Jump to content
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

Преди 2 часа, maldezzar написа:

Колеги какво може да се очаква като ускорение 0-100 от Акорд със цяла генерация, спортен филтър и рефлаш? Някой замервал ли е? 

@rollin Може ли с dragy да пуснеш за справка, ако си направил рефлаша ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата добре го е написал , в реалността 1/4 mile времето пада с до 1 секунда , а не с 0.2. Тествано е много пъти.
Поздрави!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мерси за бързите отговори, преди сегашния ми автомобил ( Тойота Селика 1.8 ввтл-и 192 к.с.) имах Сивик Таип Р FN2, като започвам да се замислям за малко по-голям автомобил, а именно Акорд 2.4 Таип С и искам да знам какво да окачвам от автомобила и как би вървял и доработки спрямо Сивика и Селиката.

Редактирано от maldezzar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един CL9 с рефлаш ускорява по добре от Civic type r fn2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, simo vtecman написа:

Един CL9 с рефлаш ускорява по добре от Civic type r fn2.

Колега горните графики и числа показват друго  :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако говориш за моя пост, имай предвид, че това е теоретично, макар и базирано на реална Дино графика :) Сравнително сигурен съм, че за конкретната кола от графиката, за която са калибрирани изчисленията, разликата след рефлаша ще е сходна с резултатите от сметките. За друга кола обаче не мога да съм сигурен тъй като сме виждали графики с по-голямо подобрение на кривите на върт.момент и мощност. :) Както и колегата BuRn1nG отбеляза.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, isullivan написа:

@rollin Може ли с dragy да пуснеш за справка, ако си направил рефлаша ?

Драгито го купих след рефлаша и реално нямам резултат измерен преди рефлаша с него, но имам замерване с Гтек и нещата бяха следните
0-100 7.9сек
402м 15.7
Тези времена са с премахнат катализатор, скорости от Type R,  лек маховик и панелен K&N филтър
След ремапа
0-100 според зависи гумите ама около 7.2 с обикновени гуми, 6.8 със семита
402м 15 сек. с обикновени гуми и 14.7 със семита
След ремапа имам и дино графика и графики от Драги-то.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей позабравихме се малко ,моята кола е готова най-накрая.Измерването е направено в Хеед 91
Клип и графика
Поздрави на всички фенове :)

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала колега! Чудесна графика. Образцова. Малко подробности за карантията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BC rod LW

supertech piston 87.5

skunk 2 stage 3 cams

skunk XP valve spring

supertech titan retainers

Ktuned electric water pump

F20C ERL oil pump

oil 5 tower head mod

acl

Arp

cnc rbc intake mani

Ported head 

toda modify K24 exhaust

toda cam chain

hybrid racing chain tensonner

fidanza Flywheel 3.6kg

mfactory carbon sync

quaife lsd

5.06 FD

Ktuned billet shifter

AEM 400 fuel pump on An6

FuelLab regulator

Vibrant intake 3.5 inch

 

Степен около 13.5:1 ,на горивна смес 6 литра бензин 100 октона + 4 литра етанол.

Има и някои тънкости при събиране на компонентите, примерно тефлонова гарнитура на всмукател + изработени с минимален допуск шпилки за него без луфт за да се мачнат портовете.Всмукатела и главата са работени заедни за да стане прецизен мача.
Всичко по пистовия ремък е свалено,като алтернатора е единственият въртящ се компонент,без паразитни ролки.
Водни пътища Ан12 вибрант...
Мотора има още потенциал ,който ще разгърна по късно с изработна на някой къстъм части с цел сваляне на маса от валовете -> примерно в момента шайбата на вала ми е широка ,а аз съм сложил тесен ремък от Д13 и може да се редуцира масата с около 150 грама ,маховик също може да падне от 3.6кг на 2.8 (има едни на clockwise ) , зъбното колело на изпускатела ми е дебело от К20А2 ,но има едни олекотени от К20 дето са по 150 коня ...или пък може да се изработи поръчков.

