Jump to content
Ливера

Нужда от помоща ви при покупка на CR-V

Recommended Posts

Здравейте момчета. Сравнително нов съм във форума. Спрял съм се на варианта  CR-V.  Прегледах доста от мненията ви във форума относно този модел.

Ще помоля да погледнете  тeзи  2 линкa  и бихте ли дали своите мнения.  http://www.cars.bg/c983949, http://www.cars.bg/c956211

Бих се радвал ако ме насочите накратко, когато съм на място при огледа на кое най - вече да наблегна.

Благодаря Ви предварително за отделеното време и весели празници и здраве и щастие на вас и вашите семейства през новата година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Щом си чел по форума, няма какво да обяснявам повече. На първата обява ми се струва, че стрелката на температурата седи по нагоре от нормално. Това е което виждам аз. Като отидеш на място се загледай дали е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Щом си чел по форума, няма какво да обяснявам повече. На първата обява ми се струва, че стрелката на температурата седи по нагоре от нормално. Това е което виждам аз. Като отидеш на място се загледай дали е така.

Благодаря ти за вниманието. Ще обърна внимание на това което ме посъветва. За купето разбрах че първо задните вежди започвали да раждясват. Проверката на задния деф. при пълен ляв/десен/ за шумове. Състо и тампоните на задния мост. Ако се сесташ нещто друго което да огледам, казвай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните на задните носачи не са ти проблем, просто не с скъпи. За ръждата аз не знам, всичките ми хонди  са от Италия, и ръжда не съм имал. Общо взето съм забелязал, че няма нищо скъпо по окачването, каквото и да се сетиш. Виж най вече дифа и мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стрелката за температурата е добре и моята стои там, но за тия пари може да вземеш фейслифта и на резервната гума да си има калъф какъвто трябва, като казвам фейслифта имам предвид модела 99-01, на който броните са в цвета на купето, специално за тази, която е внесена от Германия трябва да гледаш много за ръжди!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да затова разбрах че тези от германия и австрия имат проблем с раждата. Ако ми кажете нещо и за мотора, пък и за друго ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да ти кажа за мотора, здрав е, много, ако имаш някой , който може да ти замери компресията преди да платиш ще е добре. Тия тампони, за които се шашкаш оригинални бройката им е 49 лв от Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става въпрос за шашкане, просто съм си нахварлял няколко наметки на това което сте писали тук в различните теми. То иначе е ясно че ще има ремонти смени наразлични части. Все пак няма нищо вечно. Предпочитам сега да питам и да сабера повече полезна информация от колкото, като я купя и да почна да обикалям сервизите за ралични неприятности

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти като я купува своята, така ли постъпи. В смисъл отиде на сервиз и мерихте там компресията ли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така наистина е най - добрият вариант. Ще трябва да потарся човек, който разбира и с него при избирането и купуването. Ако има и други колеги от форума които биха изразили мемние ще е мнохо добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стрелката за температурата е добре и моята стои там, но за тия пари може да вземеш фейслифта и на резервната гума да си има калъф какъвто трябва, като казвам фейслифта имам предвид модела 99-01, на който броните са в цвета на купето, специално за тази, която е внесена от Германия трябва да гледаш много за ръжди!

Ако стрелката ти стои в средата на сектора или по високо, определено не трябва да е така. Конкретно може да ме лъже и снимката.

Колега "Ливера", мотора си е мотор като на всички хонди. Като всички хонди трябва да работи без вибрации и шумове. Качваш се даваш газ и трябва да върви, това е. Масло си похапват всичките в границите на разумното (500мл. на 8-9 хиляди), може и малко повече, може и по малко. Компресия аз лично не бих мерил, мотор на 200-300 хиляди според мен си личи дали е читав като го покараш и огледаш. Но това си е моя теза и не ангажирам никой.                                                                              

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде трябва да стои стрелката, че ми  е любопитно на загрял двигател? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за включването assfull. Явно повечето колеги имащи опит с марката са предпразнично настоени са запразнили вече, но ще преглеждам темата от време на време и за други включвамия.

   

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде трябва да стои стрелката, че ми  е любопитно на загрял двигател? 

