Jump to content
Civic_6gen

Генерация на Civic 6

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам следния може би малко глупав въпрос: Има ли разлика в дължината на генерацията при сивик 6 според това дали е купе, седан или хеч, в дължината и диаметъра? 

Въпроса го задавам, тай като преди година си взех купе, на което смених изпускателя с такъв от D16z6, след смяната се получи една вибрация която се предава по цялото купе, наскоро ми се проби тръба и ще трябва да се намесвам отново, някакви идеи от какво може да се получава вибрацията? Незнам вече и аз, гледах тампони на двигателя всичко е здраво, и се чудя дали да не сложа средно гърне, или мека връзка, в момента съм само с оригиналния резонатор и  задно гърне!?  :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги никой ли няма да се включи!? :shock:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, разлика в дължината спрямо хеч. и купе има, т.е. на купето е малко по-дълга, но с колко точно не знам. Аз карам същото купе като твоето, но моето е с мотор D16Y8 Vtec 125 к.с. и външния диаметър на генерацията ми е ~47.5мм., което ще рече около 45мм вътрешен диаметър. Сега при теб не знам колко ще е диаметъра на генерацията, но аз си мисля, че няма да има разлика спрямо диаметъра на моята генерация, става дума за сток. Иначе вибрацията може да се дължи на липсата на средно гърне и на пробитата тръба. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да съгласен съм, но вибрацията се появи веднага след смяната на колектора, т.е без да имам пробита тръба, до колкото помня мойте тръби бяха с външен диаметър 40мм! Възможно ли е този колектор да иска генерация с по-голям диаметър?

Редактирано от Civic_6gen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,моят проблем се отнася за  Хонда сивик 6ген.Рама – 2HGEJ 6573 XH 561652  Двигател – D16Y 7459 8913 

Свалих акумулатора за зареждане и след като го поставих отново, колата не иска да запали.Има бензин,не е от алармата, дайте мнения и препоръки.Не разбирам нищо от двигатели и електроника,решил съм след празниците да я поверя на хонда сервиза в Бургас.Надявам се на вашата отзивчивост ,пожелавам на всички весели празници ! :santa: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма много смисъл за това нещо да ходиш до сервиза на Апостолов, освен че ще те таксуват скъпо.

Няма логика да не пали след смяна на акумулатор, ако не е правена друга интервенция. Къде ти го сменяха, замерен ли е? Да не е дефектен? Стартера завърта ли изобщо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...