Имам планове като цяло за бъдещето,но колата е тайм атак и ще вложа средстава в други компоненти докато се науча да я карам 😭

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да кача графиката на най бавния Акорд на националната среща :)
Dyno.thumb.jpg.4dad94b179ab23f6ba2fbe4fa1465288.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, предполагам си правил ремап, знаеш ли какво са пипали, за да постигнат тези резултати? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти

Ремап файла е един и същ за всички и нищо индивидуално не се прави.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска на 36 градуса външна температура реших да премеря колата от 100-200 понеже никога не я бях мерил.
Ясно е че жегата не е в плюс и то никак ама.... :D
69230319_564273560773176_8445014887830126592_n.thumb.png.33e845e145955944950174307c9ff984.png69646902_2389912274422731_6436259207476936704_n.thumb.png.76cf5b7b5b67177611459221c5a5dd57.png
 

Та това е.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз флашнах бараката :) 

Като за 35 градусовата жега и евентуална драма с мотора мисля, че не е толко зле.

Разбира се не мина без драми. Файла беше готов(уж) и разбира се се скапа китайската пръчка за много пари(Launch), та не можахме да видим какво се случва в действителност със смесите, аванса, общо взето всичко дето ти трябва като данни. Просто записахме и мерихме и каквото стане. В последствие подкарах един HDS, но вече я бях равързал от диното и в тая жега не ни се занимаваше с колата. След като изясним какво се случва със смесите, аванса и т.н. ще се види на къде ще се развият нещата, но най-много до един изпускател, или по-вероятно модификация на VTC-то да върти поне до 40 градуса. Катализатора е на място, макар да е изключена втората сонда и може и той да тапи нещо. 

Общо взето по-важните неща са:

 - прекъсвач на 7700

 - втора ламбда сонда е изключена

 - настройките за чувствителността на педала са ясни

 - празния ход е на 750 оборота заради прословутата вибрация на празен ход -  при мене беше много слаба, но все пак я имаше

 - VTEC на 4500

 

Мерихме на 3-та, защото на 4-та загубите в автомата са съкрушителни(на прекъсвач е 250 км/ч).

IMG_20190824_142816.jpg

Редактирано от jijane
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а този аванс до 40 градуса как ще се настрой ако файлът на украинеца наистина е един и същ за всички ?

Редактирано от isullivan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Украинецът не участва в ръчкането по колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дино на което е мерена нещо не ме кефи въобще... та той дори не усеща кик-а на втек-а.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дино като дино - Maha MSR500. Да, наистина много хора не ги кефят тези стендове, но разни хора разни идеали. Факт е обаче, че има много сериозна повтаряемост на резултатите. Да не забравяме, че колата е автомат и кик при К24 автомат е много относително понятие. Плюс това целта не е да има кик, а просто плавно преминаване от един режим в друг неусетно. 

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е, а и вие доста рано включвате втек-а и може от там да се позаглаждат нещата.

А как ще станат нещата с настройката на VTC или ползвате Hondata или някоя друга афтърмаркет електроника?

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да потвърдя на 100 %, но Hondata за Акорд CL9 euro автомат няма, няма и да има. Друга афтърмаркет електроника е много сложно да се инкорпорира със съществуващия компютър на колата, защото както знаем и управлението на автомата е в същия компютър и не е ясно дали ще се сработят. 

В момента колата си е с оригиналната електроника, просто оригиналния софт е променен. В оригиналния софт има 4 карти, най-образно казано,за VTC-то. За 10,20,30,40 градуса, та затова евентуално ще се гони максимума от 40 градуса. Ще видим какво ще стане.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hondata може да се подкара на нашите акорди но трябва и комп от Acura TSX фейс, има и за ръчки и за автомати като за автомата е много по-евтин. Hondata 700 USD, ECU 150-500USD в зависимост от автомат/ръчка. Друг вариант май е само комп и да се иде на дилърска Hondata, @rollin Боби има ли ? Може да се сложи и intake cam от TSX фейс и VTC до 45 градуса или VTC и intake cam от CU2.

 

Това за няколкото карти в електрониката не го знаех, може ли да дадеш повече информация ако не сте го правили с украинеца, цена, cruise-ът работи ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, jijane написа:

Не мога да потвърдя на 100 %, но Hondata за Акорд CL9 euro автомат няма, няма и да има. Друга афтърмаркет електроника е много сложно да се инкорпорира със съществуващия компютър на колата, защото както знаем и управлението на автомата е в същия компютър и не е ясно дали ще се сработят. 