Малко под средата, където е на всички хонди със стрелка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрелката на температурата е нормална, ако не се вдига повече от това. От опит- термостатите на Гейтс със сигурност държат стрелката там. Провери горната част на радиатора за пукнатини по пластмасата. Ауспуха за мазно черно, което не се изтрива лесно от пръстите.  На място при отворен прозорец и вдигнат капак на празен ход натискай и пускай съединителя и се ослушвай за шумове като свистене или виене откъм скоростната кутия и в двата случая. Отделно давай газ и пускай и следи за равномерното поддържане на празния ход. На зелената ми се виждат интервенции около скоростния лост, отделно в обявата са упоменати екстри които не са налични.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dam, zakachixme q i za diagnostika na vsichki sistemi i s men imashe maistor, toi q ogleda i s negovata blagosloviq q vzex.

А  на врачка защо не я закарахте , за  по сигурно де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти трябва диагностика -излишни пари, най е хубаво да може да и се замери компресията, от тва по добър критерии здраве му кажи но джамбазите не дават на място :) за сервиз без номера става сложно. Палиш я студена ако държи добре обороти и бачка нормално без странни шумове ок. Изчакваш я да загрее на празен ход тряя да мърка като коте, без почуквания и потраквания, трябва да се форсира добре, да набира добре и тва е, гледаш аспуха да не препушва, да не е черен и мазен (макар че се изучиха и тях ги мията вътре) гледаш през капачката на маслото колко е чисто в мотора, колкото по чисто толкова по добре. И тва е, тя хубавата кола си личи, напудрената и маскираната веднага ще ти направи впечатление с много дребни нещица но като цяло достатъчни да издадат за състоянието на конкретния екземпляр. Гледаи водния радиатор, горе дето влиза дебелия маркуч да не е лепен или напукан, ако на него пише Хонда и е доста старичик то ти ще си този дето ще го смени, имат си слабост на 10-12-14 години и се пукат, почти няма някои дето да не го е сменил :) Гледаи гуми да има че са 600 лева :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета благодаря ви за съветите и отделеното време, ще взема под внимание това което ми написахте. А към Слави имам въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

dam, zakachixme q i za diagnostika na vsichki sistemi i s men imashe maistor, toi q ogleda i s negovata blagosloviq q vzex.

А  на врачка защо не я закарахте , за  по сигурно де.

 

Ако трябва и куршум щях да и лея, ти ако имаш излишни пари да ги даваш за кола, която не е проверена ги давай, аз залагам на сигурното!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до номерата, във всяка автокъща , говоря за сериозните, имат транзитни номера, които са ги взели от КАТ и ги ползват, за да ги сложат на всяка кола, която излиза от автокъщата за тест-драйв. Самите номера струват не малко пари. Всичко друго са оправдания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама малко са сериозните къщи, лошото е че освен номера иска и ГО :) Тои продавача въобще не е заинтересован колата да може да се тества добре и да ходи по сервизи, даже и да има номера нарочно ще си премълчи :)

  Аз като купувах скоро тойотата извадих късмет че салона е в един огромен двор, има около 400 метра отсечка дето може да се кара и на асфалт и на черно и въпреки това платих 80 лева на продавача да ми извади номера и да направи ГО на колата за да мога да я изкарам на пътя щото е автоматик и исках да я тествам продължително на загряла кола как включва всички предавки и ще покаже ли няква аномалия кутията. Реално от цялата кола ме интересуваше кутията да е ок, нищо друго :) сякаш си купувам кутия не кола хаха. Рискувах 80 лева излезна свясна и я взех.

Не разбрах на колегата Ливера въпроса  към мен къде е :) Питаи докато мога още да отговарям :tooth:

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама малко са сериозните къщи, лошото е че освен номера иска и ГО :) Тои продавача въобще не е заинтересован колата да може да се тества добре и да ходи по сервизи, даже и да има номера нарочно ще си премълчи :)

  Аз като купувах скоро тойотата извадих късмет че салона е в един огромен двор, има около 400 метра отсечка дето може да се кара и на асфалт и на черно и въпреки това платих 80 лева на продавача да ми извади номера и да направи ГО на колата за да мога да я изкарам на пътя щото е автоматик и исках да я тествам продължително на загряла кола как включва всички предавки и ще покаже ли няква аномалия кутията. Реално от цялата кола ме интересуваше кутията да е ок, нищо друго :) сякаш си купувам кутия не кола хаха. Рискувах 80 лева излезна свясна и я взех.

