Jump to content
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

Не е точно така с горивата за USA. Просто там са по друга система и тяхното 91 отговаря на нашето 95, пък 92 се равнява на 98 уж. Ние нали сме по RON пък те са по PON и средните стойности са горните дето съм ги написал

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това е възможно но определено нашите не отговарят на това дето е написано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.12.2017 г. at 14:23, BuRn1nG написа:

Да кача и аз графика , червеното е на газ , ама не смогва изsпарителя във vtec. 
Модове: Генерация от Драго пълна,панелен K&N и лек маховик имат значение тук.
Никакъв рефлаш.

k24.jpg

Пуснете довпръскване на бензин от 5500 +12,5%-17% и ще се компесира малкия редуктор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Markony написа:

Пуснете довпръскване на бензин от 5500 +12,5%-17% и ще се компесира малкия редуктор.

И това ми мина през главата , но така и така съм взел по-добър изпарител и рейка с по-големи инжектори , уж трябва да свършат работа , ако не бензина е решението.
Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разпръсквачите имаш предвид,инжекторите могат спокойно да работят на големи времена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Markony написа:

Разпръсквачите имаш предвид,инжекторите могат спокойно да работят на големи времена.

Да.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще добавя един коментар тук, касаещ новият ми спортен съединител. АКо модераторите преценят да се премести в отделна тема - след подмяната на съединителя ми (припомням, че сложих Exedy Stage 1 + лек маховик Exedy) имам леко приплъзване при по големи натоварвания. Пояснявам - ако съм под наклон и дам повече газ за да потегля или маневрирам на неравности, където се изисква с повече газ и малко съединител да се мести леко купето се усеща приплъзване на съединителя. Респективно аз връщам педала на съединителя за да не го прецакам. С Markony установихме, че проблема се наблюдава и при каране на лимита и смяна в червения сектор когато колата си разгърне потенциала. Клапанчето за налягането на системата на съединителя го развивахме с идеята да не е останало някакво - не трябвало да има никакво налягане. Сменях принципно и спирачната течност, незнам дали има нещо общо като цяло, но го споменавам. Преди да сложа този съединител не съм имал проблеми със стоковия макар и на 80% износен. За качеството на този който купих ме съмнява да е менте - поръчах го от Англия от вносител на Exedy - TEGIWA (мисля, че така се пише). Всичко в комплекта беше със щампи и изглеждаше истински - цената около 600 паунда някъде.

Дайте някакви идеи от какво може да това приплъзване. В нормални условия нямам никакви приблеми с него, но при желание да го ползвам по горе цитираните начини трябва все да го пазя, което не беше моята идея за по добър съединител :).

Редактирано от Mladen.Mladenov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, Mladen.Mladenov написа:

Ще добавя един коментар тук, касаещ новият ми спортен съединител. АКо модераторите преценят да се премести в отделна тема - след подмяната на съединителя ми (припомням, че сложих Exedy Stage 1 + лек маховик Exedy) имам леко приплъзване при по големи натоварвания. Пояснявам - ако съм под наклон и дам повече газ за да потегля или маневрирам на неравности, където се изисква с повече газ и малко съединител да се мести леко купето се усеща приплъзване на съединителя. Респективно аз връщам педала на съединителя за да не го прецакам. С Markony установихме, че проблема се наблюдава и при каране на лимита и смяна в червения сектор когато колата си разгърне потенциала. Клапанчето за налягането на системата на съединителя го развивахме с идеята да не е останало някакво - не трябвало да има никакво налягане. Сменях принципно и спирачната течност, незнам дали има нещо общо като цяло, но го споменавам. Преди да сложа този съединител не съм имал проблеми със стоковия макар и на 80% износен. За качеството на този който купих ме съмнява да е менте - поръчах го от Англия от вносител на Exedy - TEGIWA (мисля, че така се пише). Всичко в комплекта беше със щампи и изглеждаше истински - цената около 600 паунда някъде.

Дайте някакви идеи от какво може да това приплъзване. В нормални условия нямам никакви приблеми с него, но при желание да го ползвам по горе цитираните начини трябва все да го пазя, което не беше моята идея за по добър съединител :).

Пилни му горният слой за секунда две , при органичните се образува като филм някой път. Порбвай след това пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш да свалям съединителя за да отнема малко от феродото?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Mladen.Mladenov написа:

Искаш да кажеш да свалям съединителя за да отнема малко от феродото?  

