Jump to content
Anonimous

Тропане около 1300-1500 оборота

Recommended Posts

Здравейте отново. Не съм сигурен дали това е точният раздел за темата ми, ако модераторите преценят да я преместят.

Проблемът - тропане от двигателя около 1300-1500 оборота при смяна на скоростите, легнали полицаи и т.н. - най-общо казано при натоварване. Искам да събера мнения преди да я заведа на доктор. Колата е 1.4 90 коня аеродек англичанка. Преди няколко дена имах проблем със смукателния колектор, на който му се беше счупила връзката от където минава антифриза. След обикаляне на абсолютно всички автоморги в Бс не намерих частта, поръчах от интернет една, която се оказа с абсолютно същия проблем и я върнах и накрая момчетата от сервиза поправиха стария колектор. Много любезни бяха и отзивчиви. От преди това имах проблем с ангренажа. Определено се засили шума след последните интервенции. Някой може ли да ми каже към какво да се насоча за отстраняване на проблема. Шума можете да го чуете тук - https://www.youtube.com/watch?v=nfipogAeR_Y&feature=youtu.be  на клипа колата не е загряла, но го прави и на загрял двигател. Само да добавя и че е чистена дроселовата клапа и стъпковия мотор като сваляха колектора.

Дайте мнения и препоръки.

Благодаря предварително!

Редактирано от Anonimous

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен но може да е клапан или лагер, ти от къде чуваш звука най-силно ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами в интерес на истината се чува само и единствено около 1300-1500 оборота най вече в купето. Не мога да преценя конкретно от къде се чува като вдигна капака някъде от двигателя но не мога да го локализирам с точност до сантиметър. Не искам да ида в сервиз и да се почне може да е от туй може да е от онуй и да дам 200лв и да се окаже че просто двигателя така си работи... Повече вярвам на врачки за диагностика отколкото на монтьори никой не искам да обидя но съм си патил и не един път и с други коли. Затова искам да чуя предимно мнения на колеги преди да предприема нещо. Мисля че не съм прегрял двигателя от теча на антифриза. Всъщност не знам как звучи прегрял двигател. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти

ти си знаеш че тук си играем на развален телефон но

ако го прави на свобона може да направиш следния тест  дигаш и оборотите и откачаш една по една свещите ако щума изчезне след прекъсването на някоя свещ проблем с мотора

също е хубаво да огледаш тампоните на двигателя може там да направиш едно тестче ще ти трябва да е на скорост държиш спирачката и леко само на полу съединител колкото да натовариш двигателя и гредаш някой да не е скъсан

друго което се сещам е хлабав ремък, заминала водна помпа , също и ролка

проба му е майката

успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...