са КW Coilover Variant 3 и Еngine Torque Damper.

Също така лепенките излетяха, а сините джанти с помоща на добри приятели станаха бели. Фаровете също най-накрая ги полирахме. 

 

 

post-20207-0-78772500-1441519633_thumb.jpg

post-20207-0-69945500-1441519866_thumb.jpg

post-20207-0-71882000-1441519945_thumb.jpg

post-20207-0-88756000-1441519958_thumb.jpg

post-20207-0-44720800-1441519975_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито бобка много по добре са бели....и тва окачване мале :Д 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо махна лепенките ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотен избор на окачване!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфе е сега купето, помисли и за издишането на колата с по голям диаметър тръби

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генерация над фи 55 външно ще убие колата и ще накара комшиите да те намразят.

Дано да си пипнал читави брембота, защото аз преди около 4 години сложих такива и доста бързо се изкривиха. :(

Редактирано от chris_barnes
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаааааа, аз се чудех къде изчезна сивия роувър, пък той бил твой. :D Интересно, че не съм мяркал купето, аз всеки ден бръмча по Малинов и Сахаров.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taкаа, Jap-феста минаpost-20207-0-65990900-1443348871_thumb.jpgpost-20207-0-33620400-1443348886_thumb.jpg, нe карахме тъй като колата не е готова. 2016 се надяваме, да и видим потенцяла. А когато почна драг-аpost-20207-0-64674500-1443348927_thumb.jpg :D :D
Генерацията, е в момент на събиране. Ще бъде на 60 мм с 2 резонатора и крайно спортно. Поведението със KW-а е много добро, но си трябват полиуретанови тампончета. Скоро ще пристигне и спирачната помпа със сервото 1 цол. Моля колегите които са го правили, да кажат, дали има някакви разлики във монтирането към купето и педала.

 

Редактирано от B.Pavlov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основният ти проблем ще е с тръбичките на спирачките. Трябва да намериш някой който прави тръби и да си направиш каквито ти трябват със съответните извивки. Ако помпата със сервото е от голяма кола - акорд, ЦРВ и тн. спирачките ти ще станат доста нервни. Пак ти казвам - с генерация на 60 колата ти ще умре.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много готина е станала. Подкрепям тезата за генерацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че няма да умре колата, на моята D16Y7  генерацията е на 60 външно и си върви много добре колата.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямата генерация е по-добре за високите но не и за ниските. Моята е на ф60 вътрешно 2 проходни и крайно. От джапана 1.3 дето стана 1во е с генерация на 60. Та ако си мини ме и гониш само високи във витек няма проблем

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямата генерация е по-добре за високите но не и за ниските. Моята е на ф60 вътрешно 2 проходни и крайно. От джапана 1.3 дето стана 1во е с генерация на 60. Та ако си мини ме и гониш само високи във витек няма проблем

Можеш ли да подплатиш думите си с някаква техническа литература? Или така си преценил, че е по-добре 60мм за високи?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа, привет :P
Последните, се бях зарекъл, че я зазимявам, но изпаднаха много хубави неща.

Започнах да си правя генерацията, но немога да си намеря гърне каквото ми трябва.
Взех си спирачна помпа със серво 1 цол.post-20207-0-60662200-1443819819_thumb.jpg Спортен волан Momo с изнесен центърpost-20207-0-86249000-1443820045_thumb.jpg и 5-точков колан TAKATApost-20207-0-77004200-1443820064_thumb.jpg и двете с хомологация. 

А и да ви покажа километража, как го направихме и свети много приятно бяло.post-20207-0-16428800-1443820115_thumb.jpg

post-20207-0-54384400-1443820031_thumb.jpg

post-20207-0-55894400-1443820073_thumb.jpg

post-20207-0-47895000-1443820101_thumb.jpg

post-20207-0-63302700-1443820107_thumb.jpg

post-20207-0-93563600-1443820208_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Нимрод не мога да го докажа, защото нямам дино графики преди и след смяната. Мога да кажа друго. Имах гонка с англичанка d16z6 сток с кутия 4.4, срещу мен мини ме със сток генерация и ми правеше 1 кола разлика до 160км/ч. След като смених генерацията разликата беше кантар, само с нея. Това не означава, че 60 примерно е по-добре от 55 и едва ли отговаря на тезата тук, но определено е по-добре от сток. :)

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е зазимена, но това не пречи да вземем нещо ново :P Kожени седалки от CRX post-20207-0-63654100-1447101534_thumb.jpgpost-20207-0-51965900-1447101593_thumb.jpg

Също така, се затъмниха 3-те стъкла. Другия месец живот и здраве и гърнето от STI трябва да го взема.

Набарах и полиуретан за рейкатаpost-20207-0-05565100-1447101832_thumb.jpg 

и една стара post-20207-0-83408000-1447101857_thumb.jpgснимка

post-20207-0-63125600-1447101630_thumb.jpg

post-20207-0-35722400-1447101664_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех веднага постна седалките  :yes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големи благодарности на колегата който ми подари релси направени за рексови седалки, малко такива фенове останаха.

