Jump to content
SSHHAFT

Твърд педал на спирачката при престой

Recommended Posts

Здравейте!

Искам да ви попитам, на какво може да се дължи втвърдяването на педала на спирачката при престой. От скоро го забелязах този проблем и нарочно преди спиране/паркиране, спирам с ръчната, за да може да се вакуумира системата.Може би е свързано с вакуума. Има ли такива проблеми при Хонда Акорд 2.0 2004год. Много благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не само аз не разбрах нищо от въпроса. :punch:

Работещ или не двигател???

Редактирано от s.s.d.d.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При престой имам предвид загасен автомобил. От вечерта до сутринта. Така ясно ли е? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че то сигурно всички са така...

Сутрин палиш и готово!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега е ясно, явно губиш вакуум. Най-вероятно не ти държи вентила който трябва да задържи вакуума в сервоусилвателя при изгасен двигател или имаш неплътност по вакуумния шланг. Ако при работещ двигател нямаш проблеми по-скоро е първото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че то сигурно всички са така...

Сутрин палиш и готово!

Не са всички така ..

Тези на които им държи клапанчето в маркуча между сервото и колекторите, сутрин втвърдяват педала на 2-ро, 3-то припомпване .. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че то сигурно всички са така...

Сутрин палиш и готово!

Няма как всички да са така. Оставям колата вечерта и сутринта педала кокал. Иначе още на стартер омеква. За да ми направи впечатление, явно не е така. Понеже гаража ми е с наклон и се усеща. Ще проверя с вакуум-клещи клапана и маркучите. Мен ме хвана страх да не е продупчена мембраната на сервоусилвателя.

 

Благодаря, а и има TSB в американските сайтове относно този проблем. Гласи, че трябва да се смени маркуча с нов номенклатурен номер.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имах същия проблем. В началото мислехме, че е в клапана ( който се намира в едно мъркуче ), за задържане на налягането. Но после проблема се оказа в уплътнението където спирачната помпа влиза в сервото. От там имах лек теч на спирачна течност и реших да си поръчам кмплекта бутало оригинално от бултрако ( пристига със всички необходими улътнения ). Сменихме го и сега нямам прблем. Колата седи по 2-3 дни без да е плаен и като натисна педала си е мек. Поне за две натискания налягане има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би имаш спукан вакумен маркуч по трасето преди или след клапана.Ако е мембраната на сервото,колата ще ти сваля обороти на празен ход когато натиснеш спирачката,а дори може и да гасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам време днес да проверя казаното от вас, но ще ви държа в течение, когато имам яснота по въпроса. 

 

П.С. Сега два дни го нямам този проблем о_0 . Може ли в такъв случай клапанчето да има замърсяване и да прави тези мизерийки. Откакто се прояви проблема, я оставям да пренощува в гаража по един и същ начин. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги нов съм във форума! Аз карам акорд 2006 феислифт 2,0 155 кончета автоматик!На мен сащо ми се случи това втвърдяване на педала на спирачките и след като запаля колата ми светва на таблото VSA i ABC и изписва check sistem след 2-3 секунди изчезва и може да се появи при следващото палене или след седмица, месец!Моля за съвети какво са правя! И ако някои знае добар сервиз в Пловдив ще съм благодарен.Благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@SSHHAFT Колега, сподели какво стана моля. Имам същия проблем от няколко дни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това нещо го има и при мен. Престои няколкодни и педала не можеда се натисне. Но също така при движение, след като позагрее,  започва да се чува и нещо като леко проскърцване/ припяване от някое от колелата. И честотата му е пропорционална на скоростта. Тихо е,  чува се само на отворен прозорец и по-ниска скорост.   И като натисна леко спирачката -  спира.  Като я отпусна,  почва пак.

Редактирано от V4st*r
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това проскърцване (второто описано нещо), има верочтност да е от задържащи накладки на някое колело. Като се появи, покарай малко така и след това слез и провери дали някоя джанта не е значително по-гореща от останалите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т. Е.  накладките не се прибират?  Това ще се оправи ли ако на апаратите се сложи смазка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма гаранция. С друга марка автомобил съм имал проблем със задържане, при което с изчистване и раздвижване ефектът беше краткотраен. След това с ремонтен комплект се оправиха нещата. Но първо установи дали изобщо това е причината за звука който се чува.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На апаратите отпред сложиха нови накладки.  Но не знам дали човека е слагал нова смазка на движещите се части.  А преди това,  с износените накладки съм карал доста с отворен прозорец,  не съм чувал звуци.  Майстора беше добър,  но дали се е сетил за нова смазка....  А относно твърдия педал,  някой да е открил нещо конкретно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в двете метални пластини където лягат ушите на накладките. Като чуеш този шум, чукни леко но рязко педала на спирачките и виж дали изчезва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи,  ако натисна лекичко спирачка,  но колата да продължи да се движи,  звука изчезва.  Щом отпусна спирачката,  почва пак. Другото: на пипане джантите са с нормална температура,  апаратите също,  само дисковете са горещи, парят,  но не успяват да ме изгорят, последно през лятото ги пробвах след дълъг път

