Jump to content
Sign in to follow this  
niko6

d14a3 мини-ме

Recommended Posts

Здравейте колеги за някой това което съм решил ще е глупаво и ще кажат че е по-лесно да си взема някоя Б-серия или Х-серия но на мен идеята ми е за всекидневна кола която да е напълно редовна от страна на документи и нещо също важно за мен малак данак. Колата е сивик 6-та хечбек(японка) с д14а3 мотора до сега съм сменил гарнитурата на дросела с такава от д14а4 и испускателния колектор с 4-2-1 от д16з6 колата живна малко в ниските. Идеята ми е блока да си остане моя д14а3 но да го згъстя но не намирам теме за згъстяване във форума затова моля за съдействие с какви бутала с какви биели или колянов вал. Аз до момента имам:

-глава от д15з6/8

-бутала от д15з6/8

-бутала от д13б2

-биели от д15з6/8

-колянов вал от д15з6/8

Колата ще си я правя сам най-вероятно ще имам нужда от съдеиствие за инсталацията.

Също така обмислям разпределителния вал и кобилиците да са или от д16у8 или от д16з6 с компютър от или от д15з6 или д16у8.

Друго много важно нещо за мен е колата да е напълно надежна. 

Ще съм много благодарен на всеки колега който може да ми помогне.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като изключим буталата от д13б2 имаш части да сглобиш икономичен витек . Това ли целиш?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не колега целта ми е пълен витек

Share this post


Link to post
Share on other sites

Главата от Д15з6 с карантия вътре от Д16з6

Всмукател също от малък втек

ЕЦУ П28-ца и минаване на ОБД1 ,също и 240сс инжектори

също така и сегменти и лагери (биелни)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Главата от D15Z6 с икономиковия си вал ще е доста по-приятна за ежедневно каране от колкото с vtec карантии. Задължително помисли и за редена скоростна кутия. 

Edited by EmZvr
  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Помислил съм за редена кутия но след това. Днес разглехда блока на д14а3 и на д15з6 има разлика д15з6 има датчик на коляновия вал а на д14а3 няма може ли този датчик да се елиминира по някакъв начин или нещо друго. За сега не мога да видя дали на д14а3 има отвор за такъв датчик понеже още е в коша. Ако някой знае нещо за това ще съм много благодарен ако го сподели.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За какво ти е този датчик?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз не знам за какво е този датчик затова питам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми не го ползва и тогава не ти трябва.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ясно за датчика а нещо повече за останалото.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги утре пристига всмукатела от д16з6. Интересува ме още нещо моето делко от д14а3 дали ще мога да карам с него след като има витек. Така както е трънало с буталата май ще трябва да пробвам кои ще паснат по добре но ако избера този от д13б2 какви сегменти трябва да сложа от д13б2 или те са универсални.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега това не е баница с късмети . утре ще гледам да седна на компа ти драсна два реда, бай гошо си пише каквото си иска като му диктувам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега това не е баница с късмети . утре ще гледам да седна на компа ти драсна два реда, бай гошо си пише каквото си иска като му диктувам.

Ще съм много благодарен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето и снимка на главата колектора

post-30264-0-45408400-1420741708_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Още един въпрос какъв дросел да си търся Благодаря.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето и още някой части

post-30264-0-68574600-1421437511_thumb.jpg

post-30264-0-20623900-1421437512_thumb.jpg

post-30264-0-52266600-1421437512_thumb.jpg

post-30264-0-86855300-1421437512_thumb.jpg

post-30264-0-15975000-1421437513_thumb.jpg

post-30264-0-52934200-1421437513_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Оказа се че д13б2 буталата няма да свършат работа степента на сгъстяване с тях идва на 14.32:1 затова ще си търся от д15б2 с тях идва на 10.65:1 с гарнитура 0.037 а с гарнитура 0.025 11:1 което и целя. Има нещо друго което не намирам какъв дросел ще е добре да си намеря.