Днес сложих седалките и съм страшно доволен. Бях разглобил таблото, смених всички оплътнения на парното, филтъра и крушки. :D Бас тубата се разкара от багажника и си върнах оригиналните елипси.  Преместих пожарогасителя в краката на пасажера. Всички бели пластмаси по интериора се боядисаха черни. Някой ден и тавана ще тапицирам.

post-20207-0-12550300-1447440857_thumb.jpg

post-20207-0-15039700-1447440886_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брутални са бравоо, трябва обаче кошан и на другата седалка

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата се прави С МЕРАК, БРАВО.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мега джанти :) харесва ми много!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих си липсващите капачета на ел огледалата, голям дефицит се оказаха.
Взех си от един колега гърне от STI поръчково.

post-20207-0-96434300-1449590735_thumb.jpg

post-20207-0-07909700-1449590744_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Моля те, не го слагай това на Сивика!
Продай го и с парите си купи нещо по-полезно.  ;)

 

Toчно това ще си сложа на Сивик-а. Много по - хубаво е от някой китайски боклук. Като се пооправи времето ще си сложа цялата генерация. На 63 мм със 2 резонатора. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След време ще се слага B20-ка и няма да правя по 2 пъти генерации. Пък и нали за това, ще сложа 2 резонаторни ;) Да може да се спъне в ниските, във високите ще и е широко около вратът. Плановете за напред са, да се сложи полиуретан и да мине настройка на окачването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на това мнение, че генерация ф63 идва доста голяма  и ще имаш само загуби ако говорим за вътрешен размер. Най-много до ф60 вътрешно не повече те съветвам! В момента съм на ф60 и ми се струва, че щеше да е по-добре с по-малка 55-58мм вътрешно. А дали има някакво значение размера на дросела с размера на генерация някой знае ли ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех си една разпънка правена за купе. Премина освежаване и я сложих, като я покарам колата ще споделя впечатление.

post-20207-0-47227200-1452875253_thumb.jpg

post-20207-0-55435000-1452875264_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес сме със нова генерация на 55 мм с мека връзка, 2 резонаторни гърнета и крайно от STi.
Колата се отпуши, звука е супер плътен. Вътре е по-шумна от колкото отвънка и малко гадно, но се свиква:D
Накрая и баня получи, че от октомври беше наказана :D

post-20207-0-73988400-1454360283_thumb.jpg

post-20207-0-50864800-1454360425_thumb.jpg

post-20207-0-77378800-1454360432_thumb.jpg

post-20207-0-70132000-1454360444_thumb.jpg

post-20207-0-74622500-1454360454_thumb.jpg

post-20207-0-23820100-1454360461_thumb.jpg

post-20207-0-21996400-1454360473_thumb.jpg

post-20207-0-31022500-1454360490_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааааа защо сте я мачкали тръбата по завойте??? сега колко Ф е, там мери ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сме я мерили след това, но си има разлика определено.
Тръбата е огъвана на машина.

Редактирано от B.Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи е толкова Ф колкото е най-тясата част... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще дам лично мнение относно мястото на резонатора. Според мен първия резонатор ще го износиш много бързо и той ще започне да работи повече като тапа от колкото като заглушител. Премести го зад втория резонатор. Аз направих същото, което направи ти и сега двигателя ми работи зле, допълнително изпускателната система е по-шумна от такава с 1 резонаторно гърне.

Мога и да обясня подробно мнението си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип, на мястото където е първия резунатор е катализатора оригинално, а вторият е на мястото на оригиналният резoнатор.

Резонаторите вътре са проходни на дупки и има някаква вата, такаче незнам как ще действа като тапа.

А защо така да е по-шумна? :)

post-20207-0-93290600-1454417533_thumb.jpg

Редактирано от B.Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резонатора в този случай с неговата камера създава условия за бързо разширение и бързо забавяне на скоростта на газовете. Да прав си за разположенията на катализатора и резонаторното гърне, но катализатора няма камера , в която енергията на газовете да се намали. Явно при смесването на 2-ката в 1-ца и изхода от колектора към средната част на изпускателната система този резонатор кара газовете много бързо да се разширят и забавят. Тъй като при увеличаване на обема си трябва и да загубят и част от температурата си, това ги забавя още повече. Поне така ми известно в законите за динамика и термодинамика на флуйди течащи в тръби.

Преди да направя промяната с изпускателната система бях със същата по диаметър изпускателна система, но сега добавих един резонатор точно на това място, което ти си сложил своя.  Вместо колата да стане по-тиха тя стана по-шумна и по-затапена.

Този тип резонаторни гърнета, който си взел са по-добрия избор за мен лично.

Редактирано от ACID BURN
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз съм го чувал това. По-добрия вариант е права тръба на мястото на катализатора, по желание да се комбинира с мека връзка. После резонатор на мястото дето си е стоковия. И крайното вече е ясно. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не беше мъртвец до преди няколко часа....
Една патка решила да си говори по телефона и не ни видяла.

post-20207-0-18576400-1454567105_thumb.jpg

post-20207-0-33462900-1454567119_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти :( 

 

А колко ти излезна цялата генерация като цена. Мисля пролетта да сменям моята,че е изгнила от газта и си мислех за гърне с тапа,защото извън града ще ми надуе ушите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехее, съжалявам ... те и отзад са те шибнали. Верижна ли е причинила тая? Така като гледам... може и рамата да е крива. Дано от ГО да изплатят прилична сума и най-важното е, че всички са живи и здрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...