Jump to content
insight

Honda Insight 2 придърпване

Recommended Posts

Колеги от самото начало има едно много дразнещо придърпване при потегляне. Мислех, че ще от маслото в скоростната кутия но след като го смених и покарах придърпването си остана. Отделно, че при каране когато сменя двигателите понякога има едно доста силно придърпване. От какво може да е това? Не съм сменил само свещите още на колата ( за сега събирам финанси и за тях, че са 280 лв. ) и се надявам да е от бензиновия двигател. Само дано да не е кутията, че като прочетох им дават много малък ресурс в порядъка на 150-200 хил. км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да видях я колега преди това тази тема, но там колегата е написал че колата претриса, а моята просто придърпва при потегляне без да претриса и отделно го има доста повече това придърпване при смяна на двигателите. Ходих днес между другото на сервиз и ми казаха, че е някоя бубина както и че свещите са за смяна. До голяма степен съм склонен да се съглася с това, защото колата е италианка и надали са сменяни свещите. Също така разхода е троен почти, което ме води на мисълта за свещи и евентуално бубина, Сега ще събирам пари да сменя 8-те свещи ( оказа се че предните са един вид а задните друг ) и да купя една от 8-те бубини за да пробваме коя е избилата ( самата бубина си е половин 4-та генерация направо :( )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=96136 от тук си търсиш и си поръчваш ...оригинални на нормални цени 

Какви са тези златните свещи бря .... :tongue1: и какъв е този сервиз в който си ходил и не са ти казали коя бубина или свещ е проблемна ???

Ако имаш скъсан тампон на двигател, кутия или проблеми с кутията също ще ти придърпва ....не бързай със бубини ...ако не разбираш ела в София в Омбре сервиз ! Според мен виж вътрешните свещи до които има по труден достъп.

Кутията ти е между другото CVT демек безстепенна.

 

Коя година ти е точно колата дай - вин номера ?

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=21226,21227,21228,21229,21230,21231,21232,21233&nplgrp=1&cmodnamepc=INSIGHT&xcardr=5&dmodyr=2010&carea=KG&ctrsmtyp=CVT&xgrade=ELEGANCE&nplblk=E__0500

Свещите едните 100 процента не са сменяни затова са ти различни ....старата тема за купена кола от италия ...имаше едни каламбури за Джаз и там е с 8 свещи еднакви   :yes: Ама те верно не са евтини - http://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~spark~plug~12290-RBJ-003.html на NJK.

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=21226,21227,21228,21229,21230,21231,21232,21233&nplgrp=1&cmodnamepc=INSIGHT&xcardr=5&dmodyr=2010&carea=KG&ctrsmtyp=CVT&xgrade=ELEGANCE&nplblk=E__0500

 

Масло на автоматика какво сложи ? Само на Хонда за CVT кутии.

http://www.coxmotorparts.co.uk/honda-insight-2010-insight-2010-c-992_1000.html

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Имам Honda Jazz 2006 г. автоматик, 1.4, 83 к.с. бензин. Усещам някакво придърпване понякога и миналия ден ми сигнализира лампата на двигателя. Колата загуби мощност изведнъж и почти спря,  но не изгасна. Сега имам нужда от Вашия съвет за съвестен и компетентен майстор и сервиз. Моля, споделете, ако някой е имал подобен проблем и опит с решаването му. Благодаря Ви предварително и успешен ден на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Flower_zuzi 

  :yes:

 все пак посети Сервиз Омбре за диагностика най-малкото...трябва да се направи диагностика коя грешка е записана на лампата оранжевата за двигателя и след това правилно лечение на заболяването... :yes:

Можеш в Юби Ко също или Бултрако ....но цените в последния няма да ти харесат.... :plane:

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивчивостта:) Ще споделя опита си, след като отида там:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
iso_eu свещите наистина са си доста пари. Поръчал съм ги от щатите и ще ми дойдат на половин цена както те така и бобината. Казаха ми от сервиза който е на Хонда естествено, че са различни като отпред са NJK а отзад DENSO. Аз така и ги поръчах. Надявам се да се оправи като ги сменя, защото ако не се оправи работата върви към скоростна кутия ( която знам че е вариаторна и естествено съм сменил маслата с CVT флуид на Хонда :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не знам в какъв сервиз си ходил http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=21226,21227,21228,21229,21230,21231,21232,21233&nplgrp=1&cmodnamepc=INSIGHT&xcardr=5&dmodyr=2010&carea=KG&ctrsmtyp=CVT&xgrade=ELEGANCE&nplblk=E__0500Ето виж тук ти препоръчват NJK и то 8 броя . Може и да имат заместител но аз не мога да ти помогна, какви свещи поръча точно ?