Не , полусъединител първа и спирачка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма промяна - при по голяма натоварване го чувам как започва да превърта. Това с времето ако е направен филм върху диска няма ли да се изтрие?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Mladen.Mladenov написа:

Няма промяна - при по голяма натоварване го чувам как започва да превърта. Това с времето ако е направен филм върху диска няма ли да се изтрие?  

Попаднал си на менте значи. :/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще го видим..къв е тоя стейдж...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо друго става тука... ментето си личи. Или съм уцелил най истинското менте. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз карам с Ексиди от Ибей за 220$  - това е цена с маховика
https://www.ebay.com/itm/EXEDY-CLUTCH-PRO-KIT-RACING-CHROMOLY-FLYWHEEL-ACURA-RSX-TYPE-S-CIVIC-SI-K20/151097318841?fits=Model%3ARSX&hash=item232e1a1db9:g:f8gAAOSwDlBTwIZx&vxp=mtr
Нямам никакви проблеми.
Или има грешка при монтажа или някоя помпа се ебава !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12/22/2017 at 15:13, Mladen.Mladenov написа:

Няма промяна - при по голяма натоварване го чувам как започва да превърта. Това с времето ако е направен филм върху диска няма ли да се изтрие?  

Ремапната ли ти е колата или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все тая, това не е дизел дето да вдигне 100 нютона след ремап, а бензинова която я вдига 20 нютона я не...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремапната е. Ама със стария съединител след ремапа нямах проблем. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт на моя проблем със съединителя. Майстора пипа помпите на съединителя и има значително подобрение, вече като я тествам “както трябва” ще разбера дали всичко е ОК. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ECU от TSX болт-он ли е на Акорд евро ? Ако се сложи това ECU и  скорости 1,2,3,4,5 + FD 4.764  от ep3 показателите на скоростомера би трябвало да са реалните нали ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, isullivan написа:

ECU от TSX болт-он ли е на Акорд евро ? Ако се сложи това ECU и  скорости 1,2,3,4,5 + FD 4.764  от ep3 показателите на скоростомера би трябвало да са реалните нали ?

Жълтата каска не може да бъде сбъркана, нито МкЛарън Хонда-та ^_^..

ЕКУ-то е болт-он, но трябва да се обучи имобилайзера с новото ЕКУ. Със сигурност има разлика, обаче, в картите на ТСХ-а и Акорд-а.

За другото не мога да ти помогна.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да са реалните. Датчикът чете от 3-та скорост и ти трябва допълнително устройство, което се връзва към ecu-то. Разликата на 80км/ч е ~10км, над 130 вече е голяма ~30-35км. Вече съм го правил това упражнение и работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, DYNACORD написа:

Няма да са реалните. Датчикът чете от 3-та скорост и ти трябва допълнително устройство, което се връзва към ecu-то. Разликата на 80км/ч е ~10км, над 130 вече е голяма ~30-35км. Вече съм го правил това упражнение и работи.

Дай малко инфо за това устройство , че аз имам 20% разлика в момента заради 5.1 финалното и различни предавателни числа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тъй като ми е влезнала една муха в главата, да попитам нещо - в тази тема има хора, които от близо 3 години са с изпускатели и/или генерация от extreme tuning. Може ли да споделите някакви отзиви, как е положението към момента, изработката качествена ли е?

Защото като гледам цената на колекторите идва горе долу като на някои утвърдени имена на пазара, а тези са си "custom made" и реално няма нито един отзив за тях в нашия форум, освен първоначалните впечатления, че колата се отпушва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще съм благодарен за малко информация, че скоро ще ходя да ми маха катализатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста информация, просто не търсите. По принцип ако е имало проблем да са се обадили хората :D.

Директния контакт с човека ще ви даде всички отговори които търсите.

Всяка поръчка е иднивидуална, според изискванията на клиента, това определя цената и крайния резултат.