В момента колата си е с оригиналната електроника, просто оригиналния софт е променен. В оригиналния софт има 4 карти, най-образно казано,за VTC-то. За 10,20,30,40 градуса, та затова евентуално ще се гони максимума от 40 градуса. Ще видим какво ще стане.

Сподели ако успеете да пипнете vtc-то понеже то би трябвало да даде още повече сила в ниския и средния диапазон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, isullivan написа:

Hondata може да се подкара на нашите акорди но трябва и комп от Acura TSX фейс, има и за ръчки и за автомати като за автомата е много по-евтин. Hondata 700 USD, ECU 150-500USD в зависимост от автомат/ръчка. Друг вариант май е само комп и да се иде на дилърска Hondata, @rollin Боби има ли ? Може да се сложи и intake cam от TSX фейс и VTC до 45 градуса или VTC и intake cam от CU2.

 

Това за няколкото карти в електрониката не го знаех, може ли да дадеш повече информация ако не сте го правили с украинеца, цена, cruise-ът работи ли ?

Круиза си работи без проблем, то и няма причина да не работи. Круиза няма да ти работи. ако сложиш цитираният от теб комп. Не работи защото файнъла на автоматите в Америка е различен от този за Европа. Та към останалите неща като прибавиш и цената за файнъл от американка и става оле майко. Толкова пари няма как да дам за тая купчина ламарини. Интейк кам-а няма да го търся изобщо, взимам си един вал с VTC от к24а3 и VTC-то се прави на колкото искам градуса 30,40, 50 градуса.

Относно цената - упоритостта цена няма :D

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VTC то може да се издълбае на колкото искаш градуси, тънкостта ще е софтуера да вземе да го върти над 20 градуса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като има развитие ще пиша.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още една рефлашната К24 синия рън е преди, зеления след рефлаш, нещата са много приятни. Колата има и газ там даде само 182 коня и 220Нм на гумите 😜

accord2.4-1.png

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, maistora88 написа:

Още една рефлашната К24 синия рън е преди, зеления след рефлаш, нещата са много приятни. Колата има и газ там даде само 182 коня и 220Нм на гумите 😜

accord2.4-1.png

Колега я сподели какви са модовете освен рефлаша ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, rollin написа:

Колега я сподели какви са модовете освен рефлаша ?

 K&N филтър с премахната резонаторна филтърна кутия, изпускателен колектор, премахнат катализатор и спортни гърнета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, maistora88 написа:

 K&N филтър с премахната резонаторна филтърна кутия, изпускателен колектор, премахнат катализатор и спортни гърнета.

Браво, страхотен резултат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, rollin написа:

Браво, страхотен резултат!

И аз и Боби бяхме изненадани от конете дето даде още преди рефлаша, а след него въпреки че не дигна кой знае колко максималните стойности, даде тяга точно където трябва. В момента разликата при ускорение и като цяло еластичноста на колата като я сравня с напълно стоковия и вид в който я взех е меко казано голяма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А изпускателя какъв е и по генерацията назад какво точно е правено?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, rollin написа:

А изпускателя какъв е и по генерацията назад какво точно е правено?

Изпускателят е от Екстрийм Тунинг, на мястото на катализатора сложихме права тръба с втулка за ламбда сондата. Двете оригинални гърнета след катализатора ги оставихме за да не е мн шумна и веднага след второто гърне тръгва на 60мм неръждавейка и завършва със спортни китайски гърнета 😀. Оказаха се доста отпушени и шумни, и ги карам с регулиращи се тапи, на замерването на диното също е с тапите в максимално отворено положение и така си я карам, вади хубав не дразнещ звук. Без заглушаващите тапи като съм я карал ми се струва че до 4000 оборота леко се спъва и чак след 4000 се отпушва повече, явно са много отворени тия гърнета - вход 60мм, изход 100мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/8/2019 at 7:54 AM, maistora88 said:

Изпускателят е от Екстрийм Тунинг, на мястото на катализатора сложихме права тръба с втулка за ламбда сондата. Двете оригинални гърнета след катализатора ги оставихме за да не е мн шумна и веднага след второто гърне тръгва на 60мм неръждавейка и завършва със спортни китайски гърнета 😀. Оказаха се доста отпушени и шумни, и ги карам с регулиращи се тапи, на замерването на диното също е с тапите в максимално отворено положение и така си я карам, вади хубав не дразнещ звук. Без заглушаващите тапи като съм я карал ми се струва че до 4000 оборота леко се спъва и чак след 4000 се отпушва повече, явно са много отворени тия гърнета - вход 60мм, изход 100мм.