Share this post


Link to post
Share on other sites

такава има в калкулатора води се d16y8 2

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

малко нови части

post-30264-0-91416700-1425150259_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

защо пък такъв дросел ? какво му е на Б16 ков или друг ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега според мен си намери оригинален дросел, който отговаря на ECU-то, с което ще караш,

това ми беше интересно

относно колко ще изкара коне ,никой не знае нали

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Двигателя е разглобен и сглобен с новите части предстой пускане в коша заедно с новите редени скорости ето и малко снимки на двигателя. В крайна сметка ще се управлява от идентичен на п28 компютър (чипнат) А за мощността никой не знае.

post-30264-0-09527200-1425231343_thumb.jpg

post-30264-0-28424800-1425231344_thumb.jpg

post-30264-0-79246500-1425231344_thumb.jpg

post-30264-0-33523000-1425231345_thumb.jpg

post-30264-0-85185000-1425231345_thumb.jpg

post-30264-0-39943900-1425231346_thumb.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Japanese, Това за дросела... много зависи и в какво състояние е главата, дали има пипнато тук-там по отливката, други рамери клапани и разни други неща по трасето до края, които могат да наложат ползването на по-голям дросел, ако не се ползва индивидуално тротъл боди. Засега не съм чул де, някой да си върне 56 мм-тровия заради негативно влияние :)

 

Успех колега, много се радвам на такива хибриди!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Я го са и цял целеничак аи д се ползва със здраве.

post-11665-0-06050600-1425316380_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Я го са и цял целеничак аи д се ползва със здраве.

БЛАГОДАРСКО без твоя помощ нямаше да се справя така добре

Share this post


Link to post
Share on other sites

Скоро ще има и видео ето малко фото

post-30264-0-10341600-1430945251_thumb.jpg

post-30264-0-42953400-1430945251_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги да приповдигна малко темата. Колата вече е с раздвижна ролка, нови свещи, генерация на ф55 вътрешно с една мека връзка едно резонаторно гърне и едно крайно гърне. От скоро е с повдигнат преден капак без оригиналната подложка на предния регистрационен номер и с отвори на задната броня. Ето и малко снимки.

post-30264-0-59358000-1433612733_thumb.jpg

post-30264-0-87368300-1433612735_thumb.jpg

post-30264-0-45443900-1433612737_thumb.jpg

post-30264-0-08673500-1433612739_thumb.jpg

post-30264-0-69468900-1433612740_thumb.jpg

post-30264-0-21318300-1433612742_thumb.jpg

post-30264-0-82724800-1433612743_thumb.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Браво Колега Много Ми Хареса Темта ти защото и аз наскоро си взех д14а3 и се чудя как да я засиля но благодарение на тази тема вече са ми по ясни нещата  :bounce:  :bounce:   Ако Може Да Видим Клип Как е Ускорявала Преди и Как сега ще е супер  :honda:  :thumbs1:  :thumbs1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еййй цяла година и едни месец не съм писал в тая мойта тема има някой новости около колата А те са сини понижаващи пружини 40/40 H&R, спортен изпускателен колектор 4-2-1, предни 262мм спирачки с дискове брембо и нови накладки, предна стабилизираща щанга, приготвил съм спирачна помпа на 1 цол и задни дискове с 240мм. А ето и малко снимки

post-30264-0-40489000-1467834040_thumb.jpg

post-30264-0-16048500-1467834121_thumb.jpg

post-30264-0-71173500-1467834138_thumb.jpg

post-30264-0-60030200-1467834183_thumb.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 Цол помпа не се ли ползва при по-голяма конверсия 300/280 отпред и 260 отзад? Да не ти стане много твърд педала? Гарнитурите на колектора изглеждат китайски на снимката... бих ти препоръчал, ако можеш, да не ги ползваш. Иначе всичко останало изглежда повече от страхотно :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има няма около 20 проекта съм оборудвал с такива помпи ядове няма даже обратното.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз сложих 1 цол на 300/260 конверсия и ми е леко твърд (не че не му свикнах вече де).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е пълно щастие няма.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Датчика на коляновия вал за който питахте в началота на темата служи за диагностика.Той хваща точно аванса и служи за изписване на грешките P0300-P0304.Освен това хваща разтеглен ремък/верига или прехвърлен зъб.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Датчика на коляновия вал за който питахте в началота на темата служи за диагностика.Той хваща точно аванса и служи за изписване на грешките P0300-P0304.Освен това хваща разтеглен ремък/верига или прехвърлен зъб.

По принцип да колега така е но вече се ползва датчика в делкото. Може би има само едно предимство това което казваш ти за ремака

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малък скок.

Скоро и повече инфо по развитието на колата 

IMG_20241025_184909.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...