Но пък бубините са ти различни - 2 типа !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно сте ги поръчали 4/4 денсо и нкг.Друг е въпроса,че и тук ги има на нормална цена и е нямало да чакате толкова.Разхода наистина пада.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
pepur - От къде е правилно би ли казъл ? Да се осветлим и останалите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да ти каже, защото няма такова нещо. Свещите са еднакви - всичките 8.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах и аз наистина са така, и така се слагат оригинално от Хонда. Затова и аз ги поръчах точно така, макар че са едни и същи само производителя е различен. На нормална цена тук не успях да ги намеря където и да търсех тези от САЩ излизаха по-евтино а със сигурност ще са оригинални. Бобините наистина са различни отпред и отзад и цената тук е 309 а от САЩ 170. NGK-то са DILFR6J11 а денсото са FK20HR-11 (макар че за азиятския пазар са VFKH20) разликата е че едните са Iridium Long life а другите Iridium Tough (говоря за денсото)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не са ли ?

12290-RBJ-003 PLUG, SPARK(DILFR6F11G)(NGK)

Не съм специалист ама в един цилиндър да набуташ две свещи различни май не е много издържано...?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на никои нищо не трябва да доказвам или издържам обоснавоно.Достатъчно съм възрастен като напиша нещо да стоя зад него.Ако Вие имате търпение,време,желание прочетете попитайте или там каквито методики прилагайте.Наистина се слагат 2те марки,и в Джаз е така.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FK20HR-11 или по-точно VFKH20 са аналог на DILFR6F11G

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
pepur нали и аз това написах, че се слагат двете различни марки и даже съм написал точно кои се слагат според това което съм намерил. Така ли е според теб NGK DILFR6J11 и DENSO VFKH20 с аналог FK20HR-11

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pepur - никой не спори за това какво си казъл питаме къде го прочете защото най-вероятно това не е верно . Аз съм посочил много ясно и съм дал линк където свещите на инсайта са 8 еднакви !

Но в края на краищата проблема си е ваш кой какво ви е накаръл да правите със колите си ! Аз лично нямам кола с 8 свещи та ми е все тая.... Но в еди кой си сервиз ми казаха това и онова е съвсем различно от това да го пише в технически лист , документация за ремонт или поддръжка. Друг е въпросът дали ще има проблем да се кара с различни свещи !

Само да ви спомена че в зависимост от типа шофиране числото топлинното на свещите може да се коригира както на горе така и надолу...

 

insight - По горе си написъл DILFR6J11 , после пък минаваш на F вместо J последно наясно ли си какво ти трябва ???

 

И за да не става същата боза като спора при Джазката - прочетете темата барем ви се изясни ....!

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=91481

 

 

ПП

Форума е за да си помагаме с опит и знания, а не да се перчим кой какво казъл ....написъл....чул...

Успех с 8 различни свещи  :yes:

Редактирано от iso_eu
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

iso_eu

Написал съм следното:

NGK-то са DILFR6J11 а денсото са FK20HR-11 (макар че за азиятския пазар са VFKH20)

както и:

NGK DILFR6J11 и DENSO VFKH20 с аналог FK20HR-11

FK20HR-11 или по-точно VFKH20 са аналог на DILFR6F11G

т.е. според това което прочетох по чужди форуми и потвърдено от техник в хонда сервиз едните свещи саDILFR6J11 а другите DILFR6F11G но се слага аналога им на DENSO който е FK20HR-11 (макар че за азиятския пазар са VFKH20)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След дългото чакане най-накрая свещите и бобината пристигнаха. Сменихме ги но за съжаление подобрение нямаше, даже започна да претриса леко а и разхода се вдигна с половин литър, даже стана по-шумна. Свещите които свалихме баха в доста окаено състояние наистина. Сега ми казаха, че сигурно това придърпване е от стартовия съединител. Вече незнам на кой да вярвам и какво да вярвам. Свещите на доста места прочетох, че са такива, други казват че не са такива и аз незнам вече какви са!