Интересно ще е и ако качиш снимки на генерацията и на втулката със сондата=. Ако можеш и снимки как е направен въздушния филтър и как сте го изолирали от топлия въздух :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    Здравейте колеги,

 

Усещам, че съединителя ми е за смяна и се чудя дали да не направя ъпгрейд с вариант с лек маховик.

 

https://www.ebay.co.uk/p/Exedy-Stage-1-Organic-Clutch-and-Flywheel-for-Honda-Civic-EP3-FN2/2305458543

 

Този кит дали ще е подходящ за моята кола? 2,4 К24А3 2005 год.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека допълня за рефлаш на автоматик.

За 4г. и 6мес. автомата не е мръднал с рефлаш и пълна спортна генерация с тапи на гърнетата, и две резонаторни гърнета след колектора.
Автомата си е автомат, на него това не му пречи.

Говорил съм с украинеца на дълго и широко, още преди да се премести в Канада да си прави парк с еноти ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, ily_g написа:

    Здравейте колеги,

 

Усещам, че съединителя ми е за смяна и се чудя дали да не направя ъпгрейд с вариант с лек маховик.

 

https://www.ebay.co.uk/p/Exedy-Stage-1-Organic-Clutch-and-Flywheel-for-Honda-Civic-EP3-FN2/2305458543

 

Този кит дали ще е подходящ за моята кола? 2,4 К24А3 2005 год.

 

Да, подходящ е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, rollin написа:

Да, подходящ е.

 

 

Ще го взимам 👌

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 59 минути, ily_g написа:

 

 

Ще го взимам 👌

За стокова кола, а и не само може да минеш с много по евтин вариант.
Аз съм с тоя сет
https://www.ebay.com/itm/EXEDY-CLUTCH-XTD-PROLITE-FLYWHEEL-KIT-2007-2008-2009-2010-2011-CIVIC-Si-K20/193040040724?hash=item2cf2154314:g:DV4AAMXQDjhQ8kHb

Има и по евтини
https://www.ebay.com/itm/EXEDY-CLUTCH-PRO-KIT-Platinum-Racing-FLYWHEEL-Fits-ACURA-RSX-TYPE-S-CIVIC-K20/333164469837?hash=item4d92265e4d:g:h-oAAOSwIwhWT7UI

Колата ми е почти 190кс на гуми !

пп... или ако нямаш човек за Щатите ето ти директно от UK пак по евтино ще излезе
https://www.tegiwaimports.com/exedy-oem-clutch-kit-honda-k-series-k20a-k20z.html
https://www.tegiwaimports.com/rpc-lightweight-chromoly-flywheel-honda-civic-type-r-ep3-fn2-k20-integra-dc5-6spd-k-series.html

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.12.2019 г. at 19:35, rollin написа:

За стокова кола, а и не само може да минеш с много по евтин вариант.
Аз съм с тоя сет
https://www.ebay.com/itm/EXEDY-CLUTCH-XTD-PROLITE-FLYWHEEL-KIT-2007-2008-2009-2010-2011-CIVIC-Si-K20/193040040724?hash=item2cf2154314:g:DV4AAMXQDjhQ8kHb

Има и по евтини
https://www.ebay.com/itm/EXEDY-CLUTCH-PRO-KIT-Platinum-Racing-FLYWHEEL-Fits-ACURA-RSX-TYPE-S-CIVIC-K20/333164469837?hash=item4d92265e4d:g:h-oAAOSwIwhWT7UI

Колата ми е почти 190кс на гуми !

пп... или ако нямаш човек за Щатите ето ти директно от UK пак по евтино ще излезе
https://www.tegiwaimports.com/exedy-oem-clutch-kit-honda-k-series-k20a-k20z.html
https://www.tegiwaimports.com/rpc-lightweight-chromoly-flywheel-honda-civic-type-r-ep3-fn2-k20-integra-dc5-6spd-k-series.html

 

За много години,

 

Поръчах този от първия линк. Би трябвало да дойде до края на месеца.

 

Благодаря много за инфото!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...