Jump to content
zuzozbd

ELM327 OBD II става ли за HONDA JAZZ

Recommended Posts

Здравейте колеги , някой ползвал ли е ELM327 OBD II  за HONDA JAZZ ??? Ако да , какви са му възможностите за диагностика ??

 

Това имам в предвид  http://olx.bg/promotsiya-mini-elm327-bluetooth-obd2-diagnostichen-interfeys-torque-i47717579Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Torque, на мен с цр-в се наложи да задам ръчно протокол за комуникация 9141, на авто не се връзваше към еку-то

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Restless , само двигателя ли диагностицира ?  а сервото и ABS ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купих го , и работи даже си изтрих една грешка :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам не съм си играл, пък не ми се ще да създавам грешки само за пробата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си и го пробвах - работи с Джазката. Не знам само до кога ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не забравяйте да го вадите от буксата ако няма копче он-офф

 

харчи си.... малко малко, но бях чел за един руснак който оставил 2 седмици колата с адаптера втъкнат и акумулатора паднал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, само аз ли съм карък, но нашия Джаз не може да се свърже с устройството. Свързах се със служебния Форд и с една Мазда 6, но с Хонда-та не става. Да не би да пропускам нещо с настройките? Ако някой има идея да подсказва :)

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този от началото на темата е блутуут, моя е wifi и се свързва. Не е в Джаза проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих някакъв подобен уред с блуутут и уреда се свързва с програмата Torque, но не и с ЕКУ-то. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен има проблем с Torque. При лайт версията се свързваше, но инсталирах Про от дискчето, което дойде с блутуут адаптера и не иска да прави връзка с ECU-то на Джаза. Свалих си OBD Car Doctor Pro за Андроид и там нещата се получиха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тва дискче има вирус.Или поне на 10-15 места прочетох,че има, та внимавай ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално Torque няма. А антивирусната ти прехваща като вируси кракчетата, предполагам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Бихрте ли споделили какъв софтуер сте използвали за свързване с ODB 2 кабела?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

А имате ли опит с този софтуер - Honda HDS ?

 

 

 

http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5058511

Редактирано от mEtaka_dts

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно никой няма опит с този софтуер :) Но бихте ли споделили какъв софтуер за компютър сте използвали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HDS е официалният Honda софтуер, колега. Работи с правилният хардуер.

Има изписано доста във форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията колега :) Можеш ли да ми препоръчаш друг софтуер за диагностика :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сподели какъв ти е OBD кабела :) И каква е Джазката.

Ето за Windows:

https://www.elmelectronics.com/help/obd/software/#Windows

 

Android:

https://www.elmelectronics.com/help/obd/software/#Android

 

Аз лично съм ползвал ScanXL Pro на компа и Torque Pro на телефона за ELM327 Bluetooth.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Джазката ми е 2002г., 1.4, 83к.с., ръчна скоростна кутия :) За кабела в момвнта не мога да дам повече инфо, защото не е при мен сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сподели какъв ти е OBD кабела :) И каква е Джазката.

Ето за Windows:

https://www.elmelectronics.com/help/obd/software/#Windows

 

Android:

https://www.elmelectronics.com/help/obd/software/#Android

 

Аз лично съм ползвал ScanXL Pro на компа и Torque Pro на телефона за ELM327 Bluetooth.

 

 

Такъв ми е кабела :)

 

 

 

 

Elm327Compare.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, знам че не съм в правилния раздел, но искам да попитам, имам акорд 7 2.4 бензин с газова ланди ренцо. Когато я карам магистрално след 140км /ч понякога взима прекъсва на газ, на бензин не го прави. Газаджията се съмнява за "тръгнала" бобина. Имам елм327 уифи. Въпроса ми е има начин да хвана коя бобина е тръгнала и с кой софт. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро колега,

 

Принципно най - добре е да отидеш в сервиз, който има стенд за бубуни. От сервиза, в който ходя знам, че имат такъв. НО въпреки това можеш и сам да направиш тест, с който да се опиташ да установиш дали имаш такава бобина.

 

1. Установи каква грешка ти дава - ако имаш проблеми с бубина ще ти даде нещо от сорта на "Не добро запалване в цилиндър ???"

2. Изчисти грешката и размени мястото на въпросната бобинба с друга.

3. Покарай няколко километра и отново направи такава проверка за грешка. Ако имаш грешка за не добро запалване в цилиндъра, на който си преместил заподозряната бобина - открил сия :)

 

И сега е удачен момент да похвалим Jazz - овете, че са с 8 свещи и в такива случай почти не се забелязват такива проблеми :) :) :)

 

 

Надявам се да ти е полезна информацията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най лошото, е че не записва никаква грешка, не светят никакви лампи.

Прави го само на магистралата като я покарам примерно 20 мин със скорост над 140км/ч.

И то като я карам на газ и тръгвам да изкачвам лек баир, и след като вземе да придърпва превключвам на бензин и нямам проблем, а иначе на когато не придърпва до 230 съм вдигал и си върви.

Обяснението на газаджията, е че някоя бобина "клякала" по някога и тъй като газта била капризно гориво се усещало. Но най странното ми, е че като сложи газта, с газова карта по дефулт, колата повече от 140 не искаше да вдигне, след това излезнахме на магистралата и я настройваше в движение( за което съм му благодарен, че беше неделя и ми отдели време) и ми каза че е обеднил сместа за да не прекъсва. Газовото е Ланди ренцо някакъв топ модел с впръскване на малко бензин във високи обороти, има и мазалка за клапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм,

 

Това е много интересно :\ Аз също имам газ на моят Jazz, но е LPG Tech и знам от сервиза, че е адаптивна и се самонагажда един вид :)  Сменях и дросел клапа и тя отново си се адаптира без проблеми. Но и аз имах проблем и все още имам някакъв проблем с някоя от бобините, но ми записваше код на грешка без да светва индикация по таблото. Възможно е това устройство, което имаш да не успява да прочете тези кодове за грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На теб с какво ти четоха грешките.

В сервиза на газовото ми прочетоха колата с някаква универсална мисля, не е специално за хонда и не даде никакви грешки.

А уж и моята е адаптивна уж последно поколение компютър с дюзи и незнам си още какво, дадох една шапка пари с цел уж да нямам проблеми, но уви..

А не знам твоята как е, но тези от ланди ми обясниха, че газовия компютър сам се адаптирал спрямо бензиновия, обаче когато я настъпиш и бензиновия компютър затварял тримовете и спирала комуникацията между двата.Т.е. когато я карам градско и не я настъпвам се самоадаптира, но карам ли я по спортно не се самоадаптира.

Не знам вече, май ще отида да взема 4 нови бобини и да видим какво ще стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По - горе съм качил една снимка на кабел. Имах за кратко такъв и с него също успях да прочета грешката сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето е същото, само че е уифи.

С коя програма на компютъра я прочете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ScanXL Pro за компютъра. Виж по - горе има два линка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.03.2015 г. at 12:50, ИцоД написа:

И при мен има проблем с Torque. При лайт версията се свързваше, но инсталирах Про от дискчето, което дойде с блутуут адаптера и не иска да прави връзка с ECU-то на Джаза. Свалих си OBD Car Doctor Pro за Андроид и там нещата се получиха

За про версията, трябва от профила на колата, който си създал, да от отидеш в настройки и да зададеш устройатвото(обд 2) с което да работи програмата. 

Screenshot_20191017-154037_Torque.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...