Ето например тук са дадени следните http://www.hondapartsoverstock.com/showAssembly.aspx?ukey_product=50631343&ukey_assembly=6209997 а тук http://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~spark~plug~12290-RBJ-003.html

както и на още няколко места пак са така, и едните и другите. В доста форуми прочетох, че се слагат денсо и нжк както ги сложих и аз но вече незнам дали наистина е така. Старите свещи които свалих бяха DILFR6F11G и отпред и отзад, но видимо едните бяха сменени с по-нови.

Незнам какво да правя с тая кола вече, придърпва и гори повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е цялата тази работа да е от клапаните, защото доста се чуват? Иначе пак я закачихме на диагностика с HIM софтуер, но така и не намерихме някъде да е показана работата на бобините. Мисля сега да направя реглаж на клапаните и ако пак не се оправи и разхода продължи да е толкова висок какъвто е в монета направо заминава в мобилето. Толкова усложнена и от самото начало с проблеми кола до сега не бях имал и почвам да се предавам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HIM-a ясно и точно показва коя бобина как работи,друг е въпроса кой как може да работи с него.За 150 път ще кажа/напиша че свещите на тези коли са 4 на 4,а не 8 еднакви колкото и да не им се иска на някой хора да го повярват.Колега,insight видях,че си ми пратил лично,но трудно мога да ти дам каквато и да е диагноза без да прегледам колата.По думите ти мога само да предположа,че не става въпрос за стартов съединител при положение,че предърпва и в движение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не се и съмнявах да ти кажа ....ама....

Колко пъти да ти повтарям колега тази стрела   :plane: да я докараш при Омбре и да ти направят качествена диагноза и да си решиш проблемите ???

Хондите се правят от Хонда - разбиращи сервизи ....за съжаление в БГ са малко но пък за радост си ги имаме :yes: !

И какъв е ефекта от смяната на свещите и бубината че не разбрах  защо и кой те накара да го правиш....сега и двигателя ли ще сменяш част по част ?

Е как ще се чуват клапаните - тва да не е трактор ...ти сериозно ли ? И какво значи чуват ?

 

Айде бегай на качествен сервиз !

E ако Варна ти е по близо ходи там и Миамото ти е отговорил ....ама гледай да не се заплеснеш по Бургаззз... че после пак рев  :yes:

Редактирано от iso_eu
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
iso_eu

Колега от самото начало на темата един компетентен съвет не си дал и имам чувството, че само се намираш на приказка така да се каже. За да съм по коректен ще ти дам няколко цитата:

iso_eu Успех с 8 различни свещи

 

pepur Правилно сте ги поръчали 4/4 денсо и нкг

 

MIYAMOTO За 150 път ще кажа/напиша че свещите на тези коли са 4 на 4,а не 8 еднакви колкото и да не им се иска на някой хора да го повярват

 

 

Бюлетина от Хонда който видях е казано да бъдат така, но за съжаление не е посочен точния модел.

Колега 

MIYAMOTO благодаря за информацията и съвсем скоро ще се чуем да се разберем кога да дойда на диагностика при теб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ПП Моето съм го подкрепил с доказателства . Верно не е бюлетина ...ама така и не го видяхме този бюлетин за свещите.

Публикувано 17 февруари 2015 - 19:44

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=21226,21227,21228,21229,21230,21231,21232,21233&nplgrp=1&cmodnamepc=INSIGHT&xcardr=5&dmodyr=2010&carea=KG&ctrsmtyp=CVT&xgrade=ELEGANCE&nplblk=E__0500

Ето виж тук ти препоръчват NJK и то 8 броя . Може и да имат заместител но аз не мога да ти помогна, какви свещи поръча точно ?Но пък бубините са ти различни - 2 типа !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е прав си. Фабрично така са излизали, но след това са разбрали, че е по-подходящо да се сложат 4 на 4 свещи. Въпроса е защо след смяна на свещите разхода се вдигна. Може би защото вече се променя работата на двигателя и наистина клапаните могат да окажат влияние. Това са само предположения. След като 

MIYAMOTO я види ще си каже и той думата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...