Само ви казвам, че човека не работи с боклучив материал, не работи с материали на клиента, ако се опиташ да се пазариш за нещо което не подлежи на пазарлък, разговора приключва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз изчетох всичко и за това от Пловдив ще се емна и ще ида при него да ми го сменя. Когато говорих с него изобщо не се пазарих и не исках компромис с качеството. Затова и цената не е като на гаражните майстори. Но все пак допълнителна информация никога не е излишна.
Като направя модификацията ще се похваля. Лек ден на всички

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да съжаляваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече да се похваля. Днес бях при Драго, махнахме катализатора и сложихме резонатор, мога да кажа, че съм много доволен от качеството на гърнето както и от майсторлъка на Драго. Драго е голям пичага, поговорихме си няколко часа и ми отговаряше на всякакви въпроси не спестява нищо. С две думи препоръчвам го.
Следваща стъпка при Боби , но ще е по нататъка, че сега няма финанси.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Някой скоро да е ходил при Боби за ремап?

Може ли да дадете някакви координати на този човек? Телефон,интернет сайт,адрес?

Ще имам скоро акорд 8 2.4,който искам почти веднага след закупуването да ъпгрейдна.

Някакви идеи от къде мога да закупя брони и прагове от акорд 8 type S? Мисля да взема executive,че е тъпкан в екстри,ама от вън е скучно-отекчително фабричен и ако взема executive на 100% ще го разкрасявам или с брони или с добавки за брони.

 

Мерси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите с генерации на Драго, може ли да пуснете по едно клипче със звука на колата ? Гледах назад по страниците но линковете не работят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е индивидуално какво искаш да ти направи, нали се сещаш че може да е от много шумна до тиха като стоковата, всичко е по избор на клиента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.08.2018 г. at 9:58, isullivan написа:

Колегите с генерации на Драго, може ли да пуснете по едно клипче със звука на колата ? Гледах назад по страниците но линковете не работят.

 

Клипчето няма нищо общо с реалността.

Нищо няма да разбереш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата стъпка в тунинга на К24 е да му бoднеш глава от К20А2, К20Z3 или K20Z4 и/или да си вземеш Hondata.

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За к24а3 каквито са нашите трябва и компютър от тсх фейслифт за да тръгне хондатата и става доста дебело.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само компа и лиценза за флашпро са ти ~1600лв. без транспорт и мито. Флашпро от САЩ можеш да купиш само ако си в САЩ, ако си на друго място трябва от съответния дилър на близка до теб държава (политика на флашпро и САЩ), която за Европа познайте коя е, Англия, а там цената е в паундове.

Варианта е някой познат, който пътува да ти донесе стока за около 1000$, някой на който имаш доверие.

Сумата около 1600лв. е с най-евтината цена за такъв комп от АТ е около 200$, а те са кът, за ръчка и дума не става, да намериш комп за ръчни е като да чакаш да спечелиш от лотарията. За да намериш от ръчка, трябва да ангажираш някой на място да търси...

Нов комп ще има нужда от обучаване на имобилайзера за да работи с новия комп, пак пари, малко но допълнителен разход и услуги от Бултрако.

Това е само софтуерната част, до тук.

Хардуерната е в зависимост от това до къде искаш да стигнеш с тунинга, може да удариш и 5 цифрена сума, особено ако сложиш суперчарджър.

И все пак, ако ще се взима флашпро, се предполага че ще се прави силов тунинг на високо ниво, кой си взима флашпро за да сложи SRI или CAI...

В крайна сметка, това се оказва едно скъпо хоби.

 

Най-достъпният "тунинг", с който може да усетиш разлика в поведението на този модел Акорд с този ДВГ, си остава рефлаша на украинеца. Неговия метод е най-кадърния за тези пари.

Редактирано от crown_bg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

KTuner Revision 1 / 04-06 Acura TSX ECU Package

Аз купих такава електроника и болт-он пасна без никакво преправяне.
Далеч по евтина от Хондата , но на съхщото ниво !
Има и само електрониката която можете да си добавите на вашето ECU за още по малко пари
https://www.hamotorsports.com/ktuner-user-board.html

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic:

 

Тук, в нашия щат за около $8000 може да имаш К24А2 + 5 степенна от БМВ и да си ги боднеш в Мазда МХ5 - К Миата (МХ5):

 

https://kmiata.com/products/

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли представа дали задната броня от акорд type S (модела с отвора от долу между светоотразителите) ще пасне на акор8 executive? Не съм виждал двата модела коли една до друга. От снимки из нета ми се струва ,че калниците (над гумите) са различни.

ScreenHunter_001.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук е раздела за 7-ма ген, питай в раздела за 8-ма

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...