Не разбрах на колегата Ливера въпроса  към мен къде е :) Питаи докато мога още да отговарям :tooth:

До колкото съм разбрал си от Пловдив. След празниците ако имаш възможност разбира се би ли могъл да дойдеш със мен да огледаме тази хохда http://www.cars.bg/c956211. Друго си да я види и някой който се занимавал дълхо време с тази марка автомобили и се е сблъсквал с различни проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я видим, аз на 2 ри ще ходя към Асеновград ако салона бачка може да спра да я видя на първо четене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за внимането. Ако си заслужава аз на 5,6 и 7 ще съм свободен, ще се оговорим и ако имаш възможност да я огледаме и тестваме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като вземах моята кола, пича извади въпросните транзитни номера, за които ми каза, че има и застраховка. Сега може и да съм му вдъхнал малко респект и затова да е извадил номера не го знам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не споря, и аз като звънях в софия за една обява и попитах как ще тестваме колата момчето каза че има фирмени номера, предполагам тея които са навити да извадят колата от салон за тест няма кво да крият по нея, което е хубаво :)

Ливера тези дни съм на работа и няма как да мога да я видя с тебе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бърза работа нямам, коато имаш възможност тогава. Аз ще се съобразя с времето което можеш да ми отделш. Ако евентуално успееш да я погледнеш на 2-ри пиши, за после ще се отучним.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато много се чудиш и маеш... Така става, някой път.  :punk:

Наздраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тои не се е чудил много от 30 ти ама..... може да е изтекла обява щото е била вип, утре ще видим там ли е като мина през салона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само тази единствената кола и други ще се появят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах през салона днес но не я видях вътре, поне предполагам че е този салон щото тяхните коли ги снимат на бензиностанцията на лукоил , явно е била читава за да я купят баш по празниците, или ако имаш повече късмет може да не е от техния салон и обявата пак да се появи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предварително се извинявам, че пиша и тук за едно и също. За много години на всички! Живи и здрави, и безаварийно каране! Чисто нов форумник съм, 99%-но готов за CR-V. Оглеждам ето тази: http://www.cars.bg/c990456. Внос от Италия. Ако има някой, който да даде съвет, ще съм му много благодарен. Пълен лаик съм по отношение на автомобилите - само карам и като усетя нещо нередно, бягам директно при майстор. Доста малко неща мога да оправям сам и всеки съвет ще ми е важен. Сега съм с едно Рено Меган - ван и, както се оказа, доста неща му посмених. Като тегля чертата, май я купих вече още един път. Та, смятам вече да приключа с това и да мина на нещо по свястно. Благодаря предварително на всеки отзовал се. Искам да допълня и още нещо към горе написаното: ако реша да взема тази Хонда и отида в сервиз за проверка, какво да поискам да й проверят, за да съм сигурен, че няма да се набутам яко и кой сервиз да ползвам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично първото, за което се сещам, понеже е от София е да видиш кога е внесена, да не е била тука, когато беше градушката и да е пребоядисана, иначе с друго не мога да съм полезен за този модел и на мен ми хваща окото , ама няма финанси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо не на ред тук, много нагласена ми се види, волана до колкото се вижда е претапециран, оригиналния кожен волан въобще няма такива ръбове на кожата по лъчите. Седалките, и педалите изглеждат чисто нови, без минимални следи от употреба има нещо гнило тука, но по снимки толкова на живо трябва повече :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала на Слави, много набито око имаш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То само като видиш кви голфаджииски гумички са сложили на педалите и да ти е драго да я купиш :) На хонда оригиналните педали са на малки квадратчета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взе ми думите от устата. От фолскваген са гумите на педалите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...