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно,  прискърцването явно няма да е от опиращи накладки защото днес направо дрънчеше.  Като слязох,  предпазителите на дисковете целите нагънати.  Вече 2ри път ги прави,  а са станали още по-зле..... Сега съм в шах къде да ги дам да ги оправят.  А педала на спирачката пак така си беше като бетониран преди да запаля двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, V4st*r написа:

Явно,  прискърцването явно няма да е от опиращи накладки защото днес направо дрънчеше.  Като слязох,  предпазителите на дисковете целите нагънати.  Вече 2ри път ги прави,  а са станали още по-зле..... Сега съм в шах къде да ги дам да ги оправят.  А педала на спирачката пак така си беше като бетониран преди да запаля двигателя.

Колега,не са ти сложени правилно скобите на накладките.За твърдият педал колега в раздела на ЦРВ3 имаше такъв проблем и го оправи.Оказа се май някакъв клапан.Успех.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.11.2019 г. at 20:11, V4st*r написа:

Това нещо го има и при мен. Престои няколкодни и педала не можеда се натисне.

 

Колега, няколко дни е в границите на нормалното. При мен за 10 мин става на кокал. Губи си вакуума. Но други проблеми нямам, така че това не мисля, че може да има връзка с другите ти проблеми. Вакуум клапана, който губи вакуума е вътре в маркуча, който влиза в сервото. Прочети темата, но ти препоръчвам да сложиш направо нов, защото този, който сложих втора ръка изкара една седмица, кофти късмет.

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, здравейте как се казва този вакум сензор? Мерси предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

здравейте на запален двигател помпя педала на спирачките и на 2ро 3то напомпване е кокал въпреки че си работи двигателя .... зимата ми се случвало да не съм на ръчна а на скорост и при запалване ако не се усетя веднага да дръпна ръчната колата тръгва понеже спирачката е кокал докато не запаля двг и за секунди омеква :)  мисълта ми е следната дайте ми адекватно мнение ще съм ви благодарен! Забелязвам, ме като покарам в града определено време колата не се форсира и не дърпа при натискане на педала на газта възможно ли е от цялата сируация да с педала на спирачката да се губи вакума и да оказва влияние на другите компоненти свързани с Вакум .... Спирам пред магазин без да гася колата на ръчна след като излеза и потегля на 1ва 2ра и 3та колата си се истрелва много ( съответно не съм пипал през това време спирачката ... такъв шофьор съм, че навика ми да убивам скороста с предавките не ми е приоритет а с спирачки което е много лошо :) ) през какви ли интервенций не минах с прословутата Хонда заради невървенето Съединители,чистих всмукателен колектор, Егр , смяна на испускателен колектор Дебитомер нов, алтенатор клапана преди турбото и прочие и оправия няма:) в града след натискане на спирачка като съм на 1ва оборотите ми падат до към 600 и пак се връщат на нормалните 820... 

Редактирано от Petargazdov89
грешки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.01.2015 г. at 20:06, Dimitar H написа:

Здравеите колеги нов съм във форума! Аз карам акорд 2006 феислифт 2,0 155 кончета автоматик!На мен сащо ми се случи това втвърдяване на педала на спирачките и след като запаля колата ми светва на таблото VSA i ABC и изписва check sistem след 2-3 секунди изчезва и може да се появи при следващото палене или след седмица, месец!Моля за съвети какво са правя! И ако някои знае добар сервиз в Пловдив ще съм благодарен.Благодаря :)

Здравей, добре дошъл във форума!

Ако не си сменял спирачна течност, направи го. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и при мен има проблем с сервото на ниски обороти при натискане на спирачката оборотите почват да играят 1000-1700 .Затапих маркуча на сервото и всичко се оправи.Та сега ще сменям серво.Просто имам проблем  с вакуума  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...