Jump to content
jlekov

моля да помогнете -honda crv 2.2 ctdi 2008г

Recommended Posts

здравейте колеги,имам следния проблем с  HONDA CR-V III 2.2 i-CTDi (140Kc),при студено време не ми се включват свещите за подгряване.Проверил съм ги и 4-те ,работят и загряват .Смених и релето но ефекта е същия -не се включват!!! Не ми изписва никаква грешка 

Ако някой има идея от какво може да бъде ще бъда благодарен ....Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не претендирам че толкова  разбирам от дизелаците но да помислим логически, но щом не включва релето значи тоя дето управлява релето не е у ред, а тва е лоша работа щото до колкото знам компа управлява релето. Ако знаеш къде е релето, а сигурно знаеш, защо не вземеш с един мултицет да замериш на управлението като дадеш на контакт идва ли ток. Ако не идва търсиш схема в нета и гледаш какво има по веригата за подгряващите свещи. Надявам се бушоните са проверени ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е ,че релето е електронно ,с 4 извода за всяка свещ и още 4 извода за захранване и комуникация с екуто и няма схема никъде .Бушоните са добре.

Любопитното е че не ми дава никаква грешка ,дори махнах кабелчетата към свещите и пак никаква грешка 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

впрочем ,знае ли някой при колко градуса включват свещите на този двигател

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво искаш да кажеш, че при студено време не ти се включват?

Трудно палиш ли, или на таблото не ти светва реотана че подгряват - защото са две различни неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при -10,-15 градуса ,запали по трудно и изпуши .....Вчера беше около -2 градуса и реших да проверя свещите ,измерих напрежението но нямаше такова .

Относно лампата на таблото ,тя си свети ...когато е по топло по малък интервал и съответно по-дълъг при по студено 

За това си помисли да не би да включва подгрева след -7 градуса 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо - кога си сменявал горивния филтър и с каква нафта караш?

Второ - смени бензиностанцията и при възможност сипвай от зимната нафта /с добавките/.

Трето -  как ти е акумулатора ?

 

п.п. Обясни по-подробно - "при -10,-15 градуса, запали по-трудно..." 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акумулатора е чисто нов,филтъра е на около 2000 км и зареждам на ромпетрол с добавка тди 

и нормално е да запалва при студено без свещи ...проблема е защо не подгряват 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е решен ...може да се затвори темата 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не мислите ли за нормално да споделите какъв е бил проблема? Благодарим Ви предварително:)!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любимото ми развитие по темата, иначе много са сръчни в писането докато има проблем , но като го решат е много трудно да се пише кво е било. ..................................................................................!

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам колеги но нямах време за обяснение .....разбира се че ще споделя как се реши проблема ....

Оказа се че имаше проблем във флашването на ЕКУ-то заради DPF-филтъра .

Сигурен съм че има много като мен както се оказа но много късно го разбират 

Ако някой има въпроси,ще обясня по подробно..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 

Слави CR-V като чета какви кълнения отпрaвяш да не си ШAМАНА  на форума 

разбирам че света ти е виновен но все пак има и нормални хора 

Редактирано от jlekov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, форума е все пак да си помагаме и за разрешение на проблемите с колите ни. Лесно е да напишеш че имаш проблем, но и дай разрешението. И на другите може да се случи същото и да търсят отстраняването

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не , не съм шамана, а света ми е виновен заради такива като тебе. Редно е когато тук и не само, се пита нещо и хората се включат да помагат без значение колко успява за решаване,  след като проблема се реши то това нещо да се сподели, за да може  следващия път когато гугъл прати някои в твоята тема той да не стигне до "най полезния ти пост": "проблема е решен ...може да се затвори темата"

И не се оправдавай че си нямал време и че разбира се щял си да споделиш, ако беше така то как оправдаваш втората част на изречението си - ...може да се затвори темата. нима си имал намерение след затваряне на темата да споделиш :).

Така че съм си в правото да се ядосвам, а ти си в правото да се сърдиш за думите ми, но за тях си си виновен само ти. Сега ще си коригирам предния пост че аз да не съм ти виновен ако някои пак е оплескал нещо :)

Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...