Jump to content
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

Вече си имаме 1вият настроен Frank билд в София ;) :whistle::robot:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, BuRn1nG написа:

Вече си имаме 1вият настроен Frank билд в София ;) :whistle::robot:

Дай още инфо. :weights:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K24 +K20Z4 глава , К20 маслена помпа , RBB всмукател , Изпускател 4-2-1 75мм на 2х67 ако не се лъжа - в HEED на safe map - 202коня на колела 220Nm , на диното на Боби това е около 225-230 на колела и около 240 Nm. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко подробности
Всмукателя е RSP, Биели Brian Crower lightweight, Бутала Wiseco 12.5:1 , дросел от Acura TL-S и др.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валовете са сток на Z3 главата, мапа от Тео

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютърът какъв е, тсх фейс и хондата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@burn1ng на джапа ще я видим ли :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се :) оглеждай се за СВ1221ВВ ;)

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, BuRn1nG написа:

Разбира се :) оглеждай се за СВ1221ВВ ;)

Снимки от процеса на манипулация или видео няма ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.09.2018 г. at 20:38, BOKLUK_CHOVEK написа:

Снимки от процеса на манипулация или видео няма ли?

Няма снимки или видео , само краен резултат с дино графика. Ще я кача тези дни.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да може и още даже. Стоковите инжектори са на 80% само.

 

43351617_364095614330454_8676750608495017984_n.jpg

Редактирано от BuRn1nG
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 3/22/2015 at 11:32 PM, Mladen.Mladenov said:

Недко колегите от София за рефлашс с отдел сайт ли са? Ако се смята за реклама може да ми върнеш на лично.Иска ми се да почета малко отзиви за работата им преди да се доверя.

Здравейте и от мен, бих помолил за контакт с тези момчета :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Прочетох темата ама не разбрах това дали се отнася за фейслифтовите 2.4 или само за преди фейса? Отскоро имам 2.4 type s комби фейслифт  и може и аз да се включа към тези подобрения.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали е фейс или пре фейс разлика в написаното няма.

Мотора е един и същ има много малко разлики.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, rollin написа:

Дали е фейс или пре фейс разлика в написаното няма.

Мотора е един и същ има много малко разлики.

 Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.08.2016 г. at 14:01, Veseliq написа:

Реално вдига 6-7 кончета максимална мощност - и няма чип, говорим за софтуер :) Описано е назад в темата, че това с конете не е толкова просто, понеже в голям диапазон от обороти мощността се увеличава с повече. Освен това при 8ма генерация се оправя и проблема с нелинейното подаване на газ спрямо натискането на педала (натискаш педала 30%, компютъра обаче преценява, че трябва да подаде 15% газ, например). Има и видеа показващи разликата между ремапната и стокова Хонда с К24. Има и дино графики. Търси за "littlebo remap".

 

За повечето хора няма никакъв смисъл да се ремапва каквото и да е - фабрично този автомобил и двигател са прекрасни. Тази тема не е за тях. rollin например е ентусиаст - иска (и като гледам успява) да постигне най-изпипаната 7цата във форума :) Аз в момента не съм в България, но в момента, в който се прибера мисля да я ремапна, защото това с педала ме дразни ужасно много (в началото мислех, че лага идва от торк конвертора на автоматика, в последствие разбрах, че е точно от Drive by Wire). Отделно с професията си на софтуерен инжинер ме побърква, че машината може да работи по-близко до очакванията ми, но заради софтуер не го прави... Но ако си доволен от поведението на автомобила и 700лв са ти чувствителна сума пари, не си струва.

Какво стана,направи ли ремапа на 8-ма генерация? Къде и за колко при и какъв е ефекта/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не - от както се прибрах, работата ми е в центъра на града. Този атомобил се кара по-рядко и предимно извънградско, съответно реших, че не виждам смисъл за момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко допълнително инфо за колегите, които имат желание за рефлаш - тъй като съм от Варна и не ми се разкарваше до София се свързах директно с украинеца Сергей, който прави рефлаша. Няма проблем да се направи отдалечено и с вашия лаптоп. Единственото нещо, което е необходимо е модифициран кабел, който ще ми бъде изпратен по пощата, като условието е после аз да го препратя на следващия желаещ. Сега чакам кабела да дойде от Сърбия. Също така му поръчах и от неговия изпускател. Вече е изработен и чакам тия дни да ми го изпратят. Ето как изглежда:

533494073_viberimage.thumb.jpg.12eb6c24db8f8f87008504bf7b4fcdd0.jpg

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,а как ще му се плаща и колко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,ако някой тунер има нужда от смукател за доработка,имам от К20А2 +сток изпускател и генерация с крайно гърне от ЕР3.Имам и 2бр. оригинални гарнитури за смукателния колектор.На лични за повече въпроси и пазарлъци:afro:

п.с.Намира ми се и пластмасовият капак отгоре над смукателя от Тайп Р ЕР3

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плаща се през един сайт за преводи, като не са високи таксите. Писал съм ти на лични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е колко се спестява от това да се иде до Боби ?
Ако може пиши тука цената или на ЛС за ремапа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може и цената на колектора, с катализатор или без ще си ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно катализатора - още не съм решил на 100% как да процедирам. Колата е на 125к реални км и мисля, че катализатора все още е в добро състояние и едва ли ще даде чак голяма разлика. Все пак понеже имам частта, вероятно ще го махна отначало, за да видя как е, но след това сигурно ще го върна.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно цената - само рефлаша е 280 евро, така че не се спестява особено спрямо ходенето при Боби. Дори ми каза, че е по - удачно да се ходи направо там, ако хората са наблизо. Иначе разлика в самия рефлаш няма, един и същи е и при двата варианта. Вече ако се купи заедно с неговия изпускател, тогава има отстъпка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А данни за контакт с този украинец може ли? Искам да го питам за К24 ,8-ма генерация. Мерси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се свързах с него на мейла за контакти, който е даден на сайта на рефлаша. Пратил съм ти го на лични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Да попитам пак някой дали знае със сигурност екуто на 2.4 face подлежи ли на рефлаш, защото в една тема четох че компютрите на фейсовите акорди са заключени? Говоря за рефлаша който е тука при Боби от украинеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Понеже темата леко замря да повдигнем малко духа :D
Насъбрах вече доста измервателни уреди и вчера ги тествах та ето резултатите от моята кола

Accord K24A3 Type S - скорости Type R FN2 , файнъл 4.8(EP3) , лек маховик(4.3кг) съединител Acura RSX S, леки ролки на коляновия вал и динамото, панелен K&N филтър
Колата с Сток мотор и Сток софтуер - изпада от Втек постоянно(на всеки шифт)
Измерванията са с Dragy, идентични са резултатите и с G-Tech

54524860_311069656258099_3713955411666141184_n.png 0-100

54525128_641725459583115_7192512625140301824_n.png 402m

Редактирано от rollin
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 55 минути, rollin написа:


Колата с Сток мотор и Сток софтуер - изпада от Втек постоянно (на всеки шифт).

 

 

Бавни са рефлексите на този, който ревключва. Лекият маховик не е за всеки, особено пък за ежедневно каране по улиците!

Редактирано от Takumi Fujiwara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този който превключва съм аз и определено не са бавни рефлексите ако може да се нарече въобще превключването рефлекс :D
От 10 години карам коли само с леки маховици и до сега не съм срещал никакви проблеми нито в градски нито в каквито и да е било други условия, не знам на каква база ти твърдиш обратното но аз не мога да се съглася.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами на базата, че ти изчезва върт. момент от ниските обороти (под 3000) и това, което си описал - падат ти по-бързо оборотите при превключване.

И двете не са много приятни като караш в града.

Редактирано от Takumi Fujiwara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тая тема се засра. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недко няма ли да ходиш при Боби за рефлаш,аз се чудя още, ако си се навил може да се уговорим да идем заедно. Между другото купих една баскаса от него и покарах колата и мога да кажа, че върви доста и наистина се кара по различен начин с тази кутия и лекия маховик, изкефих се.

 

Изпратено от моят MI 8 с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Takumi Fujiwara написа:

Ами на базата, че ти изчезва върт. момент от ниските обороти (под 3000) и това, което си описал - падат ти по-бързо оборотите при превключване.

И двете не са много приятни като караш в града.

Колега явно не разбираш какво е написано по горе...
Сложил съм много по къса скоростна кутия и много по къс файнъл драйв от заводските. така че моите обороти падат много по малко от на стокова кола ама явно няма нужда да изпадам в подробности.

Фенче съдба баце :D

@
goodybg някакси не съм се навил още, но аз бързо решавам и действам :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде решавай, че и на мен малко ми трябва , може и украинеца направи отстъпка за че сме двама.

 

Изпратено от моят MI